Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Moja preporuka uvijek što se tiče gumenih dijelova (nosači, gumeni oslonci) je Akron-Malo. Znam da sam nosč platio oko 600 kn, a kupio ga u naše "lokalne" Metalije (Metalia auto). Možeš kontaktirati člana pod "nick-om" lageros. Što se tiče ulja obavezno koristi sintetičko ulje (HC), zači Shell Helix Ultra 5W40, HX7 je polusintetika i nikako ne odgovara ovom motoru (čitaj moglo bi ti se dogoditi ono o čemu je tvoj mehaničar govorio, odnosno motor bi odjednom mogao postati "najveće srnje koje je ikad proizvedeno").

 

....reci mi usrmaatre gdje je bolje kupovati rezevne dijelove,u Metalia auto ili auto Krešo? ( ljudi govore da je auto krešo malo skuplji i malo kvalitetniji u ponudi sa dijelovima od metalia auta,ne znam jel' to istina ili obične pričice...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • živac

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

bio sam kod mehaničara i moram promijenit lijevi homokinetički zglob. Zanima me jel se može mijenjat sam on il moram mijenjat poluosovinu? Nadalje moram mijenjat desni gornji nosač, da li se može promijenit samo onaj selen na motoru ili komplet sa onom željeznom "vilicom". Shell helix diesel ultra piše da je full sintetičko ulje znači njega mogu točit. Usput pronašao sam izvor vode na osiguračima, začepljene odvodne cijevčice od šibera. I zadnje, na idućem servisu moram mijenjat zupčasti pa mi trebaju blokade (moj mehaničar ih nema). Jel zna neko gdje ih nabavit (kupit, iznajmit, posudit), ili nekog mehaničara koji ih ima a da zna šta radi i da nije preskup.

 

1. Kod lagune se može posebno mijenjati homokinetički zglob,

pogledaj link http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-LAGUNA-2-2TD-DCi-CV-JOINT-NEW-02-06-/130433161802?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5e6c1a4a

2. Originalno se ne može kupiti posebno taj selen bez metalnog kućišta, i ja imam problema s njim.

3. Shell Helix Ultra 5W40 možeš slobodno točiti (preporučam diesel varijantu).

4. Ja sam naručio blokade za izmjenu zupčastog (izmjenu ću raditi sam) stižu u utorak, pogledaj link:

http://www.lincos.hr/dacia/alat-za-razvod-motora-opel-nissan-dacia-renault-fb2713

Zupčasti se mjenja na 120 000 km, ili 1 u 5 godina

Link to comment
Share on other sites

....reci mi usrmaatre gdje je bolje kupovati rezevne dijelove,u Metalia auto ili auto Krešo? ( ljudi govore da je auto krešo malo skuplji i malo kvalitetniji u ponudi sa dijelovima od metalia auta,ne znam jel' to istina ili obične pričice...)

 

U Splitu je dijelove najbolje kupovati u Merčep auto, a izvan Splita u lagerosa. U Drnišu postoji samo Metalia stoga sam nosač kupio tamo (žurilo mi se). Ako ti se žuri možeš dijelove kupiti i u Tokića, ali pazi da ti ne "uvale" TQ, ili Japanparts (ima dijelova zato što se neke komponente ugrađuju i u Nissan)., Krešo mi je nekako skup.

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj kako se radi izmjena homokinetičkog zgloba na laguni 1.

 

Link to comment
Share on other sites

Na Laguni su originalni nosači od Febija, tako da je to lako dobavljivo

Link to comment
Share on other sites

1. Kod lagune se može posebno mijenjati homokinetički zglob,

pogledaj link http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-LAGUNA-2-2TD-DCi-CV-JOINT-NEW-02-06-/130433161802?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5e6c1a4a

2. Originalno se ne može kupiti posebno taj selen bez metalnog kućišta, i ja imam problema s njim.

3. Shell Helix Ultra 5W40 možeš slobodno točiti (preporučam diesel varijantu).

4. Ja sam naručio blokade za izmjenu zupčastog (izmjenu ću raditi sam) stižu u utorak, pogledaj link:

http://www.lincos.hr/dacia/alat-za-razvod-motora-opel-nissan-dacia-renault-fb2713

Zupčasti se mjenja na 120 000 km, ili 1 u 5 godina

moj je mijenjan 13.03.2006. na 78 000km, znači da bi ga bilo dobro sad zamijenit, koja je otprilike cijena seta zupcastog?

