Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

korodirana masa, negdje...

Misliš.......????

Na mom prošlom autu alarm se palio zbog slabog akumulatora.

Nekako mi se ne čini da je to u pitanju.

Akumulator je mjenjan malo nakon kupnje auta.

Ali vrijedi provjeriti!

Link to comment
Share on other sites

Misliš.......????

Nekako mi se ne čini da je to u pitanju.

Akumulator je mjenjan malo nakon kupnje auta.

Ali vrijedi provjeriti!

Kod mene je provjereno bio kriv akumulator.

Kad padne napon onda urla,misleći da je netko otvorio vrata.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je provjereno bio kriv akumulator.

Kad padne napon onda urla,misleći da je netko otvorio vrata.

Valjda misli da netko krade akumulator.. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Samo da javim stanje s alarmom.

Akumulator provjeren sve je uredu s njim.

Masu neznam di još provjeriti. Tamo kod samog alarma je sve uredu.

A on i dalje tuli bez ikakvog razloga.

I imam dodatno pitanje (uvijek).

koliko dugo vam gori onaj mali ekrančić na kojem su prikazani sat/temperatura/radio?

Kod mene zna jako duuuuuugggoooo goriti.

Neki dan je supruga došla doma oko 3sata, navečer(cca 8 sati) je još gorio.

To mi je stvarno preeeeddduuuugggooo.

Strah me je da taj ekran nepocucla dovoljno struje u akumulatoru da se alarm javi. (neka moja slobodna razmišljanja)

Još nešto!

Postoji li negdje objašnjenje onih pustih upozorenja koja auto daje prilikom otključavanja/otvaranja vratiju!

Link to comment
Share on other sites

Evo sada izmjerio.

Ekran (centralni) na kojem je sat,temperatura i radio svijetli 3 min.

Ekran na instrument tabli 3 min, ali ako nije ručna zategnuta( svijetli crveno) 5 min.

Ovo što pitaš nije mi jasno na što misliš ? :nezna:

"Postoji li negdje objašnjenje onih pustih upozorenja koja auto daje prilikom otključavanja/otvaranja vratiju!"

Link to comment
Share on other sites

Evo sada izmjerio.

Ekran (centralni) na kojem je sat,temperatura i radio svijetli 3 min.

Ekran na instrument tabli 3 min, ali ako nije ručna zategnuta( svijetli crveno) 5 min.

Ovo što pitaš nije mi jasno na što misliš ? :nezna:

"Postoji li negdje objašnjenje onih pustih upozorenja koja auto daje prilikom otključavanja/otvaranja vratiju!"

Hvala. Meni se kod gašenja i vađenja kartice svi ekrani odmah ugase (na instrumen tabli i onaj mali koji pokazuje stanje tlaka u gumama i otvorena vrata), ali onaj od radija/temperature/sata gori jako dugo. preko 20 mionuta sigurno.

Ovo drugo što pitam ću probati objasniti primjerima.

Situacija 1.

Zaključavaš auto, upale se žmigavci dvaput i čuje se 2 puta bip (bip-bip, sporo, u ritmu sa žmigavcima)

Otvaraš auto, žmigavci se upale jednom i čuje se jedan bip.

Pokušavaš zaključati auto ali neka vrata su ostala otvorena ( a ti to neznaš) auto pušta jednoliki zvuk (isti onaj bip, ali neprekidni)

Nova situacija je od kad imam problema sa alarmom. Ako se javi alarm, a ja ništa ne poduzmem, kad slijedeći put otključam auto žmigavci se upale 4 puta i čuje se 4 bip u ritmu žmigavaca (bip-bip-bip-bip)

Situacija 2

otvaram vrata od auta i čuje se opet neki bip (drugačiji od onog sa otključavanjem) i žmiga mi utor za karticu.

Ista situacija je kad ugasim auto izvadim karticu i otvorim vrata. Opet isti bip i žmiga utor za karticu. Kao da auto ne prepoznaje da li ulazim ili izlazim.

Ostavim svijetla upaljena. Ugasim auto i izvadim karticu, otvaram vrata. tri put za redom se čuje bip-bip...bip-bip...bip-bip i stane. Ako u tom trenu nisam ugasio svijetla ona i dalje ostanu goriti i naravno da aku ode... Ovo mi se nekoliko puta desilo jer uvijek vozim sa upaljenim svijetlima (ljeti-zimi, danju-noću). Sad sam dao ugraditi odvratnu zujalicu ali me ona živcira. NAjradije bi da se svijetla automatski pale nakon paljenja auta i sama gase kad ugasim auto. Za ovo sam se raspita već, ali nemam vremena auto ostaviti cijeli dan električaru da to odradi, a on vikendom također ne radi.

