Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

evo da se i ja ubacim u temu, posto sam novi nemojte mi zamjerit na pitanju, ovako citam i gledam i sad sam malo osto zatecen! 

Trebao bi uzet kroz par dana Lagunu 2,2dci 110kw,2004god, ima cca 260tkm, otišla joj je turbina, e sad decko od kojeg cu uzet auto ce mi promijenit turbinu,stigla reparirana, napravit servis i sta jos bude trebalo..

e sad na sta da jos obratim paznju tj sta da ga pitam i trazim da mi provijeri da se i sam uvjerim da sve ostalo bude ok?

Link to comment
Share on other sites

Ma za ulje ok, pogrešno sam označio.... Ali ako zatvoriš taj otvor kamo će ispušni plinovi?

U auspuh. :D

Link to comment
Share on other sites

Nema šanse bez nekog dodatka koji će sojit ispušnu i katalizator, možda si se loše izrazio kada si rekao zatvoriti....

Link to comment
Share on other sites

evo da se i ja ubacim u temu, posto sam novi nemojte mi zamjerit na pitanju, ovako citam i gledam i sad sam malo osto zatecen! 

Trebao bi uzet kroz par dana Lagunu 2,2dci 110kw,2004god, ima cca 260tkm, otišla joj je turbina, e sad decko od kojeg cu uzet auto ce mi promijenit turbinu,stigla reparirana, napravit servis i sta jos bude trebalo..

e sad na sta da jos obratim paznju tj sta da ga pitam i trazim da mi provijeri da se i sam uvjerim da sve ostalo bude ok?

Nadam se da će reparaturu napraviti kako treba. Ako posao ne odradi kako treba (turbina bude davala preveliki tlak na određenim okretajima - VNT mehanizam) možeš se pozdraviti s usisnom granom, intrcoolerom i ostalim stvarima koje 2.2 dci čine "posebnim". Ja bi ti preporučio da nakon izmjene turbine odeš kod nekog tko ima CLIP (renaultova dijagnostika) i da temeljito pregledate tlakove punjenja kao i postojanje mogućih gršaka (anomalija) u punjenju. Naravno, auto je potrebno dobro stisnuti nakon izmjene turbine.

Link to comment
Share on other sites

Nema šanse bez nekog dodatka koji će sojit ispušnu i katalizator, možda si se loše izrazio kada si rekao zatvoriti....

pogledaj dobro sliku i napiši što vidiš. Jedino ako njegova grana nema skretanje plinova i svi idu preko turbine. Ako i idu može se napraviti komad kojim bi se to rješilo (fleksi spoj koji bi koštao nešto sitno). Bajpasiraš EGR

post-11381-0-08199900-1427872895.jpg

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Čini se da si zaboravio na egr.... :) .... Jel znaš što vidiš sada?

Link to comment
Share on other sites

Čini se da si zaboravio na egr.... :) .... Jel znaš što vidiš sada?

Možeš EGR ostaviti kako jest i uzeti fleksi ispušno crijevo s dvije flanče. Taj sport bi te izašao 100kn bez skidanja ispušne grane.

Link to comment
Share on other sites

Znači ipak se ne treba zatvoriti otvor na ispušnoj...

Ne treba, isprika. A može se zatvoriti, ali ovaj dio koji ide na EGR tako da nema povrata na usis.

Link to comment
Share on other sites

Egr moze ostati kako je. A s prirubnice turba spojiti na catalizator i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da će reparaturu napraviti kako treba. Ako posao ne odradi kako treba (turbina bude davala preveliki tlak na određenim okretajima - VNT mehanizam) možeš se pozdraviti s usisnom granom, intrcoolerom i ostalim stvarima koje 2.2 dci čine "posebnim". Ja bi ti preporučio da nakon izmjene turbine odeš kod nekog tko ima CLIP (renaultova dijagnostika) i da temeljito pregledate tlakove punjenja kao i postojanje mogućih gršaka (anomalija) u punjenju. Naravno, auto je potrebno dobro stisnuti nakon izmjene turbine.

Vntom upravlja ecu preko MAP-a i nece dozvoliti da tlak bude visi. Ak je repariran kako treba "neutralni" polozaj bi vec morao biti ako nije to se ne moze tek tako nastelati... Tj to je pain in the arse..
Link to comment
Share on other sites

Vntom upravlja ecu preko MAP-a i nece dozvoliti da tlak bude visi. Ak je repariran kako treba "neutralni" polozaj bi vec morao biti ako nije to se ne moze tek tako nastelati... Tj to je pain in the arse..

