Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

jesi imao koji "nagovjestaj" da ce ti se do desiti? plavi dim, ikakav dim? nekakva trzanja na gasu, neznam, ista?

a opcenito, koliko lagune dci dime crno? jer meni onako solidno dimi, ne sad ful ful, ali ne ni malo ili nista skoro...

Link to comment
Share on other sites

Nemas FAP?

Ja imam FAP, sigurno nema razlike kaj je moja 131 i ne dimi ni najmanje. Nikad.

Jednom sam samo vukao i jedno 1200 kg 20 km i na solidnim uzbrdicama nije ni malo bacila crnog.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije ti je puklo srce turbine, bacilo ulje na ispuh i zapalilo se ulje u ispuhu pa je dimilo bijelo.

Jesi provjerio kolicinu ulja u motoru?

Sta se tice iberturaze sve ovisi gdje pusti ulje, na ispusnu ili usisnu stranu. Ja ti nebi savjetovao da se vozis. 

Link to comment
Share on other sites

jesi imao koji "nagovjestaj" da ce ti se do desiti? plavi dim, ikakav dim? nekakva trzanja na gasu, neznam, ista?

a opcenito, koliko lagune dci dime crno? jer meni onako solidno dimi, ne sad ful ful, ali ne ni malo ili nista skoro...

Nista, kazem, vukao je auto skroz normalno, nije dimio.
Ulje je na istoj razini zadnja 2-3 mjeseca, nakon sto se to dogodilo nisam provjeravao jer nisam imao vremena.

Isao sam iz Varazdina za Cakovec, to je bilo na izlasku iz Vz, a dimiti je poceo 2-3 km prije Ck-a, znaci vozio sam nekih 10-ak km prije nego je poceo dimiti.

Ovaj tjedan sam gotov s faksom pa kad se vratim iz ZG idem do mehanicara da pogledamo sto bi moglo biti.

Link to comment
Share on other sites

ljudi, kako provjeriti dal imam FAP? nemam blage iskreno...2005g 88kw

i jos jedan kuriozitet: na aplikaciji CEK AUTO vidim pise da je napravljena u tvornici u Batilly-u, malo na google isao i vidim da tamo su se radila samo komercijalna vozila...jel moguce da je greska nase stranice huo.hr i CVH (podatke od tamo hvata aplikacija) ili?

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije ti je puklo srce turbine, bacilo ulje na ispuh i zapalilo se ulje u ispuhu pa je dimilo bijelo.

Jesi provjerio kolicinu ulja u motoru?

Sta se tice iberturaze sve ovisi gdje pusti ulje, na ispusnu ili usisnu stranu. Ja ti nebi savjetovao da se vozis. 

Misliš da mu je "probilo" ulje na turbinskom dijelu? Kako mu nije bacio ulje na usis, ili ulje "probije" samo na jednu stranu. U svakom slučaju je bolje da je otišlo na auspuh jer bi mu u suprotnom otišao u "iberturžu".

jesi imao koji "nagovjestaj" da ce ti se do desiti? plavi dim, ikakav dim? nekakva trzanja na gasu, neznam, ista?

a opcenito, koliko lagune dci dime crno? jer meni onako solidno dimi, ne sad ful ful, ali ne ni malo ili nista skoro...

Dimi ti i meni, ali samo pod opterećenjem na nižim okretajima (recimo kad polaziš s uzbrdice u prvoj bez gasa). Kad je recimo zavrtiš u četvrtoj, petoj ili šestoj ne dimi. Moram li napomenuti da nema DPF.

Link to comment
Share on other sites

e to za 4.5.6. neznam, gledao sam kako frend izlazi iz dvorista i krece po cesti, prvhi 50m sam gledao...dimilo...dimilo iza mene kad gledam u retrovizor u posebnim uvjetima (odsjaj sunca ili mozda neciji jaki farovi, pa se vidi) nije nesto FUL FUL, ali dimi...i najvj nemam DPF, mislim da dci 120 nije imao? tek 130?

