Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

62000 km, servisi rađeni svakih 19-20000 km u ovlaštenom, povijest po br. šasije uredna. Sumnja se na brtvu glave...

Link to comment
Share on other sites

prvi problemi na ''novom'' meganu 3 kod prije...

Odnekud curi ulje!!! Sumnja se na brtvu poklopca ventila, a možda i kakav gori scenarij. Sutra je kod mehaničara...

Imao sam priliku vidjeti Renaulte i Dacie 1.5 dCi koji su pobalili na dihtungu ventil dekla na vrlo maloj kilometraži 20-30.000kn , dok su bili još u garanciji.

Ništa strašno , samo estetski ružno , novi dihtung , sat vremena posla i gas , nemoj ništa brigati.

Isto znaju baliti na spoju cijevi interkulera , iznad alternatora (kaplje po njemu) , i to se lako sanira , samo se promijene gumica na spoju cijevi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aktivirao sam dnevna svjetla i sad radi na sljedeći način

0 - rade samo dnevna

pozicija - rade samo pozicije

kratka - rade kratka i pozicije

auto - po danu rade dnevna, kad se smrači pale se kratka

 

E sad, problem je u tome što kada rade dnevna, i kada blendam pali i "kratko" i dugo svjetlo (tj pali oba duga jer mi je na poziciji kratkog morimoto). Kako riješiti da kod blendanja pali samo halogenu dugu, a ne i xenon žarulju? 

Link to comment
Share on other sites

drži na pozicijama za sada dok dnevna nisu obavezna, ili riješi clipom

Link to comment
Share on other sites

Daj nam sliku da vidimo kako to izgleda

Link to comment
Share on other sites

Ako bude drža na poziciji onda ništa od senzora za svitlo sta e ludilo stvar pogotovo kad imaš upaljena dnevna svitla. Sve te komplikacije radit zato jer se u blendanju pali i ksenon i ne znan koliko se isplati. Nije baš da ti je potriba u prometu svako 10 min blicat nekome. Mene isto zivcira sta recimo dok mi radi auto nikad ne mogu bit totalno ugašena svitla jer na 0 uvik rade dnevna al mi je rečeno da to mora tako i jbg, mozda se to i može riješit samo je pitanje jel vridi te zajebancije...

Link to comment
Share on other sites

Izvadis morimoto.

+1

Morimoto je bixsenon , što implicira da je i dugo xsenon što dalje implicira da će pri svakom blicanju paliti isti...

 

Znači jedino je riješenje vađenje ili se pomiri sa tim da će paliti xsenon , a budimo realni koliko puta dnevno blicaš , neće ksenonu biti ništa.

Link to comment
Share on other sites

ma istina, ne blicam po danu nešto puno, jer ionako kad idem negdje van grada upalim kratka svjetla jer se inače pale u svakom tunelu... čisto sam pitao ako je moguće

Link to comment
Share on other sites

+1

Morimoto je bixsenon , što implicira da je i dugo xsenon što dalje implicira da će pri svakom blicanju paliti isti...

 

Znači jedino je riješenje vađenje ili se pomiri sa tim da će paliti xsenon , a budimo realni koliko puta dnevno blicaš , neće ksenonu biti ništa.

vidim da voliš riječ implicira, ali nisi potpuno u pravu. Stvar je u UHC i njegovom podešenju, a ne samo u Morimotu. Kod mene je stariji auto i blicam sasvim normalno SAMO H1 halogenim svjetlom. Čuje se da se i klapna od morimota pomiče, ali xenonka se ne pali jer ručka nije na poziciji za kratko svjetlo već ugašena ili pozicija. Ako je upaljeno kratko svjetlo onda blica i xenonka uz halogenu, na način da klapna ''podigne'' snop već upaljene xenonke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ugradio frendu na trenutnog megana ove žarulje u dio za dnevna svjetla. Mogu reći da su jako dobre. Prednji dio s lećom svijetli usko u daljinu, a bočnice daju svjetlo u reflektor pa sve skupa jako dobro svijetli. Preporučam.

http://www.ebay.co.uk/itm/381078140335?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

po boku imaju tanku prozirnu foliju koja se teško vidi, a potrebno ju je skinuti prije montaže da ne otpadne u far

Edited by frenchkey
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problem je sto se jako griju i znaju ostetiti sjenilo kod duzeg rada, imao i izvadio, vise sam za opciju nekih obicnih ledica a ne ovih cob

Link to comment
Share on other sites

Pročitao sam zadnjih par stranica teme ali nisam našao, pa da priupitam.

