Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Prihvatio bi savjet kolege o nadopuni akumulatora svakih par mjeseci.

Pa imam pitanje. Imam CTEK pa bi zašerafio one njegove klemice na kleme auta da ga mogu samo brzinski spojit konektorom.

E sad pitanje. Dal je preporuka skinuti aku kad se dopunjuje da ga u tom momentu ništa ni malo ne troši ili može bit spojen u autu?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prihvatio bi savjet kolege o nadopuni akumulatora svakih par mjeseci.

 

Pa imam pitanje. Imam CTEK pa bi zašerafio one njegove klemice na kleme auta da ga mogu samo brzinski spojit konektorom.

 

E sad pitanje. Dal je preporuka skinuti aku kad se dopunjuje da ga u tom momentu ništa ni malo ne troši ili može bit spojen u autu?

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

Ne moraš skidati aku.I ja imam CTEK i spajam ga na akumulator bez skidanja klema.

Link to comment
Share on other sites

Osobno ga ne odspajam za lagana nadopunjavanja, ali kad sam koristio "Recond"  (15,8V) odspojio sam minus klemu. Paralelno je bio spojen drugi aku (na strujni krug auta), tako da je sačuvana memorija i ostale stvari na autu. Akumulator tvornički Rombat Calciu i evo ga već 6 godina bez greške.... nek potraje, živ bio  ;o)

Link to comment
Share on other sites

Nije potrebno otpajati akumulator.

Ako je u pitanju 15.8v ili vise, mislis da ga nije pametno odpojiti? I nema veze sta kontakt nije upaljen i nisu potrosaci ukljuceni. Ja bi osobno isto odpojio.

Link to comment
Share on other sites

Koristim MXS 5.0 već par godina i nikada nisam otpajao akumulator. Nikakvih problema nije bilo.
Ako elektronika radi na uobičajenih 14.7-14.8V, tih 15.7 ne predstavlja značajan skok napona.

Nije C-tek neki xy punjač. Da postoji bilo kakva opasnost od tih 15.8V, već bi pisalo u manualu.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Na 16v pucaju zarulje.... tak da neznam.

Link to comment
Share on other sites

Nisam primijetio da mi kraće traju. Čak štoviše, navijam da H7 konačno riknu pa ih zamijenim, ali drže se već 3+ godine unatoč punjaču.
Zašto se isporučuje brza spojnica ako spojen akumulator prilikom punjenja sa 15.8V (recond) predstavlja problem?

Svatko po svom. Možda griješim, ali nije se dogodilo ništa što bi me uvjerilo u to.

 

Link to comment
Share on other sites

Znači Beren akumulatori su ustvari Topla akumulatori..... e to nisam znal.... 

Tako je... Uostalom, na svakom akumulatoru mora biti nalijepljena deklaracija o porijeklu robe, tako i na Beren akumulatorima piše tko je proizvođač, a to je TAB,

Da, ali ne mješaj Beren i Baren, onaj a medvjedom. Medo je skuplji, vjerojatno u rangu Exide Premiuma...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Baren je bio top akumulator, dok ga donedavno nije preuzeo talijanski FIAMM i srozali mu kvalitetu

Prihvatio bi savjet kolege o nadopuni akumulatora svakih par mjeseci.

 

Pa imam pitanje. Imam CTEK pa bi zašerafio one njegove klemice na kleme auta da ga mogu samo brzinski spojit konektorom.

 

E sad pitanje. Dal je preporuka skinuti aku kad se dopunjuje da ga u tom momentu ništa ni malo ne troši ili može bit spojen u autu?

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

Kod punjenja CTEK punjačima nije potrebno odspajati kleme sa akumulatora. Stvarno nemaš brige oko toga. U paketu s njim se isporučuje i tzv brzi konektor za brzo spajanje/odspajanje punjača. I zaštićen je od pogrešnog spajanja, kratkog spoja i iskrenja.

Link to comment
Share on other sites

Na 16v pucaju zarulje.... tak da neznam.

