Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Aquarius mislis vracate se u dubravu, ako se ne varam bio je i tamo sam kupio svoju toplu?

Yes :-)

Avenija Dubrava 13

Otvorenoooooooo

Link to comment
Share on other sites

Ohohoho, dućan u Dubravu, kume
Će bude akcija, 10 starih za jedno novo? :D

Link to comment
Share on other sites

Ohohoho, dućan u Dubravu, kume
Će bude akcija, 10 starih za jedno novo? :D

Naravno! Akcija 10 za 1 vrijedi za starosne umirovljenike sa svim original zubima, uz pratnju djeda i bake

Link to comment
Share on other sites

ima tamo negdje jedan fini i jeftini dućan akumulatora, netko ga je hvalio na forum hr., možda nađem link ili sliku na google maps...

Link to comment
Share on other sites

u biti su Sesvete, evo link na kartu, navodno je jedan od najpovoljnijih. Križanje s ulicom kaktusa

Max Power

Link to comment
Share on other sites

Dobre cijene ima i Tab Baterije na Čulinečkoj, baš sam jučer slao upit, Topla TOP 54Ah (510A) je samo 380kn, jamstvo 36mj.

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

Dobre cijene ima i Tab Baterije na Čulinečkoj, baš sam jučer slao upit, Topla TOP 54Ah (510A) je samo 380kn, jamstvo 36mj.

Super cijena!

Kod TAB Baterija (Topla Energy, Topla Top, Vesna), prilikom kupnje obratite pažnju na starost aku. To je "sakriveno" u kodu otisnutim vrućim žigom kod desne, + kleme.

Ako je otisnuto npr. F11739, to znači da je aku proizveden u 39.-tom tjednu 2017. godine

Link to comment
Share on other sites

Yes :-)

Avenija Dubrava 13

Otvorenoooooooo

Gdje drugdje nego kod Konjšćinske :D:D:D 

Link to comment
Share on other sites

danas sam stavio na lidlovu kopiju punjača punit moj stari akumulator, onaj tudor 53Ah koji me ostavio u Istri na parkingu ne želeći zavrtiti anlaser..

kad sam došo doma, mjerio sam mu napon i bio je oko 8 volti.. napunio sam ga tada na jakom punjaču starom, i imao je normalan napon i držao ga 2 tjedna, poslije nisam ni kontrolirao neg sam ga stavio pod stol u garaži. bio je u garaži cijelu zimu, od 9. mj 2017. znači 5 mjeseci a nije mi grijana garaža i sad ga stavim na  lidlov smart i napuni ga za 15 minuta. dakle aku nit gubi napon ni ništ.. da ga stavim u auto sigurno bi upalio i radio, samo do kad?

ovak mi služi ak za nekaj trebam 12V i nebih ga vraćao u auto jer sam često po hrvatskoj, ali ni sad neznam što mu se tad dogodilo a sad izgleda ok..

Link to comment
Share on other sites

Malo presjecam temu.

1001 tajna čudesnog sveta akumulatora

U ovom clipu između ostalog se kaže da je i novije AGM akumulatore potrebno održavati. S tim se slažem. Također savjetuje da se akumulatori nepune dok su priključeni u autu, nego sa se izvade i onda povremeno napune.

Mene zanima, šta se dešavam kad izvadim akumulatori iz auta? Radi se o AGM akumulatoru, dakle noviji je auto. Koji podaci se "brišu"?

Edited by bosanac
Mala, velika slova.
Link to comment
Share on other sites

Bilo već.

Kod mene se briše kod za radio, sve oko trip računala i položaji podizača prozora. Radio stanice ostaju sačuvane iz nekog razloga :/

Link to comment
Share on other sites

I kod mene isto tako.

Kad sam zamjenio aku,izbrisao se kod od radia, podaci na kompu i postavke prozora.

Malo sam se zbog toga uplašio, ali za dva dana je bilo sve ok. Stanice ostale u memoriji

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kod ovih malih punjaca sa malom strujom nema kaj bit instalaciji. Ali old school 6A punjac nebi ni ja prikljucio na instalaciju..

Link to comment
Share on other sites

Ne znam jesam li u pravu, ali ne vidim što bi se moglo dogoditi. Akumulator pegla ripple od punjača isto kao što pegla ogroman ripple od alternatora.

Bilo bi potrebno žešće filtriranje da se bez akumulatora u paraleli popegla napon alternatora da bude jednako stabilan kao s akumulatorom.

Link to comment
Share on other sites

Problem starih su da znaju otic i na 16-17V ako ih se pusti bez nadzora nakon nekog vremena. Tj na izlazni napon transformatora kolki god on bio minus pad napona na diodi.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za aquarius..

