Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Što misliš o Lidl pametnom punjaču ULGD 3.8 A1 koji je navodno kopija CTEK-a?

ja imam takav iz Lidla i punim sva svoja vozila bez skidanja klema. Štoviše na Dacia pickupu prošle zime je bio mjesec dana priključen non stop jer se nije vozila. Nikakvih problema

Link to comment
Share on other sites

ja imam takav iz Lidla i punim sva svoja vozila bez skidanja klema. Štoviše na Dacia pickupu prošle zime je bio mjesec dana priključen non stop jer se nije vozila. Nikakvih problema

Znam,imam ga i ja i dopunjavao sam aku bez otpajanja.Htio sam pročitati mišljenje kolege aquariusa o tom p unjaču.

Link to comment
Share on other sites

Tnx al daj radije link nego screenshot jer bi ovaj morao raditi jos bar godinu. To je premium aku. Ranije napisano.

www.trgo-agencija.hr

Link to comment
Share on other sites

 

 

Što misliš o Lidl pametnom punjaču ULGD 3.8 A1 koji je navodno kopija CTEK-a?

Nisam radio s tim punjačem pa ne mogu reći ništa iz prve ruke, osim što su mi dolazili ljudi nekih 5-6 puta s tim punjačem da im ga ispitam da li radi, i u svim slučajevima smo konstatirali da ne radi. Razlog krepavanja tog punjača je u svim slučajevima bio isti. Ali, krenimo redom...

Lidl-ov punjač je kopija Ctek-ovog MXS 3.8 punjača. Naizgled imaju iste funkcije i performanse. Za razliku od Ctek-a, Lidl-ov ima sposobnost punjenja i održavanja 6V baterija. Oba imaju istu razinu zaštite od vremenskih utjecaja IP65, dakle samo "indoor" upotreba. Ctek ima veći temperaturni radni raspon, tj. radi od -20C do +50C i ima ugrađenu temperaturnu zaštitu, dok Lidl-ov radi od 0 do +40C. Lidl-ov nema deklarirani "ripple", dok je Ctek-ov manji od 4%. Ne znam kako bi po narodski preveo "ripple" osim kao čistoću napona i struje punjača, jer je jako važno da i napon i struja ne "talasaju". Prikazani dijagrami voltaže i struje ova oba punjača su skoro približno slična, ali nikako ne i ista - primijeti se da je dijagram Lidl-ovog punjača "kockastiji" u usporedbi s Ctek punjačem čije su krivulje "ispeglane" da se čim više ublaže strujni i naponski šokovi prilikom punjenja.

Oba punjača su namijenjena za sve vrste olovnih, agm, gel/vrla baterija. Lidl-ov se deklarira da je namijenjen za 12V baterije kapaciteta 1,2-160Ah, međutim s ovim punjačem zaboravite punjenje baterija preko 80Ah, možete ih eventualno održavati. Ctek se deklarira za punjenje 12V baterija 1,2-80Ah i održavanje do max 130Ah. U praksi je to približno točno; punjenje prazne baterije 80Ah (recimo da je imala 11-11,5V) do nekih 80% kapaciteta traje cca 20-ak sati, i vidim da se muči s time. Lidl-ovi punjači su u svim slučajevima krepavali jer su korisnici pokušavali puniti akumulatore 80Ah i veće, a ovaj bi se mučio i mučio s time dok se ne bi pregrijao i krepao. Ctek ima zaštitu od pregrijavanja, pa smanjuje struju ili se gasi ako je previsoka temperatura. Ctek ima zaštitu od pogrešnog spajanja, kratkog spoja i iskrenja; za Lidl-ov to nije navedeno. Ctek može puniti i održavati akumulator bez odspajanja klema, dok za Lidl-ov nije navedeno. Ctek uz punjač isporučuje i tzv brzi konektor koji je trajno zavidan na akumulator, a na njega se punjač priključuje po potrebi. Ovo je pogodno kad se akumulator nalazi u kutiji ili ispod poklopca, pa se ne mora svaki put otvarati kutija ili poklopac da bi se priključio punjač, a naročito je super za motocikle i skutere čiji se akumulatori nalaze ponekad na teško dostupnim mjestima. Lidl-ov ima garanciju 3 godine, a Ctek 5 godina. Cijena Lidl-ovog mi je nepoznata, a Ctek je 500kn, akcijska cijena.

