Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Objasni ovo za kontakt sprej, koji sta kako jer ako sam te skuzio pranje pre ds skine koroziju + drugi za neutralizirat?

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko

Chipoteka je držala prije silikonsku mast, kupio sam ovu i pakiranje od 60g mi traje već nekoliko godina, koristim za sve i svašta. Pogledaj tehnički list za svojstva.

https://termopasty.pl/en/produkty/silicon-paste-n/

Što se tiče akumulatora, moje iskustvo je da mi niti jedan ispravan nije imao oksidirane kontakte. Kad su na umoru ili procuri negdje elektrolit onda već da.

 

Screenshot_2023-11-04_18-19-01.png

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MilosB said:

Objasni ovo za kontakt sprej, koji sta kako jer ako sam te skuzio pranje pre ds skine koroziju + drugi za neutralizirat?

Kontakt 60 grize okside. Kontakt WL čisti i ispire ono što je 60 nagrizao i što je ostalo od njega. Kontakt 61 je lubrikant koji bi trebao zaštititi očišćeno kontaktno mjesto ali se meni osobno pokazao previše tekući za vanjsku upotrebu i ne traje dugo. Za kleme akumulatora je gotovo beskoristan.

5 hours ago, ivan.martinko said:

Permatex ima 100 proizvoda ko loctite.

Definiraj koji koristis za kleme, ovaj?

https://www.permatex.com/products/lubricants/speciality-lubricants/permatex-dielectric-tune-up-grease-3-oz/?

Da. U mojem gornjem postu ti je upravo taj link :)

3 hours ago, Alen said:

@ivan.martinko

Chipoteka je držala prije silikonsku mast, kupio sam ovu i pakiranje od 60g mi traje već nekoliko godina, koristim za sve i svašta. Pogledaj tehnički list za svojstva.

https://termopasty.pl/en/produkty/silicon-paste-n/

Što se tiče akumulatora, moje iskustvo je da mi niti jedan ispravan nije imao oksidirane kontakte. Kad su na umoru ili procuri negdje elektrolit onda već da.

Da ali korodirani kontakt uzrokuje pad napona. Što veća struja veći pad napona a i jače se grije korodirano mjesto. Auto teže pali, alternator sporije puni a naponi u cijelom autu su nestabilni i fluktuiraju ovisno o električnom opterećenju na klemi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Alen ujedno silikonsku mast mozes primjenot za sve konektore koji su ucestalo izlozeni vlazi a za senzore su tj osjetljovi su.. Ili pak na taj nacin zastitis prodor vode u elektronske komponente kroz konektor tipa klapnu gasa, bobine itd :)

nije to samo za akumulatore. 

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam na kleme akumulatora malo dialektricke masti koju sam kupio prije par godina ne znam gdje.

 

2 hours ago, Med0 said:

 

Da. U mojem gornjem postu ti je upravo taj link :)

 

Gdje tog ima u ZG?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam tu dielektričnu mast stavio na kabele od svjećica da ne zapeku i ne korodiraju od vlage, u ECU konektor na bobini, te bi tanko namazao kontakte u prednjim i zadnjim farovima.

Otkada to koristim kabeli sa svjećica idu lako dolje kao i žarulje kada ih trebam zamijeniti a korozije i nagorenih kontakata nema.

Važno je napomenuti da se dielektričnu mast ne smije koristiti u usisnoj grani jer isparavanja te masti navodno mogu oštetiti lambdu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, BorisL said:

uuu bravo... naručio na mall.hr...

Hvala na info..

Mast ili sprej?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, aquarius said:

Ja koristim mast u spreju

 

nema više nepriznavanja garancije zbog masnih klema? ja sam stavio silikonsku mast, ali koliko pod nokat stane..

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ivan.martinko said:

nema više nepriznavanja garancije zbog masnih klema? ja sam stavio silikonsku mast, ali koliko pod nokat stane..

Ma nije to problem nikakav. Da bi kontakt bio čim bolji, kleme moraju biti čiste i suhe, a spoj klema i polova mora biti čvrst. To bi trebalo spadati u neko normalno održavanje, da se prilikom izmjene ulja tj barem jednom godišnje pregledaju i kleme, ukloni oksidacija ako je ima, i zaštiti kleme nekom masti koja je namijenjena baš za to. Svega se nagledam, i labavih spojeva, žica koje nitko ne zna čemu služe, svakakvih masti, improvizacija,...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Na Polu akumulator otkazao poslusnost. 

