Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

Što smo rekli, koliko treba punit alternator na 2,2 dci? mislim da 13,6 nije dovoljno

 

Haynes kaže:

-daj gas sve dok voltmetar ne daje nepromjenjivu brojka koja mora biti između 13,2 i 14,8; ali nikako preko 14,8

- upali što više trošila i uvjeri se da voltaža ne odstupa od gore navedenih granica

 

Link to comment
Share on other sites

 Naime danas sam napravio možda 3 kilometra ali sam ga palio i gasio bar 20 puta u 

kratkom periodu

i na kraju je jedva okrenuo anlaser.

Možda sam ga samo isforsirao, jer kad odstoji pola sata vrti normalno.Napon je 12,6, ugašen,a na 

leru sa svim potrošačima 13,6. 

Probat ču još ovo od Haynesa

Link to comment
Share on other sites

 Naime danas sam napravio možda 3 kilometra ali sam ga palio i gasio bar 20 puta u 

kratkom periodu

i na kraju je jedva okrenuo anlaser.

Možda sam ga samo isforsirao, jer kad odstoji pola sata vrti normalno.Napon je 12,6, ugašen,a na 

leru sa svim potrošačima 13,6. 

Probat ču još ovo od Haynesa

 

Pa koliko ti je star akumulator i koje su ti brojke na njemu? Ampersati i, još bitnije, amperi?

Link to comment
Share on other sites

A čuj, 3 godine... dosta je to iako je neki skuplji i kvalitetniji, kako vidim po brojkama. Da je u top-stanju, tih 20 paljenja bi bez problema izdržao. Nadopuni ga duljom vožnjom od min. 3h ako budeš u prilici, ako ne, onda punjačem. Oboje što brže jer ako padne ispod 70% kapaciteta, prijeti trajno oštećenje u vidu maksimalnog kapaciteta/startne struje. Iako mislim da se tebi to dogodilo već. Nažalost.

Link to comment
Share on other sites

Evo, ja ću malo ispraviti put u ON topic.

Dakle, budući da mi je prošle godine prijašnja vlasnica ostavila račune, pa da napišem konkretno što je to (vanredno) otišlo na laguni koju vozim :

- do 117 tkm nije ništa otišlo

117 - 4 grijača, zglob volana

118 - seleni zadnjeg mosta

119 - nosač motora

120 - auspuh, sajla za haubu

140 - zglob vilice

148 - remenica alternatora

150 - 1 ventil i senzor tlaka u gumi, repatura alternatora, 2 brave na vratima, nova alu felga (???)

155 - zglob vilice, zglob volana, manžeta

165 - ponovno zglob volana (???)

173 - ventil i senzor tlaka u gumi

174 - ponovno zglob volana (???)

otkad ga ja imam:

186 - elektroventil

eto, to bi bilo to, to je sve ovlašteni pa mislim da su oženili ženu preko nekoliko puta, pogotovo mi nije jasno ono sa zglobovima volana. Da nosim nekoliko rezervnih u gepeku, majku mu??? :D :D :D

A poprilicna steta! Dovoljno da odustanem od ne lagune nego renaulta opcenito! Btw tako je ocito da je slozena da traje do isteka garancije, a poslije se *ebi. Bas su je napravili sa rokom trajanja ko salamu :-P

To su uglavnom potrošni dijelovi

Da moras isprsit sve ovo iz vlastitog dzepa, pitao bi te ja koliko je utjesno to, da li je potrosni dio ili nije.

Btw. Kako to da na Focusu amortizeri, koji su potrosni dio traju 300tkm a na meganu 5 puta manje?

Link to comment
Share on other sites

Kako su reparatura alternatora i dvije brave na vratima potrosni materijal?

Link to comment
Share on other sites

Vidi koliko ima prvih vlasnika auta.

Manje-više, sve polovne lagune su odvrtile puno više kilometara  nego što piše na satu.

Svoju održavam iz svog džepa.

Link to comment
Share on other sites

Kako su reparatura alternatora i dvije brave na vratima potrosni materijal?

Napisao sam uglavnom potrošni dijelovi.

A i reparatura alternatora nije baš rijedak slučaj

Link to comment
Share on other sites

A poprilicna steta! Dovoljno da odustanem od ne lagune nego renaulta opcenito! Btw tako je ocito da je slozena da traje do isteka garancije, a poslije se *ebi. Bas su je napravili sa rokom trajanja ko salamu :-P

Da moras isprsit sve ovo iz vlastitog dzepa, pitao bi te ja koliko je utjesno to, da li je potrosni dio ili nije.

Btw. Kako to da na Focusu amortizeri, koji su potrosni dio traju 300tkm a na meganu 5 puta manje?

