Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Ako su pinovi pozlaćeni ne smiješ ničim brusiti samo kontakt spray dolazi u obzir.

Link to comment
Share on other sites

Ovo s gasom sam imao na meganu 2,  bilo je nešto oko papučice gasa ne sjećam se više točno..

 

nego me zanima, čemu 3 izmjene ulja u godinu dana i 20 tkm ?

Link to comment
Share on other sites

Frenki: Pinovi nisu pozlaženi. Aluminijsko sive boje su i točno se vidija na njima oksid.

 

 

Martine: Ulje je mjenjano tri put jer se tako potrefilo. Običavam mijenjati ulje svakih 10000km, a ove godine mi se desilo da sam 130tkm prešao u prvom mjesecu, pa 140 negdje u 8 mjesecu i 150 sad u dvanaestom.

 

A opet samo od nove godine ovamo sam napravio 3200km. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Malo novosti!

 

NIšta strašno se nije desilo....

 

Prošli tjedan počela kazaljka tempreature rashladne tekućine motora divljati.

Auto normalno pali, kazaljka se počne normalno pomicati, grijanje normalno radi (u metar točno na istom mjestu počne puhati i grijati - tako je to kad imaš standardnu prvu jutarnju rutu već nekoliko godina), ventilator hladnjaka se normalno pali, ali kazaljka malo padne na donju crticu (oznaku 1/4) pa malo padne ispod te oznake (na 1/8) pa malo padne na nulu, ali nikad nije prola 1/2 skale (gdje ustvari kazaljka stoji kod normalne radne temperature).

 

Malo sam njuškao okolo i vidio da je lako  moguće da su neki kontakti negdje u prekidu ili oksidirali. Ili je davač vrisnuo.

 

Za početak sam iskopčao utikač na davaču (na oko sve žice su uredne i na svom mjestu) pošpricao kontakt sprejem i nakon par minuta (čekao da se malo taj sprej osuši) vrati sve nazad.

 

Za sad kazaljka radi normalno, kao i godinama prije ovog slučaja.

 

Htio sam i provjeriti otpore davača, ali nigdje nisam našao na vrijednosti.

Jedino šta san naša je da porastom temperature rashladne tekućine otpor u davaču opada. Ali nikakvih brojki nigdje.

 

Ima li netko podatak o vrijednostima otpora za pojedine temperature?

 

 

I još jedna stvar. 

Kako imam otvorivo staklo na vratima prtljažnika tako je mehanizam zadnjeg brisača uhvačen za staklo.

Metalni vijak kojim se mehanizam drži za staklo je zaljepljen...

 

E kod mene više nije. Odljepio se i sad brisač ne odradi brisanje od kraja do kraja hoda (to je skoro 180°) nego odradi nekih 150°.

Volija bi to popraviti, odnosno zalijepiti taj vijak nazad za staklo.

 

Ali postavlja se pitanje s kojim ljepilom uhvatiti metalni vijak (ima dosta široku glavu/podlošku kojom se lijepi za staklo) za staklo?

 

Na R4 je na sličan način riješeno otvaranje prozora. Metalni vijak zaljepljen za staklo. 

Pokušao sam lijepiti sa loctite ljepilom za retrovizore ali bilo je kratkog učinka. Možda par mjeseci i onda bi ručka opet otpala.

 

Ima li tko kakvu ideju ili zna za dobro ljepilo koje bi vijak držalo malo duže na svom mjestu?

 

Ipak je motor brisača dosta jak i velike sile se javljaju kod zakretanja poluge brisača pa se bojim koliko bi loctite ljepilo za retrovizore izdržalo.

 

 

Standardne razbribrige vlasnika lagune koja ima sad već  12 godina

 

Čini mi se da je hvata zub vremena i zamor materijala

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

...

Na R4 je na sličan način riješeno otvaranje prozora. Metalni vijak zaljepljen za staklo. 

Pokušao sam lijepiti sa loctite ljepilom za retrovizore ali bilo je kratkog učinka. Možda par mjeseci i onda bi ručka opet otpala.

 

Ima li tko kakvu ideju ili zna za dobro ljepilo koje bi vijak držalo malo duže na svom mjestu?

 

 

Probaj vidjeti u nekoj od radionica gdje mjenjaju šajbe. Oni bi trebali imati jaka ljepila za metal-staklo, a ne bi te trebali za to izuti iz cipela.

Prije XX godina sam na Vectri stavljao zamjensku šajbu i lijepljenje retrovizora je odrađeno savršeno.

Link to comment
Share on other sites

jep,ljepilom za šajbe probaj,to drži,ili s onim ljepilom/diht masom za karoserijske dijelove,oko 60 kn ti je,wurtova mislim.

