Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

malo gledam po njuškalu i ima neki lik u umagu dosta djelova za 197-ice... vidim da ima i varijavilne remenice i pumpu vode itd itd... na kolko se to sve mjenja?? predpostavljam da to sve ide u velikom servisu???  na 120t???

Link to comment
Share on other sites

onda se raspitaj. ne sudi kvalitetu serije na osnovu jednog vlasnika koji eto ima peha ili je jednostavno picajzla pa sluša- i radi na autu da mu stalno bude pic pic.

 

sve nevedeno može biti greška proizvodnje a može biti do vozača.

 

kolko sam ja pročitao tema zamjetio sam samo tri greške koje se mogu progutati..

nosaš motora, kvake i gume oko prozora

 

za getribu i sinhrone treba uzeti u obzir da ima veze način vožnje i vozaca a osim toga kroz proizvodnju su izašle dvije getribe plus ona na 200ki.. ili?

 

ghost: da si se javio prije mjesec dana imao bi prilike u  marofu na stazi upoznati tri vozača tri različita godišta..

Link to comment
Share on other sites

prije mjesec dana nisam baš razmišljal o klijačima :p

 

naravno da je sve stvar u vozaču i u održavanju, pogotovo na tim rabljenim koji su več promjenili 2-3 vlasnika pa neznaš kaj su prije tebe radili s njim i kak su ga održavali, a hvala bogu to nije auto da se penzionerski voziš s njim... tak da čini mi se da bi za takav autič 100t km mogel biti več veliki problem, zato pitam da se baš nesjebem bezveze jer mi netreba doma komad željeza u koji budem utrpal brdo para....

 

redovno održavanje neračunam, i sam sam picajzla pa pazim i čuvam sve kaj imam od auta do motora i svega ostaloga ali opet da ti konstantno nekaj bezveze rikava i odlazi i da stalno treba nekaj mjenjat i da nemaš pouzdan auto toga mi netreba... potrošnja me nedira, da mi je do potrošnje onda bi kupil neki dizel i to je to.... sad kad smo mladi treba se izguštat u tim stvarima :00009019:

 

samo vi raspalite s komentarima, iskustvima i savjetima... danas sam trebal ič po njega ali odgodil sam to s čovjekom na par dana, da dobro ispitam teren prije :p

Link to comment
Share on other sites

 

 

ima opče ko pozitivna iskustva oko tog auta???

 

Imam ja, auto kupljen od drugog vlasnika, bez servisne knjizice sa 78 000Km na satu.

Promjenjena pumpa goriva, i auto je toci i vozi (uz naravno redovno odrzavanje), auto je sad na 90 000 i napravljen je veliki servis.

Uz malo trzanja na hladno, oljustenog volana, i izjedene recaro bocnice suvozacevog recara, auto je perfektan.

 

Doduse ja nisan toliko relevantan jer zbog opisa mog posla vecinu vremena sam izvan drzave pa je auto garaziran jedno 7-8 mjeseci godisnje, ostatak je stalno na cesti.

Ljudima sa prosjecnim primanjima ovaj auto za svaki dan ne bi preporucija...

Link to comment
Share on other sites

Imao sam taj auto i prodao ga prije par dana. Moja iskustva su uglavnom vrlo pozitivna. U skoro pet godina zamjenjene su one gumice kod vrata i bilo je problema sa anlaserom, sve je to rješeno u garanciji. Drugih problema nisam imao. Istina nisam napravio puno km, samo 50000, ali svaki provoženi metar mi je bio veliki gušt iako ga stvarno nikad nisam rasturao. Što se tiče troškova redoviti servis jedanput godišnje u ovlaštenom je cca 1500kn, reg u ZG je oko 4500kn sa 50%, godišnji PDV je za ovu godinu bio 1000kn. Kod kupnje mislim da ne treba tražiti baš najjeftinijeg jer sigurno za to postoji i neki razlog. Bolje je dati koju kunu više pa kasnije imati manje problema sa autom. Ja sam svog prodavao 10 dana i prodao ga bez problema za iznos koji sam i tražio. U tih 10 dana bilo je desetak upita i prvi ozbiljan kupac ga je uzeo.Ukupno gledajući odličan auto i ako se nađe dobar primjerak samo preporuke...

Link to comment
Share on other sites

Kad čitam iskustva nekih vlasnika, uopće mi nije jasno da je to isti auto koji i ja vozim.