Čini mi se da ima i neko upozorenje ako ugasiš auto i otvoriš vrata, a karticu ostaviš u utoru ali se nemogu sijetiti kakvo je upozorenje.

Zanima me ima li negdje objašnjenje tih upozorenja da malo proučim, pročitam

NAdam se da je sad jasnije o kojim upozorenjima govorim!

Link to comment
Share on other sites

Ooo, da, sada je jasnije :dobroje:

Pa da krenem od početka:

1.

Auto se sam zaključa pošto imam HF karticu.

Kada se sam zaključa onda se čuje 2X kratko bip-bip.

Ako ja zaključavam nema nikakvog tona osim 4 žmigavca.

Ako su neka vrata otvorena ne mogu zaključati, ali nema nikakvog zvučnog upozorenja.

2.

Ako želim pokrenuti motor ili dati kontakt, a kartica nije u čitaču ili nije u dometu 3X se čuje kratki bi-bip i čitač svijetli crveno.

Ovo sa svjetlima preporučio bi ti da napraviš u servisu bez nekakvih kemija.

Spoje na komp. i naprave za 5 min- cca 60kn.

Nema rezanja žica,stavljanja releja i sl.

Tako sam napravio sebi na Laguni i starome na Cliu.

Karticu ne stavljam u čitač, pa ne znam što se dešava kad otvorim vrata, ali ako treba probat ću.

Mislim da ti imaš više tih upozorenja zbog alarma.

Pokušaj ugasiti (iskopčati) alarm pa ćeš vidjeti.

Pozdrav :hey:

Link to comment
Share on other sites

hvala na informacijama! Nemoraš se više gnjaviti s tim.

Ovo za svijetla sam provjeravao u servisu. Moj auto (2001 god) nema predopremu za funkciju automatskog paljenja svijetala.

Eventualno ako bi se mogao ugraditi renaultov relej koji ide na tablu sa relejima. Ali ovo nisam provjeravao tako da je na dugom štapu. Nisam siguran ni da na ploči ima pozicija za taj relej.

A što se tiće alarma razmišljam ugasiti ga. Ionako se za tim tuljenjem nitko ne okreće nego svi skidaju sve po spisku kad im tuli kraj prozora.

Jedino neznam ima li taj alarm još kakvu funkciju osim tuljenja.

Link to comment
Share on other sites

Ponekad je alarm povezan na blokadu palenja. Pa kada se aktivira alarm,auto ne možeš upaliti dok se alarm ne ugasi (resetira).

Kad ugasiš alarm ne bi trebalo biti nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

Evo bizarnog riješenja ovog problema sa dislejem radija.

Jednostavno sam izvadio đek i vratio ga nazad. Sad se displej gasi sa vađenjem kartice, kao i ostala dva displeja koja imam (onaj na kilometar satu i onaj koji pokazuje tlak u gumama i otvorena vrata)

S tim da sad nemogu dobiti kontakt ako kartice nema u utoru, a do sad sam to mogao.

Znači prije sam pritiskom na tipku start/stop bez kartice u utoru i bez stiskanja papučice kvačila/kočnice dobija struju u autu, koju sam uglavnom koristio za zatvaranje prozora.

Sad moram staviti karticu u utor!

Šta je od ovoga bilo pod normalno ni sam ne znam!

Najveći mi je problem što ne mogu naći neku lagunu tog godišta da vidim kako je to tvornica smislila, pa da znam šta moram ganjati.

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš HF karticu onda je normalno da kontakt možeš dobiti i bez kartice u utoru.

Ako pak imaš obićnu karticu onda je normalno da kontakt dobiješ samo ako je kartica u utoru.

A, jesam ga zakomplicirao :klap:

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš HF karticu onda je normalno da kontakt možeš dobiti i bez kartice u utoru.

Ako pak imaš obićnu karticu onda je normalno da kontakt dobiješ samo ako je kartica u utoru.

A, jesam ga zakomplicirao :klap:

Nemam HF karticu, to je ogroman luksuz bio 2001 :bigl:

Jučer malo čitao uputstva za korištenje.

U utoru postoje dva prekidača.

Prvi, kojeg osjetiš jedino kad obračaš pažnju na njega, i njega pališ samo guranjem kartice u utor. S tim se dobije onaj prvi kontakt da možeš upaliti radio, ventilaciju, prozore i tako to.