Dal je netko mjenjao ručicu mjenjača na Megane 3 zbog izlizanosti?

 

Na meganeu od starog (2012. godina) je onaj "aluminijski" dio ručice kao da ima 100 godina, gore nego na mom Cliu iz 2003. Do sad svi servisi redovito u ovlaštenom servisu. Mislim da sam negdje čitao da su priznavali zamjenu te ručice i nakon 2 godine gare? 

Link to comment
Share on other sites

Moja jos izgleda kao nova, i cini mi se kvalitetnija nego na dvojci jer se na dvojci onaj krom sloj znao guliti a ova bas izgleda "ne poderivo"

Link to comment
Share on other sites

Pročitao sam zadnjih par stranica teme ali nisam našao, pa da priupitam.

Dal je netko mjenjao ručicu mjenjača na Megane 3 zbog izlizanosti?

Na meganeu od starog (2012. godina) je onaj "aluminijski" dio ručice kao da ima 100 godina, gore nego na mom Cliu iz 2003. Do sad svi servisi redovito u ovlaštenom servisu. Mislim da sam negdje čitao da su priznavali zamjenu te ručice i nakon 2 godine gare?

Meni su mijenjali u garanciji jer se koza gulila. Ova druga je puno kvalitetnija i nista se ne guli.
Link to comment
Share on other sites

Pročitao sam zadnjih par stranica teme ali nisam našao, pa da priupitam.

Dal je netko mjenjao ručicu mjenjača na Megane 3 zbog izlizanosti?

 

Na meganeu od starog (2012. godina) je onaj "aluminijski" dio ručice kao da ima 100 godina, gore nego na mom Cliu iz 2003. Do sad svi servisi redovito u ovlaštenom servisu. Mislim da sam negdje čitao da su priznavali zamjenu te ručice i nakon 2 godine gare? 

Postoji OTS i na vozila izvan garancije a ako su u okviru određene kilometraže , na kožne obloge volana i mjenjača.

Link to comment
Share on other sites

Koja je kilometraža u pitanju?

Meni su na osnovu tog OTSa zamijenili volan izvan garancije i to u petoj godini starosti, dakle nakon isteka produžene garancije od 4 god. Paradoksalno je to da mi nisu mogli zamijeniti u produženoj nego tek kad je istekla. Na svoje oči sam se uvjerio kad mi je čovjek u servisu pokazivao što mu izbacuje na kompjuteru na osnovu broja šasije.
Link to comment
Share on other sites

Na meganeu 2 priznali mi zamjenu podizača dvije god nakon garancije. U garanciji mijenjan tri puta.

Link to comment
Share on other sites

A bem ti vas, zato je moja ručica od pljastike i zgljeda kao nova :buck:

Link to comment
Share on other sites

I moja na cliu je od pljastik i ne ljušti se, već sam predložio starom da sam spreman na zamjenu auta, čak i bez nadoplate. [emoji1]

Šalu na stranu, zvao sam Zak. Uzeli broj šasije i broj kilometra pa će povratno javit.

Usput definitivno saznao da Megane ima dpf, postojala je mogućnost da motor od 106 ks u autu s famoznom tbalk naljepnicom nema navedeno ali nažalost ima.

Link to comment
Share on other sites

Evo zvali me iz Zaka danas.

 

Kažu da sam u pravu, da je bilo serija Mganea 3 di su priznavali izmjenu volana i ručice mjenjača izvan garancije, ali nažalost da Megane od starog ne spada u navedene po broju šasije.

 

Stari veli da to ostavim, da je njemu ručica ok, ali baš me sad to kopka toliko da bi pisao u Renault Nissan Hrvatska. Čisto znatiželje radi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.