Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Veći je problem od nečitanja i nepoznavanja grafova u tome što su vlasnici (uglavnom) zadovoljni time kako ide na niskim, a ekipa koja ga mahom nije ni probala misli da ne ide nikako i onda širi urbane legende :)

Link to comment
Share on other sites

Pa cijela sreća i veselje ovog Clia, zatim auta kao npr. Honda Integra TypeR, CTR, S2000

je u tome da je nakon 5500 okretaja eksplozija zvuka, snage, totalno divljaštvo i delirij...

 

Znači to su 2 auta u jednom, prije VTEC-a ili kak već je to napravljeno u Cliu i nakon njega.

Do 5000 okretaja je to 'normalni' auto za svaki dan, niš posebno sporo ali bome ni brzo.

Nakon toga je buđenje i pravi sport, nešto kaj treba znat vozit, kontrolirat i malo se zaznojiti :)

Osjećaš se živim. Adrenalin se budi.

 

Tko takvu filozofiju ne voli ima turbake (dizele ili benzince) koji odmah od 1500 okretaja fino vuku,

ali je sve relativno ravnomjerno i nakon 5000 nema pretvaranja u zvijer, nego je gotova priča, šaltaj dalje.

To je isto jako ljepo za voziti, ugodnije za obitelj ili za svaki dan.

 

Ja bi vrlo rado imao oba tipa auta :)

1) S2000 - za mene

2) Scenic 2.0T kao od Duleta - za family

Edited by AllesGut
Link to comment
Share on other sites

Newbie ingeneru ono najbitnije za "auto ne ide na niskim" nisi objasnio - moment. A bome ga ima prek 150Nm oko 2000 okretaja pa iako je moja krama nešto lakša, ja sam nekak uvijek imao feeling da vuče iz podruma, a ne da ne ide. Opet ljudi misle da taj motor ima VTEC koji "otvara" 5000rpm, AllesGut je upavo spomenuo dok sam pisao, no to nije tako. Pomak tajminga se događa s obzirom na tlak ulja koji je dovoljan već ispod 2000 okretaja, a vraća se nazad na abgasu ili leru, dakle nema VTEC JUST KICKED IN YO situacije, samo je takav osjećaj, osjećaj koji vara. :)

Link to comment
Share on other sites

moment je samo omjer snage i okretaja :)  sve se zna ak imas snagu i okretaje... inzinjeru :plazi:

to sam objasnjavao kad sam rekao kolko snage ima npr na 3000 rpm...

vozio sam 169 (ph1), 172 , 182 i 197 i svi idu odlicno iz niskih... naravno, neces se ganjat na niskim, za to sluze visoki, al za normalnu i malo bržu voznju je auto sasvim dobar, nikom neces smetat i opet ces bit brzi od vecine auti na cesti...

nije to neki 1.6 16v sa max 100ks pa da bi preteko moras saltat 2 brzine nize,.,

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

Moje misljenje je recimo da 197 ide, to tko ga ne zna upregnuti kako spada ili mu se ne svida sto je snaga na visokim okretajima to je njegov problem. Auto se po zavojima tako krvavo moze voziti, da nakon voznje sam sebe pitas da li ti je to potrebno u životu. Eto to si ja mislim o 197, a da mi je 172/182 drazi to je. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

a ti si uzel novog ili rabljenog???

 

ima opče ko pozitivna iskustva oko tog auta???

Ili su razlike izmedju 197 i 200 nebo i zemlja ili su ti automobili kao i dobitak na lutriji ali moja iskustva 200-tke su da je to jako dobar stroj u svakom pogledu. 70000 km, ali kvara niti jedne sitnice, prosjek potrosnje 10 L po belom Zagreb gradu zimi! Ljeti uredno 9, govorim o normalnoj voznji ne penzionerskoj. Mnogi autici manje snage ili dizeli vece trose isto ili cak vise. Uostalom nek svatko pita barem par susjeda koji voze razne marke automobila pa ce se zasigurno uvjeriti kakvih sve problemcica imaju s mnogo razvikanijim markama i modelima automobila, ustvari i odjel renault sport je razvikan, po mojem iskustvu opravdano.

Link to comment
Share on other sites

Bilo već jako puno govora o tome na forumu. Dva mlada dečka poginula.

Majko mila, što je ovo bilo :??:

Link to comment
Share on other sites

Pa neće ostat niti jedna za prodat na njuskalu, čak ni bivša Rollerova više nije za kupnju, a auto bio bomba...

