Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Da, ja imam onu s dva, to je to znači.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da tempomat neće raditi dok ima grešku ABS/ESP koja nekad zna biti od neispravnog prekidača stop svjetla na papučici kočnice. Lako ga se skine, ako su pinovi potrošeni treba ih nalemiti, dobro ispuhati/oprati od špene i trebao bi proraditi.

U pravu si, ali može recimo biti do senzora brzine na kotaču trebalo bi provjeriti. Ne znam zašto ruske nije provjerio što je u pitanju kad je provjeravao ovu grešku na vratima.

Da, ja imam onu s dva, to je to znači.

To je to.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da može biti puno toga. Naveo sam samo jedan koji se rijetko gleda među prvima, jer ako rade štop svjetla ne znači da je prekidač uredu.

Link to comment
Share on other sites

cekaj cekaj ako sam skuzio...greska abs/esp radi neispravnog prekidaca stop? meni stopovi rade dobro, 1 bio pregoren od prije, promjenio sam ga jucer...ima li gdje kakav tutorial gdje se vidi sta se tocno i kako skida i provjerava? evo primjer tempomat upali (na ekranu poruka) 1x na 20x pokusanih, ali nece nastimat brzinu, mislim upali se ono na displayu...ali nece nastimat...

pitanje za one koji imaju navi carminat...slika mape je na lijevoj polovici ekrana, na desnoj stoji samo strelica na crnoj podlozi...se da kako namjestiti na full screen? pokusavao sam u meniju pomocu joysticka, ali nisam nasao...

i da li se da ubaciti ista drugo na dvd (neki film npr) koji je ispod poklopca, ili samo mape? i skuzio sam u pretincu koji je uzasno mali, sa lijeve strane je neko pojacalo malo...najvj za zvucnike?

i jos pitanje haha, ona poluga za slucaj da rucna se zablokira, gdje se nalazi ispod naslona za ruku? mora se rastavljati obloga pretinca ispod naslona?

34906675_1566174626841601_28024750726971

Link to comment
Share on other sites

Naveo sam da ABS/ESP može imati problema zbog prekidača stopa. Iako stop svijetla rade NE znači da je prekidač uredu.

Prekidač se okrene u lijevo za 90° i izvadi. Rastavi se, očisti čistačem kočnica, ako su pinovi potrošeni onda se naleme, malo masti na klizne spojeve i to je to. CLIP hoće lijepo pokazati ako je do prekidača.

Može biti do ABS modula, senzora...

Najbolje na CLIP da se ne igraš vidovitog Milana

Link to comment
Share on other sites

Polugica za rucnu prisilno otpustiti kod scenica je u gepeku, zute boje, mozda je slicno.

Btw, automatske klime osim senzora temp imaju i senzor sunca. Obicno je to jedan njok na sredini cockpita u samom dnu pod sajbom

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

mata, dobro ali gdje je taj prekidac :D?

sto se tice poluge za rucnu - zna li tko gdje je tocno? i navigacija kako u full screen? :) mada sam vec ovako puno naucio o lagunama zadnja 2 tjedna

Link to comment
Share on other sites

Iznad papučice kočnice. Ne možeš ga fulati.

Za ručnu ne znam jer sam tražio kod sebe i nisam našao. Navi nemam pa ne znam.

Kad se zakljuca auto sam tj. dok se udaljavaš od njega poklopac rezervara ostaje otkljucan ravno 5 min. Ako ključaš da stisnes tipku onda se ključa i rezervar odmah.

Link to comment
Share on other sites

hvala na tip-u za rezervar!

i jos pitanje :D rezerva...dakle vidim na ph1 iz jednog oglasa da je kazaljka znad crvenih crta na dnu rezervara i da gori na displayu rezerva, a meni trenutno mrvicu iznad zadnje od onih 2 ili 3 koliko ih je vec, crvenih crtica i jos se nista ne pojavljuje, a na BC pise jos 120km...neznam kome vjerovati, jer sta onda ispada da kad dode bas na zadnju da se upali rezerva na displayu? ne bi htio da me iznenadi :D a neznam gdje mi je kanistar pa da ga napunim i isprobam da vidim stvarno kad ce stat...

Link to comment
Share on other sites

Meni se rezerva na laguni palila na nekih 90 km po BC-u. 

 

Link to comment
Share on other sites

Samo jednom mi se upalila rezerva prije par godina i ne sjećam se baš kad.

Crveno je u biti zadnja četvrtina rezervara i mislim da bi se lampica trebala upaliti kad je kazaljka blizu donjem dijelu.

Link to comment
Share on other sites

Dotakne kazaljka crveno polje da se rezerva jos ne pali. Meni se pali na 80 km na onom odbrojavanju kolko do benzinske na boardu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Poluga rucne ti je ispod plastike na dnu srednjeg pretinca, kad maknes tu plastiku vidjet ces zutu polugicu.
Meni se pali rezerva na cca. 85 km.

Link to comment
Share on other sites

evo tankirao sam svejedno (BC pokazao da sam potrosio 20,5l od proslog tankiranja, a stavio sam 200kn), pisalo je oko 90km...kazaljka je bila mozda 0,05mm iznad mrtve tocke :D

kako god, odvozio 4km do doma, uzbrdo, malo jaci (dosta) gas i to...potrosnja 12 :D finoooooo, dobro da je tek pocetak tanka

i nasao sam polugu, samo se odskrine plastika kraj 12V utikaca...