Link to comment
Share on other sites

R = 2252 Ohm +/- 112 na temperaturi od 25 °C,

R =   811 Ohm +/-   39 na temperaturi od 50 °C,

R =   283 Ohm +/-     8 na temperaturi od 80 °C.

 

Ovo su podaci za motore F9Q i G97. Znam da je kod tebe drugi motor pa nek ti posluži bar za orjentaciju.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ekipa na savijetima.

 

Svakako ću probati sa ljepilom za vjetrobrane.

Nažalost u Šibeniku i okolici nema firme (ili ja barem neznam za nju) koja se bavi ugradnjom autostakla.

MOrati ću potražiti kakvog autolimara ako mu je ostalo.

Stvarno mi se neda kupovati tuba ljepila za zalipiti komadič promjera 40mm.

 

Dragane!

 

Prema meni dostupnim podacima davaču otpor pada sa porastom temperature.

Podaci koje si mi dao kazuju da otpor davača raste sa porastom temperature.

 

Za informaciju (možda pomogne) motor je 1.616v benzinac oznake K4M-710

Davač je Renault oznake 7700101968/8200561449, a kod mene je ugrađen Magneti Marelli broja 402 114 02

Link to comment
Share on other sites

Dragane!

 

Prema meni dostupnim podacima davaču otpor pada sa porastom temperature.

Podaci koje si mi dao kazuju da otpor davača raste sa porastom temperature.

 

Petak, pogledaj bolje, isto kažu i Draganovi podaci :)  :dobroje: .

Link to comment
Share on other sites

 

ima firma, autostakla rakić 

 

 

099 / 1905666

 

Eto super! Hvala! A di se oni nalaze? ....

 

Petak, pogledaj bolje, isto kažu i Draganovi podaci :)  :dobroje: .

Joj da!..... :tup:

 

 

one brojke iza +/- sam zamjenio za temperature......doduše bilo mi je sumnjiv tako veliki raspon temperature 

 

Dragane skužaj!  :anbetung:

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Eto super! Hvala! A di se oni nalaze? ....

 

Gogle kaže: AUTO STAKLO RAKIĆ Jurasi ulica 9 , 22000 Dubrava kod Šibenika, 099 19 05 666 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Malo novitada!

 

NIšta strašno.

I dalje u granicama problema vlasnika 12 godina stare lagune

 

BIo kod ovog tipa za šajbe!

Napričao mi razne priče oko ljepljenja tog metalnog komada za staklo i da treba ostaviti auto cijeli dan kod njega.....skoro pa nemoguća misija.

 

Odlučio probati sa običnim ljepilom za šajbe...iako nisam uspio još doći do limara  i pokupiti ljepilo! Sjetim se ovog problema samo kad  kiša počne, a onda mi je već kasno....riješiti će se ovo

Ako ne uspije sa ljepilom za šajbe onda ćemo kod autostaklara

 

 

Stako u vozačevim vratima zvrnda, ali raznim pokušajima gumiranja dodirnih ploha nisam uspio riješiti zvrndanje... Daljnji eksperimenti će se odvijati u dogledno vrijeme.

 

 

 

Senzor GMT-a me počeo zezati... ne strašno ali dovoljno da me smeta.....najgore je što se jednom desilo da je supruga bila sama, a auto nije htio upaliti....dok sam ja došao do nje, auto normalno upalio kao da ništa nije bilo.

Jučer sam ga malo skinuo i pročistio kontakte. Vidiit ćemo koliko dugo... Iako sam sa ebay-a naručio zamjenski GMT senzor (85kn sa poštarinom)

 

Par slikica demontaže i montaže senzora

 

Mjesto senzora ispod kutije dovoda zraka

post-142-0-59684200-1408619636_thumb.jpg

 

Eno ga na poziciji

post-142-0-57460100-1408619637_thumb.jpg

 

Drže ga samo dvije vide

post-142-0-30437800-1408619638_thumb.jpg

 

Skinut sa svog položaja spojen na instalaciju

post-142-0-18591200-1408619639_thumb.jpg

post-142-0-94408300-1408619639_thumb.jpg

 

Van auta. dosta prljav, ali opet ništa strašno (barem meni laiku tako dijeluje)

post-142-0-73934800-1408619640_thumb.jpg

post-142-0-41080900-1408619641_thumb.jpg

post-142-0-36980300-1408619642_thumb.jpg

post-142-0-05353500-1408619643_thumb.jpg

 

Malo očišćen izvana, pošpricani kontakti na utikaču i utičnici kontakt sprejem i sve vračeno nazad

post-142-0-90065700-1408619643_thumb.jpg

 

Kažem vrijeme će pokazati da li je bio problem samo u kontaktu ili je vrisnuo.