Može se štelati preko pneumatskog aktuatora. Nekad se zna dogoditi da se ne stavi u tzv. početni položaj pri reparaturi (napisao sam ako se ne napravi kako treba). Zato treba dobro prekontrolirati tlak punjenja, jer je kod 2.2 dCi plastična usisna grana i lako pukne zbog nepravilnog rada turbopunjača, a i EGR zna stvarati probleme, i zato ga treba povremeno čistiti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nadam se da će reparaturu napraviti kako treba. Ako posao ne odradi kako treba (turbina bude davala preveliki tlak na određenim okretajima - VNT mehanizam) možeš se pozdraviti s usisnom granom, intrcoolerom i ostalim stvarima koje 2.2 dci čine "posebnim". Ja bi ti preporučio da nakon izmjene turbine odeš kod nekog tko ima CLIP (renaultova dijagnostika) i da temeljito pregledate tlakove punjenja kao i postojanje mogućih gršaka (anomalija) u punjenju. Naravno, auto je potrebno dobro stisnuti nakon izmjene turbine.

ok, budem obratio pažnju na sve to, mislim da nece bit problema sa majstorom, mislim da ima i dijagnostiku, to cemo provijerit!

jos da pitam dali je potrebno nakon izmjene turbine i ciscenja svega ostaloga ponovo promijenit ulje i  filtere nakon par tkm?

pod ovim "stisnuti" mislis dobro ga ispuhati?

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi dobro al nije pod obavezno. Ocekuj da ce popit pol litee- litru u prvih mjesec dva

Link to comment
Share on other sites

ok, budem obratio pažnju na sve to, mislim da nece bit problema sa majstorom, mislim da ima i dijagnostiku, to cemo provijerit!

jos da pitam dali je potrebno nakon izmjene turbine i ciscenja svega ostaloga ponovo promijenit ulje i  filtere nakon par tkm?

pod ovim "stisnuti" mislis dobro ga ispuhati?

Malo ga "stisnuti" kako bi se pojavila moguća geška koja bi se onda detektirala. Auto ne smije imati grešku ni kad ga se stisne na 4000 o/min.

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi dobro al nije pod obavezno. Ocekuj da ce popit pol litee- litru u prvih mjesec dva

recimo da onda u prvih mjesec dva ne radim drugu izmjenu ulja i filtera nego da samo dopunim ulja koliko fali, pa kad sve sjedne na svoje mjesto da onda tek napravim drugu izmjenu??

 

 

Malo ga "stisnuti" kako bi se pojavila moguća geška koja bi se onda detektirala. Auto ne smije imati grešku ni kad ga se stisne na 4000 o/min.

ok, to cu prenest majstoru da to napravi kad zavrsi auto, vjerovatno on to zna ali sad znam i ja ;)

dobro je znati svasta,

hvala puno na savijetima! :)

Link to comment
Share on other sites

Gledam neku zamjensku novu popust/rabat ovo-ono pa da mogu karticom na rate. Ici ce onda i leteci vjerojatno. Ali prvo se moram uvjeriti da ce motor zavrtjeti sa turbinom na bypassu. Bez toga nista.

Aaa Filipe, totalno njesra, tek danas ovo čitam na forumu... 

Ne znam, treba dobro procijeniti isplati li se to popravljati. I ne znam baš koga bih ti mogao preporučiti da ti "po knjizi" odradi popravak, ovlašteni servis pogotovo, oni samo znaju kacavida-čekić princip. Kod njih tvoj auto postaje poligon za vježbanje školskih praktikanata.

Evo malo gledam cijene, OE Renault turbina je 6tkn, a Garrett-ova je 7tkn. A di je sve ostalo, a di su ruke...

