Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

to se i na cliu desava, samo su simptomi da nece prek 4000 (benz) i uzasno slabo prima gas... ja sam rijesio ciscenjem i blagim piganjem kontakata potenciometra gasa... nis se nije javljalo 3god

Link to comment
Share on other sites

Da neotvaram novi topic ovdje cu napisati zapazanja. Znaci skinuo sam papucicu gasa i krenuo u ispitivanje samih potenciometara. Prvo da napisem da nemam pojma sto znaci ovaj otpor iz tablice 1700 +- 900 i 3875 +- 1025 jer mjerenjem oba potenciometra su pri opustenoj papucici imali oko 1025 ohma, a pri "punom gasu" 2200 ohma, znaci oba su identicna. Sad sam krenio mjeriti otpore prilikom postepenog stiskanja papucice i dosao sam najvjerovatnije do uzroka mog problema. Znaci krecem sa 1k, zatim raste na 1,1k, 1,2k, 1,5k, da bi pao na 1,2 pa narastao na 1,6k, nakon toga linearno raste do 2.2k. Znaci mislim da problem nastaje prilikom ove oscilacije na samom pocetku skale. A jos kad pogledan da mi u biti i ostaje bez gasa pri "vrhu gasa", a nikad kad ga stisnem do kraja, tada sam gotovo siguran da je do toga. Samo da nadodam da papucicu drzim u ruci i nepostoji sansa da se ikako otvori osim da se prepila popola.

Jos bi zamolija ako iko moze pogledat koji motori su jos imali ovakvu papucicu, pa da pogledam po otpadima, jer 1100kn bas i nije malo za novu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Odakle je ona stranica gdje se opisuju pinovi?

Ako mene pitaš onda ti mogu odgovoriti da sam to našao u radioničkim uputama od Renaulta za Lagunu II.

"Renault manual for Laguna II"

Nije sa neta. Iako se taj manual može skinuti sa neta.

Link to comment
Share on other sites

ja sam resio moj problem, ovde sam opisao i kako.

pozz

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=40860&st=0#entry9921101

Čitao sam ovo tvoje. Možda ću se i ja morati s tim pozabaviti jer me zeza konektor na potenciometru gasa ili na leptiru gasa.

Hvala na obavijesti.

Ponekad vrijedi malo se pomučiti!

Često su sitnice problem koje nitko više ne popravlja. Osim u samostalnoj režiji!

Link to comment
Share on other sites

Odakle je ona stranica gdje se opisuju pinovi?

to sam nasao na netu kao service manual za scenic 2 a rekao bih da su povadjeni pdf-ovi iz Dialogys-a

@petak

i ovde je tesko naci majstora koji hoce da se zeza sa ovakvim sitnicama, lakse im je da zamene ceo deo.

ja volim da petljam sam kad imam vremena ali nekada kad sam u frci s vremenom te ne stignem da poslikam i napravim DIY uputstvo koje svakako mnogima moze da koristi, i ja sam mnogo fora pokupio prateci razne forume :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav društvo!

Evo malo novosti!

Cijelu ovu temu sam pokrenuo radi problema sa instrument tablom.

Odnosno board comp mi nije radija nego je divlja i palila se lampica od rezerve bez nekog reda.

Nakon dugo ispitivanja, traženja uzroka, došao sam do zaključka da je problem u samoj instrument ploči.

Sad se vozim sa engleskom na kojoj su milje i galoni pa mi je to malo teško za pratiti.

Board comp radi i rezerva se više ne pali bez veze. Upali se kad mi ostane nekih 55 milja do praznog rezervoara (nekih 88 km)

I ova tabla ima na sebi nekih 156000 milja (251000 km) na satu.

Ja bi volija ako je ikako moguće vratiti svoju staru tablu.

Tabla je bila u ELCOD-a i čovjek je reka da je problem u nekom vodu na štampanoj ploči i da se on to nebi usudija popravljati jer mu je rizik da ne zezne štogod drugo.

A koliko vidim on je jedini koji bi se i moga s tim poigrati i rješiti.

Ipak nije na odmet pitati. Znate li nekog drugog ko bi moga riješiti ovaj problem (riješiti vod na štampanoj ploči)

Drugo riješenje koje vidim je da ovu englesku tablu prebacim na kilometre i na litre i da vratim pređene kilometre na moje originalne.

