Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Nesto ne valja sa 0, jel ima nesto sitno potrosoca (daljinsko, memorija za radio...) Dok je spojeno probaj upaliti svijetlo u kabinu, ili poziciju, ili radio, neki manji potrosac da vidis hoce biti 0, i podebljal lagano skalu, tj kreni od najvece prema manjoj. Prvo probaj povuci struju jer mora nesto pokazati.

Link to comment
Share on other sites

Nemože biti 0. Mora očitati nešto, jer stalno nešto "radi". Npr. UCH, radio,....

Pitanje je i da li ti je ispravan instrument. Njega možeš provjeriti onako kako ti je Domba rekao. Upali npr. kratka svjetla tj. neki od potrošača kojemu netreba kontakt.

Stavi mjerno područje na 20A. Pretpostavljam da ga imaš na instrumentu.

Link to comment
Share on other sites

To je instrument od kolege kupejca....iz LIDL-a :D  Radi dobro kad mjerim napon

 

Prošarao sam svim mjernim područjima i nije ništa očitavao.

 

 

 

NIsam ja od struje...đaba meni sve instrukcije, dobra volja i pomoć kolega

 

Ponoviti ćemo.. doći će kupejac to očitati....on je moj đoker zovi kad je struja u pitanju (sriča da ga imam)

Link to comment
Share on other sites

Jesi probao mjeriti ovako kako Domba i Dragan kažu? Možda je pregorio osigurač u instrumentu. A ako stavljaš na mjerno 20(ili10)A, kako koji, crvenu pipalicu obično treba prebaciti u drugi priključak.

Link to comment
Share on other sites

Ponoviti ćemo.. doći će kupejac to očitati....on je moj đoker zovi kad je struja u pitanju (sriča da ga imam)

Dobar ti je taj đoker koji ne zna kako je na Renolu složena instalacija od brisača i parking kontakti. Srića da obojica imamo DraganaST...hehe

Ne radin petak i nedilju. Cujemo se...

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Dobar ti je taj đoker koji ne zna kako je na Renolu složena instalacija od brisača i parking kontakti. Srića da obojica imamo DraganaST...hehe

Ne radin petak i nedilju. Cujemo se...

Đoker je najboji...zna puno više od mene.....a Dragan je institucija za nas....

 

 

nego....Ubacija san onu našu kemiju za brisače u auto....složeno je kako mislin da bi to tribalo izgledati u autu.....sad samo triba spojiti na aku i naštimati....

P.S. ručice brisača na testnom modelu nisu bile zavidane kako triba nego samo stavljene tako da nas je i to malo zezalo....brisači su plesali u ležištu i micali se od inercije

 

 

Čujemo se za nastavak kemije....

A možemo baciti oko i na Lagunu....skužio da se pipalica mora ubosti u drugu rupu da bi mirila A...Zvekan

Link to comment
Share on other sites

skužio da se pipalica mora ubosti u drugu rupu da bi mirila A...Zvekan

Dobro si skužio s toliko godina [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Dobro si skužio s toliko godina [emoji23] [emoji23]

Nikad nije kasno ;)

Link to comment
Share on other sites

I jel pokazuje nesto vise od nule u drugoj rupi? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I jel pokazuje nesto vise od nule u drugoj rupi? :)

Iskreno nisam se više bavio s ovim.

Jednostavno nestignem lagunu ni pogledati.

Ni nevozim ju (žena ju voza) toliko u zadnje vrijeme (kako je zatoplilo)

 

A kolega Mladen mi je otišao na duže tako da se sa strujom neigram bez njegovog prisustva.

 

 

A jučer me je dopao red sjesti u lagunu i naravno da sam primjetio odma nekoliko nedostataka koji su se izdešavali

Zatoplilo, a laguni škode promjene vremena pa je podivljala.

