Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Možeš li mi reći kako ti se manifestirao kvar donjeg nosača motora? Dali se auto tresao pri gašenju?

Ne toliko da bi primjetija ako ne pratiš.

Najviše bi osjetija kad bi pustija gas naglo pa auto cukne , a ručica mjenjača trzne.

Sad toga nema. MOtor se ne trza

Link to comment
Share on other sites

Ne toliko da bi primjetija ako ne pratiš.

Najviše bi osjetija kad bi pustija gas naglo pa auto cukne , a ručica mjenjača trzne.

Sad toga nema. MOtor se ne trza

Meni se nešto slično događa kad pustim gas, auto mi ne cukne nego se čuje zvuk kao kad napinješ gumu na nešto i motor mi ponekad trzne kad se gasi. Malo sam drmao motor i čuje mi se isto i to iz donjeg djela motora. Kad palim auto motor mi prenosi više vibracija i nekako se više naginje naprijed natrag. Kupio sam taj nosač pa ću ga promjeniti kad ne bude padala kiša, jer nažalost nemam garažu.

Link to comment
Share on other sites

Ujedno sam i nešto iskemijao da mi sad prozor ne zastajkuje dok se automatski diže.

Ono kad se prozor krene dizati pa stane i vrati se za par cm-a.

Toga više nema.

Jel tebi pokojni Houdini šta u rodu? :plazi:

Imam sličan problem pa si moga napisat tu "kemiju" tvoju. :dobroje:

Još mi je ostala misterija zašto mi na displeju (kraj radija) kad otvorim vozačeva vrata pokazuje da su otvorena suvozačeva, a kad otvorim suvozačeva pokazuje da su otvorena vozačeva.

To ti je jer su pribacili volan s desne strane na livu. :zubo::rotfl:

To se je neko igra s kablovima pa su ih izmišali. Ili netko prije tebe ili fabričkim putem dok su sastavljali auto. :dobroje: Kvaka je najvjerojatnije u jednoj žici a tribalo bi nać di se spaja na ploču s osiguračima i zaminit jednu stranu s drugom,a to je posal za počupat kosu s glave jer triba prvo nać,pa imat muda prispojit. Radije se ne zamaraj. :dobroje:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Jel tebi pokojni Houdini šta u rodu? :plazi:

Imam sličan problem pa si moga napisat tu "kemiju" tvoju. :dobroje:

Gori ti je napisana ta kemija (malo pažljivije čitati :plazi: možda mi i koje slovo fali :bigl: ), a imaš i slike.

Sa onim malim minijaturnim plastičnim električarskim vezicama

To ti je jer su pribacili volan s desne strane na livu. :zubo::rotfl:

To se je neko igra s kablovima pa su ih izmišali. Ili netko prije tebe ili fabričkim putem dok su sastavljali auto. :dobroje: Kvaka je najvjerojatnije u jednoj žici a tribalo bi nać di se spaja na ploču s osiguračima i zaminit jednu stranu s drugom,a to je posal za počupat kosu s glave jer triba prvo nać,pa imat muda prispojit. Radije se ne zamaraj. :dobroje:

I meni je palo napamet da su volan zrcalno simetrili.

Naša san konektor na displeju pa ću od tud krenuti.

Sve su ovo kvarovi oko kojih ne razbijam glavu, ali se malko bakčem s njima.

Ako ih riješim super, ako ne nema sveze

Link to comment
Share on other sites

Gori ti je napisana ta kemija (malo pažljivije čitati :plazi: možda mi i koje slovo fali :bigl: ), a imaš i slike.

Sa onim malim minijaturnim plastičnim električarskim vezicama

A jesan i ja tele 2. Kad san pročita bužiri,odma san priskočia stvar jer ih nisan moga povezat s podizačima. :zubo:

...ako ne nema sveze

Ima vezica... :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa bužirima je stvarno kemija,ali ako radi nema veze :dobroje:

Bitno da se radi i otklanjaju tvorničke greške :rotfl:

Zato vozimo Renolke :drivar:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sorry što trujem temu ali gdje si našao polovnu bravu vrata?

Moja je prvo proizvodila nekakav "strugajući" zvuk da bi kasnije motorić u potpunosti prestao zaključavati suvozačeva vrata pa je auto ostajao otključan na tim vratima.

