Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Stigao alat, u srijedu promjena selena.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Na tt sam pa nevidim, 1.9 ili 2.2 motor?

Edit. Corav sam.

Po meni malo prerano za njega ...

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Pa eto, sad cemo vidjeti u kakvom je stanju pa ili reparatura ili neka druga... Sve je bilo ok do prije 1000km, sad je srknuo litru u tih 1000km. Obzirom da mi stari ide na put danas, moze li se dogoditi da ode u uberturazu kao na 1.9 sto se kolegi nedavno dogodilo? I ako da, kako se gasi u tom slucaju obzirom da je automatik?

Najrade bi ju prodao i starom nekog najjednostavnijeg benzinca nabavio jer on ne radi vise od 10tkm godisnje...

Link to comment
Share on other sites

ni slucajno na put. to je granicno. nemora u iberturazu al ce mu krepat na putu

Link to comment
Share on other sites

Jbga vec je na putu, al nije puno, samo do Murtera, 335km, bude on to lagano a dole ce se vozit na skuteru 10 dana :)

Kak mislis da ce krepat? Najgore kaj moze biti, osim uberturaze, je da ne vuce kako treba, ili?

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

To sam i ja pitao za automatik i nije bilo odgovora.

Jedino 5x stop tipku, ali čisto sumnjam da to radi

Link to comment
Share on other sites

Ak se nece ugasiti najbolje je zabit je u zid valjda

Link to comment
Share on other sites

Nažalost mislim da nema načina ugasit automatik u iberturaži osim zatvoriti dovod zraka

Link to comment
Share on other sites

ili imat protupozarni aparat koji bi je isto ugusio znaci u usis prskat. 

 

al Max, kad ti stari dodje doma turbo odma dole. a ak cuje kako turbo struze nek odma stane i ugasi auto. 

 

inace sledece od iberturaze je da izgubi ulje na ispuh i opet moze da se osteti motor jer ostane bez podmazivanja jer se tlak ulja izgubi na turbu.

 

jos jedno je da metalni opiljci lezaja s turba dospu u ulje pa je obavezno opet rastavljanje masine makar kartera, ak zazulja kompresorski impeler o kuciste metalni opiljci ce doci do klipova i lako ostetiti njih, ili ventile jer ce se aluminij na 800C otopiti samo tako  itd itd

Link to comment
Share on other sites

Jeli dimi dosta?

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ja vidio ne dimi nista posebno vise nego inace, samo kad se jace doda gas! Malo mi je to cudno... Stari stigao sretno na Murter i sad cekam izvjestaj sutra ujutro kad se ohladi motor i vidi koliko je ulja otislo.

Ja sam auto jucer vozio i uopce se nije cula turbina, bi li trebala jako fijukati i dimiti ili kaj?

Link to comment
Share on other sites

A kak znaš da je problem s turbinom i da ulje "bježi" kroz turbo?

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ja vidio ne dimi nista posebno vise nego inace, samo kad se jace doda gas! Malo mi je to cudno... Stari stigao sretno na Murter i sad cekam izvjestaj sutra ujutro kad se ohladi motor i vidi koliko je ulja otislo.

Ja sam auto jucer vozio i uopce se nije cula turbina, bi li trebala jako fijukati i dimiti ili kaj?

Jeli pušta di ulje? Malo mi je čudno da troši toliko ulja, a ne dimi.

Link to comment
Share on other sites

Jeli ima ulja u posudi od antifriza?

Link to comment
Share on other sites

Curi ulje oko neke cijevi na sredini, valjda cijev od turba, to sam ja skuzio prvo. Za ovo ostalo nemam pojma, stari je bio kod mehanicara jucer a ne ja. Ovo za ulje u antifrizu cu sutra doznati..

Link to comment
Share on other sites

meni nije dimio ni nis i onda poceo zuljat, al je izgubio 2 crtice u 600km moguce da je i prije toga trosio nes al nisam stigao primjetiti. 

meni je bacalo ulje na ispuhu, nece dimit uglavnom jer se ne zagrije dovoljno ulje 

Link to comment
Share on other sites

Aj javi šta je bilo.

Link to comment
Share on other sites

Potrosio je na 350km 1.5-2.0 dcl ulja. Ipak kaze stari da dimi sivo malo.

Potrosio je na 350km 1.5-2.0 dcl ulja. Ipak kaze stari da dimi sivo malo.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno jest turbina. Jeli vidio ima li ulja u antifrizu? Jeli se palila lampica od ubrizgavanja?

Link to comment
Share on other sites

Pokazivalo se zuti injection fault i smrdi antifriz na naftu. Sugavo govno :)

Link to comment
Share on other sites

Dobro pregledajte pumpu vode i usisnu granu. Ne mora biti do turbine.

Link to comment
Share on other sites

Usisna je relativno nova kao i pumpa vode. Ma 99% je turbina, samo jel to ulje u antifrizu znak jos neceg ili je samo turbina? Valjda nije probila brtva glave?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.