Kad se akumulator puni na CTEK punjaču bez odspajanja klema, motor je ugašen, a isto tako i svjetla, tako da taj povišeni napon 15,8V do žarulja niti ne dolazi. 

Koristim MXS 5.0 već par godina i nikada nisam otpajao akumulator. Nikakvih problema nije bilo.
Ako elektronika radi na uobičajenih 14.7-14.8V, tih 15.7 ne predstavlja značajan skok napona.

Nije C-tek neki xy punjač. Da postoji bilo kakva opasnost od tih 15.8V, već bi pisalo u manualu.

Naravno. Sve je to detaljno ispitano u njihovom laboratoriju. Nije bez veze CTEK broj jedan što se punjača tiče.

Edited by aquarius
Link to comment
Share on other sites

Istina. Al centrale u autu su svejedno pod naponom iako nije dan kontakt.

Link to comment
Share on other sites

novi pametni punjači vjerojatno mogu bez skidanja ali starinski... nebih se igrao.. oduvijek smo skidali bar jednu klemu, sad minus il plus, ne sjećam se..

Link to comment
Share on other sites

Kad se akumulator puni na CTEK punjaču bez odspajanja klema, motor je ugašen, a isto tako i svjetla, tako da taj povišeni napon 15,8V do žarulja niti ne dolazi. 

Naravno. Sve je to detaljno ispitano u njihovom laboratoriju. Nije bez veze CTEK broj jedan što se punjača tiče.

nisam ja rekao "oni su glupi, to nevalja". Nego samo me zanima sta i kako.

jer znam koliko su osjetljive stvari u novijim autima, ne samo na poviseni napon, nego i na pad napona i variranje napona. 

Link to comment
Share on other sites

nisam ja rekao "oni su glupi, to nevalja". Nego samo me zanima sta i kako.

jer znam koliko su osjetljive stvari u novijim autima, ne samo na poviseni napon, nego i na pad napona i variranje napona. 

Nemaš zime.... Dosad nije zabilježen ni jedan jedini problem oko toga

Link to comment
Share on other sites

kod nas se zovu Beren a vani Baren sa dve točkice iznad a..

http://www.advantageaustria.org/international/company/baren-batterie-gmbh-3.profile.en.html

doduše to je u austriji odma iza karavanki tunela..

znači sve to radi topla slovenia?

vidim da piše i Fiamm italia..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

novi pametni punjači vjerojatno mogu bez skidanja ali starinski... nebih se igrao.. oduvijek smo skidali bar jednu klemu, sad minus il plus, ne sjećam se..

Kod klasičnih punjača obavezno skinuti klemu. I to minus klemu!

kod nas se zovu Beren a vani Baren sa dve točkice iznad a..

http://www.advantageaustria.org/international/company/baren-batterie-gmbh-3.profile.en.html

doduše to je u austriji odma iza karavanki tunela..

znači sve to radi topla slovenia?

vidim da piše i Fiamm italia..

Bären i Beren nemaju nikakve veze...

Bären proizvodi Fiamm, a Beren Tab

Tako i Tokić kod Fiamma uzima akumulatore i na njih lijepi TQ, kao njihova marka. Ni Ciak ne proizvodi akumulatore, nego radi istu stvar, samo iz drugih izvora.

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko

Evo ti moja preporuka za akumulator.

Cijena je i vise nego dobra, 40 mj. garancije.

62h je 627 kn.

 

Mozda se da jos neki popust navucif48b28beb9278043ffebf18a99836374.jpg

Yuasa je izvrstan akumulator, ova cijena je vrhunska, to je vrlo blizu moje nabavne, a imam vrhunski rabat kod uvoznika. Ono što znam za Yuasu je da je uvoznik jako "tvrd" kod priznavanja reklamacija...