Link to comment
Share on other sites

Cijena je oko 1000 kuna (više-manje). Zamijeni ga jel ti je već prošlo 7 godina od izmjene (bez obzira na kilometražu). Moj je mijenjan na 120 kkm (2008) i vjerojatno ću ga mijenjati za koji mjesec (204 kkm), nema veze što nisam dosegao kilometražu (prošlo je 5 godina). Bilo bi dobro izmjeniti i stazni remen, njegovu rolu i natezač i pumpu vode (može se dogoditi da pomiješa ulje i vodu ako pumpa propusti). Naime veliki servis na 2.2 dCi motoru podrazumijeva izmjenu redom:

 

1. Set zupčastog remena (remen, rola-klizač, natezač)

2. Set kanalnog remena (remen, rola-klizač, natezač)

3. Pumpa vode

4. Rashladna tekućina

5. Ulje + filter ulja

 

Pošto je veliki servis kod 2.2 dCi motora izrazito skup preporučio bi ti da izmjeniš set zupčastog remena što prije, a nakon toga pumpu vode (prilikom izmjene pumpe morat ćeš izmjeniti i rashladnu tekućinu  i ulje). Kanalni remen ostavi zadnji (relativno lako ga je izmjeniti, a njegovo eventualno  pucanje ne bih prouzročilo znatniju štetu - ovdje za razliku od 1.9 dCi motora ne postoji vjerojatnost da se kanalni remen podvuče pod zupčasi i uzrokuje kapitalni kvar).

Link to comment
Share on other sites

Cijena je oko 1000 kuna (više-manje). Zamijeni ga jel ti je već prošlo 7 godina od izmjene (bez obzira na kilometražu). Moj je mijenjan na 120 kkm (2008) i vjerojatno ću ga mijenjati za koji mjesec (204 kkm), nema veze što nisam dosegao kilometražu (prošlo je 5 godina). Bilo bi dobro izmjeniti i stazni remen, njegovu rolu i natezač i pumpu vode (može se dogoditi da pomiješa ulje i vodu ako pumpa propusti). Naime veliki servis na 2.2 dCi motoru podrazumijeva izmjenu redom:

 

1. Set zupčastog remena (remen, rola-klizač, natezač)

2. Set kanalnog remena (remen, rola-klizač, natezač)

3. Pumpa vode

4. Rashladna tekućina

5. Ulje + filter ulja

 

Pošto je veliki servis kod 2.2 dCi motora izrazito skup preporučio bi ti da izmjeniš set zupčastog remena što prije, a nakon toga pumpu vode (prilikom izmjene pumpe morat ćeš izmjeniti i rashladnu tekućinu  i ulje). Kanalni remen ostavi zadnji (relativno lako ga je izmjeniti, a njegovo eventualno  pucanje ne bih prouzročilo znatniju štetu - ovdje za razliku od 1.9 dCi motora ne postoji vjerojatnost da se kanalni remen podvuče pod zupčasi i uzrokuje kapitalni kvar).

Moja preporuka ti je da sa remenom odmah i pumpu promijeniš,meni se dogodilo kad sam mjenjao remen da mi je pumpa procurila i pomiješala ulje i vodu.I to se dogodilo nakon dva tjedna od promjene remena.Tako da sam imao dupli trošak za ulje i antifriz.

Link to comment
Share on other sites

 

Pošto je veliki servis kod 2.2 dCi motora izrazito skup preporučio bi ti da izmjeniš set zupčastog remena što prije, a nakon toga pumpu vode (prilikom izmjene pumpe morat ćeš izmjeniti i rashladnu tekućinu  i ulje). Kanalni remen ostavi zadnji (relativno lako ga je izmjeniti, a njegovo eventualno  pucanje ne bih prouzročilo znatniju štetu - ovdje za razliku od 1.9 dCi motora ne postoji vjerojatnost da se kanalni remen podvuče pod zupčasi i uzrokuje kapitalni kvar).

Govoreci u kunama, to iznosi cca koliko?!

