Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Pa tempomat aktiviras "+" ili "-" tipkom a "R" samo ako imas "memoriranu" neku brzinu i zelis se vratiti na nju. Ispod 30km/h senemoze aktivirat

Link to comment
Share on other sites

Obično ga aktiviram na R, sad nakon stavljanja nove baterije ne reagira niti na + niti na - . Sutra ću to rješiti :D

Link to comment
Share on other sites

Može se i sa R aktivirat tempomat samo prvi put nakon paljenja i to na brzinu kojom trenutno voziš, bar je kod mene tako, a poslije možeš samo pozivat prethodno korištenu

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

ahaa, nisam nikad probao :D jer po uputama ide + i to sam prihvatio kao....

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

A sad kad ti kažem da i sa - možeš aktivirat [emoji6]

Link to comment
Share on other sites

dobro to znam :D + i - tako sam i napisao gore, samo za R nisam nikad :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na kojem mjestu točno bude problem sa žicama od kompresora klime na laguni 2 1.9dci? to im je navodno boljka, a izgleda da je kod mene baš taj problem, moram to riješiti prije mora jer na +40 bez klime sa klincem nema šanse da mogu ići.

Link to comment
Share on other sites

vidiš kad smo kod klime... meni klima malo radi malo ne... točnije ona radi ali nekad puše jače a nekad slabije nema pravila. čuje se ventilator odradjuje puhanje jer se čuje kako se prebacuju brzine ali ne puše kako bi trebalo.

Link to comment
Share on other sites

meni dok je radila, na leru mi je varirao ler gas, a preko 2500okr mi se gasila klima 

Link to comment
Share on other sites

Jedine žice koje idu na kompresor su one od spojke. Isprati cijelu putanju tih žica počevši od same spojke na kompresoru. Pretpostavljam da do problema dolazi na mjestu gdje su žice vrlo blizu ili su naslonjene na sami motor pa im uslijed topline rastopi izolaciju.

Link to comment
Share on other sites

gledao to malo jučer, koja je koja žica od one dvije što dolaze na kompresor? probao bi cviknut onu na koju dolazi + , da probam kresnut direkt kompresor na + od akumulatora da zapravo vidim da je to sigurno to.

Link to comment
Share on other sites

Daj malo više informacija.

- Koje su boje te dvije žice kod tebe?

- Koja je to oznaka motora? Je li F9Q?

- Da li je ručna ili automatska klima? 

Link to comment
Share on other sites

oprosti, laguna je 2003. ,klima je automatska, 1.9dci 88kw, 6brz, pod gablecom dignem haubu pa sliknem žice, gdje vidim kod motora?

Link to comment
Share on other sites

To je motor F9Q.

 

Žice trebaju biti crvena i narančasta.

Nemoj ništa cvikat. Uzmi instrument i ispitaj da li na crvenoj žici imaš 12V. To je stalnih 12V tj. dolazi direktno sa baterije preko osigurača. Znači bez da pališ auto ili daješ kontakt na crvenoj žici trebaš imati stalno 12V.

Ako nemaš onda je ta žica u prekidu ili je izgorio osigurač.

 

Ova druga narančasta žica je minus koji šalje ECU.

Link to comment
Share on other sites

Znači, na crvenoj imam stalan +, sad je pitanje dal su žice u paraleli spojene, jer imam dvije crvene i dvije narančaste. Jedan par ide ispod kompresora, a drugi par ide prema remenici. Kad sam upalio prekidač od klime, spojio sam na masu narančastu i niš se ne desava

Link to comment
Share on other sites

U paraleli su spojene samo crvene žice. Obje idu na isti osigurač i na njima imaš +12V.

Narančaste nisu spojene u paraleli, jer idu na dva različita uređaja na kompresoru, a sa druge strane idu na kompjuter klime.

 

Par žica koji ti ide ispod kompresora idu na aktuator za kontrolu kapaciteta kompresora. Te dvije ti trenutno nisu bitne.