Link to comment
Share on other sites

Stvar je dobila, uvjetno rečeno, sretan epilog. Moj meho našao motor (88 kW sa karambolirane Lagune, 2004.g., nepoznata kilometraža) sa turbinom, ali bez dizni (njih ću sa svog motara prebaciti). Dobra stvar je što čovjek koji prodaje motor daje 6mj jamstvo i na motor i na turbinu. Cijena motora je 6000 kn, meho će mi uzeti 200 E za ruke (uz isprike: jbg, ispod toga ne mogu), i još moram dati cca 2500 kuna za gorivo i najam prikolice za šlep-službu, stari (koji ima potrebnu kategoriju) zna lika koji će posuditi kombi i to je to. Očekujem još dodatni trošak od 500-1000 kuna za pokoje crijevo, brtvu, semering, termostat. Nadam se kasnije dobiti koju kunu od upotrebljivih dijelova sa mog motora. Jedino se razmišljam da nagovorim mehu da rastavi novi motor pa da odmah i leteće sredimo...

Link to comment
Share on other sites

Ti to cijeli auto uzimaš?

 

Kad ti treba prikolica i kombi za vuču!

 

Jer ako je samo motor onda se on može i u običnom autu prebaciti (nešto tipa kangoo)

Link to comment
Share on other sites

Ti to cijeli auto uzimaš?

 

Kad ti treba prikolica i kombi za vuču!

 

Jer ako je samo motor onda se on može i u običnom autu prebaciti (nešto tipa kangoo)

 

Da, da, auto putuje gore za Slavoniju, normalna cijena tako nečega je euro po kilometru, osim ako ne znaš ljude pa se snađeš... :)

bila je i opcija da meho dođe ovdje, ali onda moram garažu iznajmljivati...

Link to comment
Share on other sites

Da, da, auto putuje gore za Slavoniju, normalna cijena tako nečega je euro po kilometru, osim ako ne znaš ljude pa se snađeš... :)

bila je i opcija da meho dođe ovdje, ali onda moram garažu iznajmljivati...

OK! Sad je jasnije...tvoj auto ide motoru....

 

Osobno bi u ovakvom scenariju probao napraviti što je moguće više na samom motoru da probam preventirati daljnje glavobolje...

 

Možda nebi bilo loše posložiti hlađenje i probati upaliti motor "na stolu" (ili u tom razbijenom autu) da odvrti sat-dva da se vidi kako "diše"

 

prominiti brtve, semeringe koji su ti sad dostupni ( ako motor bali ulje), a kasnije ih je zeznuto mjenjati.

Link to comment
Share on other sites

OK! Sad je jasnije...tvoj auto ide motoru....

 

Osobno bi u ovakvom scenariju probao napraviti što je moguće više na samom motoru da probam preventirati daljnje glavobolje...

 

Možda nebi bilo loše posložiti hlađenje i probati upaliti motor "na stolu" (ili u tom razbijenom autu) da odvrti sat-dva da se vidi kako "diše"

 

prominiti brtve, semeringe koji su ti sad dostupni ( ako motor bali ulje), a kasnije ih je zeznuto mjenjati.

 

Da, da, to je i meni jasno. To bi onda bilo preslagivanje motora, ali puno pouzdanije rješenje. To bi svakako volio napraviti.

p.s. a i nadam se da su u Renaultu napravili koju sitnu modifikaciju nabolje što se tiče tog motora (od 2002. do 2004.)...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je ovo najisplativija opcija. Naravno, bilo bi još povoljnije kad ne bi morao auto voziti u Valpovo. Ali što je tu je, a ako ti je mehaničar tamo pouzdan i to je isplativo.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je ovo najisplativija opcija. Naravno, bilo bi još povoljnije kad ne bi morao auto voziti u Valpovo. Ali što je tu je, a ako ti je mehaničar tamo pouzdan i to je isplativo.

 

Čuj, u Zadru i okolici su puno veće cijene usluga općenito, a i ne volim da mi baš svatko dira oko auta. U krugu od 100 km od Zadra imam još samo jednu pouzdanu osobu ;)

p.s. sad sam se sjetio - tehnički!!! Je li serijski broj bloka motora povezan sa brojem šasije, tj, hoću li morati prijaviti nekome/nečemu ovu promjenu motora?

Link to comment
Share on other sites

Čuj, u Zadru i okolici su puno veće cijene usluga općenito, a i ne volim da mi baš svatko dira oko auta. U krugu od 100 km od Zadra imam još samo jednu pouzdanu osobu ;)

p.s. sad sam se sjetio - tehnički!!! Je li serijski broj bloka motora povezan sa brojem šasije, tj, hoću li morati prijaviti nekome/nečemu ovu promjenu motora?

To je nekoć bilo, sad se motor smatra potrošnom robom. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.