Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

da, spojiš kleme bilokojeg akumulatora kad otpajaš svoj da ne ostane bez napona, kad ubaciš novi, samo skineš kleme i gotovo, ja imam jedan aku koji mi služi za takve egzibicije, a i ovaj od skutera je dosta..

Link to comment
Share on other sites

On 19. 02. 2019. at 20:05, metropolac said:

Da li smijem sam promijeniti aku na Scenicu 3 1.5 dCi 2012.g. start/STOP? Hoće li se nešto od elektronke zblesaviti? Hoće li mi se radio zaključati? Imao sam tvornički Vartu, pa isto uzeti...384cdd01a0328e22bc43cdde5fa2018d.jpg

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

Da li je to na slici L+ ili D+

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

Baš jučer imao izmjenu na istom autu. Neće se ništa zblesaviti ako ostane bez napona nekoliko minuta. To je AGM, D+.

Prije izmjene - obavezno zatvoriti sve prozore i izvući ključ iz brave!

Moraš prvo skinuti plastiku odostraga (skida se samo dio te plastike/kućišta) da bi mogao doći do šarafa koji drži ovu zaštitnu limicu preko akumulatora. Trebat će ti nasadni ključ 8-ica. Odvidaj oba šarafa i skini taj lim. Skini prvo - klemu, pa onda +. Sa + kleme starog akumulatora skini ovo šta je zavidano na nju, i premjesti na novi akumulator, kojega stavljaš obrnutim redoslijedom, tj. prvo +, pa - klema, pa lim, pa zavidati oba šarafa na limu.

On 20. 02. 2019. at 14:49, metropolac said:

Zanima me da li će mi nakon zamjene aku na parkingu se pojaviti neke greške koje ne mogu resetirati sam, već ću morati na reset s dijagnostikom?

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

Nikakve greške nema. Samo nakon zamjene akumulatora moraš ponovo kalibrirati sve prozore i vrata.

On 20. 02. 2019. at 15:42, Ivan1902 said:

Pa imat ce i na VAG-u, na VAG-u je potrebno kodiranje samo ukoliko zelis da ti S/S radi uredno...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
 

Nikakvo kodiranje na VW sa start/stop sistemom nije potrebno ako je vozilo za vrijeme izmjene akumulatora bilo pod naponom ?

On 20. 02. 2019. at 18:11, metropolac said:

Ima li netko 1.5 dCi 2012.g. 81 kW/110 KS? Ja imam taj motor u Grand Scenicu i moj aku je Varta AGM start-stop 70 Ah, 760A, (valjda D+). Izdržao je od 08.2012. do danas. Imate li jače-slabije akumulatore, ima li ljudi koji su stavljali obične aku umjesto AGM?

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

Hm, možeš staviti i običan ako nećeš koristiti start/stop. Iako se to u pravilu ne radi. Da dođeš kod mene zamijenit akumulator i želiš običan, ne bih dao jamstvo na akumulator.

On 21. 02. 2019. at 8:05, metropolac said:

Izgleda da imam. Vidi se na slici. Što sad?cf2b1dfa3c8f41b11bc4892e7ed59f79.jpg

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

Vidiš ovaj jezičac na + klemi? On je predviđen da se na njega spaja neki drugi izvor struje kad se mijenja akumulator. - pol spajaš negdje na šasiju ili još bolje na blok motora.

21 hours ago, ivan.martinko said:

da, spojiš kleme bilokojeg akumulatora kad otpajaš svoj da ne ostane bez napona, kad ubaciš novi, samo skineš kleme i gotovo, ja imam jedan aku koji mi služi za takve egzibicije, a i ovaj od skutera je dosta..

Samo pripaziti da + klema slučajno ne takne šasiju ili blok motora. Vatromet zagarantiran.

On 19. 02. 2019. at 20:05, metropolac said:


 

U privitku su ti upute za izmjenu akumulatora i naknadno štelanje prozora

ren18bd.pdf

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koji aku je lik uzeo za tog scenica ak nije tajna i koji kapacitet/struja?

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ivan.martinko said:

Koji aku je lik uzeo za tog scenica ak nije tajna i koji kapacitet/struja?

 

 

Exide AGM 70Ah 760A

1.104,00 Kn s popustom

ek700.jpg

Link to comment
Share on other sites

popust je što ti ga sigurno da friškog i punog i namontira na auto. ;)

Sa Siluxa ne bih ni nakovanj naručio jer bi sigurno poslali naopako

Link to comment
Share on other sites

Pa ovo je još ok, u smislu da imaju bar nešto nižu cijenu od konkurencije..
Ja kad sam prije par tjedana tražio novi aku za Clijača Beren u ZG je bio uvjerljivo najskuplji, i to dosta, 20% za Exide i Yuasu.





 


 

Link to comment
Share on other sites

Exide koji mi imamo u trgovinama je proizveden u Njemačkoj.

