Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Meni nikad ništa, a imao sam ljetos slučaj da je auto jedva zavrtio kod paljenja. Ok, bio je aku skoro prazan, ali bilo bi lijepo da neko upozorenje ispiše.

Link to comment
Share on other sites

Kaj znace ovi brojevi na schneider akumulatoru? To je deda kupio neki genericki aku ko onaj koji sam ja silom prilika uzeo u puli za vikend na pumpi. 4 MAX mislim. obican otvoreni tip sa cepicima prelijepljenima naljepnicama.
Svaka druga celija nije bila kak treba puna pa sam dopunio do oznake.
Nije nijedna bila suha ali nije bilo na oznaci ili vise. Mislim obican jeftilen aku 55Ah za 350 kn i onda prelijepe cepove. Malo slika sam stavio. Valjda bu izdrzao ovu zimu pa na jesen nekaj konkretno i vece jer je bio veci u kucistu, vide se tragovi starog. Mozda topla top 62 Ah..


341b5e81f2382ebbfec6b9c9dc07c86a.jpgf5a5db5e7efb828f77ac73bd1f6df108.jpg41545bae6a68fd75972bb57b1e3fca3f.jpg147467af4ba64b51c101284df1e82097.jpg346a70dfb8f6a66d8148601f384d213a.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Postovanje, nisam nasao temu o alternatorima pa cu pitati ovdje, od neki dan me muci ili alternator ili akumulator, Desilo se da jednog jutra nije jednostavno htio upaliti, skinuo sam akumulator i napunio i onda je palio ali mi u leru svjetli znak aku, ugasi se tek na oko 2000 obrtaja. Sad je bi to mogao biti regler ili sta? Rijec je o autu iz potpisa

Link to comment
Share on other sites

On 26. 01. 2019. at 11:23, Miro said:

Postovanje, nisam nasao temu o alternatorima pa cu pitati ovdje, od neki dan me muci ili alternator ili akumulator, Desilo se da jednog jutra nije jednostavno htio upaliti, skinuo sam akumulator i napunio i onda je palio ali mi u leru svjetli znak aku, ugasi se tek na oko 2000 obrtaja. Sad je bi to mogao biti regler ili sta? Rijec je o autu iz potpisa

99% da je loš i dotrajao akumulator. 

Link to comment
Share on other sites

Za vikend si sjebo akumulator na Cliu, izvadio ga iz auto i odnio u stan na punjenje, pri povratku se okliznuo na ledu i tresnuo, akumulator mi pao točno na čošak, udubila se plastika i sad mrvicu slini na tom mjestu pa se ne bih igrao sa time. Sreća u nesreći je da je star 7.5g pa i nije neka strašna tragedija iako je mogao još neko vrijeme, palio je bez problema, u pitanju je Fiamm Titanium Plus.

Zanima koja je preporuka, što uzeti, svi imaju jamstvo od 36 mjeseci.


- YUASA 3000 YBX3063 - 45Ah (EN1 425A/ EN2 510A) - 405,00kn
- EXIDE Premium EA472 - 47Ah (510A) - 455,00kn (uz ostavljanje starog)
- FIAMM Titanium PRO - 50Ah (520A) - 464,00kn (uz ostavljanje starog)

Kod Yuasa je startna struja EN1 425A tj. EN2 510A, kod ovih ostalih nije navedeno da li se radi o EN1/EN2.

Link to comment
Share on other sites

Danas pregledom kod autoelektricara utvrdeno kvar alternatora, majstor kaze najvjerojatnije kolektor. da li tko zna cijene tih dijelova tj popravaka?

Link to comment
Share on other sites

On 28. 01. 2019. at 14:23, Ico_Zg said:

Zanima koja je preporuka, što uzeti, svi imaju jamstvo od 36 mjeseci.

- YUASA 3000 YBX3063 - 45Ah (EN1 425A/ EN2 510A) - 405,00kn
- EXIDE Premium EA472 - 47Ah (510A) - 455,00kn (uz ostavljanje starog)
- FIAMM Titanium PRO - 50Ah (520A) - 464,00kn (uz ostavljanje starog)

Kod Yuasa je startna struja EN1 425A tj. EN2 510A, kod ovih ostalih nije navedeno da li se radi o EN1/EN2.

Bilo koji da uzmeš, nećeš pogriješiti. Ako si i dosad bio zadovoljan, uzmi ponovo Fiamm.

Exide i Fiamm izražavaju startnu struju po EN2 normi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prema informacijama iz Exide kataloga akumulator bi trebao po šifri mogao odgovarati 4 različita modela, no prema dimenzijama odgovara modelu EA640. Koji bi se eventualno jači/akumulator većeg kapaciteta mogao ubaciti? Originalno Exide sam našao najpovoljnije na internetu za 576 kn, ali mi je shop dosta daleko i poštarina je boli glava. Ugrubo, za ispod 600 kn ga nisam našao. Koja bi bila alternativa? Želim neki jači i s većim kapacitetom staviti iz razloga što planiram slagati muziku na ljeto.