 

Kad sam ga kupio sam promijenio zupčasti remen i kuplung. Zupčasti jer je imao kilometara za izmjenu, a kuplung jer mu je potisni ležaj počeo puštati ulje il tak neš i kuplung bi otišao prije ili kasnije. Ali to od svakog rabljenog auta očekuješ... par stvari ćeš morati izmjeniti ako želiš da bude "ko nov". Ajd, i spone su mu imale lufta, al mislim da nema auta s 50+ tisuća kojem su ko nove.

 

Jedino je iritantno što je ispod 5000 okretaja mrtva krava.

Link to comment
Share on other sites

ima ko popis servisnih intervala??? zanima me konkretnije kaj treba radit na 100t km+???

 

ako bi ga uzel naravno da bi odmah u startu napravil komplet servis (ulja, filtere, svječice, remenje, španere, eventualno vodenu) pa da sam bez brige.... ali me zanima kaj još ide od tih ozbiljnijih stvari na 100t+....

 

na ovom kaj me zanima kuplung radi odlično, usudil bi se reči savršeno... znači čuje se neko udaranje napred desno, ali samo prekvečih neravnina.. znači nekaj oko ovjesa i napravit komplet servis i to je to..... kočnice su nove, gume skoro nove itd itd... brine me samo to da nekaj nevrisne od ovih oszbiljnijih stvari, getriba recimo....

Link to comment
Share on other sites

Ghost, a da razmislis o Meganeu sport?

 

ovaj "stariji" nije po mom ukusu ni malo, a za novijega naravno nemam love... u tome je največi problem... frend je nedavno kupil rs-a 2012, odličan auto ali je i odličnih 23t€

Link to comment
Share on other sites

Previse strahujes, zazmiri i kupi.. Ko ne riskira i ne profitira :D

 

Iskreno, ja ne bi nikad kupio sportski auto sa 100.000+ km i koji je promjenio više vlasnika (dva vlasnika najvise). Prvi ga najvise cuva i odrzava, drugi vlasnik pazi korektno, a treci i ostali mu hebu znanje.. To je moje mišljenje, nije pravilo..  Ja bi licno isao na varijantu malo skupljeg primjerka od prvog vlasnika i sa manje km 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Iskreno, ja ne bi nikad kupio sportski auto sa 100.000+ km i koji je promjenio više vlasnika (dva vlasnika najvise). Prvi ga najvise cuva i odrzava, drugi vlasnik pazi korektno, a treci i ostali mu hebu znanje.. To je moje mišljenje, nije pravilo..  Ja bi licno isao na varijantu malo skupljeg primjerka od prvog vlasnika i sa manje km 

Slazem se,poslije vise vlasnika,sportski auto daje vise troskova nego uzitaka.

Skuplji primjerak svakako,koji ima manje kilometara i poznatu povijest.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se,poslije vise vlasnika,sportski auto daje vise troskova nego uzitaka.

Skuplji primjerak svakako,koji ima manje kilometara i poznatu povijest.

Ne nužno, uzmi primjer sebe.

Link to comment
Share on other sites

Jesam,ali jedini izgleda ja...daj novi kumplung,veliki servis,gume nove,unutrasnjost porihtati i u godinu dana napravio 40tisuca kilometara...i kaj onda,treci vlasnik,skoro ce 200tkm i ako ga ne prodas ostaje ti za cijeli zivot,a i zamor materijala se ipak vidio...

Pa onda spuzva sjedala i tkanina nova jer se ova pohabala,pa sam si promijenio i ulje u mijenjacu i sve tekucine i tak bi ja to u nedogled...

 

Sad si ja onda mislim,da sam imao za nekog ispod 100tkm i od prvog vlasnika naprimjer,vise od polovice toga nebi trebao,vec bi jos i vise samo vozio i nebi razmisljao toliko o tome koliko kaj treba zamijeniti ili ulagati u auto,vec bi samo toci i vozi...

 

E onda sam to sve prodao i uzeo novi polo 1.6tdi i do sada sam promijenio brisace ali sam daleko od sportskog auta i ulaganja s obzirom na brzine!

 

Da rezimiramo,meni je clio sport zanimljiv auto,ali jako dobro znamo da vjerojatno osim prvog vlasnika koji ga je kupio novog rijetko tko ce ga paziti na nacin da ga ne baca ga u crveno,da na garanciju mijena sve kaj ode i tako dalje i tako blize...

Link to comment
Share on other sites

Ako tražiš auto u toj klasi, onda definitivno da.

Auto je dobar, samo ga treba redovno održavati.

Inače su 2.0 motori odlični

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se malo pretjeruje oko ovog auta... Ispade da se pravi u Kragujevcu... 

 

I meni se čini da većina tak misli.

