Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Malo te za nos potežen [emoji6].
Ajde se spusti na obalu da neku čašicu razgovora odradimo.
Ali nemoj mi u japancu doći. Samo rasnu Francuskinju priznajem ?


Nemre 2.2 doc do mora i nazad u istom danu. To se kvari do pekare.

smecem



Treba još koji put na rezervu da počisti sav mulj.
Link to comment
Share on other sites

I ja danas prosao tehnicki. Malo mi je kukao da je jedan zadnji amortizer los tj hrdav, isao odmah kod mehanicara , frajer spojio lagano vikend, poljubio vrata

zanimljivo nikakve nisam osjetio probleme sa zadnjim dijelom auta, al amortizer izgleda kao da je istrunuo.

Ekotest with flying coulors

zacrnjenje moras trazit papirom bijelim dal baca kaj uopce ?

Link to comment
Share on other sites




Treba još koji put na rezervu da počisti sav mulj.

Nemoj tako, ja sam uspio s 2.2 dci jednom iz Umaga do Splita i natrag nakon tjedan dana i ništa joj nije bilo [emoji4]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ajde morat ću, stvarno nisam u Vodicama bio odavno.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da ne otvaram novu temu, privodim kraju sređivanje lagune al kako to biva, sredim jedno, otvara se drugo default_smilie2.gif

Sad imam problem sa povremenim paljenjem "check injection" greške, dijagnostika sugeriše na MAP senzor, kao što se vidi na slici.

Ono što je zanimljivo, greška se retko pali u gradu, najčešće na otvorenom putu prilikom kočenja ili smanjivanja brzine, pojavi se na nekoliko sekundi i ugasi, samo jednom je ostala upaljena do gašenja auta uz limp mode.

Nikakvih drugih simptoma nema, potrošnja ulja neprimetna, ne dimi, turbina se ne čuje, pritisci na dijagnostici u granicama normale. Čistio sam kontakte na MAP-u, nema promene.

Svakako planiram da zamenim MAP kao prvi korak, tu sam tek sluđen jer ima kineskih od 10eur na ebay-u, oko 30ak idu kineski kao brendirani po domaćim prodvanicama, 70-80 pa do preko 100eur oem. Šta uzeti?

 

U pitanju je Laguna 2 ph2 1.9dci 110KS

 

 

 

adcd0d5330944752b84097b05766753b.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jesi li siguran da je sami MAP u pitanju, pošto greška sugerira na ožičenje samog senzora? I kakva je ovo greška informacija punjenja alternatora?

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran, ožičenje sam vizuelno pregledao, očistio kontakte i naprskao kontakt sprejom, nije pomoglo, zato sumnjam na sam senzor mada, malo me buni to što se greška pojavljuje u određenim uslovima kao po pravilu.
Greška punjenja alternatora se provlači već neko vreme povremeno tj. od kako je auto kod mene, punjenje regularno i nema veze sa ovim problemom.

Ostaje mi da nakačim clip i pratim parametre u vožnji, čekam momenat kad se pojavi greška ne bi li nešto saznao, da merim ponašanje map senzora ne mogu jer se na leru greška ne manifestuje

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nemoj odmah mijenjati sami senzor da ti se ne bi dogodilo da isti promijeniš, a problem ostane. Greška je vezana za strujni krug senzora, vjerojatno je instalacija u pitanju. Dobro provjeri istu.

Link to comment
Share on other sites

kad smo vec nastavili topic, da upitam kako se rijesiti akvarija u suvozacevim vratima? gdje se nalaze odvodi tocno i dal da rastavim vrata ili se moze i bez toga otcepiti?

i jos jedno pitanje: dal treba ostati upaljena zaruljica rucne, nakon gasenja auta i zakljucavanja (ako da, koliko dugo gori i da li se uopce gasi?) evo slucajno sinoc primjetio nakon vracanja u auto nakon minute i pol da gori dok sam prilazio (jos nisam otkljucao) i onda se ne gasi sama od sebe, barem to kratko vrijeme, dulje nisam ostao jer je pljustila kisa a nisam imao kisobran :D 

Link to comment
Share on other sites

otvoris vrata i na doljnjem rubu nadjes 3-4 rupice koje su odvod... malo procackaj

 

ja si svaki put zalijem desnu tenku kad otvaram vrata jer mi jedna od tih rupa preleti prek noge

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pricas o Laguni?
Lampica rucne ostane svjetliti jos neko vrijeme kad se ugasi auto. Ne znam koliko to traje. Vjerojatno cisto kontrolna funkcija da upadne bolje u oko kad ugasis auto. Da znas dal je "dignuta" il "spustena".
Iako, automatski se zateze al svakako zgodna kontrolna stvar.