 

 

 

Također me ovu zimu počela zezati ručica žmigavaca! Ponekad se žmigavci nisu htjeli isključiti nakon izlaska iz križanja. Neovisno radi li se o lijevom ili desnom skretanju.

 

Prva pomisao mi je bila da je ručica otišla.

Nema veze, ebay nađi najpovoljniju i stvar gotova.

 

Je, kad bi barem bilo tako lako!

 

Stavio drugu ručicu i opet ista stvar!

Ali sam primjetio da ručica ima poprečni hod (prema stupu volana).

Onda sam skinuo oplatu oko voolana i skužio da cijela ručica ne sjedne dobro na svoje mjesto. Plastične kopče koje drže ručicu na mjestu imaju cca 1mm zraka koji dopušta ručkici da se miče lijevo-desno.

Ispada da je opruga za vračanje žmigavaca toliko jaka da kolut na volanu koji gasi žmigavce lakše gurne cijelu ručkicu prema vani (od stupa volana) nego da ugasi žmigavce.

Sad sam stavio jedan komadić plastike u prostor između kopče na ručkici i kućišta ručkice i čekam par dana vožnje da vidim šta se dešava.

 

 

Kao i do sad,

Nikakve velike kvarove ne doživljavam sa lagunom, ali konstantno ti daje razloga za baviti se problemčićima.

I opet ponavljam. Da je svaki put letiti u ovlašteni servis radi ovih "pizdarija" ogulilo bi me kao bananu....srića da se ne sekiram previše oko ovakvih kvarova i riješavam probleme u vlastitoj režiji.

Iako postaje upitno koliko dobro ja to uspijevam zakrpati :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da nebi bilo samo kukanja evo malo i drugih aktivnosti na autu i oko auta.

 

Proljetos zamjenjene ljetne Bridgestone ER 300 sa GY Efficientgrip Performance.

 

Nakon zamjene guma i laganog povečanja tlaka u gumama (stalno vozim na tlaku za autoput i potpuno opterećen auto) potrošnja goriva se ustalila na 7,3litre na 100km.

 

Da li je potrošnja pala zbog guma ili zbog tlaka neznam ali me jako veseli.

Lijepo je viditi kad utočiš rezervar, a BC ti kaže da imaš goriva za preko 1000km vožnje.

 

Lagunica je okrenula 166tkm i hrabro grabi dalje.

 

Obzirom na stanje u vlastitom žepu vjerujem da ćemo se družiti još nekih dvije godine barem......o nastavku suradnje ću odlučivati naknadno (kad prođu dvije godine i 200tkm)

 

:serv:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo mala dopuna!

 

Crko prekidač za reguliranje i preklapanje retrovizora.

 

Stari zamjenjen novim (polovnim) i sad je sve po starom.

 

Evo i teme u kojoj se razglabalo o mogučim popravcima, ali pomoći nije bilo

 

 

Do čitanja!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dugo smo se odmarali!

 

Moj tovar se danas opet ritnuo....

Zadnjih mjesec dana sam ga previše mazio i pazio pa mi je danas vratio višestruko.

 

Neki dan mi je sa ebay-a došla nova ručica mjenjača sa okolnom kožom i okvirom....

 

Ali zašto bi sve bilo jednostavno...Naime okvir koji je došao nije jednakog oblika kao moj na autu.

Pa je uslijedilo rastavljanje i sastavljanje....tako da sad imam novu ručicu mjenjača i staru kožu oko mjenjača.....jer drugačije nije išlo....ali nema veze...uzeti ću novu kožu i za mjenjač i za ručnu pa će sve biti tip-top

 

Tako da sad imam jednu kožu oko mjenjača sa okvirom viška(ganjc novu iz kutije)..ide u oglasnik ako kome treba.

 

Stara ručica mjenjača

post-142-0-82816200-1417812567_thumb.jpg

 

post-142-0-62966400-1417812585_thumb.jpg

 

Bez ručice

post-142-0-21395300-1417812609_thumb.jpg

 

Nova ručica

 

post-142-0-41427700-1417812625_thumb.jpg

 

post-142-0-76788800-1417812550_thumb.jpg

 

Tako jedan mali komad, a može tako puno napraviti...

 

E ali onda me je jučer (nakon cijelonočnog potopa u Vodicama) dočekao mokar pod iza vozača. ne vlažan....nego mokar kao kad se baciš u more ili kadu ili lokvu.....

 

NIje mi ništa jasno jer je auto cijelu noć mirovao...samo je kiša lila....

Možda je to već neko vrijeme mokro (jer kiša lije već zadnjih par dana) ali ja nisam išao za tim do sad.

I tepih jemokar samo iza vozačevog sjedala. Ostalo je suho ko barut.

