Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

leteci su bili sića neka, manje od 200kn... znam da su isti (glyco) bili kod nekih i do 250-300kn, ja kupil na pol cijene... posto se auto dole otvaral sam poso izmjene letecih nije predstavljal neku stavku, a usput sam i komplet servis sa svim filterima radil... nekih 2500 me sve skup kostalo (luk set kvacila, ulje mjenjaca, leteci i ulje + svi filteri)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • pere

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

leteci su bili sića neka, manje od 200kn... znam da su isti (glyco) bili kod nekih i do 250-300kn, ja kupil na pol cijene... posto se auto dole otvaral sam poso izmjene letecih nije predstavljal neku stavku, a usput sam i komplet servis sa svim filterima radil... nekih 2500 me sve skup kostalo (luk set kvacila, ulje mjenjaca, leteci i ulje + svi filteri)

 

a u kakvom su stanju bili?

Jesu imali kakva oštećenja? 

Link to comment
Share on other sites

a u kakvom su stanju bili?

Jesu imali kakva oštećenja? 

inace nije bilo nikakvih indikacija... cista preventiva, prevec love u djepu, ne? :D

Link to comment
Share on other sites

 prevec love u djepu, ne? :D

 

Nipošto, pošto si sve raskapao bila bi šteta da nisi zamijenio.

Pitam da znam za svoga, kroz kojih 10godina dal mijenjati ili ne  :)

Link to comment
Share on other sites

ja bi isto mogo posto nisu skupi, al kad predemo 200 000 :) jos nekih 30ak nek vozi...

Link to comment
Share on other sites

smatram da tih 500tinjak kn nije strasno kad se vec veliki servis radi il recimo kuplung mjenja... radi se o ukupnoj cifri od 2-3k kn... kaj je sad par stotki gor-dol... a rjesis se neceg kaj bi moglo ohoho stete napravit... meni je extra bitno drzat auto u super stanju jer sam bar 4-5 put godisnje rutama od 500 pa do 2500 km, doma i po vani... ne bi htel daleko od doma zvisit... a sad kome je to glupo, njegova stvar, svak ima pravo mislit svoje i to postujem.

Link to comment
Share on other sites

A meni su se svi prije godinu dana smijali kad sam mijenjao letece na Laguni na 120tkm...parsto kuna i mir!

Link to comment
Share on other sites

To bum ja na redovnom obavio, posto sam veliki obavio, a kvacilo je jos super..

Link to comment
Share on other sites

smatram da tih 500tinjak kn nije strasno kad se vec veliki servis radi il recimo kuplung mjenja... radi se o ukupnoj cifri od 2-3k kn... kaj je sad par stotki gor-dol... a rjesis se neceg kaj bi moglo ohoho stete napravit... meni je extra bitno drzat auto u super stanju jer sam bar 4-5 put godisnje rutama od 500 pa do 2500 km, doma i po vani... ne bi htel daleko od doma zvisit... a sad kome je to glupo, njegova stvar, svak ima pravo mislit svoje i to postujem.

Lako je pametovat kad se neko 99,8% vozi po gradu i ne dalje od 20km od istog pa mu se j**e kad ce vrisnut turbo, leteci itd. Dok mi koji vozimo masu km daleko i duge rute, takav kvar moze znaciti da ce mo ga platiti 4 puta vise nego da smo zamijenili preventivno. A jos da ne pricamo o tome da gubimo dan dva tri koja nismo planirali. Itd itd. Da ne pricam jos kad se ide poslovno i kasnjenje nije dopustivo.

Stava sam da je znatno jeftinije preventivno nesto mijenjat nego popravljati kvar ako se isti desi.

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da se ova tema ovako raširila, ima različitih mišljenja, no ja mislim da je zaključak taj, da se na oko 200Tkm mjenjaju leteči, da nebi bilo nisam znao!

Link to comment
Share on other sites

To je dosta manje love nego izmjena dihtunga glave koji meni slijedi. Kolateralna žrtva je dihtung kartera koji treba mijenjati, a moj slučaj vuče još i garnituru zupčastog plus dihtunzi i semerinzi, gumice ventila, šlajfanje istih, ravnanje glave, ulje i antifriz, psmtr

Link to comment
Share on other sites

To je dosta manje love nego izmjena dihtunga glave koji meni slijedi. Kolateralna žrtva je dihtung kartera koji treba mijenjati, a moj slučaj vuče još i garnituru zupčastog plus dihtunzi i semerinzi, gumice ventila, šlajfanje istih, ravnanje glave, ulje i antifriz, psmtr

Budeš mjenjao i leteće ? :)

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da se ova tema ovako raširila, ima različitih mišljenja, no ja mislim da je zaključak taj, da se na oko 200Tkm mjenjaju leteči, da nebi bilo nisam znao!

