Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

Auto je kod mene stigao sa 165 tkm, a ja sam treći vlasnik. Prvi vlasnik je bio neki njemački doktor, drugi vlasnik je bio Turčin (kud ćeš gore). Dobro, možda su ga obadvojica dobro održavala i ja sad nemam problema. Ali opet Max je imao lagunu si istim motorom od kada je bila nova i preventivno je mijenjao leteće ležaje na na 100kkm(ispravi me Max ako griješim) i to isključivo na nagovor mehaničara, za što ja mislim da je bespotrebno. Što se pak filtracije ulja tiče vrati se na početak teme pa pogledaj na kojoj se stranici ona spominje od strane mene kao možebitni uzrok odlaska letećih.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • pere

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bože Božek...neki su se počeli oprasno živcirat i ljutiti :)

 

moj savjet je da kad čuješ da nekaj ujutro u motoru tuče dok se ne zagrije kreni to popravljat.

 

a sad dali mjenjati preventivno ili čekati 5 do 12 to je već druga priča :p

 

svaki vozač svoj auto vozi na drugačiji način tako da...moj stari je prvi vlasnik BMW-a kojem sam mjenjao motor i auto nikada nije kasnio ni metra na servis a kamoli koji kilometa više, ali eto..desilo se...mogu kriviti sve žive i mrtve, ali šta je tu je...

 

jedino što mene muči je to što sam ja prije tog lupanja u njega utočio Castrol LLIII 5w30 kao da isprobam to ulje možda umjesto Shell-a i od toga dana je on meni počeo lupat..možda ima veze možda ne, ali ja sam trebao otić kod mehaničara čim je počelo lupanje.

 

Svak nek radi sa svojim autom što želi i ako on misli da treba mjenjat ležajeve preventivno neka ih mjenja...briga mene...iz svog iskustva ja ću o tome sada voditi brigu kod svakog auta :)

Link to comment
Share on other sites

5 litar ulja 500 kn, promjena letećih tu negdje po cijeni, ne vidim razloga škrtariti ako čovjek želi biti siguran. Da je to iznos od par tisuća kuna i razumio bi koliko se mudruje oko toga na forumu

Link to comment
Share on other sites

Auto je kod mene stigao sa 165 tkm, a ja sam treći vlasnik. Prvi vlasnik je bio neki njemački doktor, drugi vlasnik je bio Turčin (kud ćeš gore). Dobro, možda su ga obadvojica dobro održavala i ja sad nemam problema. Ali opet Max je imao lagunu si istim motorom od kada je bila nova i preventivno je mijenjao leteće ležaje na na 100kkm(ispravi me Max ako griješim) i to isključivo na nagovor mehaničara, za što ja mislim da je bespotrebno. Što se pak filtracije ulja tiče vrati se na početak teme pa pogledaj na kojoj se stranici ona spominje od strane mene kao možebitni uzrok odlaska letećih.

Moja Laguna je bila prvo kod jednog poznanika koji je u 3 godine napravio 94000km s njim po autocesti i s 3 servisa. Ja sam mijenjao letece na 120000 upravo zbog tog servisnog intervala dugog, iako sam u meduvremenu napravio jos 3 servisa do tih 120tkm. Ispalo me dosta jeftno i sad je moj stari, kojem sam dao Lagunu, miran do daljnjega.

Link to comment
Share on other sites

Ma moja je lagano cipana, a stari vozi ko penzic tak se ja ne brinem.;) A TiM, za koliko si na kraju prodao Lagunu, ak se smije znati?

Passata ne bi nikad kupio jer je to auto za sluzbeni auto :)

Link to comment
Share on other sites

P.S. Ako niste sigurni u istoriju odrzavanja vaseg automobila, a mislite da biste mogli imati problema, zamenite ih, to je manje od 100 evra. Samo budite obazrivi kakvo ulje koristite, koliko dugo, ali ne zaboravite ni filter ulja. Kazem da tu lezi dobar deo problema. I ne preterujte sa duboko pritisnutim gasom u niskim obrtajima, tada leteci najvise dobijaju po nosu, tacnije ceo sklop klipnjace (mala i velika pesnica).

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Tako je. Niski okretaji i velika snaga mnogo vise stete nego visoki okretaji za istu snagu (naravno znatno manji moment)

To kod kamiona na uzbrdici mozete dobro primetiti. A oni imaju snagu al radi stednje masine je vrte.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Niski okretaji i velika snaga mnogo vise stete nego visoki okretaji za istu snagu (naravno znatno manji moment)

To kod kamiona na uzbrdici mozete dobro primetiti. A oni imaju snagu al radi stednje masine je vrte.