Link to comment
Share on other sites

Tako i meni odmah zna dimiti, nekad ne kako joj dođe. Takva je od kada je kod mene cca 100 tkm. Je li Euro III, ili IV. Ako je Euro IV trebala bi imati DPF, ili se varam?

Link to comment
Share on other sites

Kada sam se sa prošlim sluzbenim Focusom vozio po gradu lagano i otišao na put s njim, vidio sam kako dimi u nekim uvjetima (farovi auta iza mene) pod opterećenjem. Onda dobro raspuhivanje po autoputu 150-160-180, vraćanje s puta, nema “kapi” dima. Tako da puno ovisi koliko km auto napravi i u kojim uvjetima. Kad sam bio 3 puta tjedno na putu i na autocesti, nije dimio danima. Zapni u gradu par dana i na kratkim relacijama, već čađa radi svoje... tako da sve te dizele treba raspuhivati i sve je bolje, manje problema. Nije naodmet na tim km očistiti usisnu granu (garantirano je koma), provjeriti katalizator (na dizelu se začepi na tim nekim km - 200+ osim ako nije auto proveo život na autocesti), očistiti egr, skinuti intercooler i oprati ga iznutra od ulja (na tim km se nakupi i ulja, jer turbo malo baci ulja tu i tamo, a i uljne pare se nakupljaju u IC-u). 

Da kupujem rabljeni dizel sa tipa 150-200tkm, to su prve stvari koje bih napravio u smislu servisiranja i pripreme auta za sebe i neko dulje korištenje, uz naravno ostatak servisa koji je autu potreban).

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

244.000. Nisam siguran jel original turbina gore, rekao bih da je. 88 kW.Zato i polazem nade da je crijevo neko u pitanju. Ovo bi prije bilo kao da turbina gubi tlak. Jedino ne mogu smjestiti di se onda uklapa bijeli dim tu?

Gledao sam cijevi vec kad se prvi put pojavio zvuk, na dijelu koji se vidi nema nicega, problem je sto je prostor iza motora di je turbina nepristupacan i ne vidi se nis.

Sigurno nije pala ili se probušila kakva cijev od zraka, tada dimi crno ko vrag. Bit će najprije ovo sto je Kristian rekao. Polovni turbo je cca100€ +ruke, reparirani 200-300€ +ruke.

Ruske- dimi 1.9 skoro svaki pod opterećenjem na malim okretajima, malo je odi raspuhati pa prekontroliraj

Link to comment
Share on other sites

morat cu, ali mi steta raspuhivat takav auto sa samo 120ks, za tu namjenu imam cupru :D koja napokon je postala vikend vozilo i vozilo za kad mi se digne :D 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da to ima veze sto tocis, nije isto da li tocis najjeftiniji dizel ili onaj skuplji, recimo ja tocim iskljucivo ED class plus na INI koji je 30 lipa skuplji od obicnog ED i nikad mi ne dimi osim kad ga bas nagazim do kraja onda tek vidim u retrovizor da zadimi ali opet to nije nista strasno sad da baca oblak crnog dima kao neki VW koje viđam da tak prase. Moj je također 1.9dCi 88kW bez DPF-a.

Link to comment
Share on other sites

zadnjih 5-6 g nikad ne tocim jeftinije gorivo...uvijek sam tocio u C4 i sad u leona 100tku, a u lagunu tocim eurodizel+ ili kako to vec zovu po raznim pumpama...necu se zajebavati za 2-3kn razlike

Link to comment
Share on other sites

Točim i ja samo premium goriva, ali ona isto zna dimiti. Nema to veze s gorivom, takvi su renaultovi motori. Ako je dugo vozim u režimu gradske vožnje onda zna poprilično dimiti, ali kad je "propušem" onda uopće ne dimi. 

