Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Jer ke far jedno 3-4kg ukuono tezi od obicnog.

Link to comment
Share on other sites

Uzmite da kupujete Clio IV RS, napucate ga s par dodatne opreme ( tipa par paketa - cup plus, rlink, bojom i ostalo) cijena se popne na s trošarinom na, ni manje niti više nego na 233 000 kn

Da li ste spremni izdvojite još, karikiram 8000-10000kn za xenon? Vjerujem da niste

Zašto bi uopce morao doplatiti...? Godine 2002. su imali računicu ubaciti ksenon serijski (!!!) u Clio sport 172 koji je koštao 140000 kuna a sad, u 2015-oj nema računice i trebalo bi poskupit auto da bi se dobila svjetla kakva se podrazumjevaju u top modelima koji toliko koštaju.

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi uopce morao doplatiti...? Godine 2002. su imali računicu ubaciti ksenon serijski (!!!) u Clio sport 172 koji je koštao 140000 kuna a sad, u 2015-oj nema računice i trebalo bi poskupit auto da bi se dobila svjetla kakva se podrazumjevaju u top modelima koji toliko koštaju.

 

Baš to...nejasni su mi totalno...s time da Xenon doprinosi aktivnoj sigurnosti, a da ne pričam o zakretnim svjetlima koja su JAKO zgodna npr. kad juriš navečer po Sljemenu po serpentinama.

Link to comment
Share on other sites

Bez xenona, akrapovica, bremba, recara, ali sa bucket seats, 220 ks i istom emisijom co2 kao 200 ks verzija

post-414-14253694331352_thumb.jpg

 

post-414-14253694527669_thumb.jpg

post-414-14253694645547_thumb.jpg

post-414-14253694774718_thumb.jpg

post-414-14253695428694_thumb.jpg

 

post-414-1425369558926_thumb.jpg

post-414-1425369619164_thumb.jpg
 

post-414-14253694959167_thumb.jpg

post-414-1425369579673_thumb.jpg

Edited by yutasknight
Link to comment
Share on other sites

Djeluje bolje izraden od Monaca. Izvana je isti osim diamond cut felgi, bijeli s crnim krovom. Na faru pise 2xhalogen ko da je to za pohvaliti se :)

post-414-14253717730293_thumb.jpg

post-414-14253717881721_thumb.jpg

post-414-14253718087827_thumb.jpg

post-414-14253718225624_thumb.jpg

post-414-14253718406776_thumb.jpg








 

Edited by yutasknight
Link to comment
Share on other sites

Osobno, očekivao sam puno više prema najavama...

Kad znamo što je bio Clio Trophy, ovo mi sada djeluje kao ljepljenje značke Gordini na 1.2 TCe modele Twinga.  :dry:

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da je ovo samo alibi model da odrze korak sa konkurencijom u vidu peugeota 208 koji je isto izbacio tu neku posebnu ediciju.

Za nesto vise trebat ce cekati fazu 2.

Link to comment
Share on other sites

6 brzina edc nema ništa tehničkih podataka ovdje osim ks, a press kit još nemaju.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da će biti koje iznenađenje što se tiče ovijesa, kad već nije ništa drugo...

 

 

 

EDIT:

 

@JethroBovingdon: New Clio Trophy 220. Shifts up to 50% quicker. Revised steering, lower, stiffer etc. The Clio it always should been?

 

https://twitter.com/JethroBovingdon/status/572678906945413120/photo/1

Edited by Goldin
Link to comment
Share on other sites

260 nm, overboost 280 nm.

Hm, nije mi jasan onda taj mjenjac. Receno je da moze podnijeti do 250 nm. Vjerojatno se onda na njemu sta doradjivalo.

Link to comment
Share on other sites

Hm, nije mi jasan onda taj mjenjac. Receno je da moze podnijeti do 250 nm. Vjerojatno se onda na njemu sta doradjivalo.

Lamelice ne drže, a ne mjenjač. AFAIK.
Link to comment
Share on other sites

Opet ih ne kužim, sad su bar imali gdi uzeti xenon farove.

 

Zašto bi uopce morao doplatiti...? Godine 2002. su imali računicu ubaciti ksenon serijski (!!!) u Clio sport 172 koji je koštao 140000 kuna a sad, u 2015-oj nema računice i trebalo bi poskupit auto da bi se dobila svjetla kakva se podrazumjevaju u top modelima koji toliko koštaju.

 
Zato su ih sad serijski bacili u Clio initiale Paris seriju, wtf onak?
 
 
Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

fora mi izgleda al je obican. jedino felge od original rs-a odstupaju, a iskreno ni one nisu bas nesto. neznam, puno sam vise ocekivao

Link to comment
Share on other sites

• Power increased by 10 per cent to 220hp
• ‘Torque Boost’ function raises peak torque by 40Nm to 280Nm
• Refined EDC transmission delivers up to 50% faster shifts
• 30% reduction in steering wheel paddle travel for more immediate changes
• ‘Sport’ mode is now more flexible with gearshift change patterns more reactive to current driving style
• Larger turbo, new air intake and revised exhaust system
• Lower and stiffer Trophy chassis (-20mm front, -10mm back, firmer shock absorbers, revised springs 40% stiffer at the rear)
• Quicker steering rack (10%)
• Michelin Pilot Super Sport 205/40R18 tires
• Revised sports seats with integrated head rests
• R.S. Drive system with three driving modes
• Frost White matte body color
• 18-inch ‘Radical’ wheels with black inserts
• ‘Trophy’ interior pack

Link to comment
Share on other sites

Baš to...nejasni su mi totalno...s time da Xenon doprinosi aktivnoj sigurnosti, a da ne pričam o zakretnim svjetlima koja su JAKO zgodna npr. kad juriš navečer po Sljemenu po serpentinama.

 

vjeruj mi ne trebaju ti zakretna neg samo da koriste kvlaitetnije lece a ne najjeftinije. AFS sistem je jako tezak a elektronika za njega komplicirana za popizdit. 

Link to comment
Share on other sites

Pise u press kitu da je smanjen co2 na 138 gkm cime pada trosarina - znaci greska je valjda na podacima kod samog auta ili u Svici drugacije mjere?

280 nm samo u 4 i 5 brzini.

Mjenjac 30% brzi, kraći hod polugica iza volana kao dodatno skracuje vrijeme saltanja. Start stop radi samo u normal modu.

Brza letva volana - 13,2:1 umjesto 14,5:1

Gume michelin pilot super sport 205/40-18

20 mm nizi naprijed i 10 iza, tvrdji amortizeri

Prodaja od lipnja

Link to comment
Share on other sites

vjeruj mi ne trebaju ti zakretna neg samo da koriste kvlaitetnije lece a ne najjeftinije. AFS sistem je jako tezak a elektronika za njega komplicirana za popizdit.

Sad ti meni govoriš da mi ne trebaju, a imam ih na Cliu i za sepentine navečer su dušu dali.
Link to comment
Share on other sites

Sad ti meni govoriš da mi ne trebaju, a imam ih na Cliu i za sepentine navečer su dušu dali.

dodji u Ri, pa ces sjest za volan i pogledat dal ti treba ili ne. da vidis kolko siroko bacaju. a sustav je 3put jeftiniji.  nemogu ti opisat a zaustavit se slikat na takvim mjestima mi bas nije padalo na pamet da me neko pokupi.

clio ima hella farove i oni imaju jako uski snop svjetlosti u odnosu na valeo ili neke jos bolje. 

 

edit: mogu ti trebat jedino ak gledas u rikverc dok prolazis kroz zavoj. 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.