Link to comment
Share on other sites

Samo za dijelove + ulje+antifriz je oko 2700 kn.

Link to comment
Share on other sites

Otprilike, recimo u lagerosa bi cijena sigurno bila niža. Cijena se odnosi na dijelove koje sam nabrojao, rad majstora nije uračunat.

Link to comment
Share on other sites

Blokade su tu. Sutra ide auto na remont. Lijevi homokinetički, zupčasti, vodena pumpa, prednji diskovi, napred i nazad kocione pločice, nosač motora i pločicu ispod injektora jer slini. Naravno uz to, filter ulja, goriva, zraka, ulje i antifriz

post-14430-0-40167700-1370275950_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Kako je prošlo? Jesi li uspio sve promijeniti? Kako je išla izmjena zupčastog?

Link to comment
Share on other sites

Koliko bi me kostala brtva na okviru vrata otprilike? Na jednom mjestu mi je dosta potrgana valjda jer zapinjem pri ulasku u auto tocno za nju..ima li to uopce potrebe mijenjati?

Link to comment
Share on other sites

80-tak €, ali vidi u ovlastenom tacnu cijenu. Ili negdje na autootpadu.

Link to comment
Share on other sites

bi li se mogao samo komad od 30-ak cm odrezati od polovne brtve i ubaciti tu gdje se dupetom izderalo?

Link to comment
Share on other sites

Kako je prošlo? Jesi li uspio sve promijeniti? Kako je išla izmjena zupčastog?

Sve je prošlo u redu. Promijenjen homokinetički, zupčasti sa rolicom i natezačem, pločica ispod injektora, vodena pumpa, prednji diskovi, sve četiri pločice diskova i kanalni remen. Zamjena zupčastog je prošla bez problema (blokade pašu 100%) jedino što ima jako malo mjesta i sve je vrlo skučeno.

Edited by bandrija
Link to comment
Share on other sites

Slike nisu baš najjasnije, ali vidoviti Milan nebi imao većih problema

 

  :slike:

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Sve je prošlo u redu. Promijenjen homokinetički, zupčasti sa rolicom i natezačem, pločica ispod injektora, vodena pumpa, prednji diskovi, sve četiri pločice diskova i kanalni remen. Zamjena zupčastog je prošla bez problema (blokade pašu 100%) jedino što ima jako malo mjesta i sve je vrlo skučeno.

Znam, jučer sam stavljao motor u fazu kao uvod u izmjenu zupčastog remena. Moje blokade isto tako pašu 100%, malo mi je više trebalo da blokiram radilicu, ali sam na kraju i to uspio. Stvarno je skučeno i nema mjesta, uz blokade kao nužni alat potrebna je baterija, ništa bez nje. :D

Link to comment
Share on other sites

Slike nisu baš najjasnije, ali vidoviti Milan nebi imao većih problema

 

  :slike:

Vjeruj mi da mijenjanje zupčastog na 2.2 dci i digitalni aparat ne idu jedno uz drugo. Mogao bi lako stradati kad stvari pođu po zlu. :D

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre, nevezano sa temu,da li si ikada skidao volan na laguni? imam nekih problema sa sirenom (kada je volan u normalnom položaju radi - a kada ga okrenem lijevo ili desno sirena ne radi; vjerujem da je posrijedi neki kontakt u volanu).Na uputama piše da se u clip programu moraju blokirati aktivaciju airbagova.Pitanje glasi :da li je potrebna blokada u clip-u ako se ne diraju žice airbagova?

Link to comment
Share on other sites

skidao sam volan vise puta. postupak je slijedeci:skinuti klemu s minus pola, pricekati oko pet min. nakon toga u rupicu sa straznje strane volana umetnuti malenu kacavidu,pritisnuti dok ne iskoci zracni jastuk.nakon toga odspojiti zracni jastuk i pazljivo ga odloziti. volan skidas tako da odvidas torks vidu. pazi da ne diras zavojnicu jer ako je krivo vratis ode ona. ako ti pukne s zracnm jastukom, esp-om i tempomatom se mozes oprostiti. mislim da je kod tebe problem u prstenu koji se nalazi iza zavojnice sto je malo zafrkano jer treba skidati ostu da se dpdje do prstena.preporucujem upozrebu kontakt spreja prije svega.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.