Jump to content

Iznevjerila Laguna


Mafro

Recommended Posts

gdje se nalazi to sito? nebi bilo loše da i ja vidim kaj ima unutra :D , a daj mi reci gdje si naručio na ebayu set za reparaciju prozora. Pitam jer je meni stražnji desni neispravan, motorić vrti, šajba se ne miče, ali zato šajba svako malo padne za 0,5cm i tako stoji dok je rukom ne podignem

 

Kad makneš zadnje sjedalo (sjedaći dio) vidjeti ćeš crni plastični poklopac u koji idu žice, makneš ga i ispod je to sito.

Odpojiš dva crijeva (brze spojke) i jack plovka za mjerenje razine goriva, odvrneš ovu "maticu":

 

post-11736-0-05110300-1422444429_thumb.j

 

i izvadiš sito, u stvari cijelu posudu, nju moraš još rastaviti (tri kopče) da bi došao do samog sita.

 

post-11736-0-74992800-1422444300_thumb.j

 

 

Jel ti meštar ima neki specijalni alat za odšarafit ono čudo sa rezervoara?

 

Nema, nabrzaka smo zavarili priručni da lovi zube na "matici" i ide na nasadni ključ. Ovako nešto

 

post-11736-0-75456600-1422445096_thumb.j

 

Laguna oprana, očišćena, sve vraćeno nazad i aku se puni. Za danas dosta :D .

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mafro

    51

  • usrmaatre

    47

  • filipbabok

    21

  • dado_sk

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neće, ali kad se staklo spusti, a vani pljusak nije baš ugodno. Samo kajle pomažu.

Provjereno. Da, to zna biti neugodno. Neugodnije od toga je samo činjenica da ti je auto na parkingu bio 2 dana sa otvorenim prozorom. Sva sreća da su okolo bili auti čiji vlasnici vide Lagunu 2 samo kad dođu u ovu... U ovu državu.

Link to comment
Share on other sites

hahaha, napunio aku, otišao do lokalne trgovine i opet isto, neće palji. Opet odšlepana kod meha. Sutra nastavak :D .

Link to comment
Share on other sites

Tebi se nakotilo te gamadi u rezervoaru izgleda....

Jel broji kilometre kad ga šlepaš ili [emoji12]

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

hahaha, napunio aku, otišao do lokalne trgovine i opet isto, neće palji. Opet odšlepana kod meha. Sutra nastavak :D .

Pa što je sada, Sunce mu kalajsano?!?!?!?

Ma dobro, ti ćeš sad riješiti sve pehove sa Lagunom. Sad će meho sve srediti. Nakon ovoga nećeš imati popravaka sigurno jedno tri mjeseca. Renault - više od auta. Laguna - više od Renaulta. :D

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Ista pojava kao i jučer, možda je riknula pumpa od rada na suho. Možda je poltergeist, možda je Casper, možda je ..., a neka pm je.

Link to comment
Share on other sites

Ta pumpa naprijed je bas lose sklepana. Ja sam promjenio 3 u 200k km. Das kontakt i osluhni ju, mora raditi. Ako ne radi ne bude upalio sigurno. Lagano ju udaris dlanom ili ju prodrmas i ona krene i ne bi vjerovao koliko moze raditi da ne pravi problem... Ali ako je tako odes i kupis najjeftiniju koju nades, ionako su sve sa Bosch stambiljem gore, a neki daju 2 umjesto 1 godinu garancije kao Bosch npr. I naravno kada je to problem, auto uredno vrti i ne izbacuje nikakvu gresku.

Link to comment
Share on other sites

Pa to je sad opcija, pumpa. ono govno se nije od jednom nabralo na situ, a sve radilo. Sad već kipim pomalo, sutra ćemo vidjeti. Trenutno sam na pivskoj terapiji :D .

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Pa to je sad opcija, pumpa. ono govno se nije od jednom nabralo na situ, a sve radilo. Sad već kipim pomalo, sutra ćemo vidjeti.

 

Smrdi mi na džepove zraka u sustavu. Malo mi je nevjerojatno da bi još nešto riknulo :/

Link to comment
Share on other sites

Pa nije, kao, ništa ni riknulo, a inače je to sistem koji se sam odzrači. Ako neće, smeće u lajtungu, a to smo provjerili. Deset paljenja bez greške i vozi, sljedeći neće nikako. Govno od pumpe 99.99%.

Link to comment
Share on other sites

Pumpa 100%. Ako je deset paljenja ok i zasteka onda ostavi kontakt i protresi pumpu, proradit ce, osjetit ces da rotor ima hoda :) I pogledaj jos konektor nedaleko od pumpe, tu zna oksidirati i imas jedan jedini osigurac u motornom prostoru, mali je i od 10A je ako se dobro sjecam, ne znam tocno koji je, ali mogu potraziti iako sumnjam da je do njega...

