Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Vozi se ti iza skutera pa mi javi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vozi se ti iza skutera pa mi javi.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

jel zato sto 2t skuteri dime i smrde to opravdava ove neispravne dizele? 

Jer, ne znam skuter prođeš na bilo kojoj cesti, a kad ti se pajdo sa passatom karavanom sa 600 iljada’ km vozi ispred tebe i čepi ga, nije situacija kao sa skuterom za riješit’ ga se

Vozi se ti iza skutera pa mi javi.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Zaboravio ti javiti da sam se vozio iza skutera. Ne sad, nego inače. :lool: 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Što, pozivaš se na administrativne zabrane u Beču ili Grazu, ali s druge strane ti ZNAŠ da je zacrnjenje na tehničkom glupost. Malo je reći da si nedoslijedan.

A što ne pretekneš baju u passatu, brži si...

Ili, što ne koristiš recirkulaciju zraka u kabini?

Link to comment
Share on other sites

Što, pozivaš se na administrativne zabrane u Beču ili Grazu, ali s druge strane ti ZNAŠ da je zacrnjenje na tehničkom glupost. Malo je reći da si nedoslijedan.

A što ne pretekneš baju u passatu, brži si...

Ili, što ne koristiš recirkulaciju zraka u kabini?

Moj post o zacrnjenju da je glupost je bio sarkastičan, majko draga, kako si protumačio da smatram da je glupost :lool: strašno!!! Mnogo si pametan momak. 

Ne pozivam se na nikake administrativne zabrane, vec na to da kad se fino vozis s takvim autom koji dimi ko’ lokomotiva, zacas te patrola zaustavi, papiri, provjera tehnickog, osiguranja i maknut si sa ceste. Turke, bosance, srbe, hrvate, pakistance, afganistance, sirijce, indijce, skidaju s ceste samo tako. Viđam to 2x tjedno u AT. Ti valjda guglaš nešto pa pričaš o nekim administrativnim zabranama, nije mi jasno. 

igrom slučaja ne pretičem kod osnovnih škola, preko duple pune, itd. Iako sam brži. 

Koristim recirkulaciju, ali nekad bude kasno. I opet, kao i 2t skuteri, opcija recirkulacije zraka opravdava sepete koji dime i truju ljude.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Filipe upecao si se kao pravi konzument iridijumki..to mi je zbilja čudno za jednog ekološki osviještenog vozača 

Link to comment
Share on other sites

Moj post o zacrnjenju da je glupost je bio sarkastičan, majko draga, kako si protumačio da smatram da je glupost :lool: strašno!!! Mnogo si pametan momak. 

Ne pozivam se na nikake administrativne zabrane, vec na to da kad se fino vozis s takvim autom koji dimi ko’ lokomotiva, zacas te patrola zaustavi, papiri, provjera tehnickog, osiguranja i maknut si sa ceste. Turke, bosance, srbe, hrvate, pakistance, afganistance, sirijce, indijce, skidaju s ceste samo tako. Viđam to 2x tjedno u AT. Ti valjda guglaš nešto pa pričaš o nekim administrativnim zabranama, nije mi jasno. 

igrom slučaja ne pretičem kod osnovnih škola, preko duple pune, itd. Iako sam brži. 

Koristim recirkulaciju, ali nekad bude kasno. I opet, kao i 2t skuteri, opcija recirkulacije zraka opravdava sepete koji dime o truju ljude.

Oprosti Seinfeldu, nisam ti skužio sarkazam. To je tako elegantno upakirano da glava boli a nije od passata.
A ovo dalje što si napisao si mi samo još jednom pokazao da ne razumiješ značenje pojma "administrativna zabrana".

Jel me zezaš ovo "bude kasno za recirkulaciju"?

Filipe upecao si se kao pravi konzument iridijumki..to mi je zbilja čudno za jednog ekološki osviještenog vozača 

Ekološki jesam osviješten, ali ne - nemam zato Priusa, niti najmanje zbog toga.
A Iridiumke, nemam pojma... eto, nisam stručnjak za svjećice i nemam pojma jesu te Iridiumke samo šminka kao K&N filter ali znam da u vozačkom priručniku za Prius piše da se koriste Iridiumke taj i taj model pa sam ih nabavio. Eto. Štoviše, i stare su bile isto Iridium, isti model. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Opraštam ti, ali ja nisam Seinfeld, već Zlatan. Ja nisam kriv što ti razumiješ isključivo proste rečenice. Uopće o administrativnim zabranama nisam pisao, a ti guglaj i dalje

