Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Mi smo imali službene u firmi i što su bili manje održavani vozili su kao i oni održavani. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dizna said:

Nemoj tako, mislim da sam ja u najveće govno stao...

U dvije godine Set kvačila, zamasnjak, sva tri nosača motora (čak i ovaj ispod akumulatora koji nikad nikome nije otišao), sve 4 dizne, maf senzor, set zubcastog, senzor za protok zraka, izrađivao novu karticu od soma kuna s kodiranjem, novi akumulator za ss itd... to je što mi na prvu pada na pamet.

 Nakon svega zamjenjenog tjeram kao da nije moj, ništa više ne pazim i od kad se tako odnosim prema njemu radi ko vurica.

Koliko te koštalo to veselje s kvačilom i zamašnjakom, jel krepalo skroz ili si mijenjao prije?

Kako je stvar s tim zamašnjakom na 1.5 dci, auto mi je na 170 tkm, kvačilo je dosta tvrdo, ali ne čujem nikakvo lupanje kod paljenja/gašenja. Mijenjati oboje kad se već šarafi?

Link to comment
Share on other sites

Da, mislim još neko vrijeme.

Obzirom sam jučer i prekjučer po suncu odvozio 7h i 600km u službenoj toyoti, poželio sam se vratiti u renault :)

S izuzetkom tvrdog kuplunga naravno, to je puno bolje napravljeno na japanezeru :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alen said:

Koliko te koštalo to veselje s kvačilom i zamašnjakom, jel krepalo skroz ili si mijenjao prije?

Kako je stvar s tim zamašnjakom na 1.5 dci, auto mi je na 170 tkm, kvačilo je dosta tvrdo, ali ne čujem nikakvo lupanje kod paljenja/gašenja. Mijenjati oboje kad se već šarafi?

Kvačilo mi je bilo jako loše i onda sam preko prijatelja dobio cijenu oko 4000 kn za set kvačila sa zamašnjakom i sve zamjenio u kompletu.

Nije ni kod mene ništa lupalo ali kad ga je skinuo rekao je da je bio loš, nekih 2-3 cm lufta je imao

Link to comment
Share on other sites

Talisman isproban al bude se kupil superb LV.
Taliban je prekrasan, udoban, 4c je bomba, luftani sicevi za ljeto jack pot. Paris Initiale je stvarno vrhunska oprema. Ali ima dosta sitnica koje nerviraju, mjenjac i motor su extra razočaravajući. Tu treba 2.0 s 200+ konja za normalnu voznju. Ovaj 1.6 nema smisla, pogotovo u paru s tim automatom. Na kickdown se tokom tekuceg dana presalta, a ubrzanje je blijedo. Bas me razocarao motor. U meganu s rucnim mjenjacem taj motor je druga galaksija.
Dizajn i oprema odusevljavaju, sve ostalo je dva ranga ispod očekivanog.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ima Tališa 2.0 dCi sa 200ks.
Vozio ga 2 dana i lijepo to ide naspram anemičng 1.6 dCi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima on masu i onaj mjenjac nije neka sreca.
Jedinu sam zamjerku imao bas na mjenjač.

Link to comment
Share on other sites

Jel ima netko kakav savjet o ovom twingu.

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-twingo-1.2-16v-oglas-34845788

 

Gledam slike, vidi se drugačiji dezen na oplatama vrata i na sjedalima, kao da je slagan. Provjerio sam, evidentirane štete nema, km su stvarni.... Cijena je bome prava al išlo bi to dolje valjda. 

Link to comment
Share on other sites

Kaze nove gume. A mozda su i stare. K tome zimske.

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zvao sam, kaže cjelogodišnje stavljene ove godine i da nije ništa slagano oko auta.

Ne znam, daleko mi iz siska otic pogledat a prek telefona ne možeš nikom vjerovat. 

