Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

spojiti na canclip pa ces znati sta je problem, obicne diagnostike nemogu tj nemaju tacne info po kodovima, a oni nisu univerzalni, i onda ti i pise grska tj dal je npr kratak spoj na masu, na +12, prekid ili nesto 3.

da vuce u stranu spur. 

Link to comment
Share on other sites

Zar DF113 nije greška u krugu klima uređaja, konkretnije senzora tlaka plina?

Što se tiče ABS-a čisto sumljam da je riječ o osiguraču. Odnosno zašto ne zamijeni taj osigurač ako je do njega? ESP/ABS ne radi ako je upaljena lampica.

Link to comment
Share on other sites

zato jer mu se desilo to neki dan i nije stigao, napravio bi ja to, tj probao, ako ne onda je modul...

ugl sto se tice df113 - izbacilo je bas onako kako sam napisao...

primjetio sam da klima kad stavis na 26 puse toplo, cim spustis za 1, puse hladno i tako sve do 17 ili koliko je minimum...reostat?

Link to comment
Share on other sites

Ne mora biti do modula, može biti do hidrobloka, senzora kotača, senzora kuta volana itd.

Je li dijagnostika univerzalna, ili Clip?

Za klimu je to normalno u ovom vremenskom razdoblju (ljeto).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

iskreno da ti kazem, neznam...slikao sam, pa procjenite

34727790_1564684133657317_85973834396807

 

cek, oces rec da je normalno da hladi onako fino na 17-25 i da samo na 26 grije? i ventilacija i prednje staklo? meni je to cudno...

nisam primjetio razlike izmedu 17 i 25...

Link to comment
Share on other sites

plus pitanje: kako se pali tempomat? lijevo dolje je tipka, limitator ukljucim bez beda, tempomat stisnem suprotno tipku (na gore ako se dobro sjecam) i ne prikaze nista na ekranu + stiscem tipke na volanu i nista se ne dogada...

Link to comment
Share on other sites

cek, oces rec da je normalno da hladi onako fino na 17-25 i da samo na 26 grije? i ventilacija i prednje staklo? meni je to cudno...

nisam primjetio razlike izmedu 17 i 25...

Pa ak je u autu temperatura tocno 25, na 26 ce ti grijat, 25 i ispod hladit. Isto tak kad je zima ce ti vec na 18-19 grijat.. To je skroz normalno za sve aute.

Sto se tice dijagnostike, provjeri straznja svjetla. Prijevod u dijagnostikama zna bit s*eban i doslovno preveden. Mozda se straznja vrata misli na haubu, a lijevo bi znacilo lijevo svjetlo.

Tempomat se pali pritiskom na gornji dio gumba s lijeve strane, onaj di je strelica nacrtana. Mora ti svjetlit zelena lampica. I ne pali se ispod 40 km/h. Kad si na zeljenoj brzini stisnes + na volanu i postavlja se brzina, sa - se smanjuje, 0 gasi tempomat, a R nastavlja s prethodno postavljenom brzinom.

Edited by iScream
Link to comment
Share on other sites

To je onaj mikroprekidač u bravi vjerojatno. jel svijetli crveno/bijelo svjetlo kad otvoriš stražnja lijeva vrata? Da to je normalno što se tiče klime zato što je 26°krajnji položaj, a temperatura unutra je viša od 26°C.

Kad uključiš tempomat tipkom treba ti se na ekranu pojaviti info "cruise control" i onda s desnom tipkom "uhvatiš" brzinu. S lijevom +/- u vožnji povećavaš/smanjuješ brzinu.

U stražnjim vratima nema nikakvog senzora svjetla osim onog senzora za handsfree, jedino da nije on u pitanju, a ne prekidač.