 

  1. Prekidač za kontrolu retorvizora je opet prdno. Ovaj put se manifestira tako da kad okrenem na položaj za štimanje jednog ili drugog retorvizora on (motorić) zrcalo pomakne skroz u desno (i lijevo i desno zrcalo), tako da na lijevom retrovizoru gledam u staklo, a na desnom retorvizoru gledam daleko iza auta. Kad je prekidač na sredini onda je mir. A preklapanje radi normalno.
  2. Gori mi svijetlo u kabini dok se vozim. A trebalo bi se ugasiti odmah nakon što upalim auto. Kad zaključam auto onda se svijetlo kabine ugasi.
  3. Pukla je polugica za kontakt u čitaču kartice tako da sad moram držati prekidač za START ako želim upaliti auto. Do sad je bilo dovoljno dirnuti ga i auto bi se pali.

Vjerujem da su 2 i 3 povezani ( barem se nadam) i da ću ih riješti ako zalipim polugicu u čitaču.

Za 1 neznam da li imam neko riješenje (osim drugog prekidača) jer sam prošli put rastavio prekidač i nisam mu mogao pomoći.

 

I da, zadnji desni podizač je crko, odnosno plastična kopča koja podiže i spušta staklo.  Staklo je podbočeno, motor sa vodilicom izvađen. Čekam da mi dođe kopča sa ebaya pa da složim podizač i vratim u auto.

 

Toliko za sad, imam malo zanimacije u skoro vrijeme da to dovedem u red...

 

Ako netko ima kakvu pametnu slobodno nek dopiše....

Link to comment
Share on other sites

Iskreno nisam se više bavio s ovim.

Jednostavno nestignem lagunu ni pogledati.

Ni nevozim ju (žena ju voza) toliko u zadnje vrijeme (kako je zatoplilo)

 

A kolega Mladen mi je otišao na duže tako da se sa strujom neigram bez njegovog prisustva.

 

 

A jučer me je dopao red sjesti u lagunu i naravno da sam primjetio odma nekoliko nedostataka koji su se izdešavali

Zatoplilo, a laguni škode promjene vremena pa je podivljala.

 

  1. Prekidač za kontrolu retorvizora je opet prdno. Ovaj put se manifestira tako da kad okrenem na položaj za štimanje jednog ili drugog retorvizora on (motorić) zrcalo pomakne skroz u desno (i lijevo i desno zrcalo), tako da na lijevom retrovizoru gledam u staklo, a na desnom retorvizoru gledam daleko iza auta. Kad je prekidač na sredini onda je mir. A preklapanje radi normalno.
  2. Gori mi svijetlo u kabini dok se vozim. A trebalo bi se ugasiti odmah nakon što upalim auto. Kad zaključam auto onda se svijetlo kabine ugasi.
  3. Pukla je polugica za kontakt u čitaču kartice tako da sad moram držati prekidač za START ako želim upaliti auto. Do sad je bilo dovoljno dirnuti ga i auto bi se pali.

Vjerujem da su 2 i 3 povezani ( barem se nadam) i da ću ih riješti ako zalipim polugicu u čitaču.

Za 1 neznam da li imam neko riješenje (osim drugog prekidača) jer sam prošli put rastavio prekidač i nisam mu mogao pomoći.

 

I da, zadnji desni podizač je crko, odnosno plastična kopča koja podiže i spušta staklo.  Staklo je podbočeno, motor sa vodilicom izvađen. Čekam da mi dođe kopča sa ebaya pa da složim podizač i vratim u auto.

 

Toliko za sad, imam malo zanimacije u skoro vrijeme da to dovedem u red...

 

Ako netko ima kakvu pametnu slobodno nek dopiše....

 

Nisi još imao pucanje polugice u card readeru? :D

P.S. preporučam UHU super glue, brzo je gotovo i drži...

Link to comment
Share on other sites

Nisi još imao pucanje polugice u card readeru? :D

P.S. preporučam UHU super glue, brzo je gotovo i drži...

Jesam, jesam....ova je trajala 5 godina....imam drugi čitač zaljepljen za rezervu još od prvog pucanja prije 5 godina. Uzeo jeftino na ebayu i popravio ga.

