Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

5 hours ago, aquarius said:

Koja marka akumulatora?


Exide. Onaj namijenjen za VW koji je bio na akciji početkom godine.

Link to comment
Share on other sites

nema izgubila se negdje, a gore je čepić na njemu. Ne znam dali da ga skinem
Ak se cepovi otvaraju, mora imati odusak..
Link to comment
Share on other sites

On 19. 11. 2018. at 19:39, borny said:


Exide. Onaj namijenjen za VW koji je bio na akciji početkom godine.

Šifra datuma proizvodnje se vidi dolje lijevo, kad odozgora gledaš akumulator

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

@aquarius i ekipa,

Bio jučer u lokalnim autodijelovima pa smo usput spojili na njihov tester aku iz scenica dci, još je tvornički AGM iz 2012. Auto nema nikakvih problema kod paljenja, grije kod prvog dnevnog paljenja 2-3 sekunde i ljeti i zimi i nakon toga dalje pali bez predgrijavanja. Sumnjam da je možda i koji grijač već mrtav, ali ne da mi se raskopati pola auta da dođem do njih. Motor je onaj s pumpom goriva u rezervoaru tako da stvarno pali na zub, S&S je isključen. Nikakvih grešak niti poruka vezanih na aku dosad nije bilo.

Rezultati testiranja na fotki ispod. Taj dan je vani temp bila +8, ali auto je palio bez problema i na -2, manje nismo još imali ove zime. Možda je malo ispražnjen, bilo dosta kratkih relacija prije toga, prethodno sam provjerio stanje na dijagnostici koja je ispisala da je aku 67% pun, napravio 15 km i nakon pauze od 10 min smo išli mjeriti.  Sad je vani naštekan onaj lidl punjač pa ću vidjeti što će napraviti, zadnji put kad sam to probao nije ništa napunio.

Nisam htio puno ulaziti u teoretske rasprave s ekipom tamo oko mjerenja. Uglavnom, po njima je aku mrtav, čudo je što auto uopće pali i hitno trebam novi. Trgovci, što ćeš :)

Meni taj njihov tester izgleda kao neka igračka, vidim tu da su izgleda program stavili za standarni (liquido standard), zar ne bi ti testeri trebali imati poseban program za AGM?

Ovaj status napunjenosti od 76% mi čak izgleda i ok, dijagnostika mi je pokazala 67%, valjda se nešto i napunio u 15km življe vožnje, a i bilo je prošlo tek 10 min od gašenja auta pa je valjda i napon bio nešto viši.

Ovih 472A, to mora biti neka procjena? Jer taj uređaj ima neke male klemice i izmjerio je to u roku dok veliš keks.

Da li mogu očekivati kakvu značajniju promjenu tih vrijednosti kd se aku napuni?

Auto zasad pali bez problema, ali vidjeti ćemo kad zahladi još malo. Ujutro multimetrom mjerim dosta niski napon, cca 12.1-12.3. Nemam dosad iskustva s AGM aku, jel moguće da oni rade na malo nižem naponu?

Sad ne znam da li da se spremam na kupnju novoga, malo me plaše ovi rezultati i niski jutarnji napon?

Zvao sam druge tu lokalne autodijelove i imaju tester, ali moram donijeni napunjen i odspojen. Iako mi se to čini kao bolja metoda mjerenja, trenutno nisam u mogućnosti to raditi. Spremam se na kontinent uskoro i ako lupe nekakve temp od -10 ujutro, moglo bi biti zanimljivo :)

Može li se aku ispravno testirati dok je prikopčan na autu?