IMG_20190217_121658.jpg

Link to comment
Share on other sites

koliki ti maksimalno velik stane u kućište..

kod mene ako se sjećam 278x175x190, a to je npr topla top 75Ah.. iako mi je tvornički 60Ah ko i na tvom autu..

ja ću staviti 62 ili 66 Ah

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

koliki ti maksimalno velik stane u kućište..

kod mene ako se sjećam 278x175x190, a to je npr topla top 75Ah.. iako mi je tvornički 60Ah ko i na tvom autu..

ja ću staviti 62 ili 66 Ah

Meni je 242x175x190... ma da imam fore do ECU-a još par cm i prema svjetlu... ali bi trebao poravnati kadicu da nema ogradice jer inače s njom imam par mm, ni toliko lufta čak nemam...

Link to comment
Share on other sites

Da li smijem sam promijeniti aku na Scenicu 3 1.5 dCi 2012.g. start/STOP? Hoće li se nešto od elektronke zblesaviti? Hoće li mi se radio zaključati? Imao sam tvornički Vartu, pa isto uzeti...384cdd01a0328e22bc43cdde5fa2018d.jpg

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Da li je to na slici L+ ili D+

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja imam vjerojatno takav radio u meg3 i nije me trazio nikakav kod, makar ga je bivsi vlasnik zapisao u servisnu knjizicu. 4 znsmenke. O cem ovisi jel radio trazi kod il ne?

Link to comment
Share on other sites

Zanima me da li će mi nakon zamjene aku na parkingu se pojaviti neke greške koje ne mogu resetirati sam, već ću morati na reset s dijagnostikom?

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, frenchkey said:

ako si brz sa izmjenom možda neće tražiti...

ma bio je vani nekoliko sati, na punjaču i još odstajao..

23 minutes ago, metropolac said:

Zanima me da li će mi nakon zamjene aku na parkingu se pojaviti neke greške koje ne mogu resetirati sam, već ću morati na reset s dijagnostikom?

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

neznam zašto bi se javile ikakve greške, samo taj radio kod možda..

kod fauvea moraš kroz dijagnostiku kodirati akumulator, bokte, jer ne prepozna kapacitet akumulatora ak si stavio veći, između ostalog sam se tog njemačkog zla riješio..

za sve ti treba dijagnostika i kodiranje.. kaos.

Link to comment
Share on other sites

Kako vozilo moze prepoznati kapacitet akumulatora osim ako isto ne iskodiras?

Auto vuce koliko mu treba, i onda ili radi, ili ne radi, ovisno da li je dobio dovoljno ili nije...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa na renou se ne kodira akumulator koliko ja znam.. ako umjesto 50 staviš 60Ah, ne trebaš ništa mijenjati u postavkama a aku će imati veći kapacitet i startnu struju, očito..

Link to comment
Share on other sites

pa na renou se ne kodira akumulator koliko ja znam.. ako umjesto 50 staviš 60Ah, ne trebaš ništa mijenjati u postavkama a aku će imati veći kapacitet i startnu struju, očito..
Pa imat ce i na VAG-u, na VAG-u je potrebno kodiranje samo ukoliko zelis da ti S/S radi uredno...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima li netko 1.5 dCi 2012.g. 81 kW/110 KS? Ja imam taj motor u Grand Scenicu i moj aku je Varta AGM start-stop 70 Ah, 760A, (valjda D+). Izdržao je od 08.2012. do danas. Imate li jače-slabije akumulatore, ima li ljudi koji su stavljali obične aku umjesto AGM?

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

pa na renou se ne kodira akumulator koliko ja znam.. ako umjesto 50 staviš 60Ah, ne trebaš ništa mijenjati u postavkama a aku će imati veći kapacitet i startnu struju, očito..

Imaju i Renaulti kodiran akumulator. Scenic dCi iz 2015. dCi ga ima npr

4 hours ago, metropolac said:

Zanima me da li će mi nakon zamjene aku na parkingu se pojaviti neke greške koje ne mogu resetirati sam, već ću morati na reset s dijagnostikom?

Vidi da li pored minusa na akumulatoru imaš konektor.

Link to comment
Share on other sites

Vidi da li pored minusa na akumulatoru imaš konektor.
Izgleda da imam. Vidi se na slici. Što sad?cf2b1dfa3c8f41b11bc4892e7ed59f79.jpg

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

imam ovo za svaki slučaj, ali bez utičnice za upaljač već direktno sa štipaljkama na prenosni aku

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.