Ne zezam te da bude kasno za recirkulaciju. Znam da ti možda bude komplicirano za skuziti, ali na raskrizju ti s lijeve ili desne strane uđe pajdo koji lovi u guzvi zuto i ispred tebe “natoci pun gas”. Eto, nekad ne stignem stisnuti recirkulaciju, jer mi je klima na Auto i tada recirkulacije naravno nema. Ti ocito imas u voznji kristalnu kuglu pa si dva raskrizja unaprijed spreman za ovake ulete.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

priznajem lagunu vozim kao djed u 95% slucajeva...nekako mi gust sjest u taj auto, udobnost u fullu, laganini kruzat na niskim okretajima, pedalu pipam lagano, jedva...pa se zagusi...ono malo sta jace udarim po gasu ili odem ju raspuhat, na prvi tren kad poklopim gas baci crno da, ali poslije ne...poslije apsolutno nista...dakle prva sekunda...i to najvise u 1. i 2. brzini...neznam dal sam ikad vidio u 3., a u 4. 5. i 6. kad poklopim nema ni traga dimu...

smatram da je to normalno za 13g star motor za 170+ tkm...da dimi vise, svakako bi isao sredivati ono sta si gore pisao, dio po dio...vidim po gradu cdti, pa i cdi, neke tdi i sl. koliko znaju dimiti, ne sekundu dve, nego konstantno...e to je za se zabrinuti...tako da tvoj post je pretjeran u MOM slucaju...

Link to comment
Share on other sites

Opraštam ti, ali ja nisam Seinfeld, već Zlatan. Ja nisam kriv što ti razumiješ isključivo proste rečenice. Uopće o administrativnim zabranama nisam pisao, a ti guglaj i dalje

Ne zezam te da bude kasno za recirkulaciju. Znam da ti možda bude komplicirano za skuziti, ali na raskrizju ti s lijeve ili desne strane uđe pajdo koji lovi u guzvi zuto i ispred tebe “natoci pun gas”. Eto, nekad ne stignem stisnuti recirkulaciju, jer mi je klima na Auto i tada recirkulacije naravno nema. Ti ocito imas u voznji kristalnu kuglu pa si dva raskrizja unaprijed spreman za ovake ulete.

Gle, vozam se tu po Zadru (znaš i sam kako je za vrijeme sezone) i u prosjeku jednom mjesecno odvalim 500km u komadu odavde do istoka zemlje.

Kako vecinom izbjegavam AC, vidim svega po magistralama.

Ali stvarno nikada nisam imao problema sa tim čađavcima koje ti spominješ. Pojavi se tu i tamo neki, ali da mi se dogodi da moram par km voziti iza njega ili da me boli glava, ili da uopće osjetim taj dim - jednostavno ne.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto po Zagrebu se susrećem redovno s time. Pogotovo u istočnom dijelu grada. Općenito je vozni park u HR otužan u odnosu na druge zemlje EU, što je u uzročno posljedičnoj vezi sa stanjem svega ostalog u zemlji. Osim nogometne reprezentacije. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav. Konacno je rijesen onaj turbo, neke stvarcice poslozene tako da je auto sad mehanicki pic-pic sto bi se reklo. Medutim, imam jedno pitanje koje se ne tice konkretno Lagune, al nisam mogao naci bolju temu za to...

Kad je turbo otisao vozio sam se nekih 9 km do doma i u tom vremenu se katalizator napunio uljem. Mehanicar je taj katalizator ocistio koliko je bilo moguce, cjedio se 2 dana, isprao ga je sredstvom za ciscenje ulja itd. ali auto i dalje ispusta (ne)zavidnu kolicinu bijelog dima. E sad, u ponedjeljak imam neodgodivo putovanje od cca. 450 km i nemam druge opcije, nemam drugi auto niti drugi nacin da tamo dodem, a mehanicar mi je rekao da postoji velika mogucnost da se to ulje u katalizatoru zapali i da dode do zapaljenja auta. Kaze da se to rijesi tako da se voze kratke relacije 10-15 km pod malim opterecenjem za motor dok ne nestane bijeli dim odnosno sve ulje sagori, sad moze to biti 100, a moze i 1000 km. U svakom slucaju mi ne preporuca voznju od 450 km i to po autocesti na 130+ km/h i kaze da riskiram i da je jako opasno. Sutra ujutro idem pokupiti auto i mislio sam raditi tih 10-15 km svakih sat-dva kroz subotu i nedjelju. 

Zanima me koliko ta prica s zapaljenjem drzi vodu i s obzirom na sve receno kolike su sanse da ga "ispusem" do ponedjeljka, da mogu sigurno odvozit tih 450 km. Ak treba stajat cu na svakoj drugoj bengi na AC, uopce nebitno, samo da ne izgori ko onaj meg iz druge teme neki dan...

Link to comment
Share on other sites

laguna pocela sa problemcicima...

1. dok vozim, auto gubi snagu, dakle ono sta sam primjetio - vecinom na uzbrdicama, nakon nekog ostrijeg zavoja ili na izlazu iz rotora, nakon par sto m ubrzavanja (gas lagano, ne u pod) auto izgubi gas kompletno - dok ne otpustim pedalu gasa i ponovno dodam gas - nastavi skroz normalno...ako nastavim drzati gas bez dizanja, najvj ce auto nastavljat usporavati - nisam isprobao

2. stopovi mi svjetle 0/24 - sta bi moglo biti? prekidac kocnice? gdje se nalazi? nesto drugo?

a taman joj kupio ulje i filtere...bah, ocito ce kao svaki francuz, kad kupim nesto za promjeniti, unaprijediti - obavezno me ostavi na cijedilu...nije prvi ni drugi ni treci put da mi se to desava...

