Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Borna ide sve sto u firmi u kojoj radis mozes "posuditi" :p 

aquarius hoces reci da je maskirana Topla, jeftinija od te iste Tople ali u crvenoj boji?

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Jel ide deionizirana?

Najbolja je Jana iz boce od po' litre, ona sa porukom na boci. Naime dokazano je da voda iz boce na kojoj su neke dubokoumne pozitivne misli bolje kvalitete

Link to comment
Share on other sites

Borna ide sve sto u firmi u kojoj radis mozes "posuditi" :p 

aquarius hoces reci da je maskirana Topla, jeftinija od te iste Tople ali u crvenoj boji?

Ovo je samo figurativno/slikovito rečeno. Za odgovor trebam malo više od prosto-proširene rečenice.

Svi znaju i čuli su za Topla/Vesna akumulatore, pa ljudi misle da je to ujedno i naziv proizvođača. A nije. Topla je samo naziv brenda. Proizvođač je TAB d.d. Mežica iz Slovenije. Proizvode sve moguće vrste akumulatora (startne, servisne, trakcijske), članke akumulatora, sve živo. U ovom konkretnom slučaju, Beren Top Tech nije maskirana Topla, već se radi o akumulatoru u Ca/Ca tehnologiji izrade u SMF kućištu kojeg oni brendiraju kao Vesna Power, a mi kao Beren Top Tech.

Link to comment
Share on other sites

Moj akumulator Bosch S4 60Ah star 6god i sad već nekih 70-75 soma garažiranih kilometara, testiran na profesionalnom testeru: :banana:

IMG_2630.thumb.JPG.159b7d30a0e9e01c92bdc

Auto je vožen ujutro između 07:00 - 07:30h u komadu te je odležao na parkingu do trenutka mjerenja. Kad je mjerenje počelo tester je detektirao površinski naboj i tražio da upalim i ugasim svjetla nakon čega je izbacio ovaj rezultat. Ovako star još uvijek ima dvostruku zalihu struje nego što moj Clio 1.2 benzinac vršno vuče kod okretanja ključa. Ja sretan :)

Edited by Med0
tipfeler
Link to comment
Share on other sites

Moj akumulator Bosch S4 60Ah star 6god i sad već nekih 70-75 soma garažiranih kilometara, testiran na profesionalnom testeru: :banana:

IMG_2630.thumb.JPG.159b7d30a0e9e01c92bdc

Auto je vožen ujutro između 07:00 - 07:30h u komadu te je odležao na parkingu do trenutka mjerenja. Kad je mjerenje počelo tester je detektirao površinski naboj i tražio da upalim i ugasim svjetla nakon čega je izbacio ovaj rezultat. Ovako star još uvijek ima dvostruku zalihu struje nego što moj Clio 1.2 benzinac vršno vuče kod okretanja ključa. Ja sretan :)

Zar je danas u 12:59 stvarno bilo samo 11C? Di je auto bio, u hladnjači? Čim tester ispisuje temperaturu prilikom testiranja, znači da ima ugrađenu temperaturnu kompenzaciju. Ako je stvarnih 11C, onda sve ok, al' ako nije, onda je očitanje pogrešno. Ne mnogo, ali je pogrešno.

Površinski naboj? Ma taj tester je detektirao površinski da ne kažem što.

Testiranje se ne radi na polupraznom ili ispražnjenom akumulatoru. Da li se testovi guma rade s polupraznim ili propisno napumpanim gumama? Al' ajde, i 12,35V može proći iako se to tako ne radi.

Pitanje koje se nadovezuje na prethodno: zašto akumulator ima samo 12,35V u 12:59, ako ga je prije 6,5 sati alternator dopunio?

Dijelom je taj napon 12,35V zato jer ste netom prije testiranja upalili svjetla pa se malkice ispraznio. Ni to se ne radi, jer je nepoznat podatak kolika je stvarna voltaža bila u stanju mirovanja, mogla je biti 12,4V, a mogla je biti i 13,5V, tko to sad zna. Površinski naboj je detektira'? Ma koji šou.

I zaključno, prema ovako izmjerenim podacima (ne ulazeći sad u to koliko su točni), akumulator daje 70% deklarirane startne struje. Kao takav, a uzevši u obzir motor koji on treba pokretati, pretpostavka je da će u tvom Cliu trajati još barem godinu ili dvije. Ovaj akumulator NEMA dvostruku zalihu struje koju traži tvoj auto. Kad mu startna struja padne ispod 300A, na okretaj ključa u kontakt bravi ćeš čuti samo "tk tk". Imaj na umu da Bosch odlazi u vječna lovišta bez prethodnih naznaka. 

