Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

hm, ali osjeti li se kakvo fijukanje, zujanje, potrošnja ulja ili sl. prije nego ga ubije ibertura?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • Brainmind

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kad ti počne bacati gusti bijeli dim na auspuh znat ćeš :D

Link to comment
Share on other sites

A nije da baš postepenije odlazi, odnosno da se to isto primijeti. Nebrojeni auti su otišli u "iberturažu" zbog neispravnog turbopunjača.

prvo se primjeti veca potrosnja ulja, a ulje se na dragim nam meganima jebeno lako kontrolise bez da se prsti zamaste... 

pa onda krene zuljanje, i onda krene tolka potrosnja ulja da udje u iberturazu, pri kraju prije grebanja (koje se jasno cuje na 12oo-14oo okretaja) je povecano i dimljenje motora.

sve ovo je kod mene trajalo oko 1ooo km uz od toga 7oo km auto ceste. pa do zuljanja koje sam primjetio te tada popravio turbo. ni jedan turbo nece od jednom vrisnut sem ako se zbog necega odjednom ne osteti (kamencic ili nesto zestoko sto ce ga izbaciti iz debalansa i/ili ostetiti lopatice)

 

s time da nakon pregleda mog turba, je zakljuceno, da je ostao na kraju bez ulja i zbog toga se naglo ostetili lezajevi te poceo da zulja. da sam prosto nadolio ulje ne bi se to desilo nego bi samo trebalo brtve zamjenit... (nisam dolio ulje jer nisam znao sto je u njemu a moglo je biti svasta i mislio sam da nece ostat bez ulja ako je na doljnjoj cetvrtini po "dipstick-u" a dan prije neg je poceo zuljat sam kupio ulje al nisam stigao promjeniti tj hteo sam to odraditi sledeci dan)

 

po gradu masu puta cujem turbo na drugom kako vec zulja a tip ga vozi. i ako nakon toga neko kaze, iznenada je otisao u iberturazu nek se poklopi usima

Link to comment
Share on other sites

Kad ti počne bacati gusti bijeli dim na auspuh znat ćeš :D

Link to comment
Share on other sites

da nadodam, bijeli dim je znak da ulje pusta na ispuhu a od toga ne moze uc u iberturazu, moze otici kad se osteti na strani kompresora, al ako se tada ne odreaguje .....

Link to comment
Share on other sites

U ovlaštenom radilica 2000 kn? Mislim da neće biti

Radilica za 1.9 dCi je 330 Evra a za 1.5 dCi je 130 Evra...

Link to comment
Share on other sites

da nadodam, bijeli dim je znak da ulje pusta na ispuhu a od toga ne moze uc u iberturazu, moze otici kad se osteti na strani kompresora, al ako se tada ne odreaguje .....

 

Reci to vlasniku one Lagune koju sam lani čovjeku pomogao spasiti od potpunog raspada ;)

Link to comment
Share on other sites

Uvijek postoje iznimke. Al da je odma reagirao kad je krenio dimit a ne cekao da se desi cudo ...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se sve odvilo u dvadesetak kilometara, barem sam ja toliko vozio za njim. U početku je skroz lagano dimio, skoro neprimjetno. Onda se to pojačalo toliko da se nije moglo voziti iza njega. Ali ovaj nije odustajao :D

Kad je napokon shvatio da je vrag odnio šalu, parkirao je sa strane i nije ga nikako mogao ugasiti. Ja sam došao nakon desetak sekundi i rekao čovjeku da ubaci u 5. brzinu i brzo pusti kvačilo. Ugasio se odmah.

Ne želim ni pomisliti što bi bilo s autom da nisam naišao, jer je vozač izašao iz auta i bespomoćno gledao kako motor turira koliko može i ne može dok je dim sukljao iz auspuha... Bilo je bolno za slušati...

Link to comment
Share on other sites

Da, od toga se moze i zapaliti auto u losem slucaju usled pregrijavanja turba i onog ulja sto ima u njemu.

Neznam kako bi ti na meganu, i laguni i ovima sto se pale na gumb. Kad je na kljuc iskljucis i on gasi makar injektore tj lakse se ugasi. A ovda nemozes ugasiti dok se ne zaustavis....

Link to comment
Share on other sites

Ima i ovdje prisilno gasenje,mislim da se mora 5 puta za redim stisnut prekidac

Link to comment
Share on other sites

da nadodam, bijeli dim je znak da ulje pusta na ispuhu a od toga ne moze uc u iberturazu, moze otici kad se osteti na strani kompresora, al ako se tada ne odreaguje .....