Ali neznam da li se može prebaciti tablu sa milja na kilometre.

Neki kažu ne, neki kažu da. Pa ti budi pametan.

Za vračanje km-a znam da nije neki problem

Ako netko zna štogod pametnog, neka se raspiše!

Link to comment
Share on other sites

Tabla je bila u ELCOD-a i čovjek je reka da je problem u nekom vodu na štampanoj ploči i da se on to nebi usudija popravljati jer mu je rizik da ne zezne štogod drugo.

A koliko vidim on je jedini koji bi se i moga s tim poigrati i rješiti.

Ipak nije na odmet pitati. Znate li nekog drugog ko bi moga riješiti ovaj problem (riješiti vod na štampanoj ploči)

Imaš li slike di se vidi taj problem s vodom na štampi? Malo mi je to čudno...

Link to comment
Share on other sites

Imaš li slike di se vidi taj problem s vodom na štampi? Malo mi je to čudno...

Ne!

Tabla je kompletna otišla u Split i kompletna se vratila, sa gore rečenom dijagnozom.

Link to comment
Share on other sites

Čudna mi je to dijagnoza. "Vod na štampanoj pločici" je nikakav problem i to može riješiti svaki imalo spretniji elektroničar. S druge strane, zašto bi uopće bio problem u vodu? Što je izgorio? Ako je izgorio, to sigurno nije bilo samo od sebe već je problem negdje drugdje...

Tako da, sve mi to smrdi.

Ako ti se ponovo šalje u Split, mogu ja pogledat. Osim poštarine nemaš što izgubiti, tabla ti ionako ne radi...

Link to comment
Share on other sites

Drage volje!

Ionako nemam ideje kako riješiti problem!

Daj neku adresu i broj za kontakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zašto je ova zanimljiva tema krepala prije godinu i pol dana, a da nismo dobili happy end?

Android, Tapatalk i SwiftKey

Link to comment
Share on other sites

Zašto je ova zanimljiva tema krepala prije godinu i pol dana, a da nismo dobili happy end?

Android, Tapatalk i SwiftKey

Iskreno, zato jer sam ju zapustio!

 

Shvatio sam da je lakše dobiti odgovor ako pokreneš zasebnu temu, a i drugim kolegama je kasnije lakše naći temu ukoliko imaju isti problem.

 

Možda sam trebao nadopunjavati ovu temu pa da se vidi napredak ali tako se je izvrtilo.

 

Moga bi ju malo i urediti.

 

Šta se tiće table!

 

Nije bilo sriće dok nisan nabavija ispravnu polovnu (sa samo 47km na satu) i ubacija.

Nakon toga san otiša do ELCOD-a da mi vrati moju kilometražu na novu tablu.

Nakon toga je mir. Sve radi savršeno.

Trošak table 260 kn sa dostavom (ebay.de)

Trošak podešavanja kilometara 200kn

 

Kolegi filiplolic san se javija ali nismo uspjeli dogovoriti se oko prebacivanja table njemu i na tome je ostalo.

Kako kolega trenutno ima svojih problema neumjesno mi ga je gnjaviti za "popravak" table.

Link to comment
Share on other sites

Da, znam. Evo jedan ovdje iz Kaštela traži 400 e za šlepu iz Beča

Android, Tapatalk i SwiftKey

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da nastavim sa bugovima na mojoj Laguni!

 

Ovaj put ništa strašno nije bilo.

Krepucnila jedna ksenonka.

 

Naručene dvije sa ebay-a.

Sa ovog linka

http://www.ebay.co.uk/itm/321067557606?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

Cijena povoljna, slanje ekstremno brzo (nebi brže ni iz Zagreba)

 

Popodne montaža pa da vidimo koliko će trajati!

Link to comment
Share on other sites

Dobre su te Philips žarulje i ja ih imam. Evo na tehničkom mi utvrdili da je jedan krajnik "otišao". Kaže meni ispitivač: kad ste pomijenili lijevi krajnik. Ja mu odgovorim prije godinu dana, a on meni na to: znači jednom godišnje ih treba mijenjati. Ja se onda sjetio da lijevi krajnik nije mijenjan otkad je auto kupljen(tko zna kad ga je bivši vlasnik mijenjao), dok je desni mijenjan. Dakle kugle su u super stanju (ne vrijedi ona tvoja da ih treba mijenjati jednom godišnje, jer su zamijenjene prije više od godinu dana), a krajnik sam zamijenio pola sata nakon tehničkog u kućnoj radinosti (začudo pogodio sam optiku - radio je šubler). Sad je sve OK.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Na primjedbu kolege frenkija odlučih malo upotpuniti temu. Nek se vidi šta san sve prčka po autu.

