Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Nisu na cijeni jer su na glasu takvom kakvom jesu, i oprema tu ne pomaže puno.
Iako dosta pljujem po Lag2 (s razlogom i iskustvom), riječ je češće o mušicama (cvrčci u armaturi, podizač stakala, kartica, oni mjehurići na šajbi, pokoja odlomljena plastika) nego o ozbiljnim problemima.
Kod tih ozbiljnih tj. skupih problema moram izdvojiti samo turbinu na 1.9 i ovo što ti nazivaš struja (to bi bio pokoji loš senzor ili spoj na senzoru), što onda pali lampicu i to moraš raskopavati da dođeš do uzročnika. Kod mene je u ovih 50tkm jednom bila turbina i jednom lampica zbog čega je majstor par dana kopao po autu i našao uzročnik u jednom elektroventilu.
A to je li ona top primjerak ili nije, znat ćeš tek kad ju kupiš, nažalost.

Link to comment
Share on other sites

Teško je nažalost naći auto sa malo km i da bude top. Ljudi baš ne paze aute tog cjenovnog razreda pa to izgleda većinom žalosno.

Od ovih motora koji si nabrojao 2.0 se pokazao najbolji, ali svima njima su kumovali servisni intervali koji su bili postavljeni na 30.000 km.

Link to comment
Share on other sites

fala decki, sta bude s karticom? uvijek me to zanimalo, kad ode, sta ode i da li i kako se da upaliti auto u nuzdi?

mjehurici? wtf? bas U staklu?

pod struja mislim na sve pomalo, posto do sad sa svim francuzima sam imao manje srece sto se tice svega pomalo...od bezazlenih stvari do ozbiljnih toliko da je auto isao kao da ima 60ks i trokirao iznad 2500 3000...i takoooo...

mislim da ce ic auto odmah kod brace ovdje u ri na popravak svega sta je gresno u elektronici, haha, cisto da me ne zaborave sad od kad vozim seata :D 

uzeo bi iskljucivo dizel...

Link to comment
Share on other sites

S karticom kao takvom ne bude ništ (osim ak ju ne operes u veš-mašini, ne stavljaš u zadnji džep hlača pa sjedneš na nju itd itd) nego bude sa čitačem i to sasvim bezazlena stvar.

Naime, na L2 ti je kartica do pola isto što i ključ u bravici, dakle upali se radio itd. Kartica do kraja je isto što i kontakt i tu se otključa volan, dobiješ lampice itd itd. I potom auto pališ kratkim pritiskom na dugme a on sam zna koliko dugo treba alnasovati.

E, ono sto se dogodi jest to da ti u čitaču pukne jedan mali plastični jezičac i onda nemas onaj prvi položaj (kartica do pola) nego imaš samo kontakt i auto pališ tako da sam moraš držati tipku dok ne sastavi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako ima HF karticu onda ne guraš karticu u čitač i imaš potencionalno manje problema.

Link to comment
Share on other sites

Je na fazi2, na fazi 1 toga HF tako ne funkcionira. Što se tiče mjehurića u šajbi toga kod mene nema, a šajba je tvornička ugradnja. Muušica ima, naročito u vidu podizača, graničnika vrata,puknutih plastičnih zupčanika brave, puknutih plastika (koje su mogli napraviti čvršće). Pošto ja vozim 2.2 dCi, a iskustvo s tim motorom mi je takvo da sam u 8 godina koliko je auto kod mene osim redovnih servisa reparirao dvije dizne je bih preporučio 2.2 dCi. :) Ali kolege se sigurno ne bi složile.

Link to comment
Share on other sites

vrlo korisne informacije za karticu!!!!!!!!!!! HVALA!

Link to comment
Share on other sites

2.0dci ili 2.0t ostalo nebi preporucio osim ako uzimas od poznate i pouzdane osobe.

 

Link to comment
Share on other sites

nasao 2005 ph2 1,9dci 168tkm, provjereno dobra, dvojica frendova koji znaju auto i jedan od njih i vlasnika, su mi potvrdili da je auto top...da se malo vozi i 2. vlasnik u obitelji

Link to comment
Share on other sites

To je ona od 130KS? Te bi navodno trebale biti OK.

Link to comment
Share on other sites

120ks. jucer isao pogledat nabrzaka, auto djeluje odlicno, 1 homokineticki se cuje, covjek ga ima u autu spreman za montazu i 1 kapa amortizera. kaze mi da brisaci nekad znaju ostat na pola, kako sam skuzio kad ih zeli ugasiti, pa ih ponovno upali i rade ok. 1 guma mrvicu pusta, mozda je do ventila ili neznam, to cemo vidjeti. ZL senzor tlaka u gumama baca gresku povremeno, pa kad se upali se ugasi nakon par km, rekao je da mu majstor rekao da ga se treba resetirati...

168tkm, 2005, ful oprema, ali nema xenone? bijele urice, navigacija, dvojna klima, polukoza, el.rucna, handsfree, senzori iza, tempomat, bla bla...

odnio bi ju pregledati detaljnije i na dgn...pa cemo vidjeti, ali za sad sam zadovoljan, jako se fino vozi, i fino ide obzirom da ima 200ks manje od leona...zdravo djeluje. karoserija mi se cini super, osim krova koji ima udubine od grasice :( 

Link to comment
Share on other sites

Privilege nije "full" oprema na L2, Initiale Paris jest. Nivo opreme ti piše na poklopcu "pretinca za rukavice".

