Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

redovni servis za veyrona 20.000 $
gume se mijenjaju svakih 4000km - cca 38.000 $
svakih 10.000 km mijenjaju se felge i gume - cca 50.000 $

ovo su okvirne cijene odrzavanja veyrona recimo

a ove cijene za clio sport su sasvim normalne

Link to comment
Share on other sites

Kom je skupo odrzavanje Clia sport 3 a jurio bi, nek si kupi CRS2 ph1 ili ph2
  Istina, cijene su u startu 30% manje, ako ne i više, a juriš skoro pa isto
Link to comment
Share on other sites

Kom je skupo odrzavanje Clia sport 3 a jurio bi, nek si kupi CRS2 ph1 ili ph2

Ili hondu civic type r 2001. - 2005. godina

Nemaju ljudi ni blizu problema kao sa cliom 197, odrzavanje je ziher jeftinije, manje trosi i funkcionalniji je i veci auto. Samo treba nac neku kaj nije bila krovirana ili vozila kup.

Link to comment
Share on other sites

Ili hondu civic type r 2001. - 2005. godina

Nemaju ljudi ni blizu problema kao sa cliom 197, odrzavanje je ziher jeftinije, manje trosi i funkcionalniji je i veci auto. Samo treba nac neku kaj nije bila krovirana ili vozila kup.

 

Za te novce za koje se prodaju kupim clia rs-a i clia dizela za po svaki dan.

Link to comment
Share on other sites

Ili hondu civic type r 2001. - 2005. godina

Nemaju ljudi ni blizu problema kao sa cliom 197, odrzavanje je ziher jeftinije, manje trosi i funkcionalniji je i veci auto. Samo treba nac neku kaj nije bila krovirana ili vozila kup.

Motori su odlični. Mjenjači klasika-sinhroni odlaze (druga - treća),ostalo na tom autu nije ništa specijalno (ovjes,kočnice),oprema socijalna. Potrošnja je niska samo ako se voziš penzija.

Link to comment
Share on other sites

A kao sa svim autima, ako se kupi ocuvan i kvalitetno odrzavan nema problema.

s**nje ako se kupi od ljudi koji voze takve aute, a nemaju love za odrzavanje i preskacu servise i stvari se razjebu i pohabaju...

S razlogom je dosta skuplji clia 2. Od clia 3 nije skuplji.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, svi se kvare, od Mercedesa, do Trabanta... Novi mercedes E klase, da pocne hrdjati nakon par mjeseci, Ferrariji imaju sklonost zapaliti se... Nema tu nekih pravila...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

uf, zanimljiva ova tema ...

Naime i ja planiram u doglednu godinu - dvije uzet neku jaču igračkicu , u igri su zasad i tu gore navedeni automobili ,konkretno Megane RS, CTR , ITR(jako teško naći) i sl.

 

U domenu SF-a mi zasad spadaju EVO 8+ ,WRX STi, S2000 , 350Z...

 

ND4SPD ako se ti da ,da li možeš napisati još nešto o održavanju i svakodnevnom korištenju svog EVO 9 ?

Rain ti isto za RS225 ?

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

uf, zanimljiva ova tema ...

Naime i ja planiram u doglednu godinu - dvije uzet neku jaču igračkicu , u igri su zasad i tu gore navedeni automobili ,konkretno Megane RS, CTR , ITR(jako teško naći) i sl.

 

U domenu SF-a mi zasad spadaju EVO 8+ ,WRX STi, S2000 , 350Z...

 

ND4SPD ako se ti da ,da li možeš napisati još nešto o održavanju i svakodnevnom korištenju svog EVO 9 ?

Rain ti isto za RS225 ?

 

Hvala

 

 

EVO 9 ima cetiri sjedala i sasvim solidan gepek, ali realno nije to auto za svaki dan... Ili je ako imas placu 30.000 kn... Meni je minimalna izmjerena potrosnja, voznja na autoputu 140-160 km/h 13,27 litara... A maksimalna, natoceno 500 kn goriva, potroseno u 100 km voznje... Odrzavanje, evo ovaj tjedan sam obavio servis, (naravno ne u ovlastenom, jednom su u ovlastenom servisu nakon sto su ispustili oba ulja iz straznjeg diffa, a EVO ima dva razlicita ulja straga, zaboravili jedno naliti unutra i naravno diff se rasipao), redovni servis me kostao oko 3000 kn, pet vrsta ulja + kociona tekucina... Nadalje, na Mitsubishijima postoji jedna hidraulicka pumpa koja kontrolira rad diffova (AYC), ona korodira i nakon nekog vremena prestane raditi i to pogadja sve aute koji se voze... U ovlastenom servisu kosta 53000 kuna, vani se da nabaviti za 4000 EUR. Srecom postoji jedan genijalac u HR koji je skuzio kako se to popravlja i napravio svoj reparatur set sa rezervnim dijelovima za pumpu, tako da sad to prodaje po svijetu:

