Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Jel se ovdje puni plin za klimu kod lagune 2? Stisnul sam unutra pipac i samo je lagano spuhnulo prema van. Očito nema plina i negdje pusta. Kolko ide u sistem?

Je tu se puni, laguna ima samo jedan priključak na tom dehidratoru.

Link to comment
Share on other sites

klima radi, sve se riješilo, ali kad se upali kompresor, do cca 1400okretaja jako nešto bruji i gadno je za čudi, ali ne dolazi zvuk iz kompresora, nego tamo negdje od remena. Jel moguće da mi je španer ili što već na laguni bude sve spremno za promjenu?

Link to comment
Share on other sites

sto je bio problem do ovoga sto bruji?

Edited by iglocsfi
Link to comment
Share on other sites

Remenica alternatora je meni radila takav problem. Provjeri da li spaner vibrira.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav! da se pohvalim :taz:  krepala mi je servo pumpa, pa me sada zanima koje sve pasu? Laguna II 2,2dci je u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ej ekipa,

dakle jucer mi je na Laguni II ph I 1,9dci propalo kavcilo, prije sam primjetio da se ne vraca do kraja ali vrlo rijetko.

sada majstor kaze da curi na kocionom cilindru, procitao sam da obicno procuri na donjem..

e sada jel se mjenja komplet kocioni ili samo taj donji ili...

i naravno ima ko kave cijene za to..

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mjenjao prije par mjeseci taj doljnji, oko 700 kn sa popustom je bilo, inace meni je isto propalo, prvi puta propirili kao pa je valjalo neko vrijeme, drugi puta kad se dogodilo sam mjenjao i otad nema problema

Link to comment
Share on other sites

Samo dio, ruke 400 mislim

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cilindri spojke (najčešće pomoćni u mjenjačkom zvonu) procure isključivo zato što se kočiona tekućina ne mijenja redovito (cca jednom u dvije godine). 

Link to comment
Share on other sites

Cilindri spojke (najčešće pomoćni u mjenjačkom zvonu) procure isključivo zato što se kočiona tekućina ne mijenja redovito (cca jednom u dvije godine). 

Rekao bih i da ima nešto u lošem (ili nikakvom) odzračivanju sustava i svemu onom što slijedi zbog toga...

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis losem odzracivanju? A CSC crkne od upotrebe, nevezano za mijenjanje ili nemijenjanje kocione tekucine. 

Link to comment
Share on other sites

Nije baš tako. U cilindrima se nakupljaju svakakve nečististoće+vlaga koje potom uništavaju brtve i uzrokuju propuštanje. Svaki put kad sam odzračiva sustav spojke nečistoća je bilo poprilično. Također, još uvijek (245 tkm i 14 godina) isti "master" cilindar, "slave" promijenjen kad je mijenjana komplet spojka (nije propuštao već je zamijenjen preventivno). Kočionu tekućinu mijenjam jednom u dvije godine, nikada mi se na autu nije dogodilo da mi "propiša" bilo koji od cilindara čak i pri korištenju Ate SL 6 tekućine koja je koja ima najnižu vrijednost viskoznosti na tržištu.

Naravno da će "crknuti" i od uporab, ali puuno prije će "crknuti" ako se neredovito mijena kočiona tekućina. 

Link to comment
Share on other sites

Proizvodjac propisuje interval zamjene tekucine iz razloga higrofilnosti, ali proizvodjac CSC-a preporucuje zamjenu CSC-a kod zamjene kvacila, i to zbog mehanicke istrosenosti CSC-a. Prilikom trosenja lamele, CSC kompenzira pomak, tj. steluje kvacilo. Kad se postavi nova lamela i korpa, stari CSC brzo propusti ulje. Zamjenom tekucine se definitivno produlji vijek trajanja CSC-a, ali to je cilindar koji radi u prilicno nepovoljnim uvjetima, i trosi se.

Link to comment
Share on other sites

Ne kompenzira pomoćni cilindar spojke pomak već košara/korpa. On uvijek ima isti put, odnosno nema isti put nego mu se maksimalni put do istrošenja spojke već uračunava u njegovu funkciju. Dakle, kad je auto novi (a time i spojka) cilindar prelazi manji put a nakon kompezacije (kad se spojka potroši, a koju obavlja košara) prelazi veći put te se zbog nečistoća u kočionoj tekućini, a i na na vanjskom dijelu cilindra koji sad postaje unutarnji nastaju oštećenja zbog uvjeta rada (i zamora materijala) te higroskopskih svojstava kočione tekućine povećava rizik od propuštanja.