Link to comment
Share on other sites

Ne vrijede puno ti paketi opreme kada nije isto za sva tržišta a i onda se već moglo debelo birati što želiš, a što ne. Meni taj paket opreme više dođe kao vizualni paket (dezen unutrašnjosti, izgled volana, felgi...)...

Link to comment
Share on other sites

I još jedna stvar - uvriježeno je mišljenje da se sa fazom 2  ujedno i 1.9 dci od 88kW prestao proizvoditi te da je na mjesto njega došao onaj od 96 kW.
To svakako ne stoji - 88 kW je išao sve do kraja proizvodnje Lag2, dake do 2007 godine. Vrlo su rijetke, ali postoje!!!

p.s. inače, vrlo čudno, ali u tom 88kW u ph2 su uspjeli dobiti euro4 normu, ali auto nema DPF filter :)

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da je ovaj euro 3, barem kako vidim po netu i na cvh kad odem pogledati rezultate tehn.pregl.

ugl, gdje na poklopcu, izvana ili iznutra negdje?

a cuj, meni lici kao GT oprema, mada neznam dal postoji vec u 2005g modelu...ima nervastella 17ke + sve ono gore nabrojano, minus xenon :( sjetio sam se: ima i one zavjesice na zadnja 3 stakla...

mozda luxe privilege?

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

hmmmmmmmmmm, ipak mislim da su impulse felge...gledam malo nervastella mi ne izbacuje, ja sam mislio da se te felge zovu drugacije...

ugl, mozda luxe dynamique...neznam vise nis, postoji li na forumu netko tko ima katalog lagune 2?

Link to comment
Share on other sites

Zavjesice odozada imam i ja (kao i spojler na gepeku) a imam k-plus paket opreme, tak da...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ima katalog i cjenik [emoji23]

Ako još treba što pitaj. Da ne ljepim slike bezveze.66681d4784c81243d0350ab918fd077c.jpge2b72f3f0e8a5936f964b1f8ead4f278.jpg03ad2e7dc077ea6a1e4765a599efa9e6.jpg9c4edf5051fba458ba4d50e5b81692ab.jpgcf91dc759c8f8154095e1eaac5e29bab.jpg81f629883b4692dbda58cda1a02fa7da.jpg

Link to comment
Share on other sites

120ks. jucer isao pogledat nabrzaka, auto djeluje odlicno, 1 homokineticki se cuje, covjek ga ima u autu spreman za montazu i 1 kapa amortizera. kaze mi da brisaci nekad znaju ostat na pola, kako sam skuzio kad ih zeli ugasiti, pa ih ponovno upali i rade ok. 1 guma mrvicu pusta, mozda je do ventila ili neznam, to cemo vidjeti. ZL senzor tlaka u gumama baca gresku povremeno, pa kad se upali se ugasi nakon par km, rekao je da mu majstor rekao da ga se treba resetirati...

168tkm, 2005, ful oprema, ali nema xenone? bijele urice, navigacija, dvojna klima, polukoza, el.rucna, handsfree, senzori iza, tempomat, bla bla...

odnio bi ju pregledati detaljnije i na dgn...pa cemo vidjeti, ali za sad sam zadovoljan, jako se fino vozi, i fino ide obzirom da ima 200ks manje od leona...zdravo djeluje. karoserija mi se cini super, osim krova koji ima udubine od grasice :( 

Senzor resetirati. Taj sesenzor je ugasen dokne tocak ne vrti. Dnema se tu sto resetirati. Po meni slaba baterija. Uskoro bi ostali mogli poceti zezati. Ako se ne moze ugasiti ili ako ne zelis ugasiti racunaj na 50 europljaki po senzoru.

Link to comment
Share on other sites

Mata, kod tebe na prvom papiru stoji da je 1.9 dCi 117KS/86kW, prvi put taj podatak vidim
A onda kasnije stoji da taj motor, zapravo 120/88 ima 300Nm, iako mislim da je pravi podatak 270Nm.

Evo, i ja sam nešto našao, gornji je za ph1, a donji za ph2

 

 

oprema_ph1.jpg

oprema_ph2.jpg

Link to comment
Share on other sites

To je iz cjenika. Ništa čudno za ovlaštenog koncesionara da ne zna koji motori dolaze.

Link to comment
Share on other sites

Pa jel sad na kraju isto Initiale i Initiale Paris?

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih da je.

Po ovim katalozima ispada da je moja nepoptuni Initiale. Nedostaje grijana sjedala sa memorijom i navigacija.

Link to comment
Share on other sites

mata, treba mi ph2 katalog :D ovdje nema ph2 modela kako sam skuzio, ni opreme...a bome ni felgi kakve ova ima...

ugl sto se tice senzora: ako ga skinem prosto seljacki i stavim obican ventil, da li onda bude greska prikazana?

a sto se tice brisaca, ima li tko ideju sta bi bilo?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je tako, sa obicnim ventilima, i nema greške. E sad, na ph2... :/

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.