Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Mislio si na Banner, jel? :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Da, Banner :-) hvala na ispravku....... Barena davno nisam imao na izmjeni

Link to comment
Share on other sites

Taj 1.9d u Daciji je ajme kukulele, svakih 50tkm treba raditi polugeneralku. Ima ovdje kod nas ista takva samo svjetlo plave boje i čovjek je u 150tkm promijenio 2 garniture klipnih prstenova.

Jel ima kakav topic o toj Daciji? Zamisli 1.9 d 4x4. 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ali znam da se vlasnik jedne (tu kod nas) stalno žali da motor ne valja.

Link to comment
Share on other sites

Danas mi je bio jedan od rijetkih "pacijenata" kojeg sam morao vratiti, jer iako imam terapiju za njega, sad nemam vremena za takvu operaciju:

Chrysler Sebring 2.0 CRD. Za doći do akumulatora, auto treba na dizalicu, skinuti prednji lijevi kotač i plastičnu oblogu unutar blatobrana. Ovom autu odgovara samo i isključivo crvena Optima, kućište za akumulator je zaobljeno točno kao i akumulator. Kupac se skoro onesvijestio kad je čuo cijenu. Uzeo ga je polovnog prije nekoliko mjeseci. Jbg ovdje nema improvizacije.

Link to comment
Share on other sites

... auto treba na dizalicu, skinuti prednji lijevi kotač i plastičnu oblogu unutar blatobrana...

Isto kao kod Megana za promijeniti h7 sijalicu.:yeah:

Link to comment
Share on other sites

A pa nije to isti ko kod Renaulta? Ja sam imao 2 kom, problemi su bili jedino s brtvom glave. Otvarao sam samo prvog (R19 1.9d), nakon 220 000 tkm, bio je iz uvoza, znači možda koja stotka gore. Uglavnom bilo je malo ruba,al nedovoljno da se ide raditi generalka. Al brtva je rijetko izdržala 100000km, pretpostavljam jer nije bio mijenjan antifriz pa se nakupilo smeća koje je čepilo kanale pa se pregrijavalo 

Link to comment
Share on other sites

Ponukan raspravama izmjerio sam si startnu struju auta jer sam oko Nove godine uzeo nova strujna kliješta koja brzo sempliraju. Sa sporim kliještima je teško išta izmjeriti kad auto pali praktički na prvi zub, ali evo:

U trenutku kad se ključ okrenuo starter je povukao 167A. Tih sekundu i pol verglanja struja je varirala između otprilike 65-75A. Ljeto je, a motor je bio topli. Ovo ću ponoviti po zimi ujutro nakon što auto prespava hladnu noć.

Sad si mislim: uzeo sam 60Ah akumulator sa 560A startne struje koji je nakon 6god otprilike na 45-50% sa startnom strujom i kapacitetom (izmjereno testerom). To je sad ajmo reći 250A. Ne bi me čudilo da na -10°C anlaser povuče točno toliko kad se okrene ključ.

Možda ipak nisam uzeo predimenzioniran akumulator za svoj 1.2 16V :nezna:

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Danas mi je bio jedan od rijetkih "pacijenata" kojeg sam morao vratiti, jer iako imam terapiju za njega, sad nemam vremena za takvu operaciju:

Chrysler Sebring 2.0 CRD. Za doći do akumulatora, auto treba na dizalicu, skinuti prednji lijevi kotač i plastičnu oblogu unutar blatobrana. Ovom autu odgovara samo i isključivo crvena Optima, kućište za akumulator je zaobljeno točno kao i akumulator. Kupac se skoro onesvijestio kad je čuo cijenu. Uzeo ga je polovnog prije nekoliko mjeseci. Jbg ovdje nema improvizacije.

Stavis manji

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ponukan raspravama izmjerio sam si startnu struju auta jer sam oko Nove godine uzeo nova strujna kliješta koja brzo sempliraju. Sa sporim kliještima je teško išta izmjeriti kad auto pali praktički na prvi zub, ali evo:

U trenutku kad se ključ okrenuo starter je povukao 167A. Tih sekundu i pol verglanja struja je varirala između otprilike 65-75A. Ljeto je, a motor je bio topli. Ovo ću ponoviti po zimi ujutro nakon što auto prespava hladnu noć.

