Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Samo da dodam nekaj na temu lezajeva i radilice.. Danas pricam s jednim poznanikom i kaze on da mu je na Scenicu 1.9dci starom 5 godina i 100tkm okrenuo lezaj i razvalio radilicu. Cudno, ali istinito :). A drugi na laguni s tim motorom istu stvar imao ali na 250tkm. Tak da si

Mislim da nisam pogrijesio kaj sam lezajeve mijenjao na 120tkm..

Leteći ležaji (kao i temeljni) nisu potrošna roba i ako se motor održava tebali bi trajati cijeli životni vijek motora. Druga stvar je recimo ako se u motoru ulje mijenja svakih 30 kkm, i onda se dogodi da se kanali kroz koje prolazi ulje koje pak pod tlakom podmazuje leteće ležaje suze, ili začepe od koksiranog ulja i onda "bye, bye leteći". Opet napominjem na mom 2.2 dci (najvećem pomašaju Renaulta u povijesti :rotfl:l) eteći nisu mijenjani, a auto ima 200 kkm. Dali su tvoji "otišli" to nikad nećemo saznati možda jesu, a možda nisu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kod mene je ovakva situacija.Laguna je kod mene 3 godine kupljena sa 124400 km,trenutno ima 166600 km.Ulje mjenjam svakih 10- 12 tisuća.EGR čistim svakih 5 tisuća.Vožnja mi je uglavnom gradska.Od kvarova redom ću nabrojati što mi se dogodilo:

1.Pomješalo mi ulje i vodu(moja krivica,bilo mi žao dati 500-injak kuna za novu vodenu pumpu,kada sam radio veliki servis odmah nakon kupnje auta.pa me nakraju koštalo duplo više.. 12000.)

2.Crijevo odvoda viška goriva, odprilike tako se nekako zove.(majstor kada je stavljao ukrasni poklopac motora prejako stisao i polomio.kupuje se cijeli komplet i košta mislim oko 600 kunića.)

3.Otkinuo senzor pritiska guma.Malo se kurčio i pod ručnom se okretao kad je snijeg zimus napadao.Glavni koji se nalazi ispod auta, odprilike negdje kod zadnjeg sjedala iza vozača.(Polovni nisam uspio naći,u ovlaštenom košta 1500 kuna,tako da sam samo isključio sve senzore kod jednog čovjeka za 100 kuna.)

4.Raspala se remenica radilice,na nekih 140 tisuća.Kupio polovnu za 900 kuna sa 3 godine garancije.

5.Novi akumulator prije 2 mjeseca.

Ovo su svi neplanirani kvarovi i troškovi koje sam imao u ove tri godine.Neznam dali je ovo puno ili nije. Ali ja sam prezadovoljan autom.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je ovakva situacija.Laguna je kod mene 3 godine kupljena sa 124400 km,trenutno ima 166600 km.Ulje mjenjam svakih 10- 12 tisuća.EGR čistim svakih 5 tisuća.Vožnja mi je uglavnom gradska.Od kvarova redom ću nabrojati što mi se dogodilo:

1.Pomješalo mi ulje i vodu(moja krivica,bilo mi žao dati 500-injak kuna za novu vodenu pumpu,kada sam radio veliki servis odmah nakon kupnje auta.pa me nakraju koštalo duplo više.. 12000.)

2.Crijevo odvoda viška goriva, odprilike tako se nekako zove.(majstor kada je stavljao ukrasni poklopac motora prejako stisao i polomio.kupuje se cijeli komplet i košta mislim oko 600 kunića.)

3.Otkinuo senzor pritiska guma.Malo se kurčio i pod ručnom se okretao kad je snijeg zimus napadao.Glavni koji se nalazi ispod auta, odprilike negdje kod zadnjeg sjedala iza vozača.(Polovni nisam uspio naći,u ovlaštenom košta 1500 kuna,tako da sam samo isključio sve senzore kod jednog čovjeka za 100 kuna.)

4.Raspala se remenica radilice,na nekih 140 tisuća.Kupio polovnu za 900 kuna sa 3 godine garancije.

5.Novi akumulator prije 2 mjeseca.

Ovo su svi neplanirani kvarovi i troškovi koje sam imao u ove tri godine.Neznam dali je ovo puno ili nije. Ali ja sam prezadovoljan autom.

Jesi li gledao na ebay-u taj "receiver" za nadzor tlaka u gumama? Meni se čini da sam negdje vidio da ima kupiti, a nije bio toliko skup kao u ovlaštenog. Ja sam platio remenicu radilice negdje oko 650 Kn (Corteco) i za sada je sve OK, a prešao sam oko 30 km od tada. Nije bilo garancije:laugh:.