92517_DE_FR_IT_NL-page-003.jpg

ctek.jpg

Edited by aquarius
Link to comment
Share on other sites

Lidlov je oko 150 kuna, ali ja imam stariju seriju, bez displaya, samo sa LEDicama. Kod mene u uputstvima stoji stoji da ima zaštitu od kratkog spoja i pogrešnog spoja. Isprobano - radi.

U vezi tog punjača sam kontaktirao i onog lika iz Srbije, koji vodi blog akumulatori-desulfatizatori (tako se nekako zove), uglavnon lik zna puno o akumulatorima, održava ih, popravlja, uglavnom zna dosta. Rekao je da su solidni punjači i svakako mogu pomoći u održavanju akumulatora, ali nisu za iole ozbiljniju namjenu. E da, i da ne bi ispalo da je "Lidlov", bilo je takvih u konzumu i kauflandu. U drugim bojama, dakako... :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Daš malo više love i mozak na pašu kad ga ukopčaš na auto. Platiš duševni mir :)
 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Za nešto što koristim 3-4 puta godišnje? Tek onda bi bio duševno uznemiren :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Lidlov je oko 150 kuna, ali ja imam stariju seriju, bez displaya, samo sa LEDicama. Kod mene u uputstvima stoji stoji da ima zaštitu od kratkog spoja i pogrešnog spoja. Isprobano - radi.

U vezi tog punjača sam kontaktirao i onog lika iz Srbije, koji vodi blog akumulatori-desulfatizatori (tako se nekako zove), uglavnon lik zna puno o akumulatorima, održava ih, popravlja, uglavnom zna dosta. Rekao je da su solidni punjači i svakako mogu pomoći u održavanju akumulatora, ali nisu za iole ozbiljniju namjenu. E da, i da ne bi ispalo da je "Lidlov", bilo je takvih u konzumu i kauflandu. U drugim bojama, dakako... :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

To su punjači made-in-china koji se uvoze na šlepere i za svakog kupca se lijepi drugačija etiketa i naziv. Pod time ne smatram da je riječ o nekvalitetnoj robi, već je krajnja cijena za kupca niža jer je trošak proizvodnje po jedinici proizvoda nizak, nabavna cijena ovakvih punjača je smiješna. S jedne strane, naravno da će i ovakav punjač pomoći za održavanje akumulatora, jer bolje išta nego ništa. S druge strane, kakva je kvaliteta punjenja dalo bi se razglabati. Samo treba paziti da se ne pregrijava u radu.

Za nešto što koristim 3-4 puta godišnje? Tek onda bi bio duševno uznemiren :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Svatko od nas ima neku svoju filozofiju kupnje. Da li kupiti nešto jeftinije pa ako i krepa baš me briga, ili skuplje pa si miran. Nek' svatko za svoje novce kupuje šta hoće, jel tako :-)

Inače, ja koristim Ctek M100:

M100-Productsheet-low-UK-EN-page-001.jpg

M100-Productsheet-low-UK-EN-page-002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lidlov je oko 150 kuna, ali ja imam stariju seriju, bez displaya, samo sa LEDicama. Kod mene u uputstvima stoji stoji da ima zaštitu od kratkog spoja i pogrešnog spoja. Isprobano - radi.

U vezi tog punjača sam kontaktirao i onog lika iz Srbije, koji vodi blog akumulatori-desulfatizatori (tako se nekako zove), uglavnon lik zna puno o akumulatorima, održava ih, popravlja, uglavnom zna dosta. Rekao je da su solidni punjači i svakako mogu pomoći u održavanju akumulatora, ali nisu za iole ozbiljniju namjenu. E da, i da ne bi ispalo da je "Lidlov", bilo je takvih u konzumu i kauflandu. U drugim bojama, dakako... :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Ima zaštitu od kratkog spoja i može puniti aku bez odspajanja klema. Također, punio sam s njim prazan akumulator od 75Ah i punjenje jest trajalo dugo (cca 15 sati), ali ga je napunio i nije crkao. Napominjem da imam Lidlov punjač sa zaslonom (novija serija).