Krajnik - 150 kn

Kugla - oko 300 kn

Stabilizator - oko 150 kn

 

I ovo ti skupo??? Čovječe znaš li koliko košta kad ti odu ti zglobovi na Passatu B5 (5.5)? S obzirom da na istom postoje dvostruka poprečna ramena čiji zglobovi izdrže manje od 60kkm. Samo nikad nećeš čuti kako vlasnici Passata pričaju da im je nešto otišlo na tom autu.

BTW amortizeri na laguni su mi originalni (prednji) a auto ima 216 kkm i još su OK.

Link to comment
Share on other sites

Još će ispast da je Laguna 2 sam vrh u klasi po kvaliteti ili pouzdanosti. Iako mi je Passat karavan užasno dosadan auto ipak bi da mi baš treba pouzdani karavan (nisam ih nikada volio) uzeo staru pasatliju prije neg L2. A možeš ga i bolje prodat. Što mogu kad sam trgovac u duši:)

Link to comment
Share on other sites

Još će ispast da je Laguna 2 sam vrh u klasi po kvaliteti ili pouzdanosti. Iako mi je Passat karavan užasno dosadan auto ipak bi da mi baš treba pouzdani karavan (nisam ih nikada volio) uzeo staru pasatliju prije neg L2. A možeš ga i bolje prodat. Što mogu kad sam trgovac u duši:

E sad si prevršio mjeru. Jel istina da na Passatu B5,B5.5 odlaze ovjesi koji su puno kompliciraniji od onih na laguni? Nasljedstvo Audija. Što se mene tiče možeš uzeti Passata i 1979 to je tvoj izbor. Lik napiše da ne bih nikad kupio Renault zato što su na njemu u 200 kkm otišla ramenica alternatora (inače se mijenja na velikom servisu), grijači - potrošni materijal, spona - vjerojatno ugrađena lošije kvalitete kad je toliko puta odlazila - 150 kn, auspuh - vjerojatno se misli na fleksi spoj jer je lagunin ispuh napravljen od inox-a i kod mene uopće nije zahrđao, a kamoli da je blizu odlasku.

Jedini pravi kvarovi su: seleni stražnjeg mosta, alternator i brave.  I to kao puno? Otišao je meni na Toyoti ležaj stražnjeg kotača koji košta kao dva ležaja skupa s diskovima na laguni, a ne smatram je zato nepouzdanom, a posebno ne izjavljujem da neću više nikada kupiti Toyotu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Napisao sam uglavnom potrošni dijelovi.

A i reparatura alternatora nije baš rijedak slučaj

Ta brava u vratima se riješi za 20 kn ako imaš volje i ne bojiš se rastaviti oplatu. Sitni kvarovi su i pokopali pouzdanost lagune.

Link to comment
Share on other sites

A 2.2 motor je isto sitni kvar? Nakon 100k imas popis kvarova velik ko biljeznica. Izvucite glavu iz dupeta, Laguna nije neki sveti gral nego tipicni Francuz. Bas me zanima koliki je popis kvarova na Civicu dizelu ili benzincu istog godista iste kilometraze... A sigurno i oni kriju kvarove! :D

Link to comment
Share on other sites

A 2.2 motor je isto sitni kvar? Nakon 100k imas popis kvarova velik ko biljeznica. Izvucite glavu iz dupeta, Laguna nije neki sveti gral nego tipicni Francuz. Bas me zanima koliki je popis kvarova na Civicu dizelu ili benzincu istog godista iste kilometraze... A sigurno i oni kriju kvarove! :D

Koji motor? Ja nisam na motoru ništa radio.

Link to comment
Share on other sites

Mate nemoj se pravit grbav, jer si pametan covik. Govorim opcenito. Btw recimo da sa Lagunom prelazis 30k godisnje, prema ovom popisu bi treba ici u servis svako 2 mjeseca, odnosno 10 puta u 2 godine, a zbog cega? Jer neko nije predvidija da ce se taj auto vozit vise od 3 godine? Ili je bas to predvidija :) Od Renaulta zasad jedino Sport, tu mogu oprostit neke stvari, zbog uzitka u voznji. Ali u Laguni sa 1.5 dizelom ic 10 puta na servis van normalnih redovnih, da pritom trosi 7l i ne puca od snage... Pa od takvog auta (dosadnog) bi ocekiva da je bar pouzdan.