Link to comment
Share on other sites

Meni ovo izgleda kao dosta potrošena zimska guma. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A što je rađeno i kada na motoru, ovjesu, kočnicama... uglavnom imam tog ranga clio 2 i vozim ga, sve al sve je tip top od mehanike i 190tkm, sram bi me bilo uzeti nekome 1000 eura.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Po njegovoj priči auto je kod njih skoro 3 god, uzet u rijeci od prvog vlasnika. Kaze da je u zadnjih godinu dana odradio vel servis, oba nosača motora, kočnice, ležajeve na svim kotačima. 

Da, puno je love, po meni je 10-11 tkn neka realna cijena ak je s autom sve ok. 

Link to comment
Share on other sites

Realno to su km za taj motorček i da ode dihtung glave i svi mogući dihtunzi i kad pratiš auto kao ja od izlaska iz salona, sudjeluješ u održavanju, mastiš ruke onda kužiš da to ne vrijedi te novce to je izraubano i s ulaganjem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slažem se s obojicom. Al eto treba mi drugi auto, neki autic za 20ak km dnevno, na posao/s posla, ne bih dizela za to pa sam mislio naći nekog solidnog twinga, al vidim da je to nemoguća misija. 

Link to comment
Share on other sites

Zvao sam, kaže cjelogodišnje stavljene ove godine i da nije ništa slagano oko auta.
Ne znam, daleko mi iz siska otic pogledat a prek telefona ne možeš nikom vjerovat. 
Bf goodrich g force. Zimske gume. Ima nesto opreme spustis mu za 500eura i eto dodes da si ga samo malo vise platio. Takav twingo zna ic za par tisuca kn.
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, maki210 said:

Slažem se s obojicom. Al eto treba mi drugi auto, neki autic za 20ak km dnevno, na posao/s posla, ne bih dizela za to pa sam mislio naći nekog solidnog twinga, al vidim da je to nemoguća misija. 

https://www.index.hr/oglasi/renault-clio/oid/2995563. Ovaj ti je kod nas. Lako pogledaš

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

izgleda da je netko rastavljao i prtljao oko ručice iznad ključa...auto max 6-7000kn.

regan još 3 mjeseca, 2,5 ak ćemo točno, preko 200 000km, auto je 15 godina, ak ga nije načela rđa sad ,bude sa privm snijegom u nizinama...

Link to comment
Share on other sites

Teško je ovako preko slika ali vožen u dalmaciji.  Mislim da ti ne trunu Clio dvojke . Izdržati će. Pitanje kako je servisiran. Bar ulje. Remenje sigurno nitko nije stavljao. Ne bi se usudio do Siska doći 😃

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Nema @Max-ove teme o skodi da mogu tamo spamat pa budem tu. Kupil jucer bratic (iz hr) skodu superb tu u mojoj blizini (de). Auto je za njemacko trziste ima knap 5 godina, 85k km i kristalno cistu povijest. Oprema (L&C plus doplate) je skroz puna. Nema 360 kameru i webasto, Ostalo je sve tu. Od Panorame, kuke na gumbic, ventiliranih sjedala, svih asistenata, siceva na struju... Stvarno ne znam kaj si covijek vise moze pozeljeti. cijena je bila 19, a nasli se na 17500. Kupljen je od jednog manje Hendlera guma, posto mu njegov putnik ide u penziju, auto mu je nepotreban. Bili kod njih, podruzili se, popili, popricali. Vise srece nek pameti bi se reklo. Jest da ce ga doma kostat auto jos dodatne 2 tis. eura do registracije pa se suma penje na blizu 150k kuna al eto, cijene su takve, a ova je jos super! Ne znam kaj se novo moze za te pare u hr kupit al ak ce ovo sluzit kak spada, deal je jako solidan

Motor je btw klasika 2.0 tdi 190 ks. Frisko mjenjane kocnice naprijed i nekaj je spominjal redovno servisiranje dsg-a, nis bio pokraj. Voza se na 19 colnim felgama, a gume su takodjer friske s 6 mm mesa. Boja je neka taaaamno smedja metalic. U svakom slucaju, obiteljski luksuz na kotacima!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dobra cijena za tu opremu, vjerujem da će bit zadovoljan! 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.