Naravno da niski okretaji i veliko opterećenje štete letećim, kad tanki film ulja koji bi ih trebao podmazivati biva istisnut iz ležaja pod silnim opterećenjem. A pumpa ulja ne može generirati veći tlak ulja. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Naravno da niski okretaji i veliko opterećenje štete letećim, kad tanki film ulja koji bi ih trebao podmazivati biva istisnut iz ležaja.

nije samo to nego ako su veci okretaji, je manji moment za istu snagu koja je potrebna za uzgon, a kako je manji moment znaci da su na pesnicama potrebne znatno manje sile. (sila na pesnici puta pola hoda klipa = moment) 

 

a druga stvar koja se javlja na visim okretajima je hiidro dinamicko podmazivanje uljem, kada sama vrtnja stvara i zadrzava film al to je u ovom slucaju mnogo manje. jer za duple okretaje je sila potrebna na pesnicama duplo manja stoga i manje opterecenje. 

Link to comment
Share on other sites

Bolje recite kako spriječiti prekomjerno trošenje letećih ležajeva, osim redovne izmjene ulja i filtera, i ne izvlačenja momenta pri manjim okretajima.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Sve sam počistio!

Želite li raspravljati o VW i emoji629.png kvaliteti otvorite novi topic.

 

 

Imate novi topic "Dvomaseni zamašnjak" pa nastavite tamo o DMF-u.

Tko još bude :OT:  dobit će nagradno BAN !

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

vidim da je raspava "vruća" ... ;-)

dakle, od razvikanog para sam dobio savjet da se zamjene leteći, no isto tako sam dobio sugestiju da to moraju obavezno biti originalni leteći i pripadajući šarafi, čija je kombinacija 3 puta skuplja od recimo kombinacije GLYCO i originalnih šarafa. motor ima 203k km, ulje je mjenjano svakih 10 do 12k km, stavljan je full sintetika, i činjenica je da se čuje lupkanje ...

razvikani dvojac mi je na žalost sve manje mjerodavan zbog nekih proserotina koje nemaju veze sa zdravom logikom, pa bih volio čuti mišljenja na temu GLYCO vs. Renault leteći ležajevi ...Znam da GLYCO radi OEM ...

Ako nekoga zanima, proserotina je bila na temu stražnjih silent blokova jer "ne valjaju niti jedni koji nisu original Renault" ali se u slijedećoj rečenici mi veli "nismo do sada mjenjali niti jedne i upitno je postoji li alat za izmjenu ili se mora skidati most" ... ili me jednostavno žele ispratiti iz radione ... :-)

Link to comment
Share on other sites

vidim da je raspava "vruća" ... ;-)

dakle, od razvikanog para sam dobio savjet da se zamjene leteći, no isto tako sam dobio sugestiju da to moraju obavezno biti originalni leteći i pripadajući šarafi, čija je kombinacija 3 puta skuplja od recimo kombinacije GLYCO i originalnih šarafa. motor ima 203k km, ulje je mjenjano svakih 10 do 12k km, stavljan je full sintetika, i činjenica je da se čuje lupkanje ...

razvikani dvojac mi je na žalost sve manje mjerodavan zbog nekih proserotina koje nemaju veze sa zdravom logikom, pa bih volio čuti mišljenja na temu GLYCO vs. Renault leteći ležajevi ...Znam da GLYCO radi OEM ...

Ako nekoga zanima, proserotina je bila na temu stražnjih silent blokova jer "ne valjaju niti jedni koji nisu original Renault" ali se u slijedećoj rečenici mi veli "nismo do sada mjenjali niti jedne i upitno je postoji li alat za izmjenu ili se mora skidati most" ... ili me jednostavno žele ispratiti iz radione ... :-)

Ako se čuju mijenjaj obavezno!!! E sad sigurno renault sam ne radi leteće ležaje, ne vidim razlog zašto ne staviti Glyco ako isti radi OEM. Dobro bi bilo provjeriti tko za Renault radi OEM leteće za taj motor.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stavio i svojega GLYCO leteće i za sada nikakvih problema.Prošao sam skoro 4tkm od generalke i motor radi ko beba.

