Jump to content

Iznevjerila Laguna


Mafro

Recommended Posts

auto mi na tabli nepali nikakvu grešku, otici cu kasnije do servisera moga, pa cemo ga spojiti, možda je nešto registrirao.

Može registrirati, a i ne mora. Greška može postojati, a prikaza na zaslonu ne mora biti. Tako je meni bilo kad je MAF bio u kvaru, nije bilo nikakve greške na ploči.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mafro

    51

  • usrmaatre

    47

  • filipbabok

    21

  • dado_sk

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Može registrirati, a i ne mora. Greška može postojati, a prikaza na zaslonu ne mora biti. Tako je meni bilo kad je MAF bio u kvaru, nije bilo nikakve greške na ploči.

 

A jel ti upalio grešku na tabli kad je otišao stažnji podizač? Meni nije... :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Rastavili staru pumpu, mislim da stanje kolektora sve govori :D  i ide u prilog teoriji da je povremeno radila na suho zbog zaštopanog sita u rezervoaru. Na par mjesta bakar potrošen do plastične jezgre.

 

post-11736-0-39856900-1422544205_thumb.j

 

post-11736-0-81060200-1422544220_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Znaš onu: Čega nema ni ne može se pokvarit!

Eto kako je riješeno [emoji4] , meg 2 dizeli nemaju električnu pumpu...

Link to comment
Share on other sites

Da na vp pumpi je, mislim da je i kod tebe isto ali iz nekog razloga imaš dodatnu električnu...koliko kw ti je motor i koja oznaka moj je f9q 800 , a gotovo identičan mu je f9q 750 iz lagune...jedino što u laguni ima 280 nm, na meganu 300...pretpostavljam da je do ecu-a

Link to comment
Share on other sites

Znači što su to riješili na nekoliko načina na pojedinim tipovima Laguna, razlike su još veće ako gledamo po modelima sa skoro istim motorom.

Kod mene je 79kW, F9Q 754.

Link to comment
Share on other sites

Znači što su to riješili na nekoliko načina na pojedinim tipovima Laguna, razlike su još veće ako gledamo po modelima sa skoro istim motorom.

Kod mene je 79kW, F9Q 754.

 

Što ti piše na naljepnici na B-stupu? TL_što? Jel imaš uopće naljepnicu sa TL-om ili sa brojevima, kao ja?

Link to comment
Share on other sites

Jeli netko može provjeriti dali Laguna 2 phase 1 (2002) ima električnu pumpu goriva na niskotlačnoj (dobavnoj) strani. Ono u što sam siguran jest da ta pumpa ne postoji na mjestu koje navodi Mafro, kao niti igdje na potezu od rezervoara do filtera goriva. Također na autu ne postoji ručna gumena pumpica za odzračivanje. Jedina opcija jest da je pumpa smještena u rezervoaru, ili je integrirana u VT pumpu (čisto sumljam, ali sve je moguće). Motor je  G9T 7.02 (2.2 dCi).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Probaj pogledati snop žica, ispod zadnjeg sjedala, koji ide u rezervoar. Kod mene su 4 žice senzora razine goriva, ako ih je više onda je, vjerojatno, pumpa tamo.

Link to comment
Share on other sites

Pogledat ću. Mislim da se ipak radi o pumpi u rezervoaru s obzirom da kad dam kontak čuje se nekakav zvuk, ali ne klasični zvuk zujanja pumpe goriva.

Link to comment
Share on other sites

jel tebe muči nešto s distribucijom goriva? pogledat ću ti ja, samo da ova kiša stane... :/  i da dođem s posla, naravno :D

Link to comment
Share on other sites

Ne muči mene ništa, samo želim znati. Tako da nakon senzora tlaka ulja rasavim i transfer pumpu. :D

Link to comment
Share on other sites

Znači što su to riješili na nekoliko načina na pojedinim tipovima Laguna, razlike su još veće ako gledamo po modelima sa skoro istim motorom.

Kod mene je 79kW, F9Q 754.

 

F9Q 754 je jedini motor koji ima dodatnu električnu niskotlačnu pumpu (booster pump).

