Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Jel moze netko opisati rijecima kako i u kojim uvjetima se cuju leteci lezaji?

Obično se čuje jedan jači "KABOOOM" i klipnjača probije blok :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ako ne prijeđe 400 tkm vozit ću Toyotu cijeli život(a to sigurno ne želim).

Link to comment
Share on other sites

hehe, ma nije stvar ni u lovi, ni inatu il kaj vec... mislim da svi mi koji vozimo aute i imamo para za odrzavanje, ragistracije, osiguranja, tankanje i sl. moremo odvojit (ako zelimo, il ak smo picajzle, perfekcionisti, paničari, lovaši, kajgot) 500-1000kn za preventivu velikog sranja na motoru koji IMA POTENCIJALA za to... dakle, moj slucaj je taj da ne mjenjam aute ko carape i ovog cu vozit kolko ide i ocu mu osigurat jos par godina (jos barem 100tinjak k km)... meni je logicno to napravit i necu gombat kak auto ne valja il kak se to inace na normalnim autima ne radi... hebat ga, da imam duju iz osamdesetih bi se vucaro po cesti ko smrt, bez klime, airbaga, momenta, lima i sl... neko ce lakirat auto il ugradit perače xenona, a ja bum si osigural dugovjecnost motora... upravo ja mjenjam ulje i filtere svakih 25k km ili svake godine... jednom do dva puta godišnje radim po 2-3000km po balkanu i europi pa necu da cujem nesto sumnjivo tam negdje oko bodensee-a, mogu se onda hebat, tak da svakoj budali njegovo veselje... tebi je to puhanje na hladno, a meni nije :D... ko što bi hans reko, ne volim taj kabooom s najavom ni bez nje! :zubo:

 

e da, bas je šogi s lagunom od starog (slicne kilometraze) na putu s mora pocel primjecivat cudne zvukove... tam oko velebita hehe, naravno olakšal nogu i nastavil ko po jajcima do doma... i kaj mislis kaj se desilo? oko 1000 eura odlepršalo s racuna (i to jer je imal srece :D)

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Onda?!

Jel postoje kakvi kvalitetniji leteci lezajevi da si ih stavim nutra ili moram opet ove Made in China?!

 

@Usermatre - Golf dvojka je izvan svake kategorije.Nas je 1989g. i upravo je presao 400t km.Jos uvijek je gore originalni aspuh.Nikakvih problema bilo sa mehanikom bilo sa elektrikom cijeli zivotni vijek nije bilo.Servisi na 10t km, i peri deri. Garaziran je cijelo vrijeme pa je tek nedavno lim poceo cvijetati na 2 mjesta.Da ne spominjem da se je 90% od tih 400t km napravilo sa loz uljem...

Link to comment
Share on other sites

Porediti atmosferce i turbodizele i nije bas uputno. Kod turbodiesela je pritisak u cilindru, a samim tim i pritisak na lezajeve radilice i sve ostalo u motoru veci. Problem postoji, i pripisuje se uglavnom motorima kod kojih se ulje neredovno mijenja ili interval nije prilagodjen stvarnoj upotrebi motora u vozilu.

Link to comment
Share on other sites

Onda?!

Jel postoje kakvi kvalitetniji leteci lezajevi da si ih stavim nutra ili moram opet ove Made in China?!

@Usermatre - Golf dvojka je izvan svake kategorije.Nas je 1989g. i upravo je presao 400t km.Jos uvijek je gore originalni aspuh.Nikakvih problema bilo sa mehanikom bilo sa elektrikom cijeli zivotni vijek nije bilo.Servisi na 10t km, i peri deri. Garaziran je cijelo vrijeme pa je tek nedavno lim poceo cvijetati na 2 mjesta.Da ne spominjem da se je 90% od tih 400t km napravilo sa loz uljem...

Tim, ti ne moraš mijenjati leteće pa auto ti ima 70tkm na satu. Ako je moj prešao 213tkm bez izmjene letećih može i tvoj. Pere-a još i mogu razumjeti, ali tebe nikako. Stava sam da leteći mogu barem 400tkm uz dobro održavanje, a to planiram i dokazati. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Pa ovi što štede na ulju i mijenjaju ga svakih 25 tkm normalno da razmišljaju o izmjeni letećih. Bože moj ulje je skupo a leteći jeftuni

Link to comment
Share on other sites

Porediti atmosferce i turbodizele i nije bas uputno. Kod turbodiesela je pritisak u cilindru, a samim tim i pritisak na lezajeve radilice i sve ostalo u motoru veci. Problem postoji, i pripisuje se uglavnom motorima kod kojih se ulje neredovno mijenja ili interval nije prilagodjen stvarnoj upotrebi motora u vozilu.