Sad si mislim: uzeo sam 60Ah akumulator sa 560A startne struje koji je nakon 6god otprilike na 45-50% sa startnom strujom i kapacitetom (izmjereno testerom). To je sad ajmo reći 250A. Ne bi me čudilo da na -10°C anlaser povuče točno toliko kad se okrene ključ.

Možda ipak nisam uzeo predimenzioniran akumulator za svoj 1.2 16V :nezna:

a jesi probao mjeriti kojega dizela? Ja sam svojedobno mjerio na starom 1.9d svaki grijač je vukao 16-17A. Sveukupnu struju nisam mjerio pošto mi je instrument  dozvoljavao samo 20A

Link to comment
Share on other sites

Stavis manji

 

Nema teoretske šanse. Kućište za akumulator je dimenzija točno za Optimu. Čak i da uklonim to kućište, i dalje je prostor tek toliki da mogu staviti klasičan akumulator od max 50-ak Ah. Takav akumulator daje startnu struju 420-450A, a to je nedovoljno za ovaj motor. Optima od 50Ah daje 1000 CA / 815 CCA.

 

Možda ipak nisam uzeo predimenzioniran akumulator za svoj 1.2 16V :nezna:

Malčice jest predimenzioniran, ali ništa strašno. Uz koliko-toliko redovito punjenje punjačem, imat će dug život u tvojem prometalu :-)

Link to comment
Share on other sites

zna bit problem u predimenzioniranim akumulatorima.. kako alternator dopunjava akumulator, kad nema mnogo potrošača naravno, ako je aku prevelikog kapaciteta, alternator ga nikad ne održi na 100% a olovni akumulatori najduži vijek trajanja imaju baš ako su uvijek max puni. 

to sam pročiitao na nekom blogu o baterijama, nisam sam smislio.

Link to comment
Share on other sites

zna bit problem u predimenzioniranim akumulatorima.. kako alternator dopunjava akumulator, kad nema mnogo potrošača naravno, ako je aku prevelikog kapaciteta, alternator ga nikad ne održi na 100% a olovni akumulatori najduži vijek trajanja imaju baš ako su uvijek max puni. 

to sam pročiitao na nekom blogu o baterijama, nisam sam smislio.

Točno tako :-) Proces stvaranja sulfatnog oksida lagano počinje već pri padu napona ispod 12,4V, a temperatura iznad 25C samo ubrzava taj proces. Usudio bih se reći da je to u 99% slučajeva uzrok otkazivanja akumulatora u ljetnim mjesecima. S druge strane, u dobro napunjenom akumulatoru, i pri visokim ljetnim temperaturama sulfatizacija je zanemariva. Kad bi apsolutno svi vozači redovito nadopunjavali akumulator punjačem, brzo bih ja bez posla osta :-)

Link to comment
Share on other sites

a jesi probao mjeriti kojega dizela? Ja sam svojedobno mjerio na starom 1.9d svaki grijač je vukao 16-17A. Sveukupnu struju nisam mjerio pošto mi je instrument  dozvoljavao samo 20A

To su kliješta za finu elektroniku i mjerenje struje koja curi preko druge mase. Vjerojatno imaju rezoluciju 0.1mA.

Moja mjere 40A i 400A DC/AC, pa ako se nađeš u blizini ili netko tko je znatiželjan lako ćemo provjeriti :dobroje:

zna bit problem u predimenzioniranim akumulatorima.. kako alternator dopunjava akumulator, kad nema mnogo potrošača naravno, ako je aku prevelikog kapaciteta, alternator ga nikad ne održi na 100% a olovni akumulatori najduži vijek trajanja imaju baš ako su uvijek max puni. 

to sam pročiitao na nekom blogu o baterijama, nisam sam smislio.

Svaki puta kada sam ujutro spojio punjač na akumulator nakon minutu-dvije provjere bi se odmah bacio u trickle charge. Uvijek sam govorio: ako je auto redovno vožen i ako nisu kratke relacije do birca i natrag pogotovo po zimi tada je akumulator uvijek pun.

Osobno mislim da moraš imati star istrošen alternator i jako veliki akumulator da imaš efekt koji opisuješ.

Link to comment
Share on other sites

To su kliješta za finu elektroniku i mjerenje struje koja curi preko druge mase. Vjerojatno imaju rezoluciju 0.1mA.