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hm, a jesu li bolji sastavljači akumulatora Turci i Balkanci u Njemačkoj ili Španjolci i Arapi u Španjolskoj pitanje je sad... :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naucili smo da cim tezi aku je, bolji je. Ima vise olova. Znaci nema veze odkud je nego kolko ima kila [emoji16]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

osim ako nije Li-ion za Porsche :bigl:

 

porsche-lightweight-lithium-ion-12-volt-

da, to je cijeli akumulator, nije samo poklopac :D

Link to comment
Share on other sites

On 24. 02. 2019. at 20:19, trigi said:

Gdje se još proizvode Exide i gdje su proizvedeni, ako znaš,  ovi sa linkova ?

Mi uzimamo original njemački Exide. Inače, Exide se proizvodi i u Italiji, ima tvornica u okolici Milana, pa neke trgovine uzimaju "talijanske" Exide akumulatore. Odakle ih uzimaju Molydon i Silux konkretno, ne znam. Obzirom da sam u ovome već nekoliko godina, naučio sam razlikovati njemačke od talijanskih

On 24. 02. 2019. at 20:58, frenchkey said:

Hm, a jesu li bolji sastavljači akumulatora Turci i Balkanci u Njemačkoj ili Španjolci i Arapi u Španjolskoj pitanje je sad... :D

Njemački su kvalitetniji. Npr Exide premium proizveden u njemačkoj ima 3 godine jamstva, a "talijan" 2 godine

On 24. 02. 2019. at 21:14, ivan.martinko said:

Naucili smo da cim tezi aku je, bolji je. Ima vise olova. Znaci nema veze odkud je nego kolko ima kila emoji16.png

Djelomično si u pravu. Međutim, nije samo bitna težina, ima tu još faktora koji utječu na kvalitetu akumulatora

On 24. 02. 2019. at 21:21, frenchkey said:

osim ako nije Li-ion za Porsche :bigl:

 

porsche-lightweight-lithium-ion-12-volt-

da, to je cijeli akumulator, nije samo poklopac :D

Za koji Porsche?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kaj znaci original njemacki, pa nije talijanski exide akumulator plagijat.. btw exide je americka firma i ima tvornice posvuda. A u tvornicama im rade turci i albanci i bugari i arapi.. crnci, bjelci i kinezi..

Link to comment
Share on other sites

Pa vidiš da i sami kuže koja tvornica izbacuje kvalitetnije proizvode kad su im jedni na 24mj, a drugi na 36mj jamstva.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ivan.martinko said:

Kaj znaci original njemacki, pa nije talijanski exide akumulator plagijat.. btw exide je americka firma i ima tvornice posvuda. A u tvornicama im rade turci i albanci i bugari i arapi.. crnci, bjelci i kinezi..

Naravno da nije plagijat. I potpuno je nebitno da li u tvornici rade arapi ili marsovci. Znaju se standardi proizvodnje

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, aquarius said:

Njemački su kvalitetniji. Npr Exide premium proizveden u njemačkoj ima 3 godine jamstva, a "talijan" 2 godine

Znači treba tražiti Exide premium sa 3 godine jamstva pa je sigurno njemački ?

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, trigi said:

Znači treba tražiti Exide premium sa 3 godine jamstva pa je sigurno njemački ?

Pojedine trgovine uzimaju "talijanski" exide jer su im jeftiniji i imaju veću zaradu. Niti Varta niti Bosch u trgovinama nisu njemačke proizvodnje. Danas svatko tko ima kesu može za svoje ime i svoj račun uvoziti što god želi. Ne želim tvrditi da je exide proizveden u njemačkoj kvalitetniji od onog iz italije. Ako razlike i ima, ona je vjerojatno u nijansama. Ali zašto je talijanima jamstvo kraće za godinu dana?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, aquarius said:

Za koji Porsche?

Samo za start. Pored tog ima i klasični za napajanje ostalih trošila

Link

Link to comment
Share on other sites

nigdje na akumulatoru ne piše kolika je garancija, to ovisi o tržištu kao i uvjeti garancije koji su svugdje drugačiji..

tak da te cake o garancijama su vrlo diskutabilne.. koješta uopće ne pokriva garancija..

najčešće se kupce privuče sa dužom garancijom a onda ak krepa prije, natezanje sa trgovcem oko zamjene, popravka, punjenja itd.. na exide stranici sam našao da postoji free replaement period 20 mjeseci i pro rata preiod od 36 mjeseci na sve exide olovne baterije... nebitno odakle su.

https://www.exideindustries.com/products/automotive-batteries/warranty-terms.aspx

http://www2.exide.com/Media/files/Downloads/TransAmer/Transportation Americas Brochures for Download/consumer warranty document 11-14.pdf

tih 24, 36 ili 48 mjeseci u hrvatskoj možeš objesiti mačku o rep.. idealno je kad imaš nekog poznanika u dućanu ili kod uvoznika koji će ti uvažiti sve reklamacija al to je rijetkost..

tak da ne nasjedajte na te gluposti. evo ovaj engleski shop nudi 48 mjeseci na exide premium, iz koje je on države? original iz USA?

 

EA1000 017 019_5062.jpg

na službenoj exide stranici imaš online registraciju akumulatora, ak se registriraš, dobivaš još 6 mjeseci garancije, jel tak, to vrijedi i kod nas, ili ipak ne?

https://www.exidecare.com/register-your-battery/

a u australiji su ovakvi uvjeti garancije

http://www.exidebatteries.com.au/terms/terms

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.