Link to comment
Share on other sites

dakle

svjetlo na vratima crveno bijelo radi

zadnja svijetla nisam pregledao bas da idem gledat, ali po onome sta sam vidio nabrzaka rade (ipak cu pregledat)

citam po netu da senzor evaporatora (sta god to bio) treba mjenjat, da se ljudima tako javi ledeno od 17 do 25 i na 26 odjednom vrelo...dakle neznam ako niste skuzili, od 17 do 25 na osjet nema nikakve razlike temperature (a itekako osjetim npr kad se u leonu vozim sa 18 i kad se vozim sa 20 21, a kamo li necu osjetiti razliku izmedu 17 i 25 - nema je)

dakle tocno sam isao na gumb lijevo, pa + - i nece ga paliti, a vozio sam 60-70 sigurno, pa cak i vise na zaobilaznici...fino...

handsfree? hm a treba vidjet, ali sta nije senzor u prednjim vratima?

ugl dobrodosao renault :D francuski sarm

 

Link to comment
Share on other sites

Nije do tog senzora. Jednostavno 26°C je krajnji položaj i tamo puše toplo bez obzira na to kolika je temperatura u kabini. Vidjet ćeš kad malo zahladi kako će biti drugčije, inače je tj senzor obični termo otpornik i dođe u ovlštenog cca 80-ak kuna. Ja sam isto mislio da je do njega i promijenio ga, na kraju sam dobio istu glupost.

Ako ima poklopac iza ručice onda ima i taj senzor.

Link to comment
Share on other sites

rucice cega? ajde cekat cu da prode ljeto :D ionako nisam mislio to raditi, bitno da mi sad hladi klima i da imam topao zrak u hitnim slucajevima (blage ljetne kise xD) isto tako ce biti i sa abs-om...sad napraviti mali servis, nove gume, oprati auto izvana iznutra, pa nakon sezone te detalje sredivati...

ugl, ako na vratima pise samo dynamique, kako znati koji ambijent je, po cemu? confort ili privilege?

Link to comment
Share on other sites

Iza vanjske kvake, onaj crni poklopac.

Link to comment
Share on other sites

vidjet cu, ja sam uvijek mislio da je senzor samo u prednjim

ako mislis na handsfree, auto ga ima, da

Link to comment
Share on other sites

Moj ima na svim vratima (naravno ne na petim).

Link to comment
Share on other sites

onda ja to nisam primjetio :D tj mislio sam da je dovoljno imat na 1 vratima...

kako to izgleda? kockica plasticna ispod ili na kvaki ili na onom poklopcu na vrhu kvake (tamo je ako se ne varam utor za kljuc za uc u auto ako baterija crkne - e da, u tom slucaju se ne moze upaliti motor?)

Link to comment
Share on other sites

Drugaciji je kompresor klime u Leonu, novijim autima opcenito. Moze raditi kao inverter klima u kuci dok stariji auti imaju samo 2 polozaja radi ili ne radi. Temp zraka regulira se dodavanjem grijanja ako treba kod starijih automatskih klima.

Novi kompresori cak nemaju kvacilo nego stalno "rade" tj remenica se uvik okrece. Unutra je ploca pod promjenjivim kutom koja shodno tome vise ili manje stiska klipice. Slicno pumpi na miniwashu ako je tko rastavljao

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja stvarno ovo ne mogu shvatit...imali smo 18g vectru B, automatska klima (1 zona) - dakle auto 1999g, klima sigurno stare koncepcije...koju god temp nastimas, osjetis razliku...ok ne izmedu 17 i 18 npr ali izmedu 17 i 20 21 22 itd itekako...tako da ja ovo nemogu procesuirat, da se na klimi u laguni 2005g ne osjeti razlika izmedu 17 i 20 i 25, dakle kompletno isto frisko puse, cim prebacis na 26 pocne rokat vreli zrak...koju god poziciju, glava, noge, sajba prednja...meni to nije ispravno...

Link to comment
Share on other sites

Drugaciji je kompresor klime u Leonu, novijim autima opcenito. Moze raditi kao inverter klima u kuci dok stariji auti imaju samo 2 polozaja radi ili ne radi. Temp zraka regulira se dodavanjem grijanja ako treba kod starijih automatskih klima.

Novi kompresori cak nemaju kvacilo nego stalno "rade" tj remenica se uvik okrece. Unutra je ploca pod promjenjivim kutom koja shodno tome vise ili manje stiska klipice. Slicno pumpi na miniwashu ako je tko rastavljao

 

Šlapatalk

 

 

Sve to Laguna imala 2002. Jedino što ima spojku koja uključuje/isključuje kompresor. Na laguni je varijabilni kompresor koji se po potrebi opterećuje više/manje. Na Yarisu kompresor nema spojku.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ja stvarno ovo ne mogu shvatit...imali smo 18g vectru B, automatska klima (1 zona) - dakle auto 1999g, klima sigurno stare koncepcije...koju god temp nastimas, osjetis razliku...ok ne izmedu 17 i 18 npr ali izmedu 17 i 20 21 22 itd itekako...tako da ja ovo nemogu procesuirat, da se na klimi u laguni 2005g ne osjeti razlika izmedu 17 i 20 i 25, dakle kompletno isto frisko puse, cim prebacis na 26 pocne rokat vreli zrak...koju god poziciju, glava, noge, sajba prednja...meni to nije ispravno...