Link to comment
Share on other sites

Zadnji dan mora...na +39 mi krepao akumulator

Uzeo Fiamm 74Ah .... jedini sa 3 godine garancije koji su trenutno imali u CIAK-u u Karlovcu... 665kn

Edited by darko
Link to comment
Share on other sites

kod nas se zovu Beren a vani Baren sa dve točkice iznad a..

http://www.advantageaustria.org/international/company/baren-batterie-gmbh-3.profile.en.html

doduše to je u austriji odma iza karavanki tunela..

znači sve to radi topla slovenia?

vidim da piše i Fiamm italia..

Baren i Beren ti nemaju nikakve veze jedan s drugim... Barena proizvodi Fiamm, a Berena Tab (Topla)

Link to comment
Share on other sites

Što misliš o Topla start akumulatorima? Prošle godinu ubacio u oba auta, Clio 74/680, a twingo 44/390.

Na twingu bio FIAMM kad sam ga kupio, ne znam koliko je star, ali barem 4g. Mijenjao sam ga preventivno jer je negdje malo procurio elektrolit. Da li je pukao negdje ili je procurio na neki odušak, nemam pojma. 

Link to comment
Share on other sites

Što misliš o Topla start akumulatorima? Prošle godinu ubacio u oba auta, Clio 74/680, a twingo 44/390.

Na twingu bio FIAMM kad sam ga kupio, ne znam koliko je star, ali barem 4g. Mijenjao sam ga preventivno jer je negdje malo procurio elektrolit. Da li je pukao negdje ili je procurio na neki odušak, nemam pojma. 

Topla Start je njihov "diskontni" proizvod, ali u Ca/Ca tehnologiji pa pretpostavljam da je solidne izrade i kvalitete. Topla radi akumulatore u tri serije: Start, Energy i Top. Start je ajmoreći niža, a Top najviša kvaliteta. Nemam iskustva sa Start-ovima, ne naručujem ih, radim samo sa srednjom i višom klasom akumulatora. Kao što npr. ne uzimam Vartu Black Dynamic; držim samo Blue i Silver Dynamic serije, jer s kvalitetnijim serijama ima manje reklamacija (ili ih uopće nema), a ne želim doći na loš glas jer su mi akumulatori "core business".

Na Fiamm-u ti je elektrolit procurio jer mu je došao kraj, vjerojatno prekid međućelijskih spojeva pa iz jedne ili više ćelija "kuha" elektrolit - a on negdje mora izaći. Čisto sumnjam da je kućište napuklo (osim ako voziš off-road po Velebitu na 20") :-)

Zadnji dan mora...na +39 mi krepao akumulator

Uzeo Fiamm 74Ah .... jedini sa 3 godine garancije koji su trenutno imali u CIAK-u u Karlovcu... 665kn

Sad si miran barem 5 godina

Link to comment
Share on other sites

 

Potpuno identičan imam punjač. Uz njega imam iz Konzuma, neki pametniji.

Bolje je kupiti klasičan "starinski" punjač nego neki no-name elektronski, to je moje skromno mišljenje.

Link to comment
Share on other sites

Što misliš o Lidl pametnom punjaču ULGD 3.8 A1 koji je navodno kopija CTEK-a?

Link to comment
Share on other sites

Bolje je kupiti klasičan "starinski" punjač nego neki no-name elektronski, to je moje skromno mišljenje.

Još od srednje škole sam se bavio punjenjem baterija. Tada smo slagali polupametne punjače i sanjali da ćemo jednom moći složiti mikroprocesorski kontroliran punjač. Zašto? Jer imaš kontrolirano punjenje, pa baterije dulje traju i bolje se napune. Mikroprocesor konstantno mjeri fluktuacije napona i prilagođava punjenje tome, pa i prekida punjenje ako postoji neka opasnost ili ako punjenje nije moguće. Može detektirati defektnu bateriju, potpuno ispražnjenu bateriju, površinski naboj, prepunjavanje....

Stari punjači su obični transformatori s diodama (poluvalni ili punovalni) bez ikakve kontrole punjenja. Struju ograničava jedino otpor sekundara transformatora ili unutarnji otpor baterije. Punjenje je po principu "daj što daš".

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.