Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

216 tkm i uopće mi ne pada na pamet mijenjati leteće ležaje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • pere

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeste 1.9 , gledao sam predračune Lagune II ph1 i Megane II ph1... 

Link to comment
Share on other sites

eto ja mjenjal letece na 230k, na 10g starom dci-ju... nachipanom... i jos su imali fore, al za godinu dvije bi vec mozda bilo riskantno... servisiram ga jednom godisnje... cca 100e me kostalo i ispravno sam napravil... preporucam... jer steta koja se more desit zbog unistenih lezajeva je puuuuno veca...

Link to comment
Share on other sites

Aute ne projektiraju mehaničari nego inženjeri, a ponekad i doktori strojarstva.

Iz tvojih usta u božje uši...

Link to comment
Share on other sites

A kak sam mogao znati da ce otici.Ja sam ostao bez gasa i kad sam htio stati stisnuo sam kvacilo i onda ga je zakucao.Nije digao temperaturu niti se bilo koja lampica upalila.I 2 dana kasnije smo ga upalili i opet je radio ko urica.

Nisi mogao znati,ali kad si vidio da ide u iberturazu trebao si ubacit u 5-u i zdropit kočnicu da ga ugušiš pa bi mogao. I svoje djelove koristit pri popravku.jedino bi ti kvačilo možda otišlo...

Link to comment
Share on other sites

Nebi kvacilo nema snage da propusti ako ga se ne proklizava pri kocenju.

A trebalo se osjetiti ranije, cuje se lad turbo pocne zuljat po kucistu i ako ignorises onda znas da rizikujes. A i pocne ulje trosit odjednom jako i dimit naravno prije neg udje u iber turazu.

Nadam se da nece bit sl put al eto da znas za ubuduce il neko ko cita ovo.

Link to comment
Share on other sites

216 tkm i uopće mi ne pada na pamet mijenjati leteće ležaje.

moji imaju 11000km  :D    da ih preventivno zamjenim sutra kad ulje mijenjam?   :buck:   :laugh2:

Link to comment
Share on other sites

Svakako spriječit iberturažu spasi se osjetno novaca. Kako je kolega rekao u 5. pa po kočnici.

Link to comment
Share on other sites

Ovako stvari stoje!  nakon istrage i ispitivaja majstora, leteci lezaji su obavezi za mjenjati nakon 120TKM i to kvalitetnije koji kostaju oko 700kn, sarafi klipnjace se nemoraju mjenjati, nova radilica za 1.9dci kosta oko 2000Tk ako nekome treba, cak sam cuo da  majstor koji odrzava vozila cityex-a mjenja letece na svakom velikom servisu, i da nemjau nikada problema sa vozilima! 

eto ekipa! pozz!

Link to comment
Share on other sites

Ovako stvari stoje!  nakon istrage i ispitivaja majstora, leteci lezaji su obavezni za promjeniti nakon 120TKM i to kvalitetnije koji kostaju oko 700kn, sarafi klipnjace se nemoraju mjenjati, nova radilica za 1.9dci kosta oko 2000Tk ako nekome treba, cak sam cuo da  majstor koji odrzava vozila cityex-a mjenja letece na svakom velikom servisu, i da nemjau nikada problema sa vozilima! 

eto ekipa! pozz!

Link to comment
Share on other sites

2000 kn nova radilica....fino je pojeftinila,kad je meni to bili interesantno bila je 9000...koji su ti to kvalitetniji od 700...a vijke klipnjace bi ti bilo jako pametno promjenit...ne mogu vjerovat da ti je mestar rekao da ne treba...ocito ne zna sto se dogodi sa njima nakon sto se jednom pritegnu

Link to comment
Share on other sites

Vijak se rastegne plasticno. Usled toga mu se poveca vlacna cvrstoca- "nosivost" (sila koju moze izdrzat prije nego dodje do plasticne deformacije) al ako se vijak zateze na moment neki plus pol kruga i slicni trikovi, onda se vijak koji je vec ocvrnut preoptereti i pukne, ako ga se pak zateze iskljucivo po mokentu se ne desi nista.

Al u svakom slucaju bi ja stavio nove vijke ako nista drugo bit ce novi a ne ovi sto vec 120+ tisuca km traju

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ovako stvari stoje!  nakon istrage i ispitivaja majstora, leteci lezaji su obavezi za mjenjati nakon 120TKM i to kvalitetnije koji kostaju oko 700kn, sarafi klipnjace se nemoraju mjenjati, nova radilica za 1.9dci kosta oko 2000Tk ako nekome treba, cak sam cuo da  majstor koji odrzava vozila cityex-a mjenja letece na svakom velikom servisu, i da nemjau nikada problema sa vozilima! 

eto ekipa! pozz!

U ovlaštenom radilica 2000 kn? Mislim da neće biti

Link to comment
Share on other sites

ovo sa vijcima mi se isto nesvida, tako da bi ih stavio i ja nove, niko nije spominjao ovlasteni servis i kupnju radilice u njemu, cak je za 1.5 motor jeftinija, znam jer mi je kolega rekao koji je kupionovu radilicu, za 1.9 motor izasla ga je nesto oko 2000tkn kad saznam tocno u kojoj trg, napisem, ovo sa letecim, imas jeftinije za oko 300kn i imas kvalitetnije za oko 700kn!