 

 

Ali da bi mi dan završija sretnije pobrinija se danas popodne. Samo se u jednom trenutku upalilo božično drvce na tabli. Lampice STOP/SERV/ABS/RUČNA KOČNICA.

Ma divno reko...koji je sad vrag. 

I od onda (par puta sam morao gasiti auto i paliti jer su to zahtjevale moje obaveze) kad upalim auto je mir nekih par sekundi i onda božično drvce svijetli.

 

Pretpostavljam da je neki problem sa ABS-om. Kočnice najnormalnije hvataju i zaustavljaju (iako nisam probao blokirati kotače).

Samo se nadam da je u neki prsten ABS-a upalo kakvo smeće od ove puste kiše ili da je neki senzor koji očitava brzinu vrtnje kotača riknija, a da nije ABS pumpa.....

 

Eto da ne bi bilo dosadno sad imam zanimaciju..

 

Najgore je što žena i djeca trebaju za Samobor u Ponedjeljak..... Samo da to uspijem sutra riješiti.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Što se tiče ovoga ABS, to neznam jer mi se nije nikada palilo. A ovo što ti je mokro iza vozača to bi ti moglo biti, ako si zbog nečega rastavljao prozor. Ima ti između lima vrata i plasitke tapacirunga neka vrtsa brtve. Ja sam mijenjao sajlu na podizačima i potrgao tu brtvu,jer nisam mogao drugačije skinuti tapacirung pošto je zaljepljena za lim i tapacirung. Kada sam skužio u čemu je stvar,promjenio tu brtvu i sada sve super...jedino što je malo brtva skuplja,mislim da 250 kunića i i ima samo u ovlaštenom

Link to comment
Share on other sites

Možda je zbilja nesto upalo kod senzora ABS-a.

Isto se desilo i meni prije 2g. Nakon dobrog pljuska light show na tabli. Vozio se tako 3 dana i onda se sjetio da isperem komplet unutrašnjost kotača. Nakon sto sam to napravio auto se popravio i nikad vise se nije javilo.

Link to comment
Share on other sites

Kkova: Daj mi reci kako izgleda ta brtva? Može li ju "zamjeniti" deblji najlon.

Prednja liva i zadnja liva vrata nemaju tu brtvu. Ta vrata san otvara pa znam da nema. Prednja desna i zadnja desna još nisan otvara.

Mata. Pranje nije pomoglo. Sumnjam na jedan od senzora abs-a. Danas sam nagazio kočnicu pa san otkliza. ABS se nije upalio.

A kiša i dalje sipi konstantno

Link to comment
Share on other sites

plastično spužvasta je i ima ljepilo na obje strane tako da se zaljepi na lim od vrata na plastiku tapacirunga kada ga staviš na vrata. neznam kakve su ti kopče od tapacirunga, tu sam napravio s**nje kada sam skidao pa sam ih dosta polimio,pa mi je i zbog toga dihtalo previše...tu je isto problerm što ih možeš kupiti samo u paketu od nekih 200-300 komada i samo u ovlaštenom i koštaju dosta...to mi onda frend što radi u ovlaštenom pomalo skupljao...

što se tiče brtve najsličnija mi je ona brtva što ide na prozore od kuće što se ljepi da nepuše hladno ako prozori nedihtaju dobro...sad nisam siguran da te imaju ljepilo s obje strane, ali vjerojatno se da nešta smisliti sa obostranim selojtepom...sad da moram ponovo to raditi ja bih tako...

Link to comment
Share on other sites

Kkova: Daj mi reci kako izgleda ta brtva? Može li ju "zamjeniti" deblji najlon.

Prednja liva i zadnja liva vrata nemaju tu brtvu. Ta vrata san otvara pa znam da nema. Prednja desna i zadnja desna još nisan otvara.

Mata. Pranje nije pomoglo. Sumnjam na jedan od senzora abs-a. Danas sam nagazio kočnicu pa san otkliza. ABS se nije upalio.

A kiša i dalje sipi konstantno

Senzor abs-a je 99%. Digni auto na dizalicu (kad prestane kiša) odspoji senzore i dobro ih očisti. Pregledaj konektore senzora.

Link to comment
Share on other sites

Čim stane ovo g...o riješavam. Čini mi se da ni zamjenski senzor nije skup. Ako neuspijem čišćenjem riješiti stvar.

A možda i ostavim do tri kralja da nemoram kititi bor u autu ;)

Link to comment
Share on other sites

Čim stane ovo g...o riješavam. Čini mi se da ni zamjenski senzor nije skup. Ako neuspijem čišćenjem riješiti stvar.

A možda i ostavim do tri kralja da nemoram kititi bor u autu ;)

Ako ne uspiješ riješiti čišćenjem onda dolaziš kod mene na dijagnostiku pa ćemo onda znati više.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.