Moram jedan dan skočiti do Berenn poslovnice u ZG na testiranje kapaciteta i ispravnost akumulatora pa me zanima koliko dugo traje testi te da li je poželjno da je akumulator na 90-100% (12,7V) napunjenosti tako da ga znam staviti na punjač dan prije.. .



 

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za aquarius..

Moram jedan dan skočiti do Berenn poslovnice u ZG na testiranje kapaciteta i ispravnost akumulatora pa me zanima koliko dugo traje testi te da li je poželjno da je akumulator na 90-100% (12,7V) napunjenosti tako da ga znam staviti na punjač dan prije.. .



 

Preduvjet za točno testiranje je da je aku potpuno napunjen, odnosno napon min. 12,5V. 

Test traje kratko, samo nekoliko minuta. 

Ne znam jesam li u pravu, ali ne vidim što bi se moglo dogoditi. Akumulator pegla ripple od punjača isto kao što pegla ogroman ripple od alternatora.

Bilo bi potrebno žešće filtriranje da se bez akumulatora u paraleli popegla napon alternatora da bude jednako stabilan kao s akumulatorom.

Otprilike tako nekako. Aku, osim što funkcionira kao spremnik el. energije, ujedno filtrira i ustabiluje napon alternatora.

Link to comment
Share on other sites

Također savjetuje da se akumulatori nepune dok su priključeni u autu, nego sa se izvade i onda povremeno napune.

Stara škola :-) Ako je punjač "pametan", a uz to je u uputama punjača navedeno da nije potrebno odspajanje klema, onda nije.

Punjači koji nisu "inteligentni", nemaju mogućnost prilagodbe stanju akumulatora, pa kad se aku napuni, punjač i dalje trpa struju svom snagom. Zato takve treba upotrebljavati samo kad je aku odspojen od vozila. 

 

 ovom clipu između ostalog se kaže da je i novije AGM akumulatore potrebno održavati. S tim se slažem. T

SVE akumulatore je potrebno održavati

danas sam stavio na lidlovu kopiju punjača punit moj stari akumulator, onaj tudor 53Ah koji me ostavio u Istri na parkingu ne želeći zavrtiti anlaser..

kad sam došo doma, mjerio sam mu napon i bio je oko 8 volti.. napunio sam ga tada na jakom punjaču starom, i imao je normalan napon i držao ga 2 tjedna, poslije nisam ni kontrolirao neg sam ga stavio pod stol u garaži. bio je u garaži cijelu zimu, od 9. mj 2017. znači 5 mjeseci a nije mi grijana garaža i sad ga stavim na  lidlov smart i napuni ga za 15 minuta. dakle aku nit gubi napon ni ništ.. da ga stavim u auto sigurno bi upalio i radio, samo do kad?

ovak mi služi ak za nekaj trebam 12V i nebih ga vraćao u auto jer sam često po hrvatskoj, ali ni sad neznam što mu se tad dogodilo a sad izgleda ok..

Izmjera napona i ničeg drugog, u praksi i ne znači puno. Evo baš jučerašnji primjer, Mazda 323 dizlo, unutra 90Ah. Napon 12,9V, startna struja nekih 520A (od deklariranih 700A). Čovjek hoće kresnuti auto, al ništa (do mene se dovuka tako što je posudio struju preko kabla da upali auto). Mora sam ga izvaditi iz auta i odnijeti u operacijsku salu :-) Stavim ga na stroj za testiranje pod opterećenje, i kazaljka odmah pada u crveno. Znači, naizgled više-manje ok akumulator pri kraju životnog vijeka, al čim ga se malo optereti napon pada na 2-3V. Neupotrebljiv. Ne kažem da je takav slučaj i sa tvojim Tudorom. Odnesi ga na ispitivanje, da znaš jel čemu.

Btw većina proizvođača uopće ne uzima akumulator pod reklamaciju ako je početni, zatečeni napon manji od 9V

Link to comment
Share on other sites

Osim ovdje navedenih 60Hz i 24V, imaju li ovakvi stari trafo-punjači uopće ikakvih prednosti nad ovim novima?

 

https://edigital.hr/punjac-akumulatora/punjac-gzl50-12v-24v-3020a-230v-5060hz-snaga-600w-p50528

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

To ti je kao da pitaš ima li R4 iz 1980-te ikakve prednosti nad, štajaznam, Cliom 3, osim što je jeftiniji za održavanje :-)

Edited by aquarius
Link to comment
Share on other sites

A ono, meni čudno što ih prave uopće, a cijena nije puno manja... :/

Link to comment
Share on other sites

A ono, meni čudno što ih prave uopće, a cijena nije puno manja... :/

Kinezi će ih radit dokle god ima potražnje. A potražnje ima. Dobar postotak kupaca gleda ove inteligentne punjače s nepovjerenjem, više vole dobar stari trafo, i da punjač ima barem 20 kila. Jer znamo da je na našim prostorima golf dvica dizel pojam neuništivog stroja

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.