Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Meni se isto lumbalni dio naslona ne da namještati, ako nađeš negdje nekoga tko hoće prodati samo to, molim te, javi! :)

 

A xenoni mi nikad ne naprave kalibraciju, kako se upale tako ostanu, zašto pak to?  Normalno daju snop..

Zato jer svijetla rade kalibraciju kad daš kontakt.

 

Probaj jednom prvo upaliti kratka svijetla pa onda gurnuti karticu pa ćeš viditi da rade. Jer prema tvorničkom uputstvu kad vrisne neki senzor visine vozila svijetla bi se tribala zabiti u pod.

Tako da mislim da ti je sa senzorima visine sve uredu

 

 

 

Probao danas još tri puta zamjeniti žarulju. Najprije onu staru koja mi je ostala od desnog fara, pa onda novu iz desnog fara pa onda opet novu koja je već bila u lijevom faru.

Sve tri bacaju isti snop. A i sve tri mi isto sjedaju u grlo.

Znači da je problem u faru. 

 

Još nešto sam primjetio (iako je to subjektivna procjena) da su mi sad svijetla puno bolja nego prije sa starim žaruljama.

MOžda je far oduvijek bio malo gore naštiman ali ja nisam išao za tim.

 

Sutra idem u stanicu za tehnički i na strojček ću naštimati far. Far ima mogučnost naštimavanja gori-doli i livo-desno.

Ovi moji pajdaši nemaju mogučnost odrađivanja kalibracije preko kompjutera. Samo CLIP.

Link to comment
Share on other sites

Još nešto sam primjetio (iako je to subjektivna procjena) da su mi sad svijetla puno bolja nego prije sa starim žaruljama.

 

Mislim da sasvim dobro vidiš razliku, jer što imaju više radnih sati to slabije svijetle i onaj balončić postaje sve bjeliji i neprozirniji i manje propušta svjetlosti.

Link to comment
Share on other sites

Naštimaj far sam 1,3% oboreno. Znači nađeš dobar zid i ravnu podlogu, auto primakneš zizu koliko je moguće, upališ kratka svjetla i izolir trakom obilježiš fokus svjetla. Odmakneš se 5 metara i fokus svjetla treba namjestiti tako da fokus nakon toga bude 6,5 cm ispod početnog fokusa. Imbus (mislim 6 mm) u ruke i sam sredi svjetla.

Link to comment
Share on other sites

Clipom se može odraditi umjeravanje, ali mislim da kod tebe ne treba umjeriti svjetla već ih ručno (pomoću vijka namjestiti).

Link to comment
Share on other sites

NIsam stigao danas otići u stanicu. Jurcao okolo po županiji za poslom i stigao kasno doma.

 

Vozao se sa takvim svijetlim i nitko mi nije blicao (mada to ne znači da je sa svijetlima sve u redu)

 

Hvala na uputama usrmaatre. Moga bi to isprid kuće napraviti. Dosta je ravan teren i tamna su vrata od garaže.

 

 

 

Samo me zbunjuje da na svim tehničkim pregledima nitko od ispitivača nije prigovorija na visinu snopa svijetala.

 

Pa prije misec ipo dana san bija na tehničkom i sve uredno.

Nemogu vjerovati da san ja uspija nešto "srediti" dok san minja žarulje!

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno nova žarulja daje veću količinu svjetla, stoga na staroj to nisi primjećivao. Nisi mogao ništa zeznuti, senzori se nalaze na ramenima, a komp mislim negdje oko desnog blatobrana. Ja sam svoje žarulje skidao i stavljao dosta puta i nikad nisam ništa zeznuo.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo vec kod farova...

Ima li netko kakvu ideju zasto mi se prednji desni far magli iznutra?!

Puknuo nije,poklopac odiza je na svom mjestu...

To se dogadja sad kada ima pun fak vlage u zraku,stalno kisa pada...inace ne...

Link to comment
Share on other sites

Negdje pušta čim ti vlaga ulazi unutra. Može bit na samom varu plastike što se ne može niti golim okom vidjet.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Probaj sto prije otkriti sto se dogada ako imas xenon jer je je jako stetno za njega da vlaga prodire!

Link to comment
Share on other sites

Naštimaj far sam 1,3% oboreno. Znači nađeš dobar zid i ravnu podlogu, auto primakneš zizu koliko je moguće, upališ kratka svjetla i izolir trakom obilježiš fokus svjetla. Odmakneš se 5 metara i fokus svjetla treba namjestiti tako da fokus nakon toga bude 6,5 cm ispod početnog fokusa. Imbus (mislim 6 mm) u ruke i sam sredi svjetla.

A nije lakše na 10 m i 13 cm? :bigl:

 

Naravno i fokus mora ostati na istom razmaku između lijevog i desnog fara, u protivnom vijkom za štelanje lijevo-desno se podesi da svjetla nisu razroka

Link to comment
Share on other sites

Može i 2,5 metrara i 3,25 cm, lakše je naći mjesta.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Bio danas u stanici za tehnički. Nisam stigo prije, a auto nije mrda nikud tako da nije ni smetalo.

 

Ispostavilo se da je deno svijetlo bilo nisko, a ne lijevo visoko. 

 

A uvijek mi se i činilo (od kad sam kupio auto) da desno svijetlo čudno baca snop, ali nisam ništa dirao jer nikad u stanici za tehnički nisu ni jednim "zarezom" komentirali snop svijetala.

S onim uređajem bi pregledali oba svijetla i otišli ispisati izvještaj.

