Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

On 15. 04. 2021. at 21:20, Med0 said:

Već godinu i pol. Zamijenio ga je novi 2.0 TDI koji troši manje ili jednako i koji ima manje emisije CO2.

I remapom vise skoci :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10. 04. 2021. at 13:14, ivan.martinko said:

Ma ne, renault kadjar.. ima koliko kg 1550..
1.6 dci 130 ks


 

biće ti dosta trom dok ne upali turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Vozim nekad tuđe aute 10x bolje od mog sepeta, pa neke ne bi ni za živu glavu mijenjao za moj. Ne možeš kupovati auto od 130tkn, a da ga poslije želiš zapaliti 😂 odaberi prvo marku, pa dalje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ah nema toga više..ide se na ekologiju, moderne motore male zapremine, kratkotrajne...sa konja mustanga na magarca jozu...

Link to comment
Share on other sites

Hmm ok ak su smanjili CO2 sa 1.6 i 1.7 dci. VAG i dalje ima 2.0 TDI u ponudi, od 100-220+ ks, stovise od dizela samo 2.0 je i ostao.
Mislim da renault nema jaci motor jer ga nema u sto staviti.. talismani i sve ostalo prek 1.5 tone takodjer su imali 1.6 a sad je 1.7 sa koliko, 140 ks...
Reno ce i dalje gruvati u manje 1.5 u vece 1.7, njihovi kombiji imaju isti tak motor kratka getriba i ide.
Ne znam pa imao sam ja 2.0 TDI najslabiji, 81kW i cisto je solidno gurao kutiju s pogonom na 4kotaca skodu yeti oko 1600 kg tesku. Ne vjerujem da ovaj sa 96 kw njje sposoban. Nije za ekstreme i divljanje, ali tko divlja s takvim autom. Slicno i duster 1350 kg 1.5 sa 115ks max gura 4wd malo kraca getriba i ide, ne treba tu max brzina.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kad se odlučiš onda otići na autoput i na Sleme pa vidiš jel ti paše. Ja da imam auto koji želiš, dal bi za bengu i popili bi piće i probao bi ga recimo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bas, na sljeme i dolje je odlicna proba makar treba i po ravnoj cesti voziti jer kod 4wd kardan zna tresti ak ima lufta na oko 120 na sat..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1.6 u Kadjaru se sasvim lijepo vozi. Getriba je relativno kratka pa dobro poteže i u nižim i u višim brzinama. A i motor ima dosta momenta. Voziš petom uzbrdo jedno 80-90, dodaš malo gasa i on ubrzava bez imalo muke. Meni bi recimo 1.5 definitivno bio preslab.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zato što može 🤣
Nije da to prakticiram, uglavnom uvijek je na 2100+ okretaja.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filiplolic said:

1.6 u Kadjaru se sasvim lijepo vozi. Getriba je relativno kratka pa dobro poteže i u nižim i u višim brzinama. A i motor ima dosta momenta. Voziš petom uzbrdo jedno 80-90, dodaš malo gasa i on ubrzava bez imalo muke. Meni bi recimo 1.5 definitivno bio preslab.

1.6dci ima 320nm što nije malo, pogotovo za tu zapreminu. Nego mislim da si rekao da imas mapirani 1.5dci? Koji po tebi bolje ide mapirani 1.5 ili tvornicki 1.6? 

Link to comment
Share on other sites

Teško mi je to reći s obzirom da se radi o dva različita auta. Ali recimo da idu približno isto do jedno 100km/h, Megane bi vjerojatno nešto malo prije došao do tu. Nakon toga vjerujem da bi Megane lakše nabirao brzinu zbog aerodinamike i mase. Kadjar je 270 kila teži, ali ima kraću getribu, dok je Megane s dugom getribom (u šestoj 150km/h na 2500 o/min).
U svakom slučaju "obični" 1.5 bi mi bio preslab u bilo kojem od ta dva auta, vozio sam Dustera 4wd s tim motorom i kad stisneš gas ne događa se skoro ništa.
Zapravo zanimljivo je kako 20 konja i nešto njutnmetara čini tako veliku razliku u vožnji.

Idem sad gledati gdje chipnuti Kadjara 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da se nadovežem sa svojim mišljenjem o 1.6 dci 130, obzirom da unazad dvije godine posjedujem Scenica s tim motorom.

Scenic nije lagan. Po knjižici vozila, teži 1587 kg, a aerodinamika isto nije bajna, tako da mislim da je potpuno usporediv po performansama sa SUV-om. 

