Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Od kad je 220Ks postalo malo u autu koji je laksi od 197/200? Direktniji mjenjac, skoljkastija sjedala (nisu recaro), smanjen Co2, veci turbo...

Meni osobno nije napet, radje bi isao na veceg brata megana. Al ne razlog vidim zasto bi se ovakav auto nazivao Fail. Uz par dorada vjerujem da bi ovaj auto bio prava mala bomba (iako i ovako je tu blizu). Pa pobogu Megan II RS je dolazio sa 225KS.

 

Sta se cijene tice slazem se da je skup, al mozda je u nama problem jer nitko za papar nema, prosjecne place za bogu plakat, troskovi zivota ogromni, ljudi jedva spajaju kraj s krajem, a Clio skoro 250k Kuna...

 

Mozda je lakse dramiti kako je novi EDC ovakav/onakav, bezvezan, nedovoljno hardocre i sta sve ne... I time opravdavati sebe zasto ga ne bi kupili, a prava je istina da je ovakav auto veeelikoj vecini ljudi kod nas nedostizan, zelili ga mi ili ne...

Link to comment
Share on other sites

 

Logičan slijed događaja, 306 konja i tako to.

Ali tak mi je gadan, da mi je baš svejedno što je brži  :D

 

 

Od kad je 220Ks postalo malo u autu koji je laksi od 197/200? Direktniji mjenjac, skoljkastija sjedala (nisu recaro), smanjen Co2, veci turbo...

Meni osobno nije napet, radje bi isao na veceg brata megana. Al ne razlog vidim zasto bi se ovakav auto nazivao Fail. Uz par dorada vjerujem da bi ovaj auto bio prava mala bomba (iako i ovako je tu blizu). Pa pobogu Megan II RS je dolazio sa 225KS.

 

Sta se cijene tice slazem se da je skup, al mozda je u nama problem jer nitko za papar nema, prosjecne place za bogu plakat, troskovi zivota ogromni, ljudi jedva spajaju kraj s krajem, a Clio skoro 250k Kuna...

 

Mozda je lakse dramiti kako je novi EDC ovakav/onakav, bezvezan, nedovoljno hardocre i sta sve ne... I time opravdavati sebe zasto ga ne bi kupili, a prava je istina da je ovakav auto veeelikoj vecini ljudi kod nas nedostizan, zelili ga mi ili ne...

 
Za one kojie razmišlaju o takvom auti i nije da je baš nedostižan, ali zbroji dva i dva, kad vidiš konačnu cifru, zamisliš se..
Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ove felge su mi grozne. Meni je Clio tijesan ali i da nije nisam bas ziher da bi o njemu razmisljao jer mi je cijela unutrasnjost prilicno jeftina, a izvana je obican. Ne znam, za tu lovu bi gledao godinu-dvije starog Megane RS-a..

Link to comment
Share on other sites

 

"The removal of equipment such as air conditioning, the front passenger seat and audio equipment offset the additional weight of a full roll cage (installed specifically for safety reasons and not to add rigidity)."

ne uopce nije povecao krutost ... plus megane je na vlaznoj stazi to postigao, u tom mjernom krugu a ne XY krugova pa ond apokazat onaj koji je najbolji

Link to comment
Share on other sites

auto mi je zesce razocaranje...

 

zasto mislis da je PS?

Link to comment
Share on other sites

Krivulja je skoro kao da ima elektromotor.

AKO je (što iskreno sumnjam) takva krivulja snage, tak auto mora GRDO juriti.

I bez overboosta (koji, prema krivulji, ne znači ništa prilikom jurnjave već su ga očito zamislili kao boost kod naglog pretjecanja kad si brzinu više od idealne, tj.kod lagane vožnje)...

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Baš ga getriba hebe, bilo bi tu i više momenta...

Jesu vratili prednji ovijes kao na cs3

Link to comment
Share on other sites

"Complying with Euro6 emissions standards, the car’s CO2 output improves by 6g/km to 138g/km and also drops down a VED band"

 

Ovo su na K-tec stranici napisali. Ako je istina, bilo bi fora da obični RS ostane u višem razredu pa da Trophy bude jeftiniji. :D

Link to comment
Share on other sites

Totalno mi je dobar u temeljnoj boji :D :D :D

za clio 3rs je bila boja slična temeljnoj, meni je brutalno izgledao u toj boji.

Link to comment
Share on other sites

je, znam :) totalno dobra boja... sličnu ima i fiat punto, evo ako se ne varam... totalno drugi auto

moja školjka od rs ph1 je došla bijela iz tvornice... i danas mi je žao što sam lakirao u tamno sivu metalik :D

Link to comment
Share on other sites

Kad su uspjeli ispuniti Euro 6 normu, bilo bi bezveze da ne smanje emisiju i na 200 EDC-u.

Vjerujem da će ove novosti sa Trophya postati doplate za obični EDC nakon što rasprodaju limitiranu ediciju, makar kao neka Cup verzija.

Link to comment
Share on other sites

za clio 3rs je bila boja slična temeljnoj, meni je brutalno izgledao u toj boji.

 

 

Strom Grey vjerovanto misliš, odlična boja 

 

5399471972_3a9dbb84da_z-600x359.jpg

Link to comment
Share on other sites

Meni je Nimbus Gray ljepša boja. Ovog storm grey sam znao vidjeti par puta u ZG i onak...čudan mi je.

Link to comment
Share on other sites

Super je trophy. Clio IV pomalo evoluira, bolje je sastavljen, koža je bolje sašivena nego na Monacu, R link brže radi.

U odnosu na ovdje izložene 208 gti, fiestu st, mito qv, ds3 racing, corsu opc itd Clio zaostaje samo tehnologijom svjetala za Polom i Corsom jer nema ni xenon ni led, takoder Polo ima podesivi ovjes i nešto bolji infotainment s mirror linkom. Ono što mu masovno spočitavaju i baš sam svjedočio kad su se neki VAGovci valjali po podu od smijeha je ultra tvrda plastika na vratima i konzoli, koja ako ništa drugo izgleda bolje nego u DS3 i Mitu. 208 je unutra skučeniji i oni instrumenti iznad volana traže navikavanje, Polo je običniji, Mito i Fiesta zastarjeli, DS3 prekičast tako da mislim kako Clio opet ide, uz manju trošarinu tj vjerojatno cijenu sličnu Monacu s boljim paketom prema poziciji najbolje all rounder kupnje u klasi. I like :)

post-414-14254612063224_thumb.jpg

post-414-14254612250861_thumb.jpg

post-414-14254612477085_thumb.jpg

208

post-414-14254612693651_thumb.jpg

post-414-14254612927219_thumb.jpg

Fiesta

post-414-1425461313425_thumb.jpg

Mito

post-414-142546133858_thumb.jpg

Ds3

post-414-14254613570559_thumb.jpg

post-414-14254613692273_thumb.jpg

post-414-14254613850152_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koja je razlika u trošarinama što se tiče prelaska emisije plinova u niži razred, recimo za 200 EDC, koliko bi bio povoljniji sa Euro 6 normom?

Link to comment
Share on other sites

nebrini se, trgovci ce to ubrat sebi u djep ... 

Link to comment
Share on other sites

Pa ako se popustom od 1000kn, iskažu kao i za obični EDC, onda možeš misliti koliko će biti povoljnija razlika u trošarinama.

Na kraju će taj auto koštati 280k, a za te novce već možeš Megana novog uzeti..

 

https://www.dropbox.com/s/vxi23cfuw3xijnq/Untitled.png?dl=0

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.