Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Njemu su konstantno upaljeni. Neka promijeni prekidač kočnice, to svakako mora. Ili još bolje, neka spoji Clip i vidi greške (trenutne i zapamćene).

Link to comment
Share on other sites

Senzor gasa se odnosi na potenciometar i ovi zupci o kojima pricam se nalaze u kucistu potenciometra.
Senzor kocnice ti je lako naci, samo prati pedalu prema gore.

Pocni s tim da u voznji pritisnes (ili povuces, kako god) papucicu kocnice prema gore, znaci ne da kocis nego u suprotnom smjeru, stavis nogu ispod papucice i povuces. Ako auto pocne usporavati u tom senzoru je problem.

Ovo je iz perspektive papucice prema gore, ovaj zuti gumbic.
40114716_1662216800568465_49994651895154

40117419_303334360222064_90567739834745440112761_602466000150561_849434955795660

A u ovom kucistu su ti zupci, meni je to majstor rastavio, ocistio iznutra malo i od tad radi dobro.
40139728_1891213357637196_51747019210715

Link to comment
Share on other sites

Nema zupčanika u kućištu. Pedala gasa je potenciometar i postoje grafitne stazice i klizač koji po njima kliže (ja sam ga rastavljao). Može ga eventualno očistiti sprejom za elektroniku, ali sumljam da će mu to pomoći. Neka najprije promijeni prekidač stop svjetla.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nema zupčanika u kućištu. Pedala gasa je potenciometar i postoje grafitne stazice i klizač koji po njima kliže (ja sam ga rastavljao). Može ga eventualno očistiti sprejom za elektroniku, ali sumljam da će mu to pomoći. Neka najprije promijeni prekidač stop svjetla.

Jel moguce da ph1 i ph2 nemaju isti potenciometar? Ako govoris o svojoj naravno.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam može biti, ali kod moje su stazice i klizač. I nikad nisam imao problema s pedalom gasa.

Link to comment
Share on other sites

DECKI HVALA!!!!!!!!!!!!!

a ako je 80kn komad, onda mjenjat oboje kao sta laci kaze i bok

iskreno, jedva sam cekao doc doma sa posla i procitat vase odgovore :) cijeli dan me interesiralo sta ste pisali ovdje...uvijek nesto konstruktivno i korisno :)

Link to comment
Share on other sites

Evo kako ti papucuca gasa izgleda kad se rastavi. Ja sam imao s tim problema prosle godine. Nakon ciscenja, problem se nikad vise nije ponovio.b63bbecec9ea4bc2dd4cb14096634eb7.jpgbe23951cec783e1fa24a213d1b4687a8.jpg

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kako se to cisti uopce?

i kako se mjenja prekidac stopova? sta se odvida ili otkaci ili sta? :D 

Link to comment
Share on other sites

zasto bi? ja svoje aute sam popravljam, ne nosim neznam kome da napravi neznam sta za neznam kakvu lovu...zelim to sam rijesit...pa nije valjda znanstvena fantastika...

Link to comment
Share on other sites

zar ona zelena matica na žutom gumbu ne služi za regulaciju visine senzora koćnice? U kontekstu stavljanja izolir trake, mislim

Link to comment
Share on other sites

nisam upucen u nista, pa zato upijam svaku informaciju prije nego stignem odvojit vremena za ic u garazu to prokopat

ako tko ima jos sta rec, osim matice, itd...nek kaze :D 

Link to comment
Share on other sites

Sretno s poslom.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jutros idem do auta, ne otvara se na karticu...idem doma po drugu, nista...izvadim kljucic s jedne, udem unutra, gledam urice - kazaljke titraju i cuje se kliktanje...ubacim u citac - mrtvo, kliknem na start gumb - mrtvo...odspojim klemu i prestalo titrati i kliktati - i dalje mrtvo sve...

da li je moguce da je akumulator otisao u 1 noc? jucer predvecer se cura vratila s autom, tako da nemogu rec dal vec nakon gasenja motora se tad culo to kliktanje...

ikakve ideje? da probam na kleme?

Link to comment
Share on other sites

Izmjeri napon na akumulatoru prvo.

Link to comment
Share on other sites

kako su kleme bile odspojene na neko vrijeme, kad sam ih vratio sam dobio na par sekundi struju...i vidio da su gorila sva 4...cura sinoc ih zaboravila ugasit, pa pocucalo sve...isao po novi aku, no *ebu me kleme, tj oni dodatni konektori koji idu na polove, trebam njih skinut sa 10tkom, ali zapeceno je i ne mrda...

Link to comment
Share on other sites

Ček, ostavljena su sva 4, ali ti ideš po novi aku?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ruske said:

prstima :D 

Jok. Staviš 1 žicu na + pol drugu na - pol i onda obje na jezik. Prvo na akumulator koji je pun onda na ovaj. Tako znaš koliko jako trese :)

https://www.ebay.com/itm/DT-830B-LCD-Digital-Multimeter-AC-DC-750-1000V-Volt-Ohm-Tester-Meter-Probes/183439584780?hash=item2ab5d9ee0c:m:mB74Jw9qJyo55ZzKfbaJclg

 

Ovaj je više manje ok. Radi svoj posao. Za novce koliko košta je sasvim pristojan. Mislim da multinetar je osnovni alat za auto. Ovako što može poslužiti.

Link to comment
Share on other sites

sredio sam...malo sam se na*ebao sa onim konektorima svih zica na polovima...ali dobro, montirao novi aku i pali ko mina i idemo dalje...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nastavljamo sa problemima koji se pojavljuju petkom navecer...

sinoc se vracam iz grada, odjednom auto izbaci poruku injection fault i ugasi se motor...probam upaliti, vergla duze i upali nekako, radi normalno (po zvuku i ponasanju, ne vibrira i sl.) - mislio prvo da sam ostao bez nafte, jer mi bio u rezervi (mada je usao tek pred 10-15km), sipam 5l sa obliznje pumpe, auto opet ne pali normalno i gasi se nakon par sekundi do 20 sekundi...jednostavno prestane hvatati gas i ugasi se...slicno kao kad ostane bez nafte ili zraka opcenito motor...pomislio da mozda je povuklo mulja na dnu spremnika? dignem sipku ulja i gledam cijela je zamascena...dosta ulja ima i po dnu motora (iako nisam iskreno to gledao prije - moguce da tako vec duze), sitno sitno se dimi iz rupe gdje se uljeva ulje...nije mi jasno, ulja ima full na displayu i na sipci kad sam zadnji put gledao, jednostavno auto se gasi i nemogu nis s njime...

da ne spomenem kisu pjeske do doma...

ideje?

Link to comment
Share on other sites

Iz ovog što si napisao, vjv dizne.

Iako sam ja slične simptome imao sa neispravnim elektroventilom turbine.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.