Link to comment
Share on other sites

Baren i Beren ti nemaju nikakve veze jedan s drugim... Barena proizvodi Fiamm, a Berena Tab (Topla)

to su počeli kao kopija tipa Niike ili Adidos..

vidim da imaju u ponudi i Baren akumulatore, dakle prodaju ih, neovisno kaj nije njihov brend.. a beren je očito izmjšljen prije 10 godina ko mobiteli oppo ili xiaomi.. ne kažem da je loš ali.. zvučao je kao Baren imao je Baren stalak a akumulatori Beren, sjećam se toga.. heheh..

a Baren je vjerojatno vrlo dobar ili odličan brend..

https://beren.hr/baren/

Link to comment
Share on other sites

to su počeli kao kopija tipa Niike ili Adidos..

vidim da imaju u ponudi i Baren akumulatore, dakle prodaju ih, neovisno kaj nije njihov brend.. a beren je očito izmjšljen prije 10 godina ko mobiteli oppo ili xiaomi.. ne kažem da je loš ali.. zvučao je kao Baren imao je Baren stalak a akumulatori Beren, sjećam se toga.. heheh..

a Baren je vjerojatno vrlo dobar ili odličan brend..

https://beren.hr/baren/

Baren je bio izvrstan dok ga nije preuzeo Fiamm nedavno, sad je samo prosječan... 

Kao što Tokić ima TQ / Atom akumulatore, Ciak ima Ciak Starter itd, tako i mi imamo Beren akumulatore. Exide prodaje Tudore, Schneideri, ma svačega ima na tržištu. Odeš u dućan kupiti kavu, imaš Franck, pa Arabescu (i to je opet Franck), pa Gloriu, pa... ne znam ni ja koliko vrsta kave imaš na polici, pa se ti snađi.

Al' što se akumulatora tiče, rado ću pomoći, samo vi pitajte, sve bum vam rekel... :-)

Ima zaštitu od kratkog spoja i može puniti aku bez odspajanja klema. Također, punio sam s njim prazan akumulator od 75Ah i punjenje jest trajalo dugo (cca 15 sati), ali ga je napunio i nije crkao. Napominjem da imam Lidlov punjač sa zaslonom (novija serija).

Ljudi su pročitali da puni do 160Ah, i onda si kupe takav punjač za akumulator kombija ili manjeg kamiona. Da se ne bavim ovim poslom, đavla bi ja zna da taj punjač sa svojih 3,8A može akumulator od 135Ah samo poškakljati... Crkavaju od konstantnog preopterećenja. Do nekih 75-80Ah radit će svoj posao bez greške godinama.

Link to comment
Share on other sites

Imas kakvih saznanja o 4max akomulatorima?

Link to comment
Share on other sites

Imas kakvih saznanja o 4max akomulatorima?

Low-cost akumulatori. Tehnologija izrade stara 30 godina. Nisu čak niti Ca/Ca. U Hr ih uvozi tvrtka Maks power. Probaj otići na web stranicu proizvođača www.4max.org pa vidi kuda će te odvesti... Smiješno u današnje vrijeme. A cijene tih akumulatora su razmjerne njihovoj kvaliteti. Nisam ih se mnogo "navadio" iz auta, nisu baš česti, a po riječima korisnika koji su kod mene kupovali novi akumulator, rijetko koji je bio stariji od tri godine. Osobno, nemam ništa ni za ni protiv 4max-a, ali ne bih ga kupio za moje prometalo.

Link to comment
Share on other sites

ja imam takav iz Lidla i punim sva svoja vozila bez skidanja klema. Štoviše na Dacia pickupu prošle zime je bio mjesec dana priključen non stop jer se nije vozila. Nikakvih problema

Imaš Daciu pickup??

Link to comment
Share on other sites

Imas kakvih saznanja o 4max akomulatorima?