Moja mjere 40A i 400A DC/AC, pa ako se nađeš u blizini ili netko tko je znatiželjan lako ćemo provjeriti :dobroje:

 

može, javim se ako bude prilike. Ma ja sam običnim multimetrom mjerio, po tome sam vidio koji je pregorio, a i zanimalo me :)

Link to comment
Share on other sites

Izmjerio sam ujutro na hladan motor oko 10:30h. Struja je bila 188A kod okretanja ključa i 80-90A kod verglanja.

Znači da po ljeti možemo računati na dvostruku struju kod okretanja ključa. Vidjet ćemo kakav će biti po zimi.

Link to comment
Share on other sites

Svaki puta kada sam ujutro spojio punjač na akumulator nakon minutu-dvije provjere bi se odmah bacio u trickle charge. Uvijek sam govorio: ako je auto redovno vožen i ako nisu kratke relacije do birca i natrag pogotovo po zimi tada je akumulator uvijek pun.

Osobno mislim da moraš imati star istrošen alternator i jako veliki akumulator da imaš efekt koji opisuješ.

Isto i kod mene. Imam onaj punjač iz lidla i na oba auta isto - par minuta i nakon toga prebaci na održavanje. Oba auta voze se na posao i natrag cca 15 km i tu i tamo do grada, ca 3 km. U zadnjih 15g sličnog režima nisam primijetio kraće trajanje akumulatora i nikad mi po ljeti nije nijedan riknuo. Auti nisu garažirani, sunce ih prži nemilice na asfaltu ispred zgrade.

Link to comment
Share on other sites

Isto kao kod Megana za promijeniti h7 sijalicu.:yeah:

 

Kod meganea 2 treba skinuti branik da bi promijenio žarulju žmigavca. Ako se ide mijenjati bez skidanja branika riskira se lomljenje i grebanje ruke.

Točno tako :-) Proces stvaranja sulfatnog oksida lagano počinje već pri padu napona ispod 12,4V, a temperatura iznad 25C samo ubrzava taj proces. Usudio bih se reći da je to u 99% slučajeva uzrok otkazivanja akumulatora u ljetnim mjesecima. S druge strane, u dobro napunjenom akumulatoru, i pri visokim ljetnim temperaturama sulfatizacija je zanemariva. Kad bi apsolutno svi vozači redovito nadopunjavali akumulator punjačem, brzo bih ja bez posla osta :-)

Drmneš ga s 220v50Hz izmjenične pa da vidiš kako sulfat ode. :)

Link to comment
Share on other sites

Drmneš ga s 220v50Hz izmjenične pa da vidiš kako sulfat ode. :)

Jesi probao to?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam jedino probao da me zdrma bobina na upaljenom motoru.

Tako sam naglo povukao ruku da sam izbio podupirač haube koja me onda zveknula po tintari[emoji23]

Link to comment
Share on other sites

    Ja sam jedino probao da me zdrma bobina na upaljenom motoru.

Tako sam naglo povukao ruku da sam izbio podupirač haube koja me onda zveknula po tintariemoji23.png

Bar si bio ziher da bobina nije dobra :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja sam jedino probao da me zdrma bobina na upaljenom motoru.

Tako sam naglo povukao ruku da sam izbio podupirač haube koja me onda zveknula po tintari

heh kolega je isto bobinu isprobavo,al je imao obučenu tanku trenirku i bio naslonjen na blatobran. Struja mu izašla kroz muda :) To ste morali vidjeti :) 

Link to comment
Share on other sites

Jesi probao to?

Nisam, ali znam tko jest. :)

Link to comment
Share on other sites

Originalni akumulator u Laguni 3, vidi se datum proizvodnje. Vozilo nije paljeno 2 tjedna, upalilo bez problema, ali se sat resetovao, što ukazuje na pad napona. Akumulator napunjen, testiran napon nakon 24h, 13.07 V. Više puta pražnjen jer zimi radi parking grijanje od 5 KW. Kroz okno na akumulatoru i dalje stoji zeleno. Moja prognoza je da će izdržati i ovu zimu. Nikad nije provjeren nivo elektrolita, ako je to uopće i moguće. 

20170827_104204.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja sam jedino probao da me zdrma bobina na upaljenom motoru.

Tako sam naglo povukao ruku da sam izbio podupirač haube koja me onda zveknula po tintari[emoji23]

[emoji1] [emoji1] [emoji1] [emoji1]

Poslano sa mog ASUS_Z00AD koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.