U autu je vec 4-5 godina. Punio sam ga na jesen, reko da ga malo osvjezim pred zimu, u nadi da ce prezivjeti do proljeca ali a-a... 

Malo sam gledao cijene, lutao bespucima interneta i suzio izbor na: 

Toplu, Exide, Varta, Beren Silver...

Topla - 45ah i 400a

Exide - 47ah i 450a

Varta - 45ah i 400a

Beren - je 50ah i 450a

Svi su 65€ 2-3€+/-

Ima ko rec koju pametnu il preporucit nesto drugo? 

Link to comment
Share on other sites

Onaj s najduljom garancijom, jer to je danas jedino bitno. nije u pitanju neki ultra potrosac struje tako da ce prije krepat od starosti nego potrosenosti a u oba slucaja sto dulja garancija puno znaci.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Najdulju garanciju ti daju najskuplji.48 mjeseci ili vise. ovi manje skuplji 36 mjeseci. Jeftini 24 mjeseca. Samo kaj malo toga ulazi u garanciju, tojest samo ako koja celija izgori a i to budu ti osporavali jer budu rekli da ti nekaj sa instalacijom ne valja.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Hoce bit kakvih problema ako ubacim 55ah aku? Do sad je bio 45? Alternator bi ga trebao moc punit... 

Link to comment
Share on other sites

Alternator samo dopunjava (ako zanemarimo 7casovne voznje). Ali da, mislim da mu nece apsolutno nista smetati ako imas prostora za ugraditi. 

Dapace, aku ce se manje naprezati te bi stoga trebao dulje trajati, manje se prazniti pri startanju itd. (Jer nije svejedno dal napnes s 12.5% ili 25% akumulator, tj sto vise napinjes, to se brze prazni dodatno na praznjenje samog opterecenja tj recimo utrosio si 100Wh energije na trosilu, ali si iz ovog gde mabje napinjes potrosio 120W a di jako si izvukao 150W 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Susjedu mijenjao akumulator na Mercedesu B klase. Bilo je kuku i pomagaj pa sam se pokajao što sam se upustio u taj pothvat. 😵

Akumulator je na pola podvučen ispod vjetrobrana i brisača i ne može se podići u vis a kako je smješten u plastičnu kutiju koja knap s dimenzijama akumulatora ne može se izvući prema naprijed. Unatoč buri i hladnoći bilo je preznojavanje dok sam ga uspio izvući a da nešto ne polomim. Na kraju je teže bilo novog ubaciti na mjesto pa sam skidao i airbox i još neke nepotrebne stvari. Umjesto onih "to je čas posla" posao se pretvorio u zahvat dulji od sat vremena 😝. Kad je konačno sve krenulo dobrim putem za happy end se pobrinula kiša pa smo na kraju bili mokri ali sretni što nije završilo "a sad zovite HAK" 🤣🤣

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Ispravio sam ti tipfeler u tekstu i boldao ključne dijelove teksta :ahaa:

 

13 minutes ago, logan said:

Susjedi mijenjao akumulator na Mercedesu B klase. Bilo je kuku i pomagaj pa sam se pokajao što sam se upustio u taj pothvat. 😵

Akumulator je na pola podvučen ispod vjetrobrana i brisača i ne može se podići u vis a kako je smješten u plastičnu kutiju koja knap s dimenzijama akumulatora ne može se izvući prema naprijed. Unatoč buri i hladnoći bilo je preznojavanje dok sam ga uspio izvući a da nešto ne polomim. Na kraju je teže bilo novog ubaciti na mjesto pa sam skidao i airbox i još neke nepotrebne stvari. Umjesto onih "to je čas posla" posao se pretvorio u zahvat dulji od sat vremena 😝. Kad je konačno sve krenulo dobrim putem za happy end se pobrinula kiša pa smo na kraju bili mokri ali sretni što nije završilo "a sad zovite HAK" 🤣🤣

 

  • Thanks 1
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

Samo se potvrdilo tko buši gume komšinicama i kako naplaćuje zatvaranje buža.

Ali naš dundo nije se zadovoljio samo s gumama sad i akumulatore prazni 😊

Naravno tarifa punjenja je skuplja preko dana 😂😂

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.