I dopuni ga malo punjačem, vidiš da je anemičan :-)

 

Hvala aquarius.

Nema na čemu Crn11

Link to comment
Share on other sites

Zar je danas u 12:59 stvarno bilo samo 11C? Di je auto bio, u hladnjači? Čim tester ispisuje temperaturu prilikom testiranja, znači da ima ugrađenu temperaturnu kompenzaciju. Ako je stvarnih 11C, onda sve ok, al' ako nije, onda je očitanje pogrešno. Ne mnogo, ali je pogrešno.

Stvarno je bilo 11°C vani u trenutku mjerenja. Nismo mi te sreće da imamo dalmatinsku klimu u ZGu :)

Kad mjeriš napon običnim multimetrom akumulator će ti pokazati napon baterije npr. 12.6V, ali to je nerealno mjerenje jer na taj akumulator nije spojeno nikakvo trošilo, a sam digitalni multimetar ima bar 10MΩ otpor na DC području pa kroz njega praktički ne prolazi struja.

Postoje multimetri napravljeni za mjerenje napona baterija koji se razlikuju od običnih multimetara po tome što na tom mjernom području imaju puno manji otpor. Oni će pokazati manji napon. Zadnji puta kada sam mjerio napon akumulatora multimetrom bio je 12.65V, a kada sam upalio prednje farove odmah je pao na 12.2V.

Ovo je inače originalni VW tester po ISO i svim standardima koje propisuje VW. Navodno da češće detektira površinski naboj na starijim akumulatorima. Možda fali elektrolita? :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Kod nas mnogi ljudi imaju ovakvu filozofiju: "kupim skuplji auto nego što financijski mogu izdržati, a onda ga slabo ili nikako održavam, glavno da ide". To vrijedi i za akumulatore i za gume (skupi Mercedes, a jeftinije Sava gume, koje su primjerenije Sanderu ili Cliu nego E klasi), o ulju i filteru ulja da ne pričam.... I onda kad stane, tamo gdje ne treba i kad ne treba... onda su svi drugi krivi ! Kupiti cca 20.000 kuna jeftiniji auto znači doživotno ga održavati - "besplatno" da se tako izrazim. Tko je razumio, shvatit će  ;o)

Jako dobar tekst. Kod nas ljudi vrlo rijetko kupuju da gledaju startnu struju akumulatora. Po tom se on treba kupovati ali takvi su akumulatori uvijek skuplji jer su i bolji.

Link to comment
Share on other sites

Stvarno je bilo 11°C vani u trenutku mjerenja. Nismo mi te sreće da imamo dalmatinsku klimu u ZGu :)

Kad mjeriš napon običnim multimetrom akumulator će ti pokazati napon baterije npr. 12.6V, ali to je nerealno mjerenje jer na taj akumulator nije spojeno nikakvo trošilo, a sam digitalni multimetar ima bar 10MΩ otpor na DC području pa kroz njega praktički ne prolazi struja.

Postoje multimetri napravljeni za mjerenje napona baterija koji se razlikuju od običnih multimetara po tome što na tom mjernom području imaju puno manji otpor. Oni će pokazati manji napon. Zadnji puta kada sam mjerio napon akumulatora multimetrom bio je 12.65V, a kada sam upalio prednje farove odmah je pao na 12.2V.

Ovo je inače originalni VW tester po ISO i svim standardima koje propisuje VW. Navodno da češće detektira površinski naboj na starijim akumulatorima. Možda fali elektrolita? :nezna:

Samo 11C? Strava. Ovdje jutros samo 15C, mislio sam se da li uopće ići na posao po ovoj hladnoći.

Taj VW tester možda funkcionira samo na VW vozilima? :-)

Link to comment
Share on other sites

Svi znaju i čuli su za Topla/Vesna akumulatore, pa ljudi misle da je to ujedno i naziv proizvođača. A nije. Topla je samo naziv brenda. Proizvođač je TAB d.d. Mežica iz Slovenije. Proizvode sve moguće vrste akumulatora (startne, servisne, trakcijske), članke akumulatora, sve živo. U ovom konkretnom slučaju, Beren Top Tech nije maskirana Topla, već se radi o akumulatoru u Ca/Ca tehnologiji izrade u SMF kućištu kojeg oni brendiraju kao Vesna Power, a mi kao Beren Top Tech.

