Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Znaci samo stavimj tipa P: Oglas iz usluge i dalje jel?

 

Da. Oglas je iz usluge...sve informacije na taj i taj broj moba (Šime) i to je to... ;)

Link to comment
Share on other sites

Zrmi tržišna vrijednost tvojeg i za koje bi on pare otišao je plafon 8500. Iako bi to lak moglo bit i 8000€

Pratim baš to tržište dosta i to su neke realne cifre.

Link to comment
Share on other sites

To se neisplati prodavat nikako.

 

Baš to. Vozit do 500k km i spremit u kocku. Tržište rabljenih automobila je u k.

Link to comment
Share on other sites

Samo za informaciju svi ovi za 10k koje smo zvali su rekli da cijena nije fixna. Tako da Zrmi pozdravi frenda s 93000 kn, moze se razmislit ako zaboravi u autu 20 novcanica od 1000 kn.

Link to comment
Share on other sites

Baš to. Vozit do 500k km i spremit u kocku. Tržište rabljenih automobila je u k.

nije tržište rabljenih u k

nego je sad došlo vrjeme da cjene budu realne

danas auti su dostupniji više nego ikad

nije to kao nekad da naruciš ficu i budeš

sretan kad ga dobiješ

boja koja boja još da biraš boju

pa budi sretan da si dobio auto.

cjene "nasih" auta moraju ici dosta dole ukoliko

se auto misli prodati inace

ce stajati u oglasnicima a

auti ce se kupovati "vani".

Link to comment
Share on other sites

 

Zato što dolazi do pomaka faze od 16°, a to je suština VVT-a. Kick pri ~5000 je samo osjećaj i mnogi su ga "izgubili" nakon mapiranja kada se popegla krivulja. Vjeruj nama ili pametnijem britancu.  :hippy:

 

 

the vvt system in the 172/182 range is there simply to allow the renault engineers to run a wilder camshaft without any of the problems you would associate with larger overlap cams on a plenum with a classic speed density system. 
 
The vvt system is a simple 1 step phasing operation which advances the inlet cam only by 16 degrees. In its resting (depahsed) status it sits with the valve events netting a zero overlap status. This gives a strong map signal and constant manifold vacuum at idle and low throttle angle, which makes smooth mapping at lower rpm and throttle angle easier, along with better emissions and economy. 
 
As soon as you increase manifold pressure to 800mb+ and go above 1450rpm, the ecu will advance the cam. Its such a low rpm threshold because the cams are not that wild, but wild enough to cause problems at idle. 
 
The kick at 5000rpm is simple the 'on cam' phenomenon where all operating parameters favourably meet and you get a sudden increase in volumetric efficiency.

 

 

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Best bang for bucks trenutno...ispod 10 tisuća eura za auto star 2-3-4 godine sa 20-ak tisuća km i 200 ks.  :cool:

 

... i s 5 sjedala koja su u stvari 4 ?!?

 

Treba provjeriti na kolko sjedećih mjesta je auto registriran jer je moj je na 4, kao i onaj zelenko cup. Tak da se neko ne iznenadi kod prepisivanja podataka kod podizanja nove prometne.

Link to comment
Share on other sites

Moj ima vise mjesta od 200-tke. Regan je za 5 osoba :p

 

eto 200-tka je bolji jer ima jeftiniju regu tj osirugranje :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je 200 Akrapovic, Cup i ima 5 mjesta za sjedenje, 4 pojasa i 4 naslona za glavu :D Onome u sredini to ne treba, a cisto sumnjam da ce taj peti imati priliku da bude peti u autu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nacin na koji razmisljas je povrsan, sorry.. vidio si i to ako auto izvana i to je to.. :??:

svaki auto ima svog kupca, ali pazi da ne prodjes kao sto je kolega NIDZO prosao.. kupio relativno povoljan primjerak pa utuko para vise nego sto je ovjde razlika u cijeni u samom startu ;)

ako ce ti treci auto bit kao projekt onda zaboravi ovo iznad napisano :dobroje:

 

Ko ne plati kurvu, platiće lekara :D

Da, radi se o projektu ako ćemo to tako zvati. Tražim (relativno) jeftin, sa ravnom šasijom. Dobar motor i mjenjač je poželjno. Ostalo po dogovoru...