Zaključak je taj da svatko radi što misli da je ispravno, a ne da je potrebno mijenjati leteće na 200kkm.

Link to comment
Share on other sites

MilosB i usrmaatre (hebem ti sve, kak je tesko tvoj nick napisat :D)... rekli ste sve u dva posta, a 5 strana smo nakakali svega i svacega... sukus je tu i amen :dobroje:.

Link to comment
Share on other sites

oćete iskreno...

 

meni se je prije 2 mjeseca leteći ležaj okrenuo skupa s klipnjačom i to na 270 000km.

 

riječ je o autu 320d bmw 150ks!

 

Čuo sam da nešto tapka i samo se zvuk pojačavao i eto...umjesto servisa od 1000-1500kn sada sam ulupao preko 10 000kn za novi motor i čuda koja su s tim svim sljedila!

 

leteći ležajevi se čuju pogotovo kad je prvo paljenje ujutro! nije bitno bilo vani toplo ili hladno oni se čuju i treba kontrolirat sve na autu.

 

Ako imate kakve sumnje nemojte riskirat jer evo iz mog iskustva koliko je to mene koštalo.

 

ne mjenjaju se preventivno s 50 60 tkm već na kilometraži koja je solidna poput 200 000km i taj popravak nije skup tako zašto riskirat trošak od 10-ak tkn kad možeš potrošit 200€ maximum i opet se vozit ko kralj.

Link to comment
Share on other sites

To je dosta manje love nego izmjena dihtunga glave koji meni slijedi. Kolateralna žrtva je dihtung kartera koji treba mijenjati, a moj slučaj vuče još i garnituru zupčastog plus dihtunzi i semerinzi, gumice ventila, šlajfanje istih, ravnanje glave, ulje i antifriz, psmtr

jel gi se to uopce isplati? Mozda mozes ovakvog prodati pa uzeti nesto novije s klimom i ostalim . Neka nadoplata naravno.ja sam s pugom zaglibio i na kraju ga prodao. Dodao 1700 e i kupio noviji auto ispravan koji duplo manje trosi
Link to comment
Share on other sites

MilosB i usrmaatre (hebem ti sve, kak je tesko tvoj nick napisat :D)... rekli ste sve u dva posta, a 5 strana smo nakakali svega i svacega... sukus je tu i amen :dobroje:.

Hehe zato sam ga i odabrao.
Link to comment
Share on other sites

usrmaatre, idemo nas dvojica testirati leteće, km su nam tu negdje. 2.2 vs 1.9, pa dokle ide :D .

Link to comment
Share on other sites

Hehe zato sam ga i odabrao.

ja sam se par puta zaletio i napisao usramate :bigl: Od tada koristim c/p

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre, idemo nas dvojica testirati leteće, km su nam tu negdje. 2.2 vs 1.9, pa dokle ide :D .

Ja ih sigurno neću mijenjati. Mislim da nisu mijenjani prije jer imam sve račune od prethodnog vlasnika, a leteći se ne spominju. Moram napomenuti da sam zadnjih mjeseci izrazito zadovoljan autom.

ja sam se par puta zaletio i napisao usramate :bigl: Od tada koristim c/p

:D

Link to comment
Share on other sites

jel gi se to uopce isplati? Mozda mozes ovakvog prodati pa uzeti nesto novije s klimom i ostalim . Neka nadoplata naravno.ja sam s pugom zaglibio i na kraju ga prodao. Dodao 1700 e i kupio noviji auto ispravan koji duplo manje trosi

ništa od navedenog dok ne istekne stambeni kredit, tj. do 16.01.2016.

Link to comment
Share on other sites

Danas bio u Roci i idem pitat za famozne leteće na dCi-u i veli mi voditelj servisa da još nisu nikad preventivno mjenjali leteće.

 

E vrag će ga znat sad...

Link to comment
Share on other sites

Danas bio u Roci i idem pitat za famozne leteće na dCi-u i veli mi voditelj servisa da još nisu nikad preventivno mjenjali leteće.

 

E vrag će ga znat sad...

isto sam i ja čuo u ac vidaković, eventualno na prvim generacijama 1.5dci, a na 1.9dci ne :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Isto i kod mene, "menja se kad prolupa"

Link to comment
Share on other sites

Pa naravno da niste čuli...kolko ste dobri sa njima u servisu da vam to kažu ili ne kažu...bolja im je zarada kad vam ode cijeli motor u bananu,nego kad imaju cca 2 radna sata posla...preventivno i račun od cca 1000 kn + ulje i filter...trebali ste ih pitat kolko su imali slučajeva okretanja letećih na 1.9 dci...pogledajte oglase ima masu blokova,klipova,glava,pumpi vp,injektora u solidnom stanju,sa solidnom kilometražom ali radilice ni za lijek....

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.