Ako je u kabini npr 39 stupnjeva svejedno je na koju ti temperaturu namjestio ako si pritisnuo "Auto". Naime, klima počima najjače hladiti dok ne postigne željenu temperaturu. Ako pak odabereš ručni mod i upališ klimu onda bi se trebala osjetiti razlika. Prije (dok je mi je bio stari kompresor na autu) klima je konstanto puhala najhladnije, sada nije tako i baš se osjeti kad je kompresor maksimalno opterećen, a kada minimalno. Toliko se osjeti da sam u pojedinim trenutcima mislio da mi nedostaje plina u sustavu. Recimo kad su vani niže temperature kompresor je minimalno opterećen dok je povećanjem vanjske temperature raslo i opterećenje(kad se tek upali auto) da bi se smanjilo kada se auto rashladi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ovaj, nakon sta sam proveo popodne i vecer uz lagunu, isprobavao klimu, sad je uredno radila, evo pr. dok je padala kisa, stavio na 21 da se ne magli i puhalo mlako...kad je grunulo sunce i zatoplilo vratio na 18 i osjetilo se frisko...isprobao razne temperature u raznim uvjetima i sad se osjeti razlika...neznam sta je bilo prije

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da tempomat neće raditi dok ima grešku ABS/ESP koja nekad zna biti od neispravnog prekidača stop svjetla na papučici kočnice. Lako ga se skine, ako su pinovi potrošeni treba ih nalemiti, dobro ispuhati/oprati od špene i trebao bi proraditi.

Link to comment
Share on other sites

onda ja to nisam primjetio :D tj mislio sam da je dovoljno imat na 1 vratima...

kako to izgleda? kockica plasticna ispod ili na kvaki ili na onom poklopcu na vrhu kvake (tamo je ako se ne varam utor za kljuc za uc u auto ako baterija crkne - e da, u tom slucaju se ne moze upaliti motor?)

Kad ti baterija crkne kartica se i dalje napaja iz utora u autu kad ju ubacis, samo sto ne mozes otkljucat na daljinski.

Iza vanjske kvake, onaj crni poklopac.

Ja imam te crne poklopce (senzore) a nemam handsfree? Jel to do kartice mozda ili?

Link to comment
Share on other sites

Klima na renolima a i vecini drugih na krajnjim pozicijama puse ono sta se tamo ocekuje ne po senzoru temp. Znaci na 15 ce hladit pa makar u autu bilo -10 na 26 ili kolko mu je maks ce grijat pa makar bilo 50C u autu. Izmedju ce radit da sto pre dostigne zeljenu temp u autu pa i na manualnom rezimu. Senzor temp je ispod retrovizora znaci vise se grije pa je njemu ako je bio na suncu svejedno dal ti oces 15 ili 25 kad je na senzoru 45. Kad se priblizi zeljenoj se smanjuje intenzitet hladjenja.

Ako pricamo o automatskom modu tu ce raditi na maks pa polako smanjiti i ventilator. Tj automatska klima na renolima nema manualni mod. Ima samo rucni odabir zeljene temp (ispod koje nece hladiti ali se zadaje zeljena tem u autu ne kolko hladno ce puhat dok puse) intenzitet puhanja i smjer istog.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad ti baterija crkne kartica se i dalje napaja iz utora u autu kad ju ubacis, samo sto ne mozes otkljucat na daljinski.

Ja imam te crne poklopce (senzore) a nemam handsfree? Jel to do kartice mozda ili?

Vjerojatno do kartice. Ako imaš te poklopce trebaš imati handsfree. Kod mene na laguni ne radi taj handsfree jer je on aktivan samo na kartici s tri dugmeta a ona mi nije ispravna, a novu mogu kupiti samo kod ovlaštenog.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.