Jump to content

Jesu čemu ove žarulje?


zoky

Recommended Posts

hebat ga deda... otvoril topic u small talk, pitao za smjestaj i to... al ni neki dogovor pao :D...pa reko necu vas spamat na pm :D... s twingarom bio u kontaktu, nasli se, potracali vas sve i popili kaficu... sljedeci put, spam-am po redu :zubo:... isto vrijedi i za vas dok ste na sjeveru!

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije mjesec dana radio usporedbu Osram NB u stock farovima i kineskog xenona 4300k u lećama.

Razlika se itekako vidi.

 

Osram NB

post-13845-0-51143100-1391754693_thumb.j

Kinez

post-13845-0-20748100-1391754707_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

I da logan ja isto radim zbog bolje vidljivosti ...a i ne volim bas seljotuning :p

Link to comment
Share on other sites

Ksenon svjetla moraju biti homologirana, sve drugo je prepravljanje i nije dopušteno. Far koji nije namijenjen ksenonskim žaruljama raspršava svjetlo svugdje, a da ne pišem od niveliranju i pranju. To što vama dobro svijetli je irelevantno.

Link to comment
Share on other sites

Tu po Istri svaki drugi auto ima xenon, i to rijetko koji ima 6000k, sve po 8000-10000k na više i brdo njih znam i nikad problemi sa murjom. Ili oni ni neznaju šta je xenon :D

A na ebayu 120 kn cijeli set.. di ćeš bolje. Ja ću si isto naručit i kratka i duga

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

nemojte biti seljaci i stavljati to s**nje na auto,ako vec želiš nađi orginalne farove za xenon i sve što ide uz to. Tad ces imati vidljivost a ne šminku i biti ces legalan

Link to comment
Share on other sites

Je li upoće postojao Megane 1 PH2 sa tvorničkim xenonima ?

Pretpostavljam da nije... :/

Link to comment
Share on other sites

Tu po Istri svaki drugi auto ima xenon, i to rijetko koji ima 6000k, sve po 8000-10000k na više i brdo njih znam i nikad problemi sa murjom. Ili oni ni neznaju šta je xenon :D

A na ebayu 120 kn cijeli set.. di ćeš bolje. Ja ću si isto naručit i kratka i duga

Pa ako si styler onda možeš i 10000K. No ako ti treba više svjetla onda ga najviše daje 4300K. Džabe ti plava boja u xenonu kad halogenka bolje od toga svijetli.

Link to comment
Share on other sites

Tu po Istri svaki drugi auto ima xenon, i to rijetko koji ima 6000k, sve po 8000-10000k na više i brdo njih znam i nikad problemi sa murjom. Ili oni ni neznaju šta je xenon :D

A na ebayu 120 kn cijeli set.. di ćeš bolje. Ja ću si isto naručit i kratka i duga

i sve bude ok dok ne dođe ispomoc,

a onda se skidaju tablice zbog xenona i spuštenih auta.

cekaj da malo zatopli

Link to comment
Share on other sites

Sve je stvar toga kako je kome stalo do toga, opet za neke stare aute ić kupovat farove sa xenonom i devil ili angel eyes je po meni previše.
Ja osobno ko i u svakoj stvari. Napravim pa kud puklo puklo :00009019:

Link to comment
Share on other sites

Evo vrti mi se jedna ideja, posto nemam xenon na autu a vec iman seriski perace za za farove i  farove sa lecom ali H7, sta bi trebo sve nabavit i dali mi se uopce isplati i ako mozda ko zna koliko bi sve to doslo da otpeljam auto u servis da oni to naprave.

Link to comment
Share on other sites

Ma instalacija china xenona je jednostavna da ne moze bit jednostavnija... kupis h7 (il kaj vec imas za zarulju) set za 400-500kn max i odvojis pol sata-sat zivota :-)... samo na teh gledaju i instalaciju, pa ak dobro skrijes balaste, mozda te ne budu nist niti pitali :-)

Link to comment
Share on other sites

Skuja , tvoj je auto idealan za xenon , samo 4300K sijalice H7 xenon kit (sijalice+balasti) , sve je plug in , znači ne treba prepravljati instalaciju.

A skoro sam pročitao da uz 2000K xsenon nisu potrbni ni perači ni automatska nivelacija , to se sad pojavilo na novoj Škodi Spaceback-u.

Link to comment
Share on other sites

samo sto nije 2000 K, vec 2000 lumena. Nije u pitanju boja, vec intenzitet svetla. Po propisu EU ukoliko xenon ima ispod 2000 lumena (sto je samo 500 vise od najboljih H7 sijalica), nije potrebno imati perace..

Link to comment
Share on other sites

ali opet je nelegalno karabudženje originalnog fara sa žaruljama koje mu ne pripadaju, džabe 2000lm

Link to comment
Share on other sites

Uopce ne kuzim tu automatsku nivelaciju.... koji je tocno problem u rucnoj? Ak iza imam ljude i prtljagu spustim snop shodno kolicini tereta.

Link to comment
Share on other sites

A kako ćeš podešavati snop na uzbrdicama/nizbrdicama? Jednom rukom ćeš držati volan, a drugom kotačić nivelacije?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Senzori su na prednjem mostu i na zadnjem te u slucaju ksenona obavljaju vrhunski posao drzeci iste uvijek na jednakoj razini i pri teretu i bez njega. Takodjer se svijetla namjestaju pri naglom kretanju, grbavijim i valovitim cestama i vozac nemora brinuti da ce u bilo kojem slucaju  zasljepiti nekoga, jer ipak je ksenon jaci od obicne zarulje kojoj to iskreno treba samo u ekstremnim situacijama.

 

Takodjer kako je kolega od gore rekao sigurnost na prvom mjestu. Peraci su obavezni iz dva razloga, a to je opet sigurnost radi bolje preglednostii manje rasprsenog svijetla kod zaprljanog fara. Nema puno mudrosti.

Link to comment
Share on other sites

Ako se već kupuje novi auto bolje doplatiti ksenon kao standardnu opremu nego se igrati pa dobit po đepu...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.