 

 

I da, i moja AYC pumpa je reparirana i auto odrzavam kod njega, tko god ima EVO zna tko je taj covjek  :)

 

Kaj jos, evo recimo cijena za Carbotech XP10 disk plocice koje imam na autu (jer ne mozes staviti neke obicne plocice na ovaj auto, nakon dva kocenja bi ih zapalio):

 

Evo 9 Front XP10 @ £222+delivery
 
Evo 9 Rear XP10 @ £162+delivery
 
Shipping to Croatia @ £33
 
Uglavnom za vecinu dijelova troskovi prema obicnom autu eksponencijalno rastu i ne da se dupliciraju nego se tripliciraju...
 
Ali zato imas auto koji ne kosta kao Pagani Zonda, auto koji je blesavo brz i izvlaci nevjerojatan osmijeh od uha do uha i auto koji na nekim cestama moze i posramiti supersportske automobile... A o snijegu i zabavi na snijegu da ni ne pricam...
 
img5867.jpg
Edited by ND4SPD
Link to comment
Share on other sites

hvala ti na opširnom odgovoru, sad su mi neke stvari jasnije ,a i potrebno je prodiskutirati sa vlasnicima takvih auta da te malo spuste na zemlju sa realnim osvrtom na takvu klasu auta. :zivili::flag;

 

ni drugi se nemorate sramiti odgovoriti  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav ekipa, da neotvaram novu temu jer ima ih dosta o 197-icama pa budem tu napisal kaj me zanima...

 

dal ima ko kakvih informacija o ovome http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-2.0-16v-sport-oglas-9690496  slike su katastrofa, uživo druga priča, prije 2 tjedna sam ga išel pogledat a sutra sam trebal ič po njega i uzet ga.... danas sam se regal na forum čisto da malo pogledam iskustva i iznenadil sam se... vidim da vas dosta ima problema s njima, najviše Zrmi :peca:    kolko kužim po pričama auto je lutrija, ako naletiš na dobrog onda je to sve ok i prihvatljivo ali ako naletiš na neku kantu izgoril si kraj njega... tak da sad više nisam tolko zagrijan za taj auto.... znači svaka informacija o ovom plavom je dobrodošla... fali mu prednji lip, sjedala su u odličnom stanju, izvana isto sve na svojem mjestu - sve u orginal laku, gume odlične, novi prednji diskovi i pločice (neki racing narezani, nesječam se kak je rekel da se zovu) provozali smo se, auto ide odlično, nisam primjetil neke nedostatke osim nekog sitnog lupkanja na desnoj strani kad preletiš prek nekih večih rupa.... on je 2 vlasnik, 1. vlasnik je bila neka ženska, servisiran u nekom ovlaštenom servisu (naravno nisam zapamtil kojem) od opreme ima više manje sve itd itd...

 

eee sad ako bude sutra vrijeme poslužilo idem ga detaljnije pogledat jer prošli put nisam znal za sve te nedostatke za koje sam danas saznal i nisam obračal tolko pažnju na to, pa vas molim za savjete na kaj da obratim pažnju??? najviše me brineju ovi ozbiljniji problemi i boljke s getribom, kak vidit i naslutit da bi se nekaj moglo dogodit oko toga??? i vidim da ti nosači motora odlaze - kak to provjerit?? kolko dođu novi?? vidim da su još neki imali problema s klimom/ventilacijom i opčenito oko ovjesa.... pa raspišite se malo znači opčenito na kaj da obratim pažnju... unaprijed se zahvaljujem :piju:

 

jedino ako nefeštate svi danas hahahah

Link to comment
Share on other sites

Pa ako je presao samo 100km onda nemas brige sigurno :D

 

A na 100 000km trebas vec dosta toga provjeriti:

 

1. Gornji nosac motora: ima lufta i to pogotovo na hladnom. Rijesenja kvalitetnog nema osim ga podmazat masnim sprejom ili mjenjati svakih par mjeseci

2. Hidraulicni nosac glavni odmah ispod ovog gornjeg. Doduse samo ako imas malo jace vibracije na volanu.

3. Donji nosac kod mjenjaca. Ako nije mjenjan takodjer ce biti zreo za zamjenu. Lako se vidi jel napukao kad ga se napne od dolje. Ps. Nekupuj u servisu nego slobodno uzmi zamjenski jer je isti kao original.