varta_70Ah_760A_VRLA_original.jpg

2018-12-22_test_rezultat_za_forum.jpg

Link to comment
Share on other sites

[mention=2675]aquarius[/mention] i ekipa,
Bio jučer u lokalnim autodijelovima pa smo usput spojili na njihov tester aku iz scenica dci, još je tvornički AGM iz 2012. Auto nema nikakvih problema kod paljenja, grije kod prvog dnevnog paljenja 2-3 sekunde i ljeti i zimi i nakon toga dalje pali bez predgrijavanja. Sumnjam da je možda i koji grijač već mrtav, ali ne da mi se raskopati pola auta da dođem do njih. Motor je onaj s pumpom goriva u rezervoaru tako da stvarno pali na zub, S&S je isključen. Nikakvih grešak niti poruka vezanih na aku dosad nije bilo.
Rezultati testiranja na fotki ispod. Taj dan je vani temp bila +8, ali auto je palio bez problema i na -2, manje nismo još imali ove zime. Možda je malo ispražnjen, bilo dosta kratkih relacija prije toga, prethodno sam provjerio stanje na dijagnostici koja je ispisala da je aku 67% pun, napravio 15 km i nakon pauze od 10 min smo išli mjeriti.  Sad je vani naštekan onaj lidl punjač pa ću vidjeti što će napraviti, zadnji put kad sam to probao nije ništa napunio.
Nisam htio puno ulaziti u teoretske rasprave s ekipom tamo oko mjerenja. Uglavnom, po njima je aku mrtav, čudo je što auto uopće pali i hitno trebam novi. Trgovci, što ćeš [emoji4]
Meni taj njihov tester izgleda kao neka igračka, vidim tu da su izgleda program stavili za standarni (liquido standard), zar ne bi ti testeri trebali imati poseban program za AGM?
Ovaj status napunjenosti od 76% mi čak izgleda i ok, dijagnostika mi je pokazala 67%, valjda se nešto i napunio u 15km življe vožnje, a i bilo je prošlo tek 10 min od gašenja auta pa je valjda i napon bio nešto viši.
Ovih 472A, to mora biti neka procjena? Jer taj uređaj ima neke male klemice i izmjerio je to u roku dok veliš keks.
Da li mogu očekivati kakvu značajniju promjenu tih vrijednosti kd se aku napuni?
Auto zasad pali bez problema, ali vidjeti ćemo kad zahladi još malo. Ujutro multimetrom mjerim dosta niski napon, cca 12.1-12.3. Nemam dosad iskustva s AGM aku, jel moguće da oni rade na malo nižem naponu?
Sad ne znam da li da se spremam na kupnju novoga, malo me plaše ovi rezultati i niski jutarnji napon?
Zvao sam druge tu lokalne autodijelove i imaju tester, ali moram donijeni napunjen i odspojen. Iako mi se to čini kao bolja metoda mjerenja, trenutno nisam u mogućnosti to raditi. Spremam se na kontinent uskoro i ako lupe nekakve temp od -10 ujutro, moglo bi biti zanimljivo [emoji4]
Može li se aku ispravno testirati dok je prikopčan na autu?
varta_70Ah_760A_VRLA_original.jpg.1a7a8052793e3fab46d74f75dc3ac87c.jpg
2018-12-22_test_rezultat_za_forum.jpg.5dc87085f2ce0587096d718685139047.jpg
Da bi dobio točan rezultat testiranja, akumulator mora biti napunjen. A 12,4V to nije...

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

Da bi dobio točan rezultat testiranja, akumulator mora biti napunjen. A 12,4V to nije...

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

I ta jutarnja voltaža, 12,1V,... to je napola isražnjen akumulator. Kad temp bude ispod nule, voltaža će biti i manja.

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jučer auto bio veći dio dana na lidl punjaču, nakon toga navečer odvozio dvije ture od po 30 km, ujutro napon 12.21
Preko OBD Dijagnostike veli pun 76%.
Lidl punjač mi se čudno ponaša, nakon kraćeg vremena počne raditi ovako:
https://youtu.be/IIXU3FmMvcY
ISto se događa i na poziciji za AGM i za obične aku. Vrti u krug, krene od 12.7V, diže napon do 14.4, tu prikaže da je aku pun, naglo padne natrag do 12.7 i tako ukrug.
Aku je nemoguće napuniti tim punjačem.
Drugi, obični aku na cliu isti punjač puni bez problema.
Meni izgleda kao da aku ne drži više napon. Ili možda nešto siše struju i dok je auto ugašen.
Aku je star, ali volio bi isključiti mogućnost da je problem u punjenju ili tako nečem prije nego iskrcam 1000+ kn za novi aku :)
Imam dobra iskustva s Toplom na druga dva auta, imaš preporuku što kupiti za ovaj auto?

 

Link to comment
Share on other sites

Malo mi se to sve skupa čudno ponaša. Jutros naštekao dijagnostiku i dok sam se vozio na posao pratim status napunjenosti. Vani početnih 7 stupnjeva.
Od početnih 76% i 12.2V, alternator u nekoliko minuta napuni do 97%. Pritom je napon 14.4-14.5 i alt. load ide do 1500W. Nakon toga u idućih par minuta napon na aku je 12V+ i status pada do 93-95%, alternator load je pritom na 300-400W, očito ne puni za to vrijeme.
Nakon toga opet kreće u punjenje, isti napon i snaga. I tako u krug.
Ostavio sam ga na parkingu s 94%, ugasio klimu, radio i svjetla pa ću vidjeti popodne kako bude.
Jako me to punjenje ukrug podsjeća na ponašanje lidl punjača, praktički identično.