Link to comment
Share on other sites

pa neznam bas, meni se cini da ova zuta poluga bi trebala biti napeta? ili je dobro sta je ovako mlohava, pa se samo potegne? :)

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

Mlohava, mlohava. Nemoj potezat ni za boga :laugh: Ne znam kolko si upoznat s tim, mozda si vec cuo. Nije to zamjena za elektricnu rucnu, vec stvarno samo u slucaju nuzde. Kad to potegnes, kompletan sustav, sajle itd. se razdvoje, a onda moras sve sastavljat skupa natrag.

I da, ekipa, meni je najvjerojatnije turbo prdnuo, stavit cu duzi post kasnije, uglavnom tuga i suze.. :cry:

Link to comment
Share on other sites

ja sam citao 2 razlicite stvari:

- kad jednom potegnes da moras ic na dgn da ti ponovno aktiviraju (dakle ako sam skuzio ne olabavi nista)

- kad jednom potegnes da je dovoljno na tipku nategnuti opet i otpustiti, pa se "resetira" (mozda se i spominjalo gasenje i paljenje auta/zakljucavanje otkljucavanje)

ovo da se treba sastavljati prvi put cujem :D

Link to comment
Share on other sites

Ne znam dal ima razlike od modela do modela, ja sam imao situaciju sa svojom i morali su u servisu sastavljati sve skupa.

Link to comment
Share on other sites

Išao sam njuškati gdje je ta ručica i kod mene ne ide to samo tako. Nema taj poklopac uopće već moram upaljač izvuči, sve izbaciti iz pretinca i onda komplet unutarnju plastiku izvaditi.

Ručica je isto "mlohavo-mlitava"

Vraćanje plastike- je**nje majke. Ne znam kako bi se to izvelo po zimi.

Link to comment
Share on other sites

Hahahhahahahaha Mata, nije ti vrag dao mira, ko i meni. XD

Kod mene isto kao i kod tebe...

Cijela kadica i podnica naslona za ruku mora van. Naravno sve stvari prije.

Al je ide tako tesko i nisam morao 12V vaditi van, islo je okolo nje van.

Al nisam dizao skroz nego samo malo odskrinuo da vidim. Rucica isto mlohava.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam dal sam bilo koji post pisao ovako teska srca.
Uglavnom, u petak sam primijetio zvuk pistanja prilikom ubrzanja, u rasponu od 2000-3500 okretaja, odmah je bilo ocito da je nesto s turbom u pitanju.
I vec sam ja ujutro imao u glavi kak cu post napisat itd., snimio sam video, mada je vise audio, pa da vidim sto mislite. Nije gubio snagu, nije dimio, na BC nije bilo nikakvog upozorenja. Vozim curu na posao i na povratku katastrofa...

Ni 2 minute poslije, paf, padne snaga, ne ide preko 2000 okretaja. Za par km, gusti bijeli dim. 
Nedvojbeno je turbo u pitanju, samo me sad zanima postoji li ikakva i najmanja mogucnost da nije sam turbo otisao, vec je mozda napuklina na crijevu zraka, ili se mozda crijevo negdje otkacilo. Kad se to dogodilo, samo se culo nesto kao kad otvaras cep na sampanjcu recimo tako, pistanje prestalo, sad se culo samo strujanje zraka iz prostora motora. To mi je jedina nada da je mozda u pitanju crijevo iz intercoolera prema turbu. Napravio sam cca. 50tak kilometara od kad je to pocelo, a citam po drugi forumima da su se vozili po par tisuca km s tim pistanjem prije nego je turbina riknula. I to mi neku nadu daje. 
Kad sam se dogegao doma, digao poklopac, dimilo se iz turba, priblizno na mjestu di je ispuh i osjetio se intenzivan miris plastike.
Da bude gore, cuo sam se vec s mehanicarem za vikend i danas je auto morao ici na pregled i uz sve to, prije 2 tjedna sam dao 2000 kuna na gume + montazu i optiku i sad sam skroz suh. :cry:
Molim vas obradujte me da nije 100% turbo. A ako pak je stvarno gotov, koje su mi najbezbolnije opcije? Citao sam da nije pametno uzimati repariranu turbinu, iako je mozda najjeftinija opcija. Druga opcija je dati ovu reparirati, optimalno rjesenje valjda? Treca je naravno kupnja nove turbine, al tolko novaca necu skupit do sljedece godine...

Sad kad citam, zvuci malo histericno, al sam stvarno ocajan.

video-1528735052.mp4

Link to comment
Share on other sites

Koliko auto ima km? Motor je 1.9 dCi 88kW? Zar nije da kad turbo krepa da auto ode u iberturazu? A tebi nece preko 2000 okretaja...

Link to comment
Share on other sites

A vidi najbolje ćeš znati da pratiš cijevi iz turbine gdje idu, i ako je negdje pala ili pukla onda imaš sreće. Sada nitko ti nadaleko ne može reći što je. Zasuci rukave i traži cijevi :)

Link to comment
Share on other sites

Koliko auto ima km? Motor je 1.9 dCi 88kW? Zar nije da kad turbo krepa da auto ode u iberturazu? A tebi nece preko 2000 okretaja...

244.000. Nisam siguran jel original turbina gore, rekao bih da je. 88 kW.
Zato i polazem nade da je crijevo neko u pitanju. Ovo bi prije bilo kao da turbina gubi tlak. Jedino ne mogu smjestiti di se onda uklapa bijeli dim tu?

Gledao sam cijevi vec kad se prvi put pojavio zvuk, na dijelu koji se vidi nema nicega, problem je sto je prostor iza motora di je turbina nepristupacan i ne vidi se nis.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.