Link to comment
Share on other sites

U mojoj još originalna polugica. Jedino me jednom zahebavao čitač kad sam prolio kavu po njemu. :D

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Meni je čitač ko nov jer je HF kartica pa i ne guram. Jedino ponekad kaže da nema kartice, onda ju moram izvaditi iz pederuše i malo mahnem ispred čitača da ju nanjuši. Onda je opet sve ok 5-6tj.

Nisam siguran da ces popravkom citaca rijesiti gašenje svijetla u kabini.

Link to comment
Share on other sites

Riješeno paljenje i osvijetljenje kabine.....jednostavna zamjena čitača kartice....vrijeme potrebno za izmjenu 2 minute....

Sad me čeka otvoriti skinuti čitač, zalipiti ga i ostaviti za rezervu neka stoji.

Link to comment
Share on other sites

Riješeno paljenje i osvijetljenje kabine.....jednostavna zamjena čitača kartice....vrijeme potrebno za izmjenu 2 minute....

Sad me čeka otvoriti skinuti čitač, zalipiti ga i ostaviti za rezervu neka stoji.

 

kako si nabavio ovaj, i naravno, koliko si ga platio?

Link to comment
Share on other sites

Na ebay.co.uk prije nekih 5 godina...cijena nekih 10tak funti sa dostavom.

Čitač paše sa UK verzije lagune (volan na desnoj strani), ali ona vanjska plastika na koju je uhvačen čitač ne paše.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jučer mi se u vožnji preko Velebita pojavio jedan problem sa grijanjem motora/kabine. Naime, kako je bilo hladno gore (10-ak Celzijusa), uključio sam grijanje kabine (stavio temp na 22-23 i sva tri smjera - šajba, sredina i noge). Dogodilo se da je po šajbi pirio hladni zrak, a od središnjih je onaj lijevi kod vozača pirio toplo, od dva centralna je lijevi pirio toplo a desni hladno te onaj desni/suvozački je pirio hladno. Ventilacija po nogama ne radi neko vrijeme, to je nevezano za ovo. Pri tom svemu temp motora je bila oko prve crtice ili milimetar iznad, a znam da mora biti točno između prve i druge crtice. Ne mogu potvrditi da li je zezala temp motora od početka puta jer nisam obraćao pozornost. E sad, kako je bilo toplo zadnjih par mjeseci i nije bilo potrebe za grijanjem kabine, ne znam kada je zapravo započeo ovaj problem. Sa temperaturom motora je uvijek (do sada) sve bilo okej.

 

Ima li netko ideju? Termostat?

Link to comment
Share on other sites

Ili reostat koji upravlja automatskom klimom!

Link to comment
Share on other sites

Ili reostat koji upravlja automatskom klimom!

Hm... ali nije klima tada bila upaljena, tj. niti je svijetlilo "auto" niti "a/c", na full-ručno je bilo, da se seljački izrazim... :)  klima uredno inače radi

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je problem u klapnama ventilacije. Identican problem, malo setanje klapni i stvar je srecom proradila.

Link to comment
Share on other sites

Ili reostat koji upravlja automatskom klimom!

Pa nema automatska klima reostat. Ima samo centralnu upravljačku jedinicu, reostat je na ventilatoru. On ima problema s klapnama, a ako mu temperatura motora ne raste onda može biti i do termostata. Ako mu pak grijanje radi samo na 26 stupnjeva, a na svim ostalim postavkama onda je u pitanju senzor na isparivaču.

Link to comment
Share on other sites

Nikad nisam ima problema sa grijanjem i hlađenjem pa se nisam ni bavija su otin....(sad bi mi se mogli početi dešavati problemi:aua:)

Sve mi se čini da mu ne gine skidanje armature i kopanje po ventilaciji

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Oke, armatura znam da otprije mora dolje, nema sanse da zimu docekam bez grijanja po nogama.

A termostat ide od 50kn do 50eura, pretpostavljam...

Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš sam skidati armaturu poslikaj molim te.

I ja bi ju morao skinuti zbog nekih drugih stvari ali se ne usudim

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.