Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Skupo al nist se ne prodaje..
Tko.spusti cijenu taj proda, bas pratim neke Oglase. Nitko neda previse, koliko god ljudi cijenili polovnjake..

Link to comment
Share on other sites

Tražili smo tastu daciu sandero... po oglasnicima sve ti dileri... kad ono parsto metara u ulici lik prodaje... stepwaya dci... uzeo si novi sa plinom pa sad cekamo dok mu dojde novi pa ce ovaj prodat pa ga budem posliko ako ubodemo.... normalno nema ga na njuškalu... u pravilu najbolje razglasit prije kupnje da kupujete pa uvijek nekako se to proširi pa dođete do informacije za dobru kupnju i prije oglasa... i netreba se držat neke marke već gledat čisto što je dobra kupnja - prilika :)

Al eto opet prijatelj mi chevrolea cruza ubo, bio na njuškalu u pol cijene star godinu dana i kao hitno... normalno nitko neće jer je kao to muljaža... na kraju otišao zvao Šatrak sve provjerio... evo vozi ga već 10 godina i sve ok.... jbg treba imat i sreće.

 

Edited by macan
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 20. 04. 2021. at 17:22, Ivan1902 said:

Baš danas malo gledao polovna vozila, jel se to meni čini, ili je sve gro skuplje nego prije godinu dana?

Meni se čini da se znatno povećao broj neozbiljnih prodavača koji nude po principu APP...

Jeftino kupe i sutradan već stave puno veću cijenu u oglasnik i drže dok se ne proda. Ako netko dovoljno očajan ili naivan naleti onda se proda, jeftino kupuje drugo i tako ukrug. Znam neke koji tako godinu-dvije drže svoje aute u oglasnicima.

Link to comment
Share on other sites

@Med0slično kao i za stanove, stave 2k eura za raspadnutu starogradnju u zgradi staroj 60 god,  APP

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav ljudi, nisam nikako aktivan član ovdje, nemam trenutno ni Renaulta u svom vlasništvu, ali obitelj se povećava te je pala odluka na kupnju Grand Scenica 3 generacije.

Imam ih nekoliko u vidu, za jednog 1.6 dci moram još nekako obavit provjeru prije "razgledanja" vozila (imam VIN). E sad, moj mehaničar mi kaže da je 1.6 dci motor odličan kao i 1.5, jedni da je zamjena lanca 7000 kn te da se mijenja preventivno na 120.000 km što meni zvuči nelogično.

Jasno mi je da će kad-tad doći vrijeme za zamjenu, ma nemam ništa ni protiv preventivne zamjene, ali mi svakako 120.000 zvuči mala kilometraža za promjenu, osobnoi sam mislio da može bar dogurat do nekih 180.000...

Dali su poznati slučajevi gdje lanac na konkretnom motoru nije "davao" zvuka da je zreo za zamjenu već da se dogodilo fatalno pucanje?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bok svima!

Gledam piknut neko novo vozilo, točnije Megane karavan. Možda Grand Scenic.

Dva najčešća motora su 1.5 i 1.6 dizelaši.

Većina ljudi kaže 1.5, nepoderiv je, ne ugrađuje se bez razloga u Mercedese i sl.

Za 1.6 su spomenuli da zna imati problem s lancem. Mit ili stvarni problem? Vidim da je lovretta u postu iznad napisao da mu je mehaničar rekao da je motor super i da se radi preventivna izmjena na 120k.

Kad bi kupovali rabljeni auto do nekih max. 9k eura, koji bi od ova dva uzeli i sa kojim motorom? Gledam tako da me služi još nekih 4-5 godina sigurno, pas, deca i sl.

Hvala unaprijed na komentarima i pomoći!

L

 

Link to comment
Share on other sites

Za Grand Scenica svakako 1.6. Težak je to auto i bolje je imati više snage. 

Ja nisam čuo o problemima s lancem. Ulje mijenjati na maks 15.000 km i problema ne bi trebalo biti.

U pamćenju mi je da je jedan od forumaša na svojem Meganeu lanac mijenjao preventivno na 200.000 + kilometara. Ne mogu se sjetiti o kojem se kolegi radi.