I leteći ležaji se neće odmah raspasti i tu će biti izraženijih simptoma tipa tuckanje na ler-gasu. Međutim, kad tuckanje počne vjerojatnost da je radilica oštećena je velika.

Link to comment
Share on other sites

Ma kakvo tuckanje,kod mene se nije culo nista...motor je radio savrseno...i onda mi je na parkingu samo promjenio zvuk, kao da je pod opterecenjem...da se tad nasao neki majstor znalac rijesio bi to puno jeftinije...nego su mi prvo pregledavali dizne,vodenu pumpu,turbinu...ma sve osim lezaja i to je prosao kod dva majstora i 50 km u međuvremenu...lezaji jesu bili osteceni ali ne tako strasno,za ovoga koji je okrenuo ne znam jel moguce da je bio vise unisten....cak i nakon sto mi se to dogodilo motor je povremeno radio dobro mozda ih je to i bunilo u detekciji...promjenite lezaje na velikim servisu,jer to vam moze usparat masu love i zivaca...ja sam lovu uspio vratit nazad jer sam prodao svoj motor u djelovima...

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro onda nije problem na velikom servisu kad se mjenja ulje promjenit i leteće pa nije to skupo dat što je znam 700 kn ili čak i manje čujem pa ipak ste mirni i motoru ste udahnuli nešto svježine. Dobro bi bilo tada pregledat sve što je za zamjenu kad se to radi već. Navodno i turbina hoće prducnit kad se leteći pohabaju.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je turbina u tom trenu bila odlicna,a evo i sada nakon 4 godine i 80 tkm radi jos uvijek

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro onda nije problem na velikom servisu kad se mjenja ulje promjenit i leteće pa nije to skupo dat što je znam 700 kn ili čak i manje čujem pa ipak ste mirni i motoru ste udahnuli nešto svježine. Dobro bi bilo tada pregledat sve što je za zamjenu kad se to radi već. Navodno i turbina hoće prducnit kad se leteći pohabaju.

Al je cilj zamijeniti letece prije nego se potrose. Kad se potrose opiljci ukaze u ulje, a s obzirom da su izuzetno sitni prolaze kroz fikter i dalje do turba

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro onda nije problem na velikom servisu kad se mjenja ulje promjenit i leteće pa nije to skupo dat što je znam 700 kn ili čak i manje čujem pa ipak ste mirni i motoru ste udahnuli nešto svježine. Dobro bi bilo tada pregledat sve što je za zamjenu kad se to radi već. Navodno i turbina hoće prducnit kad se leteći pohabaju.

A što je s radilicom. Nije dobro stavljati nove leteće ako je radilica oštećena. Sigurno da i turbo pati ako su leteći u banani zbog gubitka tlaka ulja na istima.
Link to comment
Share on other sites

Ako se promjene na vrijeme,nema teorije da je radilica ostecena...ne treba bas uvjek bit preekstreman i previse kritican...

Link to comment
Share on other sites

Tu se ide na to da se zrtvuje lezaj, vjerojatno je meksi :)

Isto kao sto se npr na kros motorima mijenja klip ranije i ako se mijenja prije neg se zapravo istrosi, cilindar izdrzi 10tak klipova dok ako se ceka da se potrosi klip mozda izdrzi 2, 3, tj vremenski cilindar izdrzi 3 puta vise kad se mijenja na vrijeme klip.

Sve ovo sam napisao jer smatram da su isto napravili na radilici, i za cca 500kn fakat vrijedi zamijeniti iste i da si miran, a radilica ce se manje potrosit u cetiri neistrosena nego dva do pola potrosena lezaja (jednaki broj rh naravno) jer slabi i podmazivanje, pocne se "micat" gore dole itd....

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, leteći ležaji nisu potrošna roba i ne mijenjaju se na velikom servisu. Ako se mijenjaju onda se radilica mora provjeriti (ne promijeniti), jer iako su ležaji napravljeni od mekše slitine oštećenja su moguća.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

eto, ja bi preporucil zamjenu letecih na cca 200tinjak k km, do onda vec polako ide lamela, pa kad se skida i most... zgodan trenutak za zamjenit letece, trosak skoro pa da se ne osjeti :D

Link to comment
Share on other sites

slažem se s tobom, drugi veliki servis je pravo vrijeme za izmjenu letećih i mjerenje radilice :buck: ....nije velik trošak i neće bit šokova kasnije hehe

Link to comment
Share on other sites

eto, ja bi preporucil zamjenu letecih na cca 200tinjak k km, do onda vec polako ide lamela, pa kad se skida i most... zgodan trenutak za zamjenit letece, trosak skoro pa da se ne osjeti :D

kolko su te ispali leteci? i jesi slao radilicu na provjeru ?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.