Link to comment
Share on other sites

Greška je ista, prekidač stop svjetla na pedali kočnice. 

Košta basnoslovne novce. 

Link to comment
Share on other sites

cek nisam skuzio, sta ti to znaci greska je ISTA? ista za obje moje tocke???

i ovo basnoslovno je ironija ili stvarno dode masu?

Link to comment
Share on other sites

napravio danas mali servis, upalio auto, ponistio pokazivac km do iduceg servisa i sjetio se bacit oko na stopove - nisu radili! stiskao sam kocnicu i otpustao i uredno je radilo...

zadovoljan krenuo od garaze doma i kasnije provjerio - opet stoje upaljeni...i auto i dalje ostaje bez gasa - sve cesce i cesce...

a neki dan sam nagazio na autocesti na dosta velikom uzbrdici, neka alfa 147 jtd mi se guzila, pa je samo ostala iza laganini, isli smo do 170, cim sam uabacio u 6. auto nije imao vise snage (ne jer je trokirao, nego jednostavno uzbrdica je bila prevelika za 6. brzinu - a i alfa je isto stala) - u cijeloj toj akciji nije nijedno zatrokirala, a uvjeti po meni su bili...

tako da neznam cemu to ostajanje bez gasa...bojim se da nije pumpa goriva :( 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da tvoja Laguna nema pumpu goriva, bar moja 2.0 dCi nije imala. Imao sam problema sa crijevom dovoda goriva pa znam.

Motor povuce gorivo kod paljenja i onda je dalje sustav pod vakumom i sam si vuce gorivo.

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

laguna pocela sa problemcicima...

1. dok vozim, auto gubi snagu, dakle ono sta sam primjetio - vecinom na uzbrdicama, nakon nekog ostrijeg zavoja ili na izlazu iz rotora, nakon par sto m ubrzavanja (gas lagano, ne u pod) auto izgubi gas kompletno - dok ne otpustim pedalu gasa i ponovno dodam gas - nastavi skroz normalno...ako nastavim drzati gas bez dizanja, najvj ce auto nastavljat usporavati - nisam isprobao

2. stopovi mi svjetle 0/24 - sta bi moglo biti? prekidac kocnice? gdje se nalazi? nesto drugo?

a taman joj kupio ulje i filtere...bah, ocito ce kao svaki francuz, kad kupim nesto za promjeniti, unaprijediti - obavezno me ostavi na cijedilu...nije prvi ni drugi ni treci put da mi se to desava...

1. Senzor gasa. Ima zupce preko kojih papucica prelazi dok ubrzavas ili otpustas gas. Kad senzor ne registrira da je presao preko jednog od zubaca automatski pocinje usporavati. 
2. Prekidac kocnice ti je iznad papucice, gumbic zute boje ako se ne varam. Problem je najcesce sto papucica ne dolazi do krajnjeg polozaja da pritisne taj gumb. Ali pazi, problem moze biti to sto se sama papucica ne vraca, ali moze biti i da se ne vraca zbog nekog problema s kocnicama. Ja sam zalijepio debeli sloj izolir trake oko mjesta di papucica dolazi do gumba.

Nije ni jedno ni drugo nesto strasno, imao sam oba problema osobno.

Link to comment
Share on other sites

Promijeni taj prekidač, on uzrokuje probleme.

Link to comment
Share on other sites

a gdje se nalazi taj senzor gasa? isto na pedali?

Link to comment
Share on other sites

1. Senzor gasa. Ima zupce preko kojih papucica prelazi dok ubrzavas ili otpustas gas. Kad senzor ne registrira da je presao preko jednog od zubaca automatski pocinje usporavati. 

na ovo sam se odnosio

Link to comment
Share on other sites

Senzor gasa ne postoji, barem ne na L2. Postoji papučica gasa koja je u stvari potenciometar i nekada se potroše grafitne površine pa zna zezati, ali to ovdje nije slučaj. Promijeni prekidač stop svjetla.

Link to comment
Share on other sites

Moja L2 je isto tako ostajala bez snage i palila je lampicu grijaca, promjenio senzor stopa i bilo dobro par dana ali onda opet isto, onda promjenio i od kvačila senzor i od tad sve ok. To je bilo početkom godine. Oko 80kn/kom

Link to comment
Share on other sites

Njemu konstantno rade stop svjetla, ECU "misli" da je pedala pritisnuta. Nisam siguran, ali jedna od tih pedala (spojka, kočnica) ima dva prekidača/senzora potrebno je utvrditi koji je u kvaru da ne mijenja oba.

Link to comment
Share on other sites

Meni nisu uopće svjetlili stopovi pa sam krenuo od toga

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.