Danas sam vidio dućan na Trešnjevci u Zg-Inteks. Piše na izlogu 40mj garancije. Udjem unutra i pitam i veli trgovac da su Inteks zapravo Vesna akumulatori.

Koliko to brendova ima od TAB-a ??

E sad trgovac veli da je 36mj samo na Yuassu. Očito svi smanjuju garancije. Imaju i Exide Premium, ali nisam išao u detalje.

Mehaničar mi kaže da su garancije svima skoro spuštene na 24mj.

Škart roba na našem tržištu ili ?

Link to comment
Share on other sites

Exide premium je 36mj sigurno. Mozda je excell serija 24mj. Prije se excell zvala x-tra a premium je bila x-tra+

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samo 11C? Strava. Ovdje jutros samo 15C, mislio sam se da li uopće ići na posao po ovoj hladnoći.

Taj VW tester možda funkcionira samo na VW vozilima? :-)

Možemo se mi smijati, ali noviji Golfovi imaju kodiran akumulator. Dvije žice idu do minus kleme, a spojene su na nekakav elektronički chip. Kada zamijeniš stari akumulator novim originalnim moraš kod s naljepnice unijeti u software da ga neki od kompjutera na autu prihvati inače nula bodova.

Link to comment
Share on other sites

Možemo se mi smijati, ali noviji Golfovi imaju kodiran akumulator. Dvije žice idu do minus kleme, a spojene su na nekakav elektronički chip. Kada zamijeniš stari akumulator novim originalnim moraš kod s naljepnice unijeti u software da ga neki od kompjutera na autu prihvati inače nula bodova.


Pretpostavljam da taj "spešl" akumulator možeš kupiti samo u ovlaštenom i košta barem 1500kn :D
Može se staviti i non-original aku?

Link to comment
Share on other sites

Mogu oni do sutra pokusavati z4j3bavati narod, al nece im uspjeti ? kakva su nevremena stigla trazit ce se auti s 30 vodova ko Petkova četvorka 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Danas sam vidio dućan na Trešnjevci u Zg-Inteks. Piše na izlogu 40mj garancije. Udjem unutra i pitam i veli trgovac da su Inteks zapravo Vesna akumulatori.

Koliko to brendova ima od TAB-a ??

 

E sad trgovac veli da je 36mj samo na Yuassu. Očito svi smanjuju garancije. Imaju i Exide Premium, ali nisam išao u detalje.

Mehaničar mi kaže da su garancije svima skoro spuštene na 24mj.

Škart roba na našem tržištu ili ?

 

 

Skoro svaka tvornica će ti napraviti "brend" prema tvom izboru, ako ćeš od njih uzimati određenu količinu na godišnjem nivou.

Škart robe u hr naravno ima. Prosječnom korisniku je teško razlikovati zrno od kukolja, ali nama koji smo u tom poslu i nije neki problem prepoznati lošu robu.

Možemo se mi smijati, ali noviji Golfovi imaju kodiran akumulator. Dvije žice idu do minus kleme, a spojene su na nekakav elektronički chip. Kada zamijeniš stari akumulator novim originalnim moraš kod s naljepnice unijeti u software da ga neki od kompjutera na autu prihvati inače nula bodova.

To jedino ako 7-ice imaju, na njima još nisam mijenjao (razumljivo, nisu dugo na tržištu). To ću se raspitati jel stvarno tako.

Na 6-icama nikakav problem zamijeniti akumulator bilo kojim drugim.

Danas sam imao izmjenu akumulatora na jednom je*ačkom Range Roveru. Pola sata posla ukupno. Dok dođeš do akumulatora već si pošteno znojan.

Link to comment
Share on other sites

Tu se vezano za VW vjerokatno misli na registraciju novog akua, sto je najnormalnija stvar kod dosta auta.

Da bas mozes stavit samo jednu vrstu/firmu akumulatora, nema sanse.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Možemo se mi smijati, ali noviji Golfovi imaju kodiran akumulator. Dvije žice idu do minus kleme, a spojene su na nekakav elektronički chip. Kada zamijeniš stari akumulator novim originalnim moraš kod s naljepnice unijeti u software da ga neki od kompjutera na autu prihvati inače nula bodova.

Pa jbt što još neće smisliti?

Što kaže kolega aquarius, osim prve ugradnje (koja u pravilu najdulje traje), jesu li ovi "markirani" iz ovlaštenih malo bolje kvalitete od ostalih?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.