Link to comment
Share on other sites

Piše gore u koliko je star, sve upućuje da je oslabio, Idem pomalo tražiti drugi. Tim više što sam našao zabilježenu svježu grešku oko grijača.

Link to comment
Share on other sites

nakon 10 godina, bosch s4 zasluzeno otisao u mirovinu. na clio stavljen novi exide akumulator, pali ko zmaj! :D

Link to comment
Share on other sites

On 24. 12. 2018. at 7:21, Alen said:

Jučer auto bio veći dio dana na lidl punjaču, nakon toga navečer odvozio dvije ture od po 30 km, ujutro napon 12.21
Preko OBD Dijagnostike veli pun 76%.
Lidl punjač mi se čudno ponaša, nakon kraćeg vremena počne raditi ovako:
https://youtu.be/IIXU3FmMvcY
ISto se događa i na poziciji za AGM i za obične aku. Vrti u krug, krene od 12.7V, diže napon do 14.4, tu prikaže da je aku pun, naglo padne natrag do 12.7 i tako ukrug.
Aku je nemoguće napuniti tim punjačem.
Drugi, obični aku na cliu isti punjač puni bez problema.
Meni izgleda kao da aku ne drži više napon. Ili možda nešto siše struju i dok je auto ugašen.
Aku je star, ali volio bi isključiti mogućnost da je problem u punjenju ili tako nečem prije nego iskrcam 1000+ kn za novi aku :)
Imam dobra iskustva s Toplom na druga dva auta, imaš preporuku što kupiti za ovaj auto?

 

Loš akumulator ?

1 minute ago, aquarius said:

Loš akumulator ?

Preporuka, Yuasa EFB 70Ah (YBX7096). Nema neke velike razlike u cijeni između Tople i Yuasa, međutim, Yuasa ti daje 36 mjeseci jamstva ?

Link: http://beren.hr/yuasa-akumulatori/   + besplatna izmjena

Link to comment
Share on other sites

Jel se to meni čini ili je topla u zadnjih par godina malkice... Precijenjena... ?

Link to comment
Share on other sites

Preporuka, Yuasa EFB 70Ah (YBX7096). Nema neke velike razlike u cijeni između Tople i Yuasa, međutim, Yuasa ti daje 36 mjeseci jamstva [emoji6]

Link: http://beren.hr/yuasa-akumulatori/   + besplatna izmjena

 

Hvala za preporuku.

Piše na webu 30 mj. jamstva default_smilie2.gif

Još nešto - EFB?

Origigi je AGM, da li nešto posebno gubim ako stavim EFB koji je u biti i dalje s tekućim elektrolitom?

S&S je isključen na autu.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 
Hvala za preporuku.
Piše na webu 30 mj. jamstva default_smilie2.gif
Još nešto - EFB?
Origigi je AGM, da li nešto posebno gubim ako stavim EFB koji je u biti i dalje s tekućim elektrolitom?
S&S je isključen na autu.
 
 
 
Jamstvo je 36 mj na Yuasu EFB i AGM.
A ako je original bio AGM, onda bi trebao, po školski, opet staviti AGM. Jer EFB i AGM ipak imaju različite modove punjenja, pa je sigurno i alternator tvog vozila naštelan za AGM.

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 29. 12. 2018. at 6:42, zeko said:

Optima yellow top mislim ugradit u daciu, samo oni ne nude u agm izvedbi.

 

Optima akumulatori i jesu AGM

Link to comment
Share on other sites

On 28. 12. 2018. at 13:31, aquarius said:

?

Preporuka, Yuasa EFB 70Ah (YBX7096). Nema neke velike razlike u cijeni između Tople i Yuasa, međutim, Yuasa ti daje 36 mjeseci jamstva ?

Link: http://beren.hr/yuasa-akumulatori/   + besplatna izmjena

Yuasa je 30mj na 7000 seriju i kod nas je još jeftinija. ;)

Ja osobno bih uvijek stavio AGM.

Link to comment
Share on other sites

On 29. 12. 2018. at 6:42, zeko said:

Optima yellow top mislim ugradit u daciu, samo oni ne nude u agm izvedbi.

 

Zeko, forsaš se, fakat ti ne treba. Bacaš lovu bezveze.

Link to comment
Share on other sites

Evo, ja imam EFB+, kakva je razlika između AGM-a i tog mog?
EFB je s tekućim elektrolitom, a AGM je s upijenim elektrolitom, to je osnovna razlika.

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.