Bitne su one dvije koje idu prema remenici tj. idu na spojku kompresora. Neznam koju si narančastu spajao na minus, ali treba ovu koja ide na spojku.

Kad nju spojiš da li čuješ spojku kako upada?

 

Samu spojku možeš ispitati instrumentom tako da joj mjeriš otpor. Otkači konektor sa žicama od spojke i onda mjeri otpor na spojci. Ispravna spojka ima otpor od 3.1 do 3.6 Ohma ovisno koji kompresor imaš ugrađen.

Link to comment
Share on other sites

Ovako, upravo sam mjerio žice koje idu prema remenici i tamo je i na crvenoj i narančastoj +12v, otpor je 3.9-4.1 ali neznam koliko mi uređaj laže posto je kineski.

Znaci auto pod kontaktom, nije bio upaljen

Edited by wildD
Link to comment
Share on other sites

Po tim podacima izglega da je sa spojkom kompresora sve u najboljem redu.

 

Međutim, vratio sam se par postova unatrag i vidim da je tvoj prvi post usmjeren na grešku kompresora tj. njegove spojke. Ne znam kako si zaključio da je u cijelom sustavu klime baš tu problem. Ako neće da se pali kompresor (neće da se ubaci spojka) nemora značiti da je u njoj problem. Blokada starta kompresora može biti posljedica nekog od uvjeta za start koji nije ispunjen. Npr. na izlazu iz kondenzatora imaš trostruki presostat koji mjeri tlak. Ako je tlak mali, ispod 2 bara tada je start kompresora blokiran. Isto tako ako je tlak veći od 27 bara također je blokiran start kompresora. Ako je taj presostat neispravan ili su u prekidu žice prema njemu neće se paliti kompresor. Nadalje ako ne radi motor opet je blokiran start kompresora, itd. itd.

 

Ovako napamet tražiti uzrok ne startanja kompresora je kao da tražiš iglu u plastu sijena.

 

Moj ti je savjet da ideš na dijagnostiku gdje će se utvrditi točan uzrok. U kompu klime su zapisane i memorirane sve postojeće greške.

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da napomenem da mi je Laguna do mora (300km) popila 1L ulja.

Danas ide masina na generalku.

Ne slini oko turba, nego dok je ugasim i upalim onda pocne dimit bijelo- plavo, slini mi na crijevu od intercoolera kod onog dzeka i tak.

Vidjet cemo sto je ustvari

Ima 215 000 km, 81kw motor ;)

Link to comment
Share on other sites

dimilo je i meni dok je to crijevo bilo probuseno. sad ne dimi al sam primijetio da na nekih 2000 km popije i meni otprilike litru ulja. moj je 88kw

Link to comment
Share on other sites

Hvala Dragane, eto na području Zagreba tražim nekoga sa dijagnostikom da mi iščita greške i probleme, da si riješim ovaj i druge probleme, ako komp iščita.

Link to comment
Share on other sites

dimilo je i meni dok je to crijevo bilo probuseno. sad ne dimi al sam primijetio da na nekih 2000 km popije i meni otprilike litru ulja. moj je 88kw

Sljepile mi se karike na 2 klipa ;)

Al naravno da cu odma kad se to mijenja promijeniti i letece, sve karike, postelat ventile, ocistit intercooler, sva crijeva, bla bla

 

Nego, dal neko zna.

Imam one zastitne plastike za masinu, moja je kaj se natakne na 3 pipca, ali su popucali ti nosaci na plastici.

Dal pase ona sa 3 šarafa ili bas mora biti ta sa pipcima ?

http://i1061.photobucket.com/albums/t470/ofqueengeorgia/IMG_8178.jpg

 

Hvala

Edited by Ceki
Link to comment
Share on other sites

Jel se ovdje puni plin za klimu kod lagune 2? Stisnul sam unutra pipac i samo je lagano spuhnulo prema van. Očito nema plina i negdje pusta. Kolko ide u sistem?

post-15606-14380286101514_thumb.jpg

post-15606-14380286484481_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.