Kaj se tice vrata... imas u vratima ispod rupice. Na rupicama plasticne cepice i preko navuceno izlazi jedno 2 cm okomito na poziciju kedera produzetak koji se navuce preko cepica i u biti se ni ne vidi to.

Ja sam te cepice skinuo. Voda po meni odzdola od praga nema sanse nikako probiti i uci unutra. A ja sam bezveze bio time opterecen i svakih mjesec dana skidao cepice i provjeravao. U biti nikada nista ni nije bilo ali sam ih maknuo.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nemoj odmah mijenjati sami senzor da ti se ne bi dogodilo da isti promijeniš, a problem ostane. Greška je vezana za strujni krug senzora, vjerojatno je instalacija u pitanju. Dobro provjeri istu.
Da.
Novi momenti, nakon današnjeg testa opet iste greške i obe sugerišu na short circuit +12V što povlači na neki problem sa masom možda?
Greška se dva puta na sekundu pojavila i oba puta prilikom kočenja, ne znam da li ima neke veze

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

hvala decki, budem pogledao, posto lijepo bucka unutar vratiju + lijepo se cijedi na suvozacev tepih ? 

Link to comment
Share on other sites

Mozda sam u krivu, oko Lagune svakako ima strucnijih, ali... Po meni ti iz tih rupica na dnu vrata ne moze voda ici pod noge vozaca/suvozaca zbog ruba i nagiba. Po meni se iz njih moze cijediti samo van kako je sigurno zamisljeno. Ne znam, mozda sam u krivu, neka se javi jos netko a i ti provjeri. Zakljuciti ces sam lako kada pogledas.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nukleuz said:

Da.
Novi momenti, nakon današnjeg testa opet iste greške i obe sugerišu na short circuit +12V što povlači na neki problem sa masom možda?
Greška se dva puta na sekundu pojavila i oba puta prilikom kočenja, ne znam da li ima neke veze

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 

Pregledaj dobro instalaciju. Inače vezano za ovaj upit oko vode u vratima, voda iz vrata ne može curiti u putnički prostor, postoje brtve a i rub praga koji to ne dopušta.

Link to comment
Share on other sites

Voda može curiti ako su rupice zaštopane jer se vrata napune i onda curi između vrata i obloge u putnički prostor.
Lampica ručne ostane 5 min po zaključavanju.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ajoj, ak tolko vode bude, onda mozda i koja ribica vec bude. XD

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mata73 said:

Voda može curiti ako su rupice zaštopane jer se vrata napune i onda curi između vrata i obloge u putnički prostor.
Lampica ručne ostane 5 min po zaključavanju.

Toliko vode u vratima se primjeti jer se radi o više od litre, a i curenje bi bilo vidljivo. Nikad mi se ovo nije dogodilo, a od kada sam kupio auto nisam čistio odvode na vratima.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja sam jednom na Meganu, primetio sam tek kada je kroz zvučnik voda ušla u unutrašnju pregradu tapacirunga

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako nisi primijetio? Jesi li čuo bućkanje, je li curilo kroz brtve? Ja bi to odmah primijetio.

Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam, voda se pojavila posle jake kiše, verovatno odvodi nisu bili skroz zapušeni pa je voda uspevala da istekne polako, dok nije udarila baš jaka kiša

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao isti problem s vodom na phase 1 i sada na 2. Auto mi je uvijek parkiran ispred kuće na nizbrdici sa prednjim krajem prema dole. Nakon svake malo veće kiše imam malu poplavu u autu. Bio sam skinuo te čepove ali neznam što je opet. Uvijek počekam ljepše vrijeme za pogledati pa se ne sjetim.

Link to comment
Share on other sites

vidi se da ne zivite u rijeci gdje tokom 1 dana padne i po 150-200 litara kise...nikad nisam imao tog problema prije s lagunom od proljeca kako ju imam, samo odjednom vidim mokar tepih i dok se otvoreni radio prestao na pol sata emitirati (par puta im se dogadalo u zadnje vrijeme), pa dok je bila tisina sam cuo buckanje i shvatio da imam akvarij u vratima...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.