4. Mjenjac se ili cuje ili srota. Ako je sve u redu i ako nezapinje to je to. Ako pak zapinje onda mjenjas lamelu i korpu te obavezno potisni lezaj koji je uzrok tome. Kod mene su bile i sajle lose pa sam ih zamjenio, no to su vec ekstremi. Naime meni je bila losa casica na sajli koja se kaci na mjenjac pa je mogla ispast.

5. Ako nesto lupketa na desnoj strani imas dvije vrlo sigurno opcije: ili je krajnik spone ili sama spona. Manje vjerojatno iako ne i nemoguce letva volana.

6. Kad smo kod volana ako ti se cini da na njemu nesto lupketa imas dolje kod nogu sponicu sa letvom tzv. t sipka na kojoj je jedan vijak. On se malo odpusti i malo se lupi da osovina na njemu ponovno sjedne i zategne se sve i problem rijesen.

7. Klima malo cudno zujii radi. Po meni na takvom auto sramota. Kad ju upalis kao da autu uzme 50HP i jos k tome zuji. No treba je nadopunit i to je to. Filter kabine obavezno promjeni jer neki nemjenjaju ni to a on pune pun smeca i nakon 10 000km. Kod suvozaca dolje kod nogu se nalazi. Usput opet ne u servis nego zamjenski za cca oko 150,00kn.

8. Na toj km ako su serijski amortizeri s ovim federima neocekuj vise komforan auto, no izdrzat ce jos neko vrijeme. Ja sam svoje zamjenio sa KW-om. Auto je bio vec pretvrd i sa Eibachom na toj km.

9. Ako su kočnice nove nemas brige. To se barem lako vidi.

10. Akumulator provjeri kad je stavljen. Ako je proslo vise od 3g ocekuj da te negdje ostavi. Kao mene.

11. Provjeri kako radi handsfree jer vidim da ga ima pogotovo jel rade dugmici na kvakama ;). Nakupi se vlaga u njima pa znaju zezat.

12. Gume na zadnjim prozorima popucaju svake godine. Jbga vrata teska i sunce ih ubije.

To je ovako na brzinu :)

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

cijeli dan čitam večinom tvoje postove, oči če mi ispast hahahh ako se kojim slučajem sretnemo častim pivom i čevapima :prijatelji:  sve više i više me odbija taj auto, sve je to fora ali kad te krene onda je to za popizdit...

Link to comment
Share on other sites

Ovo na desnoj strani ti moze biti i kugla gornja ili donja. Zamjenom iste problem nestaje ali se kugle nekupuju u servisu jer oni imaju samo cijeli komplet po sicusnih cca 2000+ kuna. Spojim te s nekim tko nabavlja sve origigi po povoljnijim cijenama i plus te kugle.

Link to comment
Share on other sites

da vidio sam i to za te kugle koje se nedaju kupiti posebno u ovlaštenim servisima... ako uzmem auto onda se čujemo oko detalja =)

 

nego daj mi reci kolko su te financiski ispale ove pizdarije oko klime (kompresor) i alternator i takve "ozbiljnije" stvari, ovo za motor sam jučer pročital uffff :wacko: pošto vidim da se to dosta teško rabljeno nabavi... sve mi se to čini jako jako nekvalitetno....

 

čudi me to pošto sam do sad vozil samo bmw, imal sam 3 36-ice coupe naravno, kad bi ih usporedil s tim cliom, 10god. stariji auto a nikad takvih problema.... a cijene djelova za čik... sve me strah kak budeju ti klijači izgledali za 10god i s 200t km+... je da ih nemreš usporediti kaj se tiče vožnje ali ima i bmw svoje gušte, 6cil. s dobrim auspuhom je drkica sam tak :ludkozmija:

Link to comment
Share on other sites

Islo je na garanciju ali skuzio sam kasnije sto je bio problem sa alternatorom. Instalacija nije bila dobra. Sad je to rijeseno. Mogu se nabavit kugle za njega. Decko jedan s foruma prodaje na njuski. Sve se moze ;-)

Link to comment
Share on other sites

to je jednio dobro kad imaš garanciju a kad nemaš onda si u K... a sve se da samo treba imat love :p najvažnije je dobro održavat auto a kolko vidim on traži puno ulaganja...

 

kak ide prodaja tih auti?? u slučaju da mi se zamjeri hahahha mislim dal ima potražnje za njima i to??

Link to comment
Share on other sites

Ako zelis radit za auto uzmi. Ako imas para uzmi. Ako ti je gust vazniji od tankanja malo malo uzmi ga. Ja ga nebih nikom preporucio a imam dobru placu. Ali ujebo sam se kreditima. Doduse na toj km moras ulaziti dosta ako nije ulagano.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.