 

Malo se raspravljalo o senzorima za nadzor tlaka u gumama

Na kraju nakon promjene nekoliko polovnih senzora koji su svi od reda zezali odlučio sam ugasiti tu funkciju i biti miran.

Ionako svako malo kontroliram tlak u gumama.

 

Pa malo o peračima ksenon farova

Problem nije otklonjen jer sam lijen skidati prednji branik, a i nedira me nešto specijalno šta ne rade.

 

Pa sam skužio da mi ne radi lumbalno podešavanje sjedala

Stvar nije riješena. Moram nabaviti mehanizam koji okreće sajle, ali je problem šta mi nitko neželči prodati samo taj mehanizam, već mi nude cijeli sic, koji mi netreba.

Klasična priča Hrvatskih dilera polovnih dijelova

 

Pa mi je krcnula plastika lijevog fara

STvar još uvijek radi. Far se ne magli

 

Pa san mora mjenjati podizač vozačevog prozora jer kemija nije dugo radila

Sve frcera savršeno od kad je stavljen zamjenski podizač

 

A onda je pukla i polugica u bravi od vozačevih vrata pa sam auto ostavljao otključan, a da to nisam ni znao

Stvar riješena

 

I za kraj je ostao poklopac radija na centralnoj konzoli

Ovo još nije došlo kraju. Strah me je skidati cijelu tablu.  MOžda uspijem nagovoriti kolegu usrmaatre da mi da ruku i upute iz prve ruke jer je on na svojoj Laguni skidao tablu.

Link to comment
Share on other sites

Evo novih informacija vezanih uz žarulje.
Zamjenjene obe. BOja identična lijevo i desno, ali mi se čini da lijevi far sad tuče visoko.

 

Motorić odradi kalibriranje (farovi naprave put gori-doli i onda stanu) ali lievi snop svijetla ostane visoko.

Kasnije ću se zaletiti do majstora, možda ih triba kalibrirati, ako će oni to moći odraditi

 

Jesan li moga ja šta smrdati kod zamjene žarulja?

Link to comment
Share on other sites

Eventualno da nije žarulja dobro legla u kučište.

Ili da sama žarulja nema grešku, tj. žarna nit nije na istoj udaljenosti.

Ja sam imao zajebanciju jer D2S desna žarulja nikako nije dobro fokusirala. Na kraju sam skinuo branik i far i skužio da žarulja stoji malo na koso jer je opruga koja ju drži otišla u neku rupicu na žarulji. Pa je bila razlika u pritisku lijeve i desne opruge na žarulji.

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da žarulja dobro leži. Dva put sam ju skidao i stavljao.

Primjetio sam da oko grla imaju neki mali limiči kao lisnate opruge.

Eventualno da neka od tih opruga nije iskrivljena pa smeta.

 

Zašto nikad nemože sve od prve proči nego uvijek mora biti neka zajebancija... Ovakve stvari me izbace iz takta

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

A zašto bi sve išlo dobro kad ne mora?

Moguće da smetaju ti limići ( kod mene ih nema) ili da žarulja ima grešku ili da nije neki srh na plastici žarulje ostao od brizganja.

Dovoljno je 0,5mm nečega da zezne snop.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Probati ću zamjeniti žarulje pa ću biti pametniji.

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da žarulja dobro leži. Dva put sam ju skidao i stavljao.

Primjetio sam da oko grla imaju neki mali limiči kao lisnate opruge.

Eventualno da neka od tih opruga nije iskrivljena pa smeta.

 

Zašto nikad nemože sve od prve proči nego uvijek mora biti neka zajebancija... Ovakve stvari me izbace iz takta

Limići nemaju veze, žarulja prođe kroz limiće i uđe u svoje ležište (ne može se staviti na krivi način).

Link to comment
Share on other sites

Meni se isto lumbalni dio naslona ne da namještati, ako nađeš negdje nekoga tko hoće prodati samo to, molim te, javi! :)

 

A xenoni mi nikad ne naprave kalibraciju, kako se upale tako ostanu, zašto pak to?  Normalno daju snop..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.