Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Mobil 0w40 nema RN0710 normu, od ostalih koje sam našao, ima ga samo neko wolf 0w40 ulje a s time baš ne bi eksperimentirao

 

Nije bas "neko". Poznata blendara u Evropi, racnije u Belgiji, mnoga "fabricka" ulja su zapravo prepakovani Wolf. 

https://www.wolflubes.com/EN_EU/

 

Link to comment
Share on other sites

Eto vidiš, ime nije razvikano a ne mora biti loše ulje, štoviše. Čim su u mogućnosti napraviti potpuno sintetičko ulje, očigledno znaju i mogu.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Ne čudi me. Pisao sam već na forumu da sam smrznuo u škrinji na -24°C svoje Shell Helix Ultra 5W40 i 0W40. Oba su tekla kao med na sobnoj temperaturi. Nisam se nadao da će toliko dobro teći. 0W40 je očekivano brže tekao, ali na sobnoj temperaturi je neočekivano 5W40 brže tekao što gledajući specifikacije ne čudi jer je 0W40 nešto malo manje viskozan na višim temperaturama nego 5W40.

Link to comment
Share on other sites

...na sobnoj temperaturi je neočekivano 5W40 brže tekao što gledajući specifikacije ne čudi jer je 0W40 nešto malo manje viskozan na višim temperaturama nego 5W40.

Sad jel manje viskozan 5w40 ili 0w40? Kazes da je 5 brze tekao (manja viskoznost) a da po papirima 0w40 manje viskozan.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po papirima 0W40 je nešto manje viskozan na 40°C i 100°C. Na sobnoj temperaturi 5W40 je izgledao nešto rijeđi.
Smrznut u škrinji 0W40 je brže tekao.

0W40 vjerojatno ima više aditiva za povećanje viskoznosti na visokim temperaturama. Osobno sam ga koristio samo jednom jer su mi pri paljenju auta ujutro ponekad zveckali podizači ventila prvih 3-4sec. Nije mi se to svidjelo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Koliko ulja (Tranself NFP) ide u Lagunu III, PK4 mjenjač?

Također, koliko kočione tekućine treba kupiti? :D

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
2 hours ago, goran_sch said:

ima tko kakav info gdje povoljno kupiti u zg?

ULJE ELF EVOLUTION FULL TECH FE 5W-30 5L

Auto Kreso - 226kn, sumnjam da ide jeftinije od tog.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ulje mijenjam svaku godinu tj prođem oko 8000,9000 km.Elf 5 w30 Dpf.

Neznam gdje da postavim još jedno pitanje pa ću probat ovdje?

Vječno pitanje dali vi zagrijavate auto u mjestu kad je hladno??

Ja sam stara škola i ja zagrijavam auto oko 4,5 minuta kad je hladno a i kad nije držim ga koju minutu.I primjetio sam kada recimo krenem odmah čuje mi se fijukanje turbine a kada zagrijavam auto par minuta i kad krenem fijukanje se uopće ne čuje.Znači neka promjena je a sad dali je to u redu ili ne nemam pojma.

Auto je megan 2, 1.9 dci.

Kako vi radite??

Link to comment
Share on other sites

Nikada. Upalim, vežem se, podesim sic ako je žena prije vozila i lagano krenem. Za ovo tvoje bi dobio kaznu na sjeveru Europe, a i malo je koristi, čak više štete. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Lino said:

Ulje mijenjam svaku godinu tj prođem oko 8000,9000 km.Elf 5 w30 Dpf.

Neznam gdje da postavim još jedno pitanje pa ću probat ovdje?

Vječno pitanje dali vi zagrijavate auto u mjestu kad je hladno??

Ja sam stara škola i ja zagrijavam auto oko 4,5 minuta kad je hladno a i kad nije držim ga koju minutu.I primjetio sam kada recimo krenem odmah čuje mi se fijukanje turbine a kada zagrijavam auto par minuta i kad krenem fijukanje se uopće ne čuje.Znači neka promjena je a sad dali je to u redu ili ne nemam pojma.

Auto je megan 2, 1.9 dci.

Kako vi radite??

Ne. Ljeto ili zima, prvih 10 sekundi od paljenja auta ne krećeš, to ti je taman pojas, retrovizori, radio-stanica...

Dok se ne zagrije na radnu temperature, ne frljiš ga previše i to je to. Ti imaš turbaka pa ga nakon turaže ostavi minutu sa smanjenim ili nikakvim gasom, ne nužno u mirovanju, ali manji gas svakako.

Link to comment
Share on other sites

On 15. 11. 2018. at 19:36, goran_sch said:

ima tko kakav info gdje povoljno kupiti u zg?

ULJE ELF EVOLUTION FULL TECH FE 5W-30 5L

Možda firma - kipor stroj?

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, MP3 said:

Možda firma - kipor stroj?

Tembo u Lučkom. Ja sam tamo dobio za 180 kn 5 litara 5-30W Elf Evolution Full tech.

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, frenchkey said:

Nikada. Upalim, vežem se, podesim sic ako je žena prije vozila i lagano krenem. Za ovo tvoje bi dobio kaznu na sjeveru Europe, a i malo je koristi, čak više štete. 

Kakvu štetu mogu napraviti ako malo čekam??

Link to comment
Share on other sites

našao sam za 200 kuna 5 litara 5-30W Elf Evolution Full tech u novom Zagrebu  , tembo je vpc 181 (barem tako na webu piše) kako si ti uspio za 180? poznaš tamo nekoga ili si nvukao u "pregovorima"

kipostroj je isto skuplji

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lino said:

Kakvu štetu mogu napraviti ako malo čekam??

Ma nikakvu,tih 3 minute na mjestu ništa ne znači.I ja tako radim .

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lino said:

Kakvu štetu mogu napraviti ako malo čekam??

nikakvu, kroz godine sam na više mjesta pročitao da je najbolje motor upalit i odma ić vozit, minuta dvije ok, ali da mu više šteti hladan raditi na mjestu (jer mu logično treba duže da se ugrije) nego odmah krenuti voziti i automatski s time se brže ugrije..

Link to comment
Share on other sites

Ako mu toliko škodi tih 3 minute u leru onda stvarno hebeš takve aute.

Nisam mehaničar niti se razumijem u mehaniku ali moje osobno mišljenje je da autu apsolutno ništa neće biti nego je još bolje jer u tih par minuta čekanja ulje taman procirkulira kroz cijeli sustav u motoru.A one priče da se u hladnom leru troše cilindri mislim da nemaju veze s vezom,pa nisu cilindri.od papira.Mada mislim da nista autu nece biti i da odmah krenem ali naravno uz minimalne okretaje.No ja ostajem pri svom načinu čekanja jer kažem opet da mi turbina ne fijuče kad sačekam malo a mislim da je to dobar znak.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.