Link to comment
Share on other sites

Javi se lagerosu.

 

na godišnjem je ... :-( mislim sretan sam ja što je na GO, ali ne u vrijeme kad ga trebam ... :-)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je bio stavio doc i u njemu mislim da za glyco pise da je za renault isto oem

Link to comment
Share on other sites

Kako sam ja onda stavio Akron selene? Ti vjerojatno misliš na selene ramena, a pippo piše o selenima zadnjeg mosta? Za lagunu ima selena u izobilju, od Akron-a, preko Febi-a do originalnih. Alat za izmjenu ima kupiti na ebay-u (300-tinjak kn), a zadnji most za izmjenu se ne treba skidati.

 

Eto vidiš ... A oni (dva brata) meni vele da ne znaju, a "gurui" ... Možda zaista jesu ali meni se baš nisu dokazali ... Sto ljudi, sto čudi, sto žena, dvjesto si.. ...

Link to comment
Share on other sites

Eto vidiš ... A oni (dva brata) meni vele da ne znaju, a "gurui" ... Možda zaista jesu ali meni se baš nisu dokazali ... Sto ljudi, sto čudi, sto žena, dvjesto si.. ...

dobro

al tebe nitko ne sili da ti serivsiras svoja auto kod njih

ima jos puno mehanicara po Zagrebu

 

ja ih ne branim jer ih nisam ni upoznao a niti servisiram svoj auto kod njih ali u svakom postu si ih popljuvao,

a mislim da to bas nije u redu od tebe

Link to comment
Share on other sites

dobro

al tebe nitko ne sili da ti serivsiras svoja auto kod njih

ima jos puno mehanicara po Zagrebu

 

ja ih ne branim jer ih nisam ni upoznao a niti servisiram svoj auto kod njih ali u svakom postu si ih popljuvao,

a mislim da to bas nije u redu od tebe

ne, dečki su sasvim ok. i nisam rekao da neću opet kod njih. samo sam rekao ono što su mi rekli, a to ću reći i njima u oči. nema zle namjere nego samo osobno iskustvo i pitanje za iskustva drugih. Mehaničari su kao ginekolozi, ako ženama i ne pašu u svemu, opet idu kod njih jer su uglavnom ok ako i dok ne useru motku ... tako i mi sa mehaničarima, makar ima i zuzetaka na sve 4 strane :-)

Edited by Pipo Zloba
Link to comment
Share on other sites

Dugo se opirem da ne komentiram u ovoj temi,jer nevolim neargumentirano pricati,a i opet bitno je tko prica a ne sto prica,ali danas sam isao neke dijelove pokupiti pa sam naletio na zanimljivo stivo:

 

post-10709-0-77505500-1404834631_thumb.jpost-10709-0-30971700-1404834672_thumb.jpost-10709-0-54718500-1404834681_thumb.jpost-10709-0-75111200-1404834708_thumb.j

post-10709-0-46505400-1404834695_thumb.j

 

A da ne zaboravim jednu sitnicu,za doticne mehanicare nas puno puno vise ovdje na forumu ali i u stvarnosti imamo rijeci zahvale i hvale pa ne iznosimo to na sav glas,dok nekolicina ima potrebu traziti da se oplete po njima.Meni su na petardi slozili motor i nisu kune uzeli za to!

A jel ja to svugdje gdje stignem to iznosim?Pa jel nekad shvacate da i nekad nekome niste simpaticni i ne zeli raditi posao koji vi mislite da je to njihova duznost,pa nije ni cudno da postoje nacini da vas se na kulturni nacin isprati?A i zasto ne ugraditi original i stajati iza svoje rijeci kad se ugradi originalni dio?A i svatko ide za svoj novac kamo sam zeli,a za njih sumnjam da stoje na cesti i zovu vas da kod njih servisirate svoje vozilo,tako da je ovo zadnje na ovu temu napisano u ovoj temi.

 

Ako imate dalje nekakve komentare na temu o lezajevima u ovom topicu,moze,a sve dalje ostale sto ne spada ovdje ce biti revidirano a potom ili obrisano ili sankcionirano.

 

LP

 

Link to comment
Share on other sites

Isti taj Glyco za Renault radi ove pos*ane lezajeve koji navodno crkavaju kao da su pravljeni od sira. Doduse, crkavaju nekima, a kod nekih voze preko 200-300 tkm bez problema. Sad, pitanje je zasto je to tomu tako...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.