Link to comment
Share on other sites

Sve to ovisi što se pod tim "jeftinije" smatra, odnosno koji brand se nalazi iza toga što ovdje iznosite. Točno je da nisu svi isti i da kod nas najčešće ima onih iz "drugog reda", ali možda niste znali neke činjenice oko nekih proizvođača što se tiče ovih dijelova, pa možda vam ovo malo i pomogne oko odabira. Znam da će mnogi reći marketinški trik i slično pa želim da ovo shvatite kao informaciju sa kojom možete činiti svojevoljno što želite, ali ako već imam mogućnost i naravno volju ustupiti te iste informacije sa kojima raspolažem, a korsitim ih u svom poslovanju, vjrejujem da je svaka ovakva iniciijativa dobrodošla :)

 

Pa evo vrlo interesantan dokument koji možete svi pročitati i vjerujem da razumijete engleski

 

http://www.cesomot.cz/doc_en/GLYCO-Engine-Bearings-Fact-Sheet.pdf

 

 

A evo i cjena za GLYCO leteće ležajeve koji idu i na 1.9 dCi, kao i na još mnoge motore, ali kako uvijek napominjem, za svako vozilo je potrebno dati sve podatke vozila kao i broj šasije

 

GLYCO STD (standard) leteći ležajevi = 300,00 Kn/set (za motor kao iz naslova i još ide na veliki broj drugih modela, pa i benzinaca)

 

 

Cijena je već snižena i sa uračunatim PDV-om.

 

 

Link to comment
Share on other sites

jel ima smisla stavljanja "uprated" lezajeva, ili bi to samo povecalo habanje radilice umjesto da se lezaj "zrtvuje"

 

Edit: ako oni uopce postoje

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Kakav je to motor kojem leteci odlaze. Ma,uzas

Link to comment
Share on other sites

Blok koji je i na benzincima i na dizelima od 175hp i 360Nm a iz 96je ;) ja bi ipak rekao da je dobar, a zamjena u okviru servisa i nije neka. Lezajevi su ocito napravljeni da budu zrtveni te ih se mjenja uz redovan servis kako bi se radilica sto manje trosila ;) a da, blok koji bez problema izdrzi i 2.0 turbo benzinca ;)

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Svakako spriječit iberturažu spasi se osjetno novaca. Kako je kolega rekao u 5. pa po kočnici.

 

Kako ju spriječiti na automatiku?

 

Uvijek imati CO2 vatrogasni aparat uz sebe?

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Radi se nauka oko promjene letecih lezaja wtf ?

I na m3 se mijenjaju lezati preventivno cak i na 1,5dci

Link to comment
Share on other sites

Dobro. Nisu skupi ali na servisu jel daju preporuku? Mislim u ovlastenom ili se takve stvari saznaju na forumu? Hm..vjerovatno su u servisu duplo skuplji..

Link to comment
Share on other sites

Kakav je to motor kojem leteci odlaze. Ma,uzas

To su gluposti, leteći ležajevi se ne mijenjaju. Druga stvar je u činjenici da je servisni interval na 30tkm pa je naravno da se ležajevi sjbu. Ako je auto servisiran (izmjena ulja i filtera) na maks 15kkm onda nema problema. Leteći ležaji su napravljeni od mekše legure nego koljenasto vratilo (radilica) i naravno da oni prvi stradaju. Na velikom servisu nije predviđena izmjena letećih ležaja, a kad se već mijenjaju potrebno je pregledati i koljenasto vratilo. Legura od koje su izrađeni leteći ležaji (mjed-mesing) osjetljiva je na nepotpuno podmazivanje i visoka opterećenja (recimo vožnja pod velikim opterećenjem na niskim okretajima) kao i na koroziju bakra i cinka od koje su ležaji izrađeni, a ista se može javiti kao posljedica ne izmjene ulja koje je zagađeno razno raznim kiselinama nastalim otapanjem kiselih plinova ispuha u ulju. Također, prisutstvo sitnih čestica koje su dispergirane u motornom ulju, a nisu dobro filtrirane uništavaju leteće ležaje. Evo jednog logičko pitanje: Zašto kad se već mijenjaju leteći ležaji na velikom servisu ne promijeniti i turbopunjač, koji je isto tako osjetljiv na loše ulje i vrlo često odlazi na 1.9 dCi motorima?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

bit će zato što je pun k skuplji, a i ''postepenije'' odlazi pa se da reagirati na vrijeme

Link to comment
Share on other sites

bit će zato što je pun k skuplji, a i ''postepenije'' odlazi pa se da reagirati na vrijeme

A nije da baš postepenije odlazi, odnosno da se to isto primijeti. Nebrojeni auti su otišli u "iberturažu" zbog neispravnog turbopunjača.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.