Link to comment
Share on other sites

Nisu mi jasni ti Renaultovi sustavi dobave dizel goriva do VT pumpe. Ajde znam da prve CR pumpe nisu imale integriranu niskotlačnu (dobavnu) pumpu, ali... Neke Lagune imaju ručnu pumpicu za odzračivanje, neke nemaju (među njima moja), neke imaju pumpu u motornom prostoru (a sito i plovak u rezervoaru), neke imaju pumpu integriranu u rezervoar (moja). Zna li netko objasniti koji modeli (motori) su imali kakve sustave dobave goriva?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Prvi put čujem za ručnu pumpu u motornom prostoru na laguni. Zadnji put sam je vidio na Opel Rekordu 2.3 D, 48 kW. Ali taj je patio od svih bolesti koje su ikad pogađale dizelske motore. A bio je solidno očuvan primjerak. :/

Link to comment
Share on other sites

postoji filipe na pojedinim modelima 1.9 i 2.2 dCi. Služi za odzračivanje.

Link to comment
Share on other sites

da ne otvaram novu temu, nadovezati cu se u ovoj temi. Ponekad mi  se dogodi da auto upali, i za par sekundi se ugasi, kasnije sve normalno. Samo ponekad se dogodi,ne stalno. Sumljam na senzor radilice, a po britanskom forumu čitam iste simptome ljudi imaju, a auto data isto navodi da kad se auto periodično isključuje da je problem davač položaja radilice, navodno pomaže i čiščenje senzora?

Link to comment
Share on other sites

Sused da imaš vw ne bi smio to pisati, samo bi kao nestao malo iz sela pa zatim došao s službenog puta, ili bi posudio auto, jer vw ne rikava....interna fora :)

 

Uglavnom jeste ti i čendeš kaj našli??Šta kaže dijagnostika??Ima i Šokre dijagnostiku pa ako zakaže...

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

da ne otvaram novu temu, nadovezati cu se u ovoj temi. Ponekad mi  se dogodi da auto upali, i za par sekundi se ugasi, kasnije sve normalno. Samo ponekad se dogodi,ne stalno. Sumljam na senzor radilice, a po britanskom forumu čitam iste simptome ljudi imaju, a auto data isto navodi da kad se auto periodično isključuje da je problem davač položaja radilice, navodno pomaže i čiščenje senzora?

Jesi li bio na dijagnostici? Ako jesi što kaže?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Evo složeno, pumpa je bila ipak na kraju, poslušao Chorku i rekao mehu da uzme najjeftiniju, 489kn, Hoffer.

marrky, ma lako za km :D , šlepanje sa užetom je muka jer nema kočnice, doslovno. Sve na ručnu.

A što se tiče sustava dobave goriva za pojedine modele, valjda su ugrađivali kako im došlo. usrmaatre, sjeti se samo filtera goriva, i njih ima nekoliko vrsta, naravno kod mene ona najskuplja :D .

Shogo, Gabriel me šlepao s Passatom, ajde pogodi koji je bio prvi komentar :D . Ne pokazuje dijagnostika ništa, odn. po njoj je sve u redu, ovo ne očitava jer nema ni senzor za to.

Link to comment
Share on other sites

Evo složeno, pumpa je bila ipak na kraju, poslušao Chorku i rekao mehu da uzme najjeftiniju, 489kn, Hoffer.

marrky, ma lako za km :D , šlepanje sa užetom je muka jer nema kočnice, doslovno. Sve na ručnu.

A što se tiče sustava dobave goriva za pojedine modele, valjda su ugrađivali kako im došlo. usrmaatre, sjeti se samo filtera goriva, i njih ima nekoliko vrsta, naravno kod mene ona najskuplja :D .

Shogo, Gabriel me šlepao s Passatom, ajde pogodi koji je bio prvi komentar :D . Ne pokazuje dijagnostika ništa, odn. po njoj je sve u redu, ovo ne očitava jer nema ni senzor za to.

Jebate on broji par nepar za jutarnje paljenje :):buck: Krešo mu je česti gost...he he he

Link to comment
Share on other sites

Evo složeno, pumpa je bila ipak na kraju, poslušao Chorku i rekao mehu da uzme najjeftiniju, 489kn, Hoffer.

marrky, ma lako za km :D , šlepanje sa užetom je muka jer nema kočnice, doslovno. Sve na ručnu.

A što se tiče sustava dobave goriva za pojedine modele, valjda su ugrađivali kako im došlo. usrmaatre, sjeti se samo filtera goriva, i njih ima nekoliko vrsta, naravno kod mene ona najskuplja :D .

Shogo, Gabriel me šlepao s Passatom, ajde pogodi koji je bio prvi komentar :D . Ne pokazuje dijagnostika ništa, odn. po njoj je sve u redu, ovo ne očitava jer nema ni senzor za to.

Ajde, lijepo da si to sredio konačno. Nije ni toliko skupo ispalo, jedino je koštalo vremena i živaca...
Link to comment
Share on other sites

Da, konačno jesam, stara pumpa riknula skroz. Mislim da je duže vrijeme, zbog onog sranja na situ, povremeno radila na suho i zbog toga otišla.

Shogo znam sve, zato ga i prodaje :D , kupio je Octaviu.

Link to comment
Share on other sites

Jesi li bio na dijagnostici? Ako jesi što kaže?

 

 

auto mi na tabli nepali nikakvu grešku, otici cu kasnije do servisera moga, pa cemo ga spojiti, možda je nešto registrirao.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.