Link to comment
Share on other sites

Za reciver nisam gledao na ebayu,riješio sam to tako da sam isključio.što mi čak i odgovara jer mi se malo malo palila lampica za pritisak u gumama.Taj dodatak je po meni nepotreban,jer ti senzori znaju često zablesirati bez razloga.A pritisak uvjek možeš provjeriti na bengi.A jednom kada i ako budem imao viška para ću to riješiti,za sad će biti ovako.Što i radim bar jedanput mjesečno.Što se tiče remenice kad se raspala,imao sam potragu za njom jedno tri dana.Obišao i iznazivao jedno 10-ak trgovina auto djelovima i nitko je nije imao na lageru.Svi su morali naručivati što bi trajalo oko 10 dana.Svagdje je cjena bila približno ista oko 1800 kuna.Tako su mi rekli.Onda mi susjed koji ima trgovinu auto dijelovima našao polovnu,koja je skinuta sa nekog Mastera koji je slupan relativno nov.Mislim da je Master bio u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Za reciver nisam gledao na ebayu,riješio sam to tako da sam isključio.što mi čak i odgovara jer mi se malo malo palila lampica za pritisak u gumama.Taj dodatak je po meni nepotreban,jer ti senzori znaju često zablesirati bez razloga.A pritisak uvjek možeš provjeriti na bengi.A jednom kada i ako budem imao viška para ću to riješiti,za sad će biti ovako.Što i radim bar jedanput mjesečno.Što se tiče remenice kad se raspala,imao sam potragu za njom jedno tri dana.Obišao i iznazivao jedno 10-ak trgovina auto djelovima i nitko je nije imao na lageru.Svi su morali naručivati što bi trajalo oko 10 dana.Svagdje je cjena bila približno ista oko 1800 kuna.Tako su mi rekli.Onda mi susjed koji ima trgovinu auto dijelovima našao polovnu,koja je skinuta sa nekog Mastera koji je slupan relativno nov.Mislim da je Master bio u pitanju.

I ja sam imao sličnih problema što se tiče remenice radilice. Zvao sam isto tako 5, ili 6 trgovina i nigdje je nisu imali. N kraju sam nazvao "Merčep auto" u Splitu (nisu je imali na lageru, ali je stigla za 2 dana) i koštala me oko 650 Kn (imao sam sreću jer se moja nije totalno raspala već je počela proizvoditi čudne zvukove). original košta oko 1800 kn što je :tup:. Kod mene radi nadzor tlaka u gumama, zna se ponekad zablesirati (pokazuje nerealne tlakove), ali uglavnom radi dosta dobro.

Link to comment
Share on other sites

Ti seleni se mogu promijeniti i u kućnoj radinosti samo ako imaš alat. Ne znam gdje si tražio ponudu za izmjenu, ali ako si tražio u ovlaštenog onda nije čudno što ti traže tolike novce zato što im njihovi "service manual-i" propisuju da se mora skidati stražnji most. Selene stražnjeg mosta može promijeniti bilo koji bolji majstor koji ima malo volje i alata (ne mora imati originalni alat već može improvizirati ). Na "Renault forum.uk" imaš dosta postova na tu temu, samo upiši "renault laguna rear axle bushes". Inače, seleni su vertikalno postavljeni, a ne kao kod većine auta horizontalno pa se lakše skidaju (zato vjerojatno i prije odlaze).

Na videu izgleda vrlo jednostavno, samo treba imati ovaj alatić. Moglo bi čak i bez hidraulike uz pomoć vijaka i matica

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Imam presu ručnu iman štancu na struju...ako kome triba dođite i izbijajte :D

Link to comment
Share on other sites

Iman NOVI prednji plinski za Vectru A i dva polovna prednja za scenica rx4 a zadnje sam bacija u smeće...

Link to comment
Share on other sites

I ja sam imao sličnih problema što se tiče remenice radilice. Zvao sam isto tako 5, ili 6 trgovina i nigdje je nisu imali. N kraju sam nazvao "Merčep auto" u Splitu (nisu je imali na lageru, ali je stigla za 2 dana) i koštala me oko 650 Kn (imao sam sreću jer se moja nije totalno raspala već je počela proizvoditi čudne zvukove). original košta oko 1800 kn što je :tup:. Kod mene radi nadzor tlaka u gumama, zna se ponekad zablesirati (pokazuje nerealne tlakove), ali uglavnom radi dosta dobro.