Link to comment
Share on other sites

Mate nemoj se pravit grbav, jer si pametan covik. Govorim opcenito. Btw recimo da sa Lagunom prelazis 30k godisnje, prema ovom popisu bi treba ici u servis svako 2 mjeseca, odnosno 10 puta u 2 godine, a zbog cega? Jer neko nije predvidija da ce se taj auto vozit vise od 3 godine? Ili je bas to predvidija :) Od Renaulta zasad jedino Sport, tu mogu oprostit neke stvari, zbog uzitka u voznji. Ali u Laguni sa 1.5 dizelom ic 10 puta na servis van normalnih redovnih, da pritom trosi 7l i ne puca od snage... Pa od takvog auta (dosadnog) bi ocekiva da je bar pouzdan.

Kupi golfa 2, jer s njim nećeš ići u servis svakih 30kkm. Stani malo moj stari na golfu 2 1.6d do sada (oko 500 kkm) promijenio 4 getribe i jedan motor.

 

Laguna koju filip spominje:

 

117 - 4 grijača, zglob volana

118 - seleni zadnjeg mosta

119 - nosač motora

120 - auspuh, sajla za haubu

 

trebalo se sve na 120 tkm promijeniti. Znači ništa do 120 kkm nije otišlo - oličenje nepouzdanosti

 

od 120 do 200 kkm

 

140 - zglob vilice

148 - remenica alternatora

150 - 1 ventil i senzor tlaka u gumi, repatura alternatora, 2 brave na vratima, nova alu felga (???)

155 - zglob vilice, zglob volana, manžeta

165 - ponovno zglob volana (???)

173 - ventil i senzor tlaka u gumi

174 - ponovno zglob volana (???)

 

Znači dva izvanredna servisa u 200 kkm. To je tebi puno? Koliko ti misliš eksploatirati auto? Pa moja laguna je stara 12 godina?? Nije stara 2 godine.

Link to comment
Share on other sites

A ne mozes usporedivat golfa 2 i modernog dizela. Golf 2 je bija pouzdan ranije, kad se za bolje nije znalo, sada i neki gradski autic nadmasi Golfa za 2-3 puta u pouzdanosti da ne pricam neka tamo mid range Toyota... Al ok, vidim na sta ciljas - na to da ovi gore kvarovi nisu bas "crni" kako se doimaju na prvi pogled. U svakom slucaju postoje ljudi koji ce kupit Lagunu staru 10-12 godina. Sta oni tek mogu ocekivat u narednih par godina? Nisam anti renolist, zapravo mi je Renault jedna od drazih marki, samo mi nije jasno zasto Laguna ne moze bit pouzdana kao Twingo 1? Nakon toliko godina...

Link to comment
Share on other sites

U pitanju je auto srednje klase nakrcana razno-raznim sustavima, opremom itd. U Twingu nemaš puno toga što se može pokvariti, tako da ovo što je rađeno na filipovoj laguni nije ništa strašno.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

A kakva je situacija sa Vel Satisom 3.0 dci 130kw? Vidim ima ih na njuskalu po 4-5k eura za birat, sta je bagatela za auto te klase. Nije daleko ni 407 2.7hdi.

Link to comment
Share on other sites

Jel to onaj 3.0 dCi od isuzua? Ti su imali problma s poddimenzioniranim hlađenjem.

Link to comment
Share on other sites

Evo bas sam nasa na forumu da nije neka sreca od motora. Hhhh :D 9-10 otvorena a grad malo vise :D

Link to comment
Share on other sites

Ako je felga zamjenjena onda se pitate zasto je ovjes mijenjan. Koji udarac treba biti da polomi felgu, a pri tome da ovjes ostane citav. I sta znas tko je i kako vozio auto, pazio na šahtove, ležeće i rizole. Zadnji seleni promjenjeni 1 put na 100k km. Zaista strašno! Preporućujem svima da zaobiđu L1, 2 ili 3, i da kupe pravi auto koji got to bio. Na takvom možete i ulje mijenjati jednom u 50 ili 100k km, a možda je i to puno, skupo i nepotrebno.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne tvrdim da laguna nije "pravi" auto. Jbg svaki trazi svoje.ali da ima idiotskih rijesenja koja krepavaju,ima. Daleko od goga da je to miljama bolji (komforniji) auto od mog fiata stila. Tko moze priustiti si odrzavanje takvog auta nek si ga kupi. Ova rasprava je bezveze. Moze se za bagatelu kupiti solidan primjerak.

Link to comment
Share on other sites

Laguna koju filip spominje:

Ne samo da ju spominjem, nego ju i vozim ;)

A inače...

Meni je drago da je sve to promijenjeno na mojoj laguni. I jos nesto. Volio bi da za nekih 5-6 godina i trojka bude tako jeftina, pogotovo neka 2.0 dizelica sa 150 konja... :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.