To je vjerojatno proizvodnja neke od zemalja istočne Evrope, Ukrajine,... uglavnom dolaze odnegdje sa istoka, a prodaju se i pod drugim nazivima

Link to comment
Share on other sites

Imam Lidlov punjač bez displaya. Uzeo sam namjerno takav jer je veća šansa da će display crknuti nego diode koje signaliziraju rad.

Ripple nema ama baš nikakvog bitnog utjecaja na punjenje jer u paralelnom spoju s akumulatorom će se napon isfiltrirati potpuno preko akumulatora. FIltriranje ripplea s regulatorima će dodatno zagrijavati punjač potpuno bespotrebno IMO.

Spajanje trajne utičnice za održavanje akumulatora spojene trajno na plus i minus klemu se u vožnji ponašaju kao antena pogotovo kad se u brzini prolazi ispod dalekovoda ili blizu jačih odašiljača/radara/etc i potencijalno mogu zeznuti očitanja senzora ili signal prema ECU. Osobno ne bih to imao na svom autu.

Link to comment
Share on other sites

Imaš Daciu pickup??

Da, tzv drop side s 1,9d Renault motorom i 4x4 pogonom, žute boje :bigl:

 

žučko.jpg

 

btw, kod Lidlovog punjača (bez displaya) nakon par godina me zezao mikroprekidač, nije htio uključiti punjenje. Malo kontakt spraya i opet radi kao novi.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Da, tzv drop side s 1,9d Renault motorom i 4x4 pogonom, žute boje :bigl:

 

žučko.jpg

 

btw, kod Lidlovog punjača (bez displaya) nakon par godina me zezao mikroprekidač, nije htio uključiti punjenje. Malo kontakt spraya i opet radi kao novi.

Zakon. Ajd mi daj link ako si to gdje predstavio

Link to comment
Share on other sites

    btw, kod Lidlovog punjača (bez displaya) nakon par godina me zezao mikroprekidač, nije htio uključiti punjenje. Malo kontakt spraya i opet radi kao novi.

Ne čudi me. Moj još radi, ali ne djeluje kvalitetno pogotovo tipke.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Taj 1.9d u Daciji je ajme kukulele, svakih 50tkm treba raditi polugeneralku. Ima ovdje kod nas ista takva samo svjetlo plave boje i čovjek je u 150tkm promijenio 2 garniture klipnih prstenova.

Link to comment
Share on other sites

Na ovom iz lidla s displajem je osecaj mnogo bolji. Prekidac cvrst i sve je zatvoreno. U uputama stoji kako moze ici na marine enviroment, sto znaci da je zastita od vlage maksimalna jer je slana vlaga najopasnija...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Spajanje trajne utičnice za održavanje akumulatora spojene trajno na plus i minus klemu se u vožnji ponašaju kao antena pogotovo kad se u brzini prolazi ispod dalekovoda ili blizu jačih odašiljača/radara/etc i potencijalno mogu zeznuti očitanja senzora ili signal prema ECU. Osobno ne bih to imao na svom autu.

Ma kakve antene te napale :-) Velika je razlika između "potencijalno" i "stvarno". Nema tu nikakve opasnosti. Po toj teoriji, potencijalno je opasno koristiti i mobitel u autu. 

Na ovom iz lidla s displajem je osecaj mnogo bolji. Prekidac cvrst i sve je zatvoreno. U uputama stoji kako moze ici na marine enviroment, sto znaci da je zastita od vlage maksimalna jer je slana vlaga najopasnija...

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Razina zaštite mu je IP65:

6-potpuno zaštićen od ulaska prašine

5-zaštićen od vodenih mlaznica s nižim tlakom iz bilo kojeg smjera.

Link to comment
Share on other sites

Iskreno vise od toga ti ni ne treba jer kad je vec potopljen u vodu bi me vise brinulo sta je s akumulatorom, sta je na uticnici u koju jenustekan uredjaj...

Ip67 mi je pretjerivanje inace pogotovo za elektricne uredjaje koji se ustekavaju u obicne uticnice ...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Mi o Barenu, a Baren na vrata :-)

Četiri godine je proveo u C4 1.6Hdi i jutros je otišao u vječna lovišta...

P_20170824_162623.jpg

P_20170824_162641.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mislio si na Banner, jel? :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.