Link to comment
Share on other sites

F9Q 754 je jedini motor koji ima dodatnu električnu niskotlačnu pumpu (booster pump).

Dragane, jeli pumpa u rezervoaru na mojoj laguni?

Link to comment
Share on other sites

Evo malo gledam i naletio sam za tvoju Lagunu BG0F na ovo.

 

https://www.rexbo.eu/bosch/fuel-feed-unit-580313078?c=100267&at=11845

 

Po ovome ispada da je u rezervaru.

Najsigurnije ti je da provjeriš. Digni zadnji sic, i pogledaj koliko žica prolazi kroz okruglu zaštitnu gumu od rezervara.

Ako ih ima 4 od kojih su dvije puno deblje (2,5 mm2) onda je pumpa unutra i te deblje žice su od pumpe.

Ako su sve žice tanke (0,35mm2) onda pumpa nije unutra.

 

A onda opet s druge strane na ovoj istoj strani ima i visokotlačna za tvoju lagunu. Na jednoj od slika se vidi prikačeno nešto sa konektorom koje mi izgleda kao električna privješena pumpa. Ili je mozda u pitanju kakav senzor na VT pumpi. To ćeš ti znat bolje.

 

https://www.rexbo.eu/teamec/high-pressure-pump-874322?c=100717&at=11845

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Evo malo gledam i naletio sam za tvoju Lagunu BG0F na ovo.

 

https://www.rexbo.eu/bosch/fuel-feed-unit-580313078?c=100267&at=11845

 

Po ovome ispada da je u rezervaru.

Najsigurnije ti je da provjeriš. Digni zadnji sic, i pogledaj koliko žica prolazi kroz okruglu zaštitnu gumu od rezervara.

Ako ih ima 4 od kojih su dvije puno deblje (2,5 mm2) onda je pumpa unutra i te deblje žice su od pumpe.

Ako su sve žice tanke (0,35mm2) onda pumpa nije unutra.

 

A onda opet s druge strane na ovoj istoj strani ima i visokotlačna za tvoju lagunu. Na jednoj od slika se vidi prikačeno nešto sa konektorom koje mi izgleda kao električna privješena pumpa. Ili je mozda u pitanju kakav senzor na VT pumpi. To ćeš ti znat bolje.

 

https://www.rexbo.eu/teamec/high-pressure-pump-874322?c=100717&at=11845

Nije to pumpa, riječ je o regulatoru tlaka na VT pumpi. Mislim Da CP3 pumpa iz EDC15 ubrizgavanja nema integriranu niskotlačnu pumpu.

Link to comment
Share on other sites

F9Q 754 je jedini motor koji ima dodatnu električnu niskotlačnu pumpu (booster pump).

Jesi li siguran u to? Gdje god ih prodaju navodi se da je za nekoliko tipova Lagune, a i za druge modele s 1.9 dci motorom, različite snage. Znači i drugi tip motora.

Filipe, tvoja je 88kW. Ajde, molim te, provjeri jel imaš ovako nešto na mjestu koje sam prije opisao. Sad me baš zanima koliko je to verzija.

 

post-11736-0-96750600-1422623125_thumb.j

 

Evo malo gledam i naletio sam za tvoju Lagunu BG0F na ovo.

 

https://www.rexbo.eu/bosch/fuel-feed-unit-580313078?c=100267&at=11845

 

Po ovome ispada da je u rezervaru.

Najsigurnije ti je da provjeriš. Digni zadnji sic, i pogledaj koliko žica prolazi kroz okruglu zaštitnu gumu od rezervara.

Ako ih ima 4 od kojih su dvije puno deblje (2,5 mm2) onda je pumpa unutra i te deblje žice su od pumpe.

Ako su sve žice tanke (0,35mm2) onda pumpa nije unutra.

 

A onda opet s druge strane na ovoj istoj strani ima i visokotlačna za tvoju lagunu. Na jednoj od slika se vidi prikačeno nešto sa konektorom koje mi izgleda kao električna privješena pumpa. Ili je mozda u pitanju kakav senzor na VT pumpi. To ćeš ti znat bolje.