Drugi, kojeg nemožeš ne osjetiti, kojeg pališ kad jače gurneš karticu u utor do kraja, i onda imaš onaj drugi kontakt za otključavanje volana i paljenje auta.

Proučavajući malo stanje, skužio sam da je meni najverojatnije otišao taj prvi prekidač i da je on stalno pritisnut. ZAto mi dugo gori displej radija i zato mi javlja da je kartica u utoru (nakon gašenja auta i otvaranja vrata) iako sam ju izvadio.

Zadnjih par dana je taj prvi prekidač proradio pa je reagirao na stavljanje i vađenje kartice.

Jučer opet nije reagirao.

Viditi ću može li se štogod napraviti po ovom pitanju, pa da mi i taj prvi prekidač radi kako treba. Vjerujem da je neka glupost u pitanju!

U istom onim uputama sam pročitao i da je onakvo javljanje alarma normalno i takvo je podešeno od strane renaulta.

Ponekad treba nešto iproćitati da bi dobio odgovore :tup:

Link to comment
Share on other sites

Slažem se da ponekad treba ponovo pročitati da bi znao.

Možda je nešto zaglavilo prvi prekidač,ili je dao svoje.

Nadam se da se može samo on promijeniti,ako je potrebno.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo malo novosti!

Brojčanik je okrenuo 110 tkm. Napravljen osnovni servis. Ulje i filteri. Pregledan kompjuterom, pregledan donji postroj. Sve uredno. Auto mehanički odličan.

I ono čišćenje usisa i leptira gasa je pomoglo da auto mirno radi.

Slijedeće me hvata veliki servis (remenje, vodena, natezači) na 120 tkm. Pa lagano krećem u potragu za dijelovima.

Potrošnja je još uvijek ispod 8l. (prosječna od kupovine). Prezadovoljan.

Alarm se smirio i nije ga bilo čuti više. Možda su mu i ljetne vručine smetale pa se bunio.

Perače stakala (posudu/vodove/brizgaljke) NEMOJTE (ni pod razno) prati sa octem (kao šta sam ja). Ocat je dobar, ali bi ga nakon kratkog vremena (12-24h) trebalo izbaciti iz sustava jer uprotivnom sve ono što je otopio (kamenac/talog) počne ponovo taložiti. Tako da sam si dao dodatnog posla jer moram jedan dan skinuti branik i to sve nanovo isprati. Negdje mi se od tog novog taloga zaštopao vod i sad nemam tekućinu na prednjoj šajbi.

Šta možeš, očeš prije pa ćeš kasnije. :)

I od nedavno više ne pali na kratki dodir na start/stop tipku, nego ju moram držati stisnutu dok ne upali.

Također počelo mi je žmigati i osvjetljenje displeja automatske klime.

Srećom o ova dva problema se dosta pisalo pa vjerujem da neće biti problem riješiti bugove.

Znači, nije se ništa promjenilo od prvog dana mog vlasništva nad Lagunom. Mehanički je pouzdana i sigurna, ali toliko je malih idiotnih kvarova koji dižu tlak i žderu živce. Pogotovo jer ih ni jedan majstor neće otkloniti ni da mu masno platiš, nego moraš sam. A mnogi nemaju volje za to.

Tako da u potpunosti razumijem ekipu koja bježi od ovog auta.

Ali da je nepouzdan kako se priča i nije.

Ili ja imam jebačku sreću :)

toliko!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dugo je i trajalo razdoblje bez nekih problema na autu.

Prije jedno mjesec dana mi se upalio znak na armaturi da je neki problem sa strujom motora (ona famozna naranđasta zavojnica) i okretaji su bili dignuti na 2000. Nikakve rekacije na gas nisam imao. Koliko god stiskao gas okretaji su se držali tih 2000 (dobro, varirali su nekih 50 +- oko 2000)

To mi se desilo kad sam iz hladnog starta (upalio auto) htio krenuti (ubacio u brzinu i lagano počeo puštati kvačilo i stiskati gas). Jednu stotinku sekunde je sve bilo normalno i onda su se okretaji zabili na 2000.

Ugasio sam auto ali nije pomoglo. Ovaj put su okretaji odma bili na 2000.

Opet ugasio, pa upalio auto i više nije bilo problema. Otišao do majstora spoio ga na komp i izbacilo je nekakvu grešku na potenciometru leptira gasa.

Majstori su mi rekli da može biti na leptiru gasa ili na pedali gasa.

Uglavnom greška je izbrisana i ja sam se najnormalnije vozio nešto više od mjesec dana da bi se danas stvar ponovila.