 

Sad je mir.

 

I jedna podatak. NA farovima piše 1%, a ne 1,3%. Ja bio uvjeren da je 1,3% (kako ste mi vi ovdje rekli), a čovjek lampadinom i po svijetlu traži oznaku i nađe 1%.

Reko dobro, bio sam u krivu.

Naštima uređaj na 1% i podesi svijetla.

 

Stvar riješena.

Link to comment
Share on other sites

U pravu si 1%. Vidio sam jučer, ali zaboravio napisati. Na jednom drugom autu je bilo 1,3%, malo sam se zahebao.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Malo godišnjeg osvrta na vozilo od 01/2013 do 01/2014

 

Daklem: 

Napravilo se cca 22300km i za to utočilo nešto manje od 1700 lit goriva eurosuper 95 i potrošilo nešto malo više od 17500KN, a godišnja prosiječna potrošnja ispada 7,58lit/100km (po točnim brojkama)

Napravljena su tri servisa izmjene ulja i filtera

zamjenjene su prednje i strašnje disk pločice.

Zamjenjene su obje kugle i oba stabilizatora (šta idu od balans štange na stup amortizera)

Zamjenjen je termoprekidač serva (jer je balio na brtvi) te je usput zamjenjeno i ulje u servu

stavljen zamjenski podizač stakla bez motora u vozačeva vrata

posložena instrument tabla

i dvije xenon žarulje.

Bilo je tu još nekih plastika u unutrašnjosti, tekućine za stakla, metlica brisača itd....

 

Na sve to je potrošeno nekih 4500kn

 

Dodamo li osiguranje/tehnički/registracija od cca 2500kn

 

Ispada da me laguna godišnje košta oko 24500kn ......ajmo zaokružiti na 25000 kn 

 

 

Zanimljiva brojka.....za sad mi je to prihvatljiva količina novaca....viditi ćemo šta budućnost nosi....

 

Kakvi su vaši komentari?

Link to comment
Share on other sites

To je 1.12kn/km što je još uvijek ispod granice neprihvatljivoga. Ali za ovakvu moju racunicu treba se pratiti cijeli životni vijek auta sa svim izdacima. To je super rezultat s obzirom da je benzinac pa "kao" puno troši.

Link to comment
Share on other sites

To je 1.12kn/km što je još uvijek ispod granice neprihvatljivoga. Ali za ovakvu moju racunicu treba se pratiti cijeli životni vijek auta sa svim izdacima. To je super rezultat s obzirom da je benzinac pa "kao" puno troši.

A koja je granica prihvatljivosti?

Po kojem/čijem/kakvom mjerilu je definirana ta granica

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Obicno se takvi izracuni rade u vecim firmama koji imaju veliki vozni park. Ali se uzima u izracun i pad vrijednosti auta. Prema zadnjem koliko znam do 2.17kn/km je prihvatljivo. Ali to se mijenja zbog cijene goriva, trzisne vrijednosti auta( nabavna-prodajna), uvjeta po kojima je kupljen auto...

Rent a car i leasing nije u ovoj cijeni. Oni imaju svoje. Npr. kada bi u jednoj takvoj firmi zbog nemogucnosti da koristiš njihov službeni auto, vozio svoj, isplacivali bi ti oko 2.17kn/km.

Link to comment
Share on other sites

O pa onda sam ja još daleko!  :cool:

Ali si me zaintrigira.

MOram viditi koliko ispada  od kad imam lagunu

 

Edit!

 

Ispada 1,68kn/km 

 

Računao sam nabavnu cijenu auta, ali ne i pad vrijednosti!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Tesko je izracunati na autu kojem nisi prvi vlasnik, jer sigurno nije dosao sa potpuno novim gumama,kocnicama,ovijesom ...

Link to comment
Share on other sites

Danas sam se malo igrao sa lagunom.

 

Naime već jedno dvi godine imam problem sa gasom na autu.

Povremeno se prebaci u safe mod (upali mu se zavojnica na tabli, okretaji se zabiju na 2000 i ne reagira na bilo kakvo stiskanje gasa)

 

Za početak je dijagnostika rekla potenciometar leptira gasa.

Najprije je leptir gasa i usis očišćen (prikazano u ovoj temi par stranica prije) 

Pa je onda zamjenjena klapna gasa

Pa su stiskani pinovi na konktoru potenciometra leptira gasa.

 

Sve akcije su bile kratkog vijeka. BIja bi mir neko vrijeme (dva-tri) miseca i eto ti ga nanovo.

 

Onda san malo gugla, proučava, čita i doša do zaključka da se dosta često ovaj problem javlja na 1.6 i 1.8 16v benzincima (bez obzira da li su ugrađeni u lagunu ili neki drugi renault)

Jedan tip je navodno (iako to nikad nije i obznanija) riješija problem na način da je sve spojeve na kompjuteru, klapni i papučici dobro očistija od oksidacije.

 

E danas sam se i ja s tim bavio.

Ugradio sam drugu papučicu gasa, otkopčao eku motora i sve pinove lagano prebruskao pošpricao kontakt sprejem, i pinove na konektoru leptira gasa pojačao tankim slojem lema.

 

Iskreno , za sad nemam neku razliku u ponašanju auta.

Samo će vrijem pokazati da li sam išta korisnog napravija

 

 

Ovaj put nemam slike jer sam bija preokupiran događajima na terenu, ali stvar je vrlo jednostavna ustvari. 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.