Link to comment
Share on other sites

Isti slučaj sa Mercedesom. Poslije grada dimucka. Laguna nikad jer ima DPF

Link to comment
Share on other sites

A dobro merđo uvijek dimi ko lokomotiva [emoji23]

Kad oni imaju svi po 2000+ kubika, nema tu nista lose [emoji3]

Link to comment
Share on other sites

ljudi, carminat koja je zadnja verzija? ja imam verziju 11 12 (tako pise, neznam dal su dvije godine u pitanju ili 11mj 2012g) i neke ulice mi ni ne prepoznaje na mapi, a vazne su ulice koje postoje bubam 50-100 godina, uredno vozim po njima i ispise mi ime, ali ne prikaze na mapi ili u nekim slucajevima cak i pise unknown road...

kako se updejta? dovoljno od nekud (kud?) skinuti svjezije mape i preko dvd-a ih ocitati? ili software treba prckati?

kad su mi na ekranu 2 mape, vidim samo lijevu, dok desna je crna, vidi se samo strelica...kad odem staviti na full screen, mogu staviti samo tu desnu, dakle bude sve crno...

postoje li negdje instrukcije (najbolje video) kako to sve iskonfigurirati?

i uspio sam nac kako uc u sound menu, podesio malo postavke (bile su na nuli) i sad mi zvuk puniji, kvalitetniji...tako da to smo rijesili :D 

Link to comment
Share on other sites

Koliko je meni poznato 2012 je zadnja verzija mape za taj carminat. Do te godine je jedna firma radila mape, a nakon 2012 je TomTom počeo radiiti mape za Renault ali te nisu kompatibilne sa starijim Renaultima.

Zato moj navigacija na krstarici uglavnom stoji ugašena, a kad mi treba koristim se HERE mapama na mobitelu koje rade bez internet veze. 

Zadnji put me kroz Rijeku navigavalo bez ikakvih sumnji, upitnika ili iznenađenja.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

ma nije meni navigacija radi navigiranja, ono malo sta mi treba koristim google maps (nekad sam i ja koristio here maps, ali kad me poceo voditi svagdje u milanu, sam odustao)

nego vise radi toga da kad vec je ekran gore, da stoji upaljena, cisto za iscitati lokaciju (a i za radar nadolazecih zavoja i sl.) i da je full screen, a ne pola ekrana :(

tko zna to kako osposobiti desnu stranu ekrana, nek se javi :(

fala, petak!

Link to comment
Share on other sites

Nema na čemu. 

Here mape me za sad zadovoljavaju. 

Malo mi je smiješno da se nemogu "utočiti" nove mape na stare sustave.

Na prvu mi djeluje da koriste iste komponente. Ali vjerojatno sam u krivu i da su razlike u sustavima veće od ekrana i upravljačkog joysticka

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije ti je puklo srce turbine, bacilo ulje na ispuh i zapalilo se ulje u ispuhu pa je dimilo bijelo.

Jesi provjerio kolicinu ulja u motoru?

Sta se tice iberturaze sve ovisi gdje pusti ulje, na ispusnu ili usisnu stranu. Ja ti nebi savjetovao da se vozis. 

Bravo kiki! Danas je bio mehanicar kod mene, puklo je srce. 

Uglavnom, zamjena turbine, posao + mali servis, 2500-3000 kuna.

Link to comment
Share on other sites

Nije valjda da ides na polovnu turbinu? Jer inace su cca 300e reparirane turbine, pa mi nije jasna cijena.

Link to comment
Share on other sites

Reparacija turbine za 1.9 dci sa sa vnt-om je cca 3000 kuna ako ju vlasnik vozila odnese, ali često bude manje ako/kad ju donese mehaničar.

Slažem se da polovna nije dobar izbor. Osim ak nije riječ recimo o karambolu od 50tkm pa sve ide u dijelove ili tak nešto slicno...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo 100tkm otkad je kod mene, a turbinu nikada nisam niti pogledao. Baš je zahvalan ovaj 2.2 dCi :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bravo kiki! Danas je bio mehanicar kod mene, puklo je srce. 

Uglavnom, zamjena turbine, posao + mali servis, 2500-3000 kuna.

polovna ili? cijena nikakva, ako je stvarno dobra turbina kao polovna

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.