Dobro, onda ćemo ovako: prijateljev 1.6 gtd iz golfa 2 je isto tako okrenuo preko 400tkm bez da su mu otišli leteći ležaji. Auto je 1989 godište, a od tada je napredak u tehnologiji izrade materijala strašan.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

deda ne podhebavaj... na ulju se ne stedi nek po meni nema potrebe češće od jednom godisnje jer se dosta vozi na otvorenoj u 4. i 5. brzini 60-100kmh, a dok je i vise gradske naša gradska je polugradska :D... auto je odrzavan, mazen i pazen, nemas brige, jos nist nije vrisnulo... tak da ne copraj! uostalom, ulje i filter ne kosta vise od 400kn, tak da samo kreten na tome spara.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Tim, ti ne moraš mijenjati leteće pa auto ti ima 70tkm na satu. Ako je moj prešao 213tkm bez izmjene letećih može i tvoj. Pere-a još i mogu razumjeti, ali tebe nikako. Stava sam da leteći mogu barem 400tkm uz dobro održavanje, a to planiram i dokazati.

Pardon, sad imam 75250km na satu  :lek:

Svejedno ih necu mijenjati i sad ni nikad jer prodajem auto, iako ne vjerujem da cu ga i prodati jer nitko ne vjeruje da auto iz 2005g. ima 75t km.

Cak ni kad vide potvrdu iz STP-a...

WTF?!

:blink:

Link to comment
Share on other sites

tim, okreni sat malo napred, lakse budes ga prodal... jest da je metoda malo neuobicajena, al vjerujem da bude upalilo hehe

Link to comment
Share on other sites

tim, okreni sat malo napred, lakse budes ga prodal... jest da je metoda malo neuobicajena, al vjerujem da bude upalilo hehe

Ili da skinem znak Renaulta a stavim onaj od Vw-a...?!

A cak sam i cijenu skinuo...ne kuzim ja to, danas je lakse prodati muda pod bubrege nego dobar auto...ccc...

Link to comment
Share on other sites

true, nazalost... steta da prodajes, nes nikad dobit za njega kolko vrijedi, luda vremena... da je neki 1.5 il 1.9 manualac bil bi meni interesantan

Link to comment
Share on other sites

Porediti atmosferce i turbodizele i nije bas uputno. Kod turbodiesela je pritisak u cilindru, a samim tim i pritisak na lezajeve radilice i sve ostalo u motoru veci. Problem postoji, i pripisuje se uglavnom motorima kod kojih se ulje neredovno mijenja ili interval nije prilagodjen stvarnoj upotrebi motora u vozilu.

A ono sto je najcudnije je da 2.2 dCi ima najmanji BMEP od svih "velikih" Renault dCi motora..

Link to comment
Share on other sites

Porediti atmosferce i turbodizele i nije bas uputno. Kod turbodiesela je pritisak u cilindru, a samim tim i pritisak na lezajeve radilice i sve ostalo u motoru veci. Problem postoji, i pripisuje se uglavnom motorima kod kojih se ulje neredovno mijenja ili interval nije prilagodjen stvarnoj upotrebi motora u vozilu.

+veliki okretni moment na niskom broju okretaja

Link to comment
Share on other sites

Prisutan je kad god ECU ocijeni da se trazi maksimum, i kad turbina (posebno VGT) odvrne zrak. Tako je to, no pain - no gain. :D

 

Bice zanimljivo gledati ovu sezonu F1, i oni ce imati veselje s turbo mlinovima za kafu. :D

Link to comment
Share on other sites

Prisutan je na malim okretajima i zbog tog i odlaze leteći.

60 u petoj,nikak im ne paše.

Link to comment
Share on other sites

deda ne podhebavaj... na ulju se ne stedi nek po meni nema potrebe češće od jednom godisnje jer se dosta vozi na otvorenoj u 4. i 5. brzini 60-100kmh, a dok je i vise gradske naša gradska je polugradska :D... auto je odrzavan, mazen i pazen, nemas brige, jos nist nije vrisnulo... tak da ne copraj! uostalom, ulje i filter ne kosta vise od 400kn, tak da samo kreten na tome spara.

25.000 je previše pa taman ga vozio u 8. brzini i svih 25 kkm odjednom. Moja je logika bolje češće mijenjati ulje nego ležajeve, ali svatko ima svoje mišljenje i ja to poštujem.

Link to comment
Share on other sites

Prisutan je na malim okretajima i zbog tog i odlaze leteći.

60 u petoj,nikak im ne paše.

Pase im ako pedala gasa nije u podu.

Link to comment
Share on other sites

Leteći ležaji mogu trajati koliko i ostatak motora (osim turba) ako se auto vozi u normalnom režimu i ulje mijenja redovito. Ovo se odnosi i na Renault :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.