Moj Scenic je sad na 110.000 km i ne planiram preventivno mijenjati lanac. Ulje mijenjam svakih cca 13.000 km.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, LukaP said:

Bok svima!

Gledam piknut neko novo vozilo, točnije Megane karavan. Možda Grand Scenic.

Dva najčešća motora su 1.5 i 1.6 dizelaši.

Većina ljudi kaže 1.5, nepoderiv je, ne ugrađuje se bez razloga u Mercedese i sl.

Za 1.6 su spomenuli da zna imati problem s lancem. Mit ili stvarni problem? Vidim da je lovretta u postu iznad napisao da mu je mehaničar rekao da je motor super i da se radi preventivna izmjena na 120k.

Kad bi kupovali rabljeni auto do nekih max. 9k eura, koji bi od ova dva uzeli i sa kojim motorom? Gledam tako da me služi još nekih 4-5 godina sigurno, pas, deca i sl.

Hvala unaprijed na komentarima i pomoći!

L

 

Meni ova preventivna izmjena lanca isto ne drži vodu.

Za 1.5 dci mogu ti reć, otac ga ima u Megane 2, auto kupljen sa oko 10.000 km prijeđenih, bio star 6 mjeseci (motor neki 82 ili 86 KS nisam ni sam siguran).

Sada, skoro 16 godina kasnije i oko 275000 km na satu, jedini kvar na tom motoru je bila zamjena brtve jednog injektora. Sa OEM dijelom i radom bilo cca 50 kuna.

Nedavno sam ga vozio, i baš me iznenadio kako uglađeno, mirno i tiho radi i ide ko i nekad kad je bio gotovo nov... Ulje u njemu inače se religiozno mijenjalo svakih 10000 km...

 

U jamstvenom roku, nekakav nosač motora su u ovlaštenom mijenjali dva puta, treći put van jamstva su pokrili 80% troška. Taj posljednji što su stavili je trajao do prije 2 godine.

Na oko ~170.000 zamijenjena pedala gasa i prekidač na kočnici (simptomi su bili jako trzanje - kao trokiranje, auto jedva išao). Dijagnostiku i rad odradio ovlašteni.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, moril said:

Za Grand Scenica svakako 1.6. Težak je to auto i bolje je imati više snage. 

Ja nisam čuo o problemima s lancem. Ulje mijenjati na maks 15.000 km i problema ne bi trebalo biti.

U pamćenju mi je da je jedan od forumaša na svojem Meganeu lanac mijenjao preventivno na 200.000 + kilometara. Ne mogu se sjetiti o kojem se kolegi radi.

Moj Scenic je sad na 110.000 km i ne planiram preventivno mijenjati lanac. Ulje mijenjam svakih cca 13.000 km.

Sova. Baš idemo kod njega za vikend na poliranje i zaštitu A5

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A koliko 1.6 130ks troši u odnosu na 1.5 110 ako su oba edc.

U Grand Scenicu 

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Max said:

A koliko 1.6 130ks troši u odnosu na 1.5 110 ako su oba edc.

U Grand Scenicu 

1.6 dci 130 koliko znam se nigdje ne nudi sa edc, za razliku od 1.5 dci. Edc postoji kod 1.6 dci 160 i taj se ugrađuje/ugrađivao u Meg/Scenic 4, Talisman i Espace. 1.5 dci edc ima kod svih navedenih (osim Espace) + Kadjar, Captur i Clio..  Tako da razlika 1.5 dci edc 110 vs 1.6 dci edc 160 je neusporediva kako po performansama tako i potrošnji..

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, LukaP said:

Za 1.6 su spomenuli da zna imati problem s lancem. Mit ili stvarni problem? Vidim da je lovretta u postu iznad napisao da mu je mehaničar rekao da je motor super i da se radi preventivna izmjena na 120km

 

Po meni ovo nema veze s vezom, u danasnje vrijeme se ni zupcasti ne mijenja na 120tkm.

Inace imam u Vivaru 1.6 cdti motor koji je ista stvar ako se ne varam i trenutno tuce 150tkm bez problema s lancem ili nekih nepozeljnih zvukova. Ili ih ja ne primjecujem... A izmjene ulja su vjerojatno radene svakih 30tkm prema tome da je bio u leasingu.