Ali ovaj put gašenje auta nije urodilo plodom, Već sam pod takvim gasom lagano otišao do mehaničara (kao da vozite automatik koji jako vuče ili auto pod čokom-oni koji znaj kako je voziti pod čokom znati će o čemu pričam :plazi:)

Majstori vide riješenje u kupovini nove klapne gasa odnosno cijelog kućišta leptira gasa sa potenciometrom na sebi.

Neznam koliko košta nova klapna gasa ali vjerujem da cifra nije sitna.

Mene zanima da li netko zna neko jeftinije/jednostavnije riješenje ovog problema?

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

...

Majstori vide riješenje u kupovini nove klapne gasa odnosno cijelog kućišta leptira gasa sa potenciometrom na sebi.

Neznam koliko košta nova klapna gasa ali vjerujem da cifra nije sitna.

Mene zanima da li netko zna neko jeftinije/jednostavnije riješenje ovog problema?

Hvala!

Možda čišćenje potenciometra?

Link to comment
Share on other sites

Možda čišćenje potenciometra?

To ću napraviti. To je najmanji problem, ali tamo nema šta čistiti. Samo malo kontakte na utikaču i utičnici. Ostalo je zatvorena crna kutija

Link to comment
Share on other sites

ja bi je otvorio kakvim dremelom ili pilicom po šavu pa što bude, ionako ne gine nova.

Jesi riješio ono s dugmetom paljenja? Treba zalijepiti neki plastični pimpek unutar čitača kartice

Link to comment
Share on other sites

ja bi je otvorio kakvim dremelom ili pilicom po šavu pa što bude, ionako ne gine nova.

Jesi riješio ono s dugmetom paljenja? Treba zalijepiti neki plastični pimpek unutar čitača kartice

Neću ju otvarati dok ne nabavim novu/drugu.

Onaj prekidač u čitaču sam riješio. NIje trajno riješenje jer je plastika koju kartica pritisne kad gurneš karticu u utor napukla.

I ta plastika je stalno stiskala mikroprekidač koji daje kontakt/struju. Zato sam i imao one čudne probleme (dugo svijetlo displeja radija, signal da je kartica u utoru kod otvaranja vrata itd...). Sad toga ničega nema.

Problem je šta bi ta plastika mogla opet pukniti!

Zato sam u potrazi za drugim čitačem na ebayu. Kad naleti neki jeftini onda se mogu "igrati"

Nažalost slika nemam jer je cijela procedura tako kratko trajala da nisan ni stigao slikati.

Drugi put, kad pošteno zasučem rukave :bigl:

P.S. Samo da nadodam, danas auto radio najnormalnije!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Danas je bila operacija!

Nabavio jednu polovnu klapnu gasa pa ćemo viditi kako će se ponašati.

Šporka do bola

post-142-062676800 1330275930_thumb.jpg

post-142-094880400 1330275940_thumb.jpg

post-142-044901200 1330275953_thumb.jpg

post-142-084151400 1330275961_thumb.jpg

post-142-050512900 1330275996_thumb.jpg

post-142-063761400 1330276006_thumb.jpg

Nakon pola sata, malo nitro razređivača i četkice za zube

post-142-002358600 1330276060_thumb.jpg

post-142-014878200 1330276424_thumb.jpg

A onda se krenilo na operaciju

1. Otvoriš haubu i osiguraš ju da te ne tresne po glavi

post-142-046247200 1330276458_thumb.jpg

2. Skineš poklopce akumulatora i kutije osigurača (da ti je lakše baratati

post-142-002276100 1330276553_thumb.jpg

3. Otkačiš gumenu traku koja drži rezonantnu kutiju usisa zraka

post-142-013642200 1330276632_thumb.jpg

i pritome paziš da ne slomiš plastiku na početku usisne cijevi

post-142-041228000 1330276700_thumb.jpg

4. LAgano otkačiš cijev vakuma koja ide do serva kočnica i skineš cijelu rezonantnu kutiju sa usisnim cijevima

post-142-070144600 1330276777_thumb.jpg

Kad sve ovo napraviš situacija izgleda ovako

post-142-039725700 1330276831_thumb.jpg

5. Onda se baciš na odšarafljivanje dva torxa 25 koji drže kutiju filtera zraka

post-142-067960400 1330276930_thumb.jpg

post-142-077368600 1330276943_thumb.jpg

post-142-094600800 1330276917_thumb.jpg

S donje strane kutiju drže dvije kopče i nema brige oko skidanja

6. Sad slijedi skidanje utikača potenciometra gasa i cijevčice koja šalje informaciju o vakumu.

post-142-086630100 1330277192_thumb.jpg

Skida se tako da lagano kacavidom podigneš plastiku sa prednje strane utikača (onaj komadič utikača koji je provučen kroz rupu) i izvučeš utikač

post-142-023086900 1330277174_thumb.jpg

Također kacavidom lagano uokolo poklopca i iščupaš "utikač"