Link to comment
Share on other sites

Kako mi frend zadnja 2 mjeseca kupuje auto za oko 10000 €, nakon što smo prošli njuškalo i sve ostale uzduž i poprijeko na dnevnoj bazi i probali i pogledali dosta toga, došao sam do zaključka da je Clio 200 najbolji all rounder, daily driver s najviše opreme, razumnom potrošnjom, malo km i relativno novi koji se kupi za taj novac. Praktički su 200tke s 25 do 50000 km iz 2010. i 2011. cijenom u rangu Meganea III coupe 1.6 16v, ili nešto starijih francuskih i talijanskih dizela od 90-110 ks sa duplo ili tri puta više kilometara i uglavnom lošijom opremom, a da ne govorimo u odnosu na Pole i Golfove za taj novac. Čine mi se sve 200tke na njuškalu na svoj način uredne ili im je bar povijest poznata.

Link to comment
Share on other sites

Newbie ingeneru ono najbitnije za "auto ne ide na niskim" nisi objasnio - moment. A bome ga ima prek 150Nm oko 2000 okretaja pa iako je moja krama nešto lakša, ja sam nekak uvijek imao feeling da vuče iz podruma, a ne da ne ide. Opet ljudi misle da taj motor ima VTEC koji "otvara" 5000rpm, AllesGut je upavo spomenuo dok sam pisao, no to nije tako. Pomak tajminga se događa s obzirom na tlak ulja koji je dovoljan već ispod 2000 okretaja, a vraća se nazad na abgasu ili leru, dakle nema VTEC JUST KICKED IN YO situacije, samo je takav osjećaj, osjećaj koji vara. :)

 

Svi RS-ovi imaju VVT, tocno cujes/osjetis kako na nekih 5000 "otvara"... OK, nije isto kao VTEC, tamo se pak nista ne dogadja dok se VTEC ne "ukljuci" :)

Kako mi frend zadnja 2 mjeseca kupuje auto za oko 10000 €, nakon što smo prošli njuškalo i sve ostale uzduž i poprijeko na dnevnoj bazi i probali i pogledali dosta toga, došao sam do zaključka da je Clio 200 najbolji all rounder, daily driver s najviše opreme, razumnom potrošnjom, malo km i relativno novi koji se kupi za taj novac. Praktički su 200tke s 25 do 50000 km iz 2010. i 2011. cijenom u rangu Meganea III coupe 1.6 16v, ili nešto starijih francuskih i talijanskih dizela od 90-110 ks sa duplo ili tri puta više kilometara i uglavnom lošijom opremom, a da ne govorimo u odnosu na Pole i Golfove za taj novac. Čine mi se sve 200tke na njuškalu na svoj način uredne ili im je bar povijest poznata.

 

Slazem se u potpunosti... Ti RS-ovi su poprilicno podcijenjeni...

Link to comment
Share on other sites

Svi RS-ovi imaju VVT, tocno cujes/osjetis kako na nekih 5000 "otvara"... OK, nije isto kao VTEC, tamo se pak nista ne dogadja dok se VTEC ne "ukljuci" :)

 

Slazem se u potpunosti... Ti RS-ovi su poprilicno podcijenjeni...

 

Bilo je sto puta priča na cliosport.net, a evo c/p iz manuala za F4R:
 
The solenoid valve is closed at rest. It authorises the passage of oil to control the phase shifter in line with the operation of the engine:
- if the engine speed is between 1,800 and 6,500 rpm,
- if the throttle potentiometer is not at no-load
Link to comment
Share on other sites

Svi RS-ovi imaju VVT, tocno cujes/osjetis kako na nekih 5000 "otvara"... OK, nije isto kao VTEC, tamo se pak nista ne dogadja dok se VTEC ne "ukljuci" :)

 

Nije to do defazera nego do profila bregastih i općenito aspiracije motora...pa imaš feeling da se "nešto otvara" na 5000-5300 okretaja. To sam i ja mislio (172-jka je bila) dok me ljudi nisu "natjerali" da pročitam i vidim da sam u krivu. Već na 1800-2000 okretaja (tlak ulja...) se aktivira solenoid...

 

A što se VTEC sistema tiče...on regulira tajmng bregastih ali i lift. Zato se tu osjeti doslovno "prag" i doslovno dobiješ efekt kao da si na tim okretajima dobio "drugu bregastu" s većim liftom. Drugi sistemi varijabilnog upravljanja ventilima uglavnom (ne znam šta Toyota ima kod TS modela) nemaju tu opciju...

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Zasto onda to zovu VVT? :) Ali ako tako kazete, biti ce da sam u krivu i da me osjecaj vara :)

Link to comment
Share on other sites

Zato što dolazi do pomaka faze od 16°, a to je suština VVT-a. Kick pri ~5000 je samo osjećaj i mnogi su ga "izgubili" nakon mapiranja kada se popegla krivulja. Vjeruj nama ili pametnijem britancu.  :hippy:

 

 

the vvt system in the 172/182 range is there simply to allow the renault engineers to run a wilder camshaft without any of the problems you would associate with larger overlap cams on a plenum with a classic speed density system. 
 