 

Ja sam s oba prezadovoljan, i sa 197, i sa 200. Imao sam isti, i samo jedan ozbiljan problem, a to je da zbog lagane vožnje prethodnog vlasnika dolazi do blokiranja pločica na prednjim diskovima pa se nejednako troše diskovi i u konačnici se sve mora mijenjati jer kočnice slabi ili uopće ne koče. 197 je imao 5 godina i 50.000km, a 200 4 godine i ima 31.000km. Sve ostalo radi ko beba.

 

Velki servis je ko i na svakom drugom autu 120.000km ili 5 godina. Ulje kočnica svake 4 godine, antifriz svake 2 godine. Znam samo da me je veliki servis na twingu ispao više nego na cliju tak da su mehanički dijelovi povoljni, ali oni limarije poprilično skupi jer je auto proširen i na njega ne pašu dijelovi s običnog clija.

 

Kvaliteta ostalih sitnica je ko i na svim drugim jeftinim autima, otpadaju gumice na vratima, škripe ručke, škljocka volan kod motanja i tak neki cvrčki na sve strane. Tu se stvarno vidi manjak kvalitete, al ak se s tim pomiriš, bit ćeš zadovoljan zbog voznih karakteristika koje pruža.

Link to comment
Share on other sites

naravno... ja sam svoj uzeo sa 3,5g i 23000km, i presao sa njim jos 31500km za nesto preko 2g. bio je u produzenoj garanciji od 5g, u njoj zamenjeno par stvari -

-bravica rezervoara za gorivo ( stradala je na jos par automobila sa razlicitim motorima za koje znam, dakle nije kvar vezan za rs )

-zamenjene su one gume o kojima ste pisali, one na vratima, takodje u garanciji, nisu skupe ni ovako, mozda 20tak evra komad, i imam utisak da su ove nove kvalitetnije, evo vec skoro dve godine nikakvih problema...

-zamenjene bez potrebe solje amorta zbog zvuka iz prednjeg trapa, posto zvuk nije nestao ( isto je bilo kako ti opisujes, lupkanje napred kod tockova, ali u mom slucaju sitno lupkanje na sitnim neravninama ), zamenjen je stabilizator na jednoj strani i zvuk je potpuno nestao ( cena istog je 50-60e ovde )...

-zbog garancije sam uradio veliki servis na nesto preko 30.000km, na 4 godine starosti, kostao je oko 300 i sitno evra ( u novom sadu, u dva ovlascena servisa iznos isti u evro skoro, a u beogradu sve skuplje za 50 posto, u ovlascenima, bezobrazno deru, prvo se lepo raspitaj gde je povoljno raditi )...

-zadnje plocice izdrzale nesto ispod 50.000km, prednje par hiljada vise, zamenjene sve original ( napred brembo, nazad trw ) u nekoj akciji, prednje sam dobio za valjda 120-130e, zadnje za pola od toga. legle odmah, necujne, koce odlicno...

-problema sa menjacem nisam imao, zamenio ulje na 4g, kao i antifriz i kociono ulje. cena je korektna za sve, ne secam se vise tacno...

-svecice se menjaju na 60.000km, ja sam ih zamenio na 30k km, uzeo ngk original, ali ne u servisu gde su skupe, oko 80e set, vec kod uvoznika za ngk, uz neki popust sam ih dobio za 12e/kom, samo se treba malo potruditi...

mislim da je to manje-vise to. kangarooing je dobrim delom otklonjen updateom softvera, ima ga nesto malo, ali mi ne smeta iako sam parkiran u podzemnom nivou garaze i svaki put ga isterujem uzbrdo, lepo ide i na leru bez gasa dok se ne ukljucim u saobracaj,  a i nikad ne krenem cim upalim auto, vec posle pola minuta recimo, dok ulje prostruji malo...

sve cene i radove koje sam spomenuo sam uradio u ovlascenom servisu, gde je auto i kupljen ( bio je registrovan na vlasnika servisa kao demo, ali je zapravo bio njegov privatan auto )...

problema sa remenicom, nosacima motora i ostalim stvarima koje se spominju ovde nisam imao... po mom licnom iskustvu opet bih ga uzeo na keca, bez razmisljanja. 

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

znači to je to, ak je dobar onda je dobar... ove stvari oko kočnica, ovjesa i takvih sitnica se neračunam jer je auto tak napravljen, agresivne kočnice, tvrd ovjes, naše loše ceste i naravno da moraju neki djelovi otič...

 

kolko vidim rijetko tko je imal problema s motorom i mjenjačem a to mi je ono najgore...

 

 

 

zasad se zahvaljujem svima na informacijama, kome se da nek i dalje piše svoja iskustva :happy2:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.