Link to comment
Share on other sites

Meni 1.6 troši malo više od litre više nego je trošio 1.5. Recimo da je nekakav prosjek bio 6 za 1.5, a sad je 7.1 za 1.6. Oba motora su remapirana ali je potrošnja ostala ista.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

1.6 dci 130 koliko znam se nigdje ne nudi sa edc, za razliku od 1.5 dci. Edc postoji kod 1.6 dci 160 i taj se ugrađuje/ugrađivao u Meg/Scenic 4, Talisman i Espace. 1.5 dci edc ima kod svih navedenih (osim Espace) + Kadjar, Captur i Clio..  Tako da razlika 1.5 dci edc 110 vs 1.6 dci edc 160 je neusporediva kako po performansama tako i potrošnji..

 

Ok, za 160 znamo da je imao problema tak da me taj ne zanima. Dakle ostaje 1.5 i remap. Ok, hvala 👍

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Max said:

Ok, za 160 znamo da je imao problema tak da me taj ne zanima. Dakle ostaje 1.5 i remap. Ok, hvala 👍

Imaš ove novije 1,7 dci edc😀

Link to comment
Share on other sites

A da, ali nisam ga probao nikad, jel ugladen kao 1.5?

Link to comment
Share on other sites

Preventivna zamjena lanca na 120tkm.. pa ni na N47 koji je poznat po pucanju lanca se ne mijenja na tako malo km..

Link to comment
Share on other sites

Meni su u ovlaštenom rekli da se lanac ne dira dok ne počne zvoncat... kakvo preventivno mjenjanje.. mislim moš al čemu... koja svrha lanca ako  ima servisni interval zamjene ko remen klasičini...

Link to comment
Share on other sites

Meni su u ovlaštenom rekli da se lanac ne dira dok ne počne zvoncat... kakvo preventivno mjenjanje.. mislim moš al čemu... koja svrha lanca ako  ima servisni interval zamjene ko remen klasičini...
Pa naravno da ne zele plasit ljude. Kad se pocne cut pocnes skupljat lovu imas taman par mj.
Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako je kod Renaulta, meni zvekeće od 5. godine starosti i 60 000 km, u hladna jutra se pojave nove melodije pa svira kao orkestar. Pa su mi rekli isto da se to ne dira i da je to normalno. Čak sam se htio dogovoriti za termin da se to odradi preventivno, ali i dalje ne, to je kao normalno. Vidim i kod drugih je tako. Nakon 30 000 km sve i dalje po starom. Nadam se da će i ostati.

Link to comment
Share on other sites

Znaci ne znamo ni za jedan slucaj konkretni s foruma da je netko mjenjao lanac na tom 1.6 , preventivno il nepreventivno ?

Link to comment
Share on other sites

Kako ne? Sova je mijenjao na meganu na 200tkm preventivno

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Znam covjeka kojem je puko na 1.6 dci na relativno malo km. Nema pravila. Kad pocne kod prvog paljenja strugat ili se cut par sekundi pa prestane .. lijepo ga odmah odvezes u servis bez razmisljanja.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa, vidim da ima dosta 1.5 sa EDC mjenjačem.

Jel ovaj EDC kakav "bauk" na višim kilometražama, dali se na probnoj vožnji mogu osjetit nepravilnosti u radu? Imao sam prilike vozit auto sa DSG-om (skoro nov) i šaltao je vrlo uglađeno, a imao sam prilike i vozit sličan auto sa nešto preko 120.000 km i DSG je šalato ko početnik, ništa što bi nazvao "uglađeno".

 

Također, koliko sam uspio saznat, 2.0 dci / 150 KS sa automatskim mjenjačem - "klasični" automatski mjenjač, nije edc? Jel ovaj automat ok dugoročno? 

Link to comment
Share on other sites

ne znam za EDC ali DSG noviji ti ima "program učenja" dakle voziš neko vrijeme i mjenjač se nauči na tvoj način vožnje. u idućoj varijanti planiraju napraviti memoriju da možeš memorirati za vozača 1, 2 i tako. DSG nije automatski mjenjač, on je automatizirani ručni mjenjač.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.