Meni ne fali snage ni momenta. Motor se sasvim lijepo nosi sa tolikom masom. Fino ubrzava, kod preticanja ulijeva povjerenje, velike brzine (uvjetno rečeno) na autocesti postiže i održava bez muke. Nema izraženu turbo rupu. Fino linearno ubrzava, s time da ga u višim stupnjevima brzine nikada ne davim sa premalim obrtajima.

Mislim da je 1.5 dci 110 preslab za tako težak auto. Vozio sam i Scenica III sa tim motorom i moram priznati da je razlika u performansama velika. 1.5 kao da se cijelo vrijeme muči, osim kod vrlo lagane vožnje. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije 1.5 dci motor za teske aute. Mislim moze biti al uz kratku getribu i slabu max brzinu. 1.6 dci je ipak moderniji motor, i za ocekivati je da se ponasa bolje. Nisam vozio 1.6 al navodno voli okretaje ta Razliku od 1.5 koji vuce i na 1500 okr.

Link to comment
Share on other sites

On 19. 04. 2021. at 17:34, ivan.martinko said:

Hmm ok ak su smanjili CO2 sa 1.6 i 1.7 dci. VAG i dalje ima 2.0 TDI u ponudi, od 100-220+ ks, stovise od dizela samo 2.0 je i ostao.
Mislim da renault nema jaci motor jer ga nema u sto staviti.. talismani i sve ostalo prek 1.5 tone takodjer su imali 1.6 a sad je 1.7 sa koliko, 140 ks...
Reno ce i dalje gruvati u manje 1.5 u vece 1.7, njihovi kombiji imaju isti tak motor kratka getriba i ide.
Ne znam pa imao sam ja 2.0 TDI najslabiji, 81kW i cisto je solidno gurao kutiju s pogonom na 4kotaca skodu yeti oko 1600 kg tesku. Ne vjerujem da ovaj sa 96 kw njje sposoban. Nije za ekstreme i divljanje, ali tko divlja s takvim autom. Slicno i duster 1350 kg 1.5 sa 115ks max gura 4wd malo kraca getriba i ide, ne treba tu max brzina.

ma dobro možda se ja nisam dobro izrazio al stvarno pri kretanju i u 2. brzini dok ne dođe na tih 2000 o/min (il na koliko treba za zapali turbinu) je ...hm. jednom rječju trom. ne znam odakle svi govor kak dizlo viuče "iz podruma" kad nije tako. moj bivši benzinac sa 1.4 je "letio u 1. i 2 do cca 40-50. a tad nije imao više snage za takva ubrzanja kakvu ima scenic sa 130 konja.

 

no na otvorenoj cesti pri cca 80-90 km/h u 4 ili čak 5. brzini  je takav motor 1.6 /96 sasvim druga priča.  dovoljno je stisniut gas i auto ubrzava.

mogu si mislt kak tek "lepi za sic" neki sa remapom na 150 KS ili čak verzija bi-turbo sa 160 KS...

 

no meni je i ovakav sasvim OK. navikneš se i onda znaš što dobivaš u kojem režimu rada motora.

Edited by alki9969
Link to comment
Share on other sites

JA sam nisam skuzio, jer onda taj 1.6 kao zamjena 1.9motora, hop ili flop ? JEr znam da je bilo nekih prica da lanac pukne, to je kaj se sjecam za taj motor. Po konjazi je taman.

1.5 mislim fakat da je preslab za ove vece scenice i slicno. Mada u Meganu 3 mi je savim ok ovaj sa 110ps, ne znam tak mi se cinilo.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Varnica?

Najvjerojatnije. Megana je napravio ok ;)

1 hour ago, moril said:

 

Meni ne fali snage ni momenta. Motor se sasvim lijepo nosi sa tolikom masom. Fino ubrzava, kod preticanja ulijeva povjerenje, velike brzine (uvjetno rečeno) na autocesti postiže i održava bez muke. Nema izraženu turbo rupu. Fino linearno ubrzava, s time da ga u višim stupnjevima brzine nikada ne davim sa premalim obrtajima.

Mislim da je 1.5 dci 110 preslab za tako težak auto. Vozio sam i Scenica III sa tim motorom i moram priznati da je razlika u performansama velika. 1.5 kao da se cijelo vrijeme muči, osim kod vrlo lagane vožnje. 

Opisao si bolje nego ja :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš danas malo gledao polovna vozila, jel se to meni čini, ili je sve gro skuplje nego prije godinu dana?

Link to comment
Share on other sites

a prije godinu dana kad je krenuo lock-down izmeđ gradova i županija, ljudi mislili  da će cijene svega  ić dole, jer kao, ljudi neće imat love...🤣

Link to comment
Share on other sites

Kalkulacija, kalkulacija, nekome upali, nekome ne, netko je mešetar, netko nije 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.