Kasnije su mi obje kartice otkazale poslušnost i ne reagiraju na zaključavanje/otključavanje iako ju auto uredno prepoznaje kad je gurnem u otvor prije paljenja auta (WTF?!). Pokušao sam promijeniti bateriju ali ništa. Nakon toga sam otišao u Eurorent gdje su oni probali sa svojom baterijom i rekli da nije uspjelo i da mi treba izraditi novu karticu, a meni se taaaako ne daje 150 eura za taj sport.

Kako je uopće moguće da su obje kartice crknule??????

Pobogu ljudi, auto mi je otključan 24 sata dnevno!!!!

Lako je kad sam doma pa ga strpam u garažu, ali gdje god idem (dućan, grad, posao...) ostavljam otključan auto!?!?

Tko preporučuje što, možda prelemljavanje kartice poput tebe ili nešto drugo?

Ili mi ne gine izrada nove?

Edited by goodie
Link to comment
Share on other sites

Sorry što trujem temu ali gdje si našao polovnu bravu vrata?

Moja je prvo proizvodila nekakav "strugajući" zvuk da bi kasnije motorić u potpunosti prestao zaključavati suvozačeva vrata pa je auto ostajao otključan na tim vratima.

Kasnije su mi obje kartice otkazale poslušnost i ne reagiraju na zaključavanje/otključavanje iako ju auto uredno prepoznaje kad je gurnem u otvor prije paljenja auta (WTF?!). Pokušao sam promijeniti bateriju ali ništa. Nakon toga sam otišao u Eurorent gdje su oni probali sa svojom baterijom i rekli da nije uspjelo i da mi treba izraditi novu karticu, a meni se taaaako ne daje 150 eura za taj sport.

Kako je uopće moguće da su obje kartice crknule??????

Pobogu ljudi, auto mi je otključan 24 sata dnevno!!!!

Lako je kad sam doma pa ga strpam u garažu, ali gdje god idem (dućan, grad, posao...) ostavljam otključan auto!?!?

Tko preporučuje što, možda prelemljavanje kartice poput tebe ili nešto drugo?

Ili mi ne gine izrada nove?

Bravu sam riješio preko oglasnika (nekog), tip mi ju je poslao poštom!

Za ovaj "kartični" problem ti stvarno neznam šta reći.

MOžda je crkao neki prijemnik koji hvata signal od kartice.

Probaj se zaletiti do Karlovca u auto kući ZAK. Dosta ih hvale po forumu i nekako sam uvjerenja (barem ovako preko foruma) da će se potruditi otkloniti problem

Jeftinije je zaletiti se do Karlovca pa provjeriti dijagnozu ekipe iz EURORENTA (koja se i nije pokazala nešto dobrom)

Link to comment
Share on other sites

upiši u google profi ključevi i javi se čovjeku... možda nađe rješenje ;):dobroje:

Link to comment
Share on other sites

upiši u google profi ključevi i javi se čovjeku... možda nađe rješenje ;):dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ima možda kakva preporuka električara?

Edit: zvao čovjeka u Profi-ključevi i nema što ne može, navodno treba promijeniti nekakav mikroswitch, samo je čovjek sasvim razumljivo upozorio na mogućnost "uništenja" kartice u slučaju da ne uspije.

No ja sam spreman čak i na to jer iz principa ne dam 1470 kuna za kupnju i programiranje nove. Radije platim 200 kuna koliko traži ovaj, a ako ju zništi, imam drugu :fucka:

Edited by goodie
Link to comment
Share on other sites

Ima možda kakva preporuka električara?

Edit: zvao čovjeka u Profi-ključevi i nema što ne može, navodno treba promijeniti nekakav mikroswitch, samo je čovjek sasvim razumljivo upozorio na mogućnost "uništenja" kartice u slučaju da ne uspije.

No ja sam spreman čak i na to jer iz principa ne dam 1470 kuna za kupnju i programiranje nove. Radije platim 200 kuna koliko traži ovaj, a ako ju zništi, imam drugu :fucka:

DAj mi neki email pošalji!

Imam upute kako otvoriti karticu na laguni.

Da li ti se pali ono malo signalno svijelo na kartici (crveno) kad pritisneš neki od prekidača?

Link to comment
Share on other sites

DAj mi neki email pošalji!

Imam upute kako otvoriti karticu na laguni.