The vvt system is a simple 1 step phasing operation which advances the inlet cam only by 16 degrees. In its resting (depahsed) status it sits with the valve events netting a zero overlap status. This gives a strong map signal and constant manifold vacuum at idle and low throttle angle, which makes smooth mapping at lower rpm and throttle angle easier, along with better emissions and economy. 
 
As soon as you increase manifold pressure to 800mb+ and go above 1450rpm, the ecu will advance the cam. Its such a low rpm threshold because the cams are not that wild, but wild enough to cause problems at idle. 
 
The kick at 5000rpm is simple the 'on cam' phenomenon where all operating parameters favourably meet and you get a sudden increase in volumetric efficiency.
Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Nisam znao gdje da postavim temu pa evo zanima me koliko bi realno vrijedio i koliko bi kolega iz Remixa Osijek gdje se auto trenutno nalazi, mogao traziti za clio 200. Ja sam bio s njiim i rekao da je to previse novaca ali me zanima Vaše misljenje. Auto je zuta perla posebna, nema cup ovjes, ostalo izvana mi djeluje sasvim pristojno bez nekakve sumnje u udes. Volan je standardno los, koza se malo izgrebala, auto ide kako se i ocekuje, mjenjac je u redu. Nema automatsku klimu. Evo link pa prosudite. Znaci kupac je drugi vlasnik i prijepis je u cijeni. Rega istekla.

 

http://www.dasweltauto.hr/d/detail#brand=UmVuYXVsdA**&carId=1116500655&carIndex=0&garantie=false&maxPage=2

 

Ima ih i za oko 70 000-80 000 sa boljom opremom i cup ovjesom

 

Sad na telefonu je rekao da probam stavit cijenu od 95 000kn jer mu se nitko nejavlja :D

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

nije ti dobar link

Edited by Blue_Fatal1ty
Link to comment
Share on other sites

Vrijedi koliko i bilokoji drugi takav Clio 200...sličnog stanja, kilometraže i godišta. 10 soma eura. I vjerojatno ga neće nitko zvati ni za 99 ni za 95 ni za 90 tisuća kuna. Nije on ni prvi ni zadnji koji svoj auto smatraju puno boljim/vrijednijim od "onih s njuškala" ili ih pak za auto vežu neke druge stvari, emotivne prirode. Ako/kad shvati da je Clio 200 sa 55000km upravo to >> Clio 200 sa 55000 km i da tržište odnosno zakon ponude i potražnje određuje cijenu rabljenim vozilima - možda ga proda. Za neku normalnu cifru. Bude li pak i dalje uvjeren da je njegov auto 20000-25000 kuna vrijedniji od drugih takvih - neće ga vjerojatno prodati nikad.

 

Evo ispravan link: http://www.dasweltauto.hr/d/detail#brand=UmVuYXVsdA&carId=1116500655&carIndex=6&maxPage=2

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

lijepo rečeno. Sumnjam ja da će i za 10 otić. Ima ih dosta dobrih za te pare pa već dugo vise na njušci.

Link to comment
Share on other sites

9500€ obzirom na to koliko km i koju opremu imaju primjerci za 10k pa ce poceti zvati. Neka skinu gace jbg. Danas sam bas vidio kako netko razgledava asfaltnog s 25tkm, sad bas frend i ja idemo pogledat toga, sutra cemo druga dva koji su 10k.

Link to comment
Share on other sites

Best bang for bucks trenutno...ispod 10 tisuća eura za auto star 2-3-4 godine sa 20-ak tisuća km i 200 ks.  :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ima li smisla da stavim njegov oglas u kojemu on trazi 93 000kn za auto? Mislim auto je sve u redu ali ja sam mu prenio Vasa misljenja ali on je uporan. Pa koliko bi onda moj vrijedio? Ima i novi motor i mjenjac i u boljem je stanju nego vecina koji se prodaju...

Link to comment
Share on other sites

Napravi uslugu frendu i stavi oglas po forumima. Ja bi stavio tvoj oglas bilo gdje da me zamoliš, makar cijena "plave nemani" bila 20 soma eura. Oglas iz usluge je baš to - iz usluge...nit će te tko zvati nit će te tko kontaktirati, to je posao vlasnika vozila.

 

Tvoj vrijedi onoliko koliko i drugi iz oglasa. Najbolje je ne navoditi te stvari tipa "drugi motor, drugi mjenjač.." jer time samo odbijaš određen broj potencijalnih kupaca. Ne znam koliko ti km auto ima (auto...ne taj drugi motor) ali ovisno o godištu, kilometraži i stanju autu se formira cijena. Dobro znaš da se ionako prodaju ili traže najjeftiniji ili jeftiniji primjerci. Ako ti se auto cijenom "utopi" negdje u sredini ponude s još 20-30 sličnih onda ni ne očekuj previše poziva.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.