Link to comment
Share on other sites

znaci mjenjati kociono ulje svakih 2 god..

a jer se mjenja samo taj donji ili komplet?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zašto bi se mijenjao "master" cilindar ako nije otišao. Pravilo je da se potisni cilindar spojke mijenja pri izmjeni same spojke (DMF-a, lamele, košare) i ja sam se toga držao. Do sada nisam imao nikakvih problema sa sustavom spojke (bilo kojim dijelom). Također, kada se mijenja kočiona tekućina (sustav spojke koristi istu tekućinu kao i kočnice) potrebno je odzračiti sustav (postoji pipac za odzračivanje na izlazu iz mjenjačkog zvona).

Link to comment
Share on other sites

Da pojasnim: radni opseg cilindra kod nove spojke i potrosene spojke nije isti. Kad je spojka nova, cilindar radi na jednom manjem ogranicenom opsegu, kad se spojka istrosi, CSC radi na drugom manjem ogranicenom dijelu svog opsega, tako da kad se postavi nova spojka na stari CSC, onda CSC ponovno vracas u prvi dio radnog opsega. Na tom dijelu cilindra se u medjuvremenu nakupilo necistoca jer taj opseg nije koristen, tu bude korozije raznih vrsta, pa je za ocekivati da ce doci do losijeg zaptivanja i curenja tekucine. To je otprilike razlog zasto se kociona tekucina treba mijenjati, jer necistoce zavrse u sistemu kod svake zamjene kocionih elemenata i vracanja bilo kojeg od cilindara na kojem se nalazi korozija i prljavstina. Naravno da se necistoce javljaju i kod same upotrebe, i to je jedan od razloga preporuke zamjene tekucine.

Vezano za kompenzaciju, CSC je odgovoran za kompenzaciju, posebno kompenzaciju slobodnog hoda jer opruga ga drzi priljubljenim uz spojku, za razliku od mehanickih sistema, gdje se kompenzira mehanicki, tj. rucnim stelovanjem sajle.

Link to comment
Share on other sites

U pravu si za radni opseg, to sam i ja naveo da su različiti, odnosno da se na dijelu koji nije korišten kad je spojka bila nova pojavljuju oštećenja. Ali kompenzaciju isključivo obavlja košara, a ne potisni ležaj. Isto tako ako je nečistoća (i vlaga) prisutna u cilindru onda se brtve i njegovi dijelovi oštećuju iz nutra (vlaga+nečistoća koja uđe kroz brtve što se isto zna dogoditi) bez obzira na radni opseg. 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kompenzacija u kosari jeste kod SAC elemenata, CSC je nesto drugo. 

Link to comment
Share on other sites

Na mom autu je kompenzacija isključivo na košari. Za druge ne znam, a pošto je tema o Lag 2 onda pretpostavljam da je tako i kod kolege.

Link to comment
Share on other sites

znaci dovoljno je zamjeniti samo taj cilindar i ulje, bez diranja korpe, lamele...

 

e da mozda neki majstor u Zgu na istoku ili sve jedno gdje.. da je ok i ima normalne tarife?

Link to comment
Share on other sites

Ponovo kod mene je mjenjan samo cilindar, doduse 3 mjeseca poslje je na red dosao i zamasnjak...

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

znaci dovoljno je zamjeniti samo taj cilindar i ulje, bez diranja korpe, lamele...

 

e da mozda neki majstor u Zgu na istoku ili sve jedno gdje.. da je ok i ima normalne tarife?

Preporuka je da se radi sve odjednom (lamela, košara, potisni, zamašnjak). E sad koliko se ima novaca toliko će se raditi (ovo ne vrijedi za one koji imaju novaca za bacanje).

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

iz vedra neba, doslo mi da kupim lagunu 2 (jos neodlucan da li berline ili grandtour, da li 1,9, 2,2 ili 2,0 dci...)

vidim da su prakticki dzaba...dobivam ponudu za C4, pa ako bude dovoljna u glavi mi da uzmem neki primjerak ocuvan, sa manje od 200tkm i nekom finom opremom...

cisto da pitam onako iskreno: nisu na cijeni jer su velika vecina u banani (struja, motor, turbina...) ili jer stvarno kod nas nemaju nikakvu vrijednost, pa recimo npr za 3000-3500e dobijes top primjerak? jer vidim ima ih i za 1500-2000...

sta pripaziti, sta zaobilaziti...?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.