Da li ti se pali ono malo signalno svijelo na kartici (crveno) kad pritisneš neki od prekidača?

ne pali, dakle nema reakcije nikakve na pritisak bilo kojeg od gumbića iako kad je stavim u otvor za karticu prije paljenja auta, sve je u redu, prepozna ju, pogase se lampice na armaturi i auto upali bez greške.

Email je poslan na PP

Link to comment
Share on other sites

ne pali, dakle nema reakcije nikakve na pritisak bilo kojeg od gumbića iako kad je stavim u otvor za karticu prije paljenja auta, sve je u redu, prepozna ju, pogase se lampice na armaturi i auto upali bez greške.

Email je poslan na PP

A da li si možda bateriju mjenjao na ključu/kartici?

Link to comment
Share on other sites

a i on koliko znam radi i novu karticu koja je 900-1000 kn ;)

Link to comment
Share on other sites

Paljenje auta nema neke veze sa radom gumbića za otključavanje/zaključavanje

Link to comment
Share on other sites

a i on koliko znam radi i novu karticu koja je 900-1000 kn ;)

Naravno, prvo sam pokušao promijenit bateriju no nije dalo rezultata. Ovaj radi zamjenske kartice za 1100 kuna.

To je zadnja opcija :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Možeš zaključati auto tako da otvoriš zadnja vrata i stisneš tipku za zaključavanje na konzoli.

Nakon što zatvoriš zadnja vrata auto je zaključan. Ulaziš tako da otključaš sa ključem na kartici.

Pazi na poklopac ključanice vrata. Hoće otpasti ako ga ne vratiš dobro.

Mom prijatelju je jedan elektroničar prelemio kontakte prekidača na kartici i od onda sve radi.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetu. Nisam znao za taj trik. NO svejedno mi zbog pokvarene brave/motorića na suvozačkim vratima ona ostaju otključana...idem to ovaj tjedan riješiti svakako

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Od nedavno imam sitnih problema sa radom motora na laguni.

Radi na vrlo niskim okretajima u leru.

Na nekih 550-575 (ispod 600 u svakom slučaju)

Sve ostalo radi normalo. Paljenje, vožnja, bez ikakvog pogovora.

Ali je problem kad negdje treba malo uz brijeg krenuti ili se parkirati onda zna zezati.

Pošto su okretaji već u startu niski onda se krene gasiti, ali se to korigira jačim gasom. Ako ne stigneš korigirati onda se ugasi-normalno.

Može se ovako voziti ali je dosta iscrpljujuće stalno paziti.

Posebno jer ga supruga sad vozi.

Ja sam mislio malo očistiti usisnu granu i klapnu gasa (ili šta već on ima)

Ako to neda neke velike rezultate možda i svječice promjeniti.

Auto je sad malo ispod 100 tkm, a ja ih nisam mjenja.

pretpostavljam da su mjenjani na 60 tkm (tad je rađen veiki servis)

Ali i to je upitno!

Ima li tkogod kakvu ideju šta napraviti? Kako dijelovati da se otkloni ovaj problem?

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

sam sebi si odgovorio,

i ja bih postupio navedenim postupcima redom kojim si naveo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ovaj problem je davno riješen, ali nisam se sjetio to i napisati .

Uglavnom skinuta je cijela usisna grana, oprana klapna gasa, očišćen EGR.

Totalni preporod!

Auto fino mirno radi, gas se može dobro dozirati (a i motor ga prihvaća), kretanje više nije muka i nauka.

Stavrno topla preporuka za napraviti.

Mali poslić za veliku korist.

Sviječice nisam dirao jer se auto i sa ovim potezom jako popravio pa smatram da im još nije došlo vrijeme!

Toliko!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

OD nedavno imam jedan zamarajući problem!

Alarm na autu mi se pali sam od sebe!

Alarm je tvornički ugrađen i na njemu nije ništa dirano.

Do nazad par dana je sve bilo uredu, da bi jednu večer auto počeo tuliti. Sam od sebe.

Niti je vjetar puhao niti je tko prošao kraj njega, ništa nije bilo da bi se alarm upalio, ali on je svejedno odtulio.

Otključao sam auto i ponovo ga zaključao i sve regularno.

Ujutro kad sam išao otključati auto, javio se tri kratka i tiha bip. Toga isto do sad nije bilo.

Sve je i dalje kako je bilo i prvi dan od kad imam auto, a on se počeo povremeno oglašavati alarmom.

Ima li tkogod kakvo objašnjenje ša bi moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.