Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Nije uvijek bolji, ali je zato uvijek puno skuplji ;)

Uvijek je bolji i nije nužno puno skuplji. Za 50-100kn razlike dade se nabaviti malkice bolji snažniji akumulator, koji će se na duge staze pokazati dobrom investicijom. E ali rijetki gledaju dugoročno, jer im je kroz koju godinu u planu prodati taj auto i uzeti nešto drugo. Ili su pritisnuti besparicom. Ili nešto treće. 

Jutros mi bio čovjek sa Fiat Unom. Cijeli auto ne vridi par iljada kuna. I šta ja sad njemu imam nabrajati ovaj, onaj... dajem mu najjeftiniji i amen. Nakon njega, eto stariji čovjek u nekoj malenoj Kiji da provjerim akumulator. Više je loš nego dobar, bilo bi ga pametno zamijeniti, ali obzirom da se čovjek ne mrda van grada, a i penzija mu mala, kažem mu da vozi dalje. A mogao sam komotno prikazati da akumulator ne valja. Pa dođe kupac sa bmw-om, traži novi akumulator. Tek kroz priču skontam da auto ima start-stop. E ali on ne bi akumulator za start-stop jer mu je puno skup, a on ionako ne koristi start-stop i da ga uvijek ugasi. Ok, može onda i klasičan akumulator, ali bez garancije. Jer odakle da ja znam da neće koristiti start-stop. I onda, kad kroz godinu dana sprži običan akumulator, donijet će akumulator na reklamaciju i tražiti drugi. Kako da ne.

Šta sam htio reć... svaka roba ima svog kupca. Bmw petica, touareg, range rover, peugeot boxer kombi, svi oni zahtijevaju istu ili sličnu jačinu akumulatora, ali ne moreš im stavit potpuno iste stvari. Na boxeru kad rikne, staneš kupiš zamijeniš i aj bog, a na bmw-u i range roveru počne light show na instrument tabli kad krepava akumulator slabije kvalitete, pa vozač može imati i dodatnih stresova. Kupcima je uvijek sve skupo, pogotovo kad rikne akumulator jer on nikad nije uplaniran kućnim budžetom, on uvijek krepa nenadano pa se vadi neka ekstra lova ili pegla na kartice. 

Link to comment
Share on other sites

Imaju hibiridi isto 12v bateriju. Kod mene u gepeku neko malo cudo skoro kao za motor. Sada koliko dugo ce traja i koliko kosta, i ako se ne varam sluzi da napaja uredjaje dok nije upaljen hibridni sustav i da se pokrene hibridni sustav (klikne relej)

Link to comment
Share on other sites

Znam da ima auxiliary baterija, ali je puno manje izložena stresu. I start ICE motora također ide preko glavne baterije. Zato ove 12V ne rikavaju.

Link to comment
Share on other sites

A jesi kada na kojem hibridu mijenjao i zašto ne? :D:D:D

Doći će i taj dan... :-)

Link to comment
Share on other sites

Imaju hibiridi isto 12v bateriju. Kod mene u gepeku neko malo cudo skoro kao za motor. Sada koliko dugo ce traja i koliko kosta, i ako se ne varam sluzi da napaja uredjaje dok nije upaljen hibridni sustav i da se pokrene hibridni sustav (klikne relej)

Da, to su tzv. servisne (stacionarne) baterije, za napajanje potrošača kad motor nije u pogonu. Dugotrajne su, a i kad rikne nakon+10 god., nije neki trošak

Link to comment
Share on other sites

Uvijek je bolji i nije nužno puno skuplji. Za 50-100kn razlike dade se nabaviti malkice bolji snažniji akumulator, koji će se na duge staze pokazati dobrom investicijom. E ali rijetki gledaju dugoročno, jer im je kroz koju godinu u planu prodati taj auto i uzeti nešto drugo. Ili su pritisnuti besparicom. Ili nešto treće.

Znaš li da npr. Golf VII u kontaktu vuče 15-20 ampera struje? Više manje svi novi auti danas vuku toliko. To je bitno kad ti se zaokruženi (A) upali na semaforu jer to jako crpi akumulator. Onaj od 35-40Ah ti neće dugo trajati, pa makar davao 1000A u hladnom startu.

Poznato je da se jaki starteri malog kapaciteta ne prazne linearno. Uzmi dva napunjena akumulatora od 35Ah, jedan s jakom strujom drugi obični i spoji ista dva autoradija na njih. Garantiram ti da će ovaj "jakostrujaš" daleko brže iscuriti. To je tradeoff niskog kapaciteta i jake struje što ga parazitni potrošači daleko brže prazne.

Link to comment
Share on other sites

aquarius a kaj veliš na ove nove aute sa 48 volt mrežom?

Ništa ne velim. Nemam pojma o tome niti to pratim. Zasad sam još uvijek na 12V :-)

Link to comment
Share on other sites

Kupio danas KBK u Bauhausu. 60Ah 600A, 449kn. Daju i 10% popusta ako doneseš stari. Vidit ćemo kako će se pokazati...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kupio danas KBK u Bauhausu. 60Ah 600A, 449kn. Daju i 10% popusta ako doneseš stari. Vidit ćemo kako će se pokazati...

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Slovenac. U originalu, to ti je Vesna Power. U Bauhausu se prodaju pod naljepnicom KBK, u Pevecu pod naljepnicom Topla Polar,... 

Genijalno

Link to comment
Share on other sites

Hitno! Di uzet i koji akumulator za L2 2.2.dci??

Crko taman sad a ja prodao Superba a aku od Passata mi je u gepeku od Lagune ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Koliko je razumno da padne napon akumulatora ako tiedan dana auto stoji ?

Recimo sad je zima i napon mi je 12.35V. Mienjao sam kanalni remen nedavno jer je znao zacvilit, a i skoro mu je bilo 100000km.

Link to comment
Share on other sites

kupi si u lidlu onaj punjač za 100kn i dopuniš.. ja ga imam i ak ne krepa, a vjerujem na nebu, dobro radi.. svaki drugi tjedan ga dopunim i puni ga 5-10 minuta i digne na 12.6V

Link to comment
Share on other sites

mene moj danas iznjevjerio, da cu ujutro na posel zlatnim kad lula, kao da ce krenut verglat onak se zatamni ekran pa kao pokusava nesto zavrglat ali ni blizu da sastavi ..

nista zasukao rukave, u stan po alat , na parkingu isao skidat kleme i zastitu akumulatora , odnio ga tastu na punjenje

sad navecer ga vratio, lijepo je upalio.

Vidjet cemo kaj ce bit kroz sljedecih par dana ako ne bude uvjerljvi leti van, ne smije na temp. oko nule zajebavat kakav je to aku.

Poddimenzioniran za moj auto svakako, 60ah za 1.9 premalo mislim

Link to comment
Share on other sites

Ne mora biti poddimenzioniran, ako gledaš isključivo Ah. Čitaj moj uvodni post u ovu temu. Koliko ampera ti je taj aku?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.