A što se tiče mog površnog mišljenja - ja mislim da je preskup, ti misliš drugačije. Zašto bi se morali uopće slagati? Uostalom, možda se i dogovorimo oko auta. Objasnio sam mu u čemu je kvaka, da ne drvim sad po ovom topicu.

Dakle, ako netko zna ili želi prodati auto kakav tražim nek se mi se javi na pm. Bitno je da je Clio 172/182, ove 200-tke su mi preteške. Plaćanje solarno, bez zamjene za drva, gliste i slično :hrvat:

Edited by Kornjo
Link to comment
Share on other sites

Odgovaraju li ipruge od RS182 na obicnog dci i da li ce se spustiti sa njima ?

Link to comment
Share on other sites

Definitivno preskup

 

Hehe, samo čekam (jednog dana) da vidim cijenu tvoje 197-ice, kad bude išla na bubanj. Vjerojatno će to biti najskuplji (tada) 197 na njuškalu... :p

Link to comment
Share on other sites

Hehe, samo čekam (jednog dana) da vidim cijenu tvoje 197-ice, kad bude išla na bubanj. Vjerojatno će to biti najskuplji (tada) 197 na njuškalu... :p

 

Moja i vrijedi vise od nekih jer imam i novi mjenjac i motor. Ali nebrini nece ici na njuskalo jako dugo. Jer te novce necu dobit koje zelim

Link to comment
Share on other sites

Moja i vrijedi vise od nekih jer imam i novi mjenjac i motor. Ali nebrini nece ici na njuskalo jako dugo. Jer te novce necu dobit koje zelim

 

Tvoja 197-ica tebi vrijedi više iz tog razloga što ima drugi motor/mjenjač. Inače ne, obično takve stvari odbijaju ljude. Ja sam imao u 172-jki drugi motor i dobio sam manje para za auto nego što su drugi dobijali tada. Treba razlikovati pojmove "meni vrijedi" od "vrijedi na tržištu" kužiš. Eto, tako postoji mogućnost i da vlasniku tog "preskupog" žutog Clia njegov auto vrijedi više nego neka izyebana drla sa njuškala - a ima ih falaBogu. Btw. žuti je odličan primjerak i vrijedi 500-600 eura više nego neki koji mora odmah kod BB nakon kupnje + rega.

Link to comment
Share on other sites

Osobno bi dao 500 eura više za provjereno dobar auto... 

Link to comment
Share on other sites

Odje treba admin.

 

Šta bi s njime tu...??? Tko je koga...ili tko ga je kome...??  :blink:

Link to comment
Share on other sites

Moja i vrijedi vise od nekih jer imam i novi mjenjac i motor. Ali nebrini nece ici na njuskalo jako dugo. Jer te novce necu dobit koje zelim

hahahahahahhahahahaa!!

sorry al bas si me nasmijao od srca do suza! :)

Link to comment
Share on other sites

Pa mene ovaj forum nasmijava svaki dan tako hahahha.

Bez brige nebih ga takvima nikad ni poklonio za te novce.

Link to comment
Share on other sites

Osobno da kupujem RS-a dao bih 500eura vise i kupio provjereno dobar auto,ali to je razmisljanje nas sa foruma,obicni smrtnici koji kupuju takav auto neznaju povjest takvih auta pa probavaju proci jeftinije,sto na kraju ispadne visestruko skuplje!

Tako da mislim ako vlasniku netreba hitno lova,nek ustraje sa cijenom,ako mu treba lova,nek ne racuna da ce prodati auto ako ga neda ispod cijene!

Zrmi sto se tice tvog clia,takve stvari se ne navode u oglasu jer ces auto prodat NIKAD!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.