7. Onda dolazi na red usisni plenum kojeg drže dva zvijezda vijka

post-142-082521700 1330277412_thumb.jpg

post-142-044511100 1330277420_thumb.jpg

Ako nemate zvijezda ključeve (kao što ja nisam) obična gedora će odraditi posao. Samo treba naći pravu veličini. U ovom slučaju je poslužila gedora 7

8. Odšarafite vijak koji drži klapnu gasa za drugi dio usisa. Odmah do crijeva od vakuma

post-142-032473100 1330277629_thumb.jpg

post-142-083239000 1330277610_thumb.jpg

9. Prije nego počnete čupati plastični plenum sa grla treba skinuti jedan kabel koji se drži za tu plastiku, a nalazi se na strani filtera zraka (ispod kutije od filtera)

post-142-074364300 1330277801_thumb.jpg

Sad možete slobodno skinuti usisni plenum sa grla klapne.

Savijet Nemorate plenum izvaditi skroz van auta. Dovoljno ga je pomaknuti malo lijevo/desno kako bi došli do dva šarafa koji drže klapnu gasa. Naime jako je zeznuto izvuči plenum jer mjesta baš i nema. MOžda se i nemože bez skidanja još nekih dijelova.

10. Šarafe koji drže klapnu nisam uspio slikati, ali nalaze se na mjestima ovih dviju rupa ispod klapne (na slijedećoj slici)

post-142-012756700 1330278067_thumb.jpg

11. Sad kad je sve slobodno možete lagano skinuti klapnu potežući ju prema pregradnom zidu

post-142-095924100 1330278184_thumb.jpg

12. Zadnji detalj. Kad krenete sve vračati nazad pripazite da usisni plenum dobro sjedne na mjesto. Na njemu se nalazi još jedna rupa (neznam zašto) ali i ona ima svoje mjesto.

post-142-061351400 1330278389_thumb.jpg

post-142-040460100 1330278396_thumb.jpg

Također sam izmjerio otpore na pinovima prema ovim uputama

post-142-005264700 1330278876_thumb.jpg

Pinovi // novi // stari

1-2 // 806 // 802

1-3 // 0 // 0

1-4 // 0 // 0

1-5 // 882 // 924

1-6 // 1112 // 1114

2-3 // 0 // 0

2-4 // 0 // 0

2-5 // 1356 // 1374

2-6 // 1638 // 1692

3-4 // 3 // 4

3-5 // 0 // 0

3-6 // 0 // 0

4-5 // 0 // 0

4-6 // 0 // 0

5-6 // 556 // 609

Uređaj je bio namješten na 2000oma

Ni sam neznam šta te brojke predstavljaju ali mi se čini da su poprilično jednake na oba leptira. Nevidim zašto bi ovaj novi trebao biti dobar i riješiti problem ali se toplo nadam da oče.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Apsolutno isti problem imam sa svojim meganom vec dugo, dugo vremena, ali ga nisam uspio otklonit. Par puta mi ostane bez gasa, i nakon toga se upali lampica za servis, a on digne okretaje na 2000 i to je to. Gasenje i paljenje ponovo do sada je rjesavalo problem, ali sve do jednom. Spajanjem na dijagnostiku izbacio je gresku sa potenciometrom gasa i to pin2, ali ni servis nije 100% siguran da je do toga. Bas mi se nedaje 1100 kuna za novu papucicu ako nije sigurno do toga. Bio bi jako zahvalan ako bi mi neko mogao izvaditi parametre sa papucice gasa za motor K9K 1.5 105ks, da ga bar probam omski ispitati.

Link to comment
Share on other sites

i meni se to desi ponekad, jako retko i iskljucivo na manjim brzinama u gradkoj voznji, odjednom se izgubi gas na sekundu, bukvalno.

zadnji put kada sam bio na dijagnostici greska je bila potenciometar pedale gasa no nisam nista preduzimao jer se stvarno desava jako retko.

inace, davno sam gledao kako u jednom servisu ciste taj potenciometar, nisam video kako ga otvaraju ali uglevnom moguce je.

acceleratorpedalpotentiometer.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.