Na prošloj Laguni iz 2001 sam imao problema sa senzorima pa sam ih isključio, a na ovoj rade nevjerojatno točno. Sad kad se zacopram :tup:

Link to comment
Share on other sites

Na videu izgleda vrlo jednostavno, samo treba imati ovaj alatić. Moglo bi čak i bez hidraulike uz pomoć vijaka i matica

Ima jednostavniji, a isto tako svrsihodan alat.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=renault+laguna+rear+axle+bushes+tool&_sacat=0&_from=R40

Link to comment
Share on other sites

laguna mi baca grešku fuel injection fault..

na dijagnostici je izbacio problem za pritiskom goriva, pobrisali smo grešku i popodne je opet izbacio grešku

od kuda krenuti?? šta sve provjeriti

Link to comment
Share on other sites

Ovo s ebaya moš i sam napravit... jednostavan alat skroz

je, je, baš imam doma nekoliko tokarskih strojeva pa ne znam na kojem bi

Link to comment
Share on other sites

Iman ja tokarski...aparat za varenje,štancu,presu,stolnu bušilicu,tračnu pilu za metal,stolnu brusilicu nareznice ureznice itd... znači može se sve napravit :)

Link to comment
Share on other sites

laguna mi baca grešku fuel injection fault..

na dijagnostici je izbacio problem za pritiskom goriva, pobrisali smo grešku i popodne je opet izbacio grešku

od kuda krenuti?? šta sve provjeriti

Jedan od senzora tlaka (vod) goriva, temperature, pumpa kruga nistkog tlaka, pumpa kruga visokog tlaka. Provjerite obavezno korekciju ubrizgavanja svake dizne (ne smije biti veća od 4 mg/taktu). Provjeri i filter goriva. Napiši kod greške.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

usrmaatre da te pitam ako ne smije biti više od 4mg, kolika je onda najmanja vrijednost ili još bolje optimalna? Pitam te jer ja kod sebe nemam očitanje za svaku diznu posebno nego sveukupno za sve 4 dizne i iznosi 12mg, što znači otprilike 3mg po dizni.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

usrmaatre da te pitam ako ne smije biti više od 4mg, kolika je onda najmanja vrijednost ili još bolje optimalna? Pitam te jer ja kod sebe nemam očitanje za svaku diznu posebno nego sveukupno za sve 4 dizne i iznosi 12mg, što znači otprilike 3mg po dizni.

Sve do +,-4mg/taktu je nazivno uredu (prema mom skromnom mišljenju ne bi tebala preći +,- 2,5 mm3/taktu, odnosno oko +,- 2,9 mg/taktu). Podatak koji ti navodiš je podešeno ubrizgavanje po taktu za cjeli motor, a ja navodim korekciju odnosno koliko komp korigira ubrizgavanje u odnosu na namještnu vrijednost koja je kod tebe 12 mg/taktu za sve cilindre. Ako se recimo dogodi da neka od dizna pušta, ili je začepljena onda će komp. korigirati ubrizgavanje u +, ili -. Recimo kod mene su korekcije dizna između +,- 0,1 do +,- 0,9 mm3/taktu (najbolje bi bili da su +,- 0 mm3/takt, ali to kod nikog nije slučaj). Ako su korekcije više od 4 mg/takt (dotični podaci se vrlo lako očitavaju ako posjeduješ Clip dijagnostiku koju ja posjedujem pa stoga mogu korekciju provjeriti bilo kada) onda to znači da je pojedini cilindar neispravan (kompresija, dizna) i onda se provodi takozvani "test povrata goriva s dizne" i ako pojedina dizna ima povrat veće količine goriva od drugih ona je neispravna.

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem. To se zove odgovor. Ti bi trebao otvorit svoj servis i odmah se prijavit kao ovlašteni :zubo:

Kaže cura da sam opsjednut svojim autom, a ja samo volim rastavljat i sastavljat (ponekad znam i pokvariti) :laugh:.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

laguna dimi crno kad se poklopi gas i nekad na tren umre pa krene puniti .. i to u rasponu od 2000-3000 o/min... i slabije autu ide....

preko tih okretaja i u drugim brzinama je u u principu sve ok ..recimo...

kaj gledati?

Link to comment
Share on other sites

laguna dimi crno kad se poklopi gas i nekad na tren umre pa krene puniti .. i to u rasponu od 2000-3000 o/min... i slabije autu ide....

preko tih okretaja i u drugim brzinama je u u principu sve ok ..recimo...

kaj gledati?

Ako je 2.2 onda je prva stvar EGR ventil pa onda sve ostalo.

Link to comment
Share on other sites

naravno da je 2.2dci.. tema je o tome ;)

Egr je očiščen

auto baca grešku pad tlaka goriva u railu.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.