 

https://www.rexbo.eu/teamec/high-pressure-pump-874322?c=100717&at=11845

Hm, toliko žica i u toj kombinaciji (2,5mm2/0,35mm2, po dvije od svake) je i kod mene, a pumpa je naprijed. U rezervoaru je samo posuda sa plovkom, senzorom za razinu goriva i sito. Jedino ako su ožičenje i konektori isti za sve. U stvari su mi 4 žice i puno samo za senzor.

 

usrmaatre, pogledaj ovdje http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/JE/3736A_G9T_COMMON_RAIL_SYSTEM.pdf , ako šta pomogne, a ako je vjerovati englezima, pumpa je u rezervoaru http://www.renaultforums.co.uk/archive/index.php/t-34372.html .

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

@ usrmaatre

 

Kod tebe je pumpa definitivno u tanku. Sada sam našao elektro shemu ubrizgavanja za motor G9T 702 i prikazuje pumpu skupa sa plovkom u rezervaru.

Link to comment
Share on other sites

@ usrmaatre

 

Kod tebe je pumpa definitivno u tanku. Sada sam našao elektro shemu ubrizgavanja za motor G9T 702 i prikazuje pumpu skupa sa plovkom u rezervaru.

Jeli misliš da je ovo bolje rješenje od pumpe izvan tanka. Ovdje postoji manja vjerojatnost pregrijavanja usljed rada na suho, odnosno vrijede ista pravila kao i kod benzinaca (ne voziti na rezervi).

Link to comment
Share on other sites

Jesi li siguran u to? Gdje god ih prodaju navodi se da je za nekoliko tipova Lagune, a i za druge modele s 1.9 dci motorom, različite snage. Znači i drugi tip motora.

Filipe, tvoja je 88kW. Ajde, molim te, provjeri jel imaš ovako nešto na mjestu koje sam prije opisao. Sad me baš zanima koliko je to verzija.

 

attachicon.gifproduct_image_113_9_18_14_22_24.gif.jpg

 

Hm, toliko žica i u toj kombinaciji (2,5mm2/0,35mm2, po dvije od svake) je i kod mene, a pumpa je naprijed. U rezervoaru je samo posuda sa plovkom, senzorom za razinu goriva i sito. Jedino ako su ožičenje i konektori isti za sve. U stvari su mi 4 žice i puno samo za senzor.

 

usrmaatre, pogledaj ovdje http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/JE/3736A_G9T_COMMON_RAIL_SYSTEM.pdf , ako šta pomogne, a ako je vjerovati englezima, pumpa je u rezervoaru http://www.renaultforums.co.uk/archive/index.php/t-34372.html .

Čita sam te postove na renaultforums.uk (ipak sam član :D ). Vjerujem da je pumpa u rezervoaru jeli nema gdje drugo biti, a Bosch CP3 pumpa nema integriranu niskotlačnu pumpu u VT pumpi.

Link to comment
Share on other sites

Jesi li siguran u to? Gdje god ih prodaju navodi se da je za nekoliko tipova Lagune, a i za druge modele s 1.9 dci motorom, različite snage. Znači i drugi tip motora.

Filipe, tvoja je 88kW. Ajde, molim te, provjeri jel imaš ovako nešto na mjestu koje sam prije opisao. Sad me baš zanima koliko je to verzija.

 

Hm, toliko žica i u toj kombinaciji (2,5mm2/0,35mm2, po dvije od svake) je i kod mene, a pumpa je naprijed. U rezervoaru je samo posuda sa plovkom, senzorom za razinu goriva i sito. Jedino ako su ožičenje i konektori isti za sve. U stvari su mi 4 žice i puno samo za senzor.

 

Za F9Q motore tako kaže Dialogys. Ako on laže onda lažem i ja.  :D

 

post-14075-0-20870800-1422624662_thumb.j

 

Ako imaš takvu istu kombinaciju žica na posudi u rezervaru znači samo to da su koristili istu univerzalnu instalaciju kao i za one Lagune koje imaju pumpu u rezervaru.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.