Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Dado, ti ga baš znaš utješiti. :) Filipe, najjeftinija opcija je skinuti turbinu i probati ga upaliti i poslušati. Sve ostalo zahtjeva veće izdatke.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima topla/hladna kompresija? Blokiraš dovod/odvod ulja na turbinu(naravno skineš istu). Oslobodiš usis nakon intercoilera (neće mu ništa biti od pola sata rada bez filtriranja), blokiraš dio di se turbina kači na auspuh. Upališ auto i zagriješ ga na radnu temp (možeš ga i provozati). Poslušaš ima li neartikuliranih zvukova. Naravno, ulja u karteru mora biti.

Ma pitam zbog toga jer sam pročitao da motor nezagrijan može imati dobru kompresiju, a kad se zagrije na radnu temperaturu, pokaže se da baš i nije dobar. Zato pitam...

3D turbo uzice, 300€ ti je turbo, kolko znam rade s turbotechnics jezgrama, balansiraju prvo jezgru i onda skupa s kucistem. a ne samo metnu jezgru s aliexpresa za 100€ i onda garanciju ruse jer ti je kao motor uzrokovao kvar..

decki rade za masu natjecatelja hibridne turbine itd... ja ne bih rizikovao s neprovjerenim prodavcima.

Gledam njihovu stranicu i ne nalazim podatak koji me zanima - dakle, oni meni naprosto prodaju neku repariranu turbinu, ili prvo ja njima šaljem ovo što je ostalo od moje turbine?

A smijem pitati o kojem servisu se radi?

Ovlaštenom renaultovom ili nekom neovlaštenom?

Ovlašteni.

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Ovlašteni.

A zašto neodeš do nekog neovlaštenog?

Link to comment
Share on other sites

jeftinije bi ti bilo mozda kad bi slao svoju, al posto su nase turbine vrlo ceste imaju ih vise i mogu prodat bez da saljes svoju. tad je cijena 300€ (tolko sam ja platio 2.1.2014 jer je meni 31.12.2013 krepala) , ako saljes svoju na reparaciju onda je to 150-250 ovisno od kvara al tvoja je vjerojatno u ovih 250 ako se uopce moze reparirat jer je kuciste vjerojatno previse osteceno kako bi se isplatio popravak s obzirom na dostupnost kucista (oni za 15€ nadju reparabilni turbo). a moras platiti postarinu onda u oba smjera.i dulje cekas.

 

decki su fakat dobri al najbolje prvo nazvat jer su ipak vecinom mehanicari a ne netko tko sedi uz komp i cita mejlove. vjerujem da bi ti netko u BG mogao preuzet od njih i onda ti poslati busom (najbrze svakako)

a turbo dodje brutalno zapakiran :D

Link to comment
Share on other sites

Kad skineš turbo auto treba zagrijati na radnu temperaturu i onda poslušati. Kompresija se inače uvijek mjeri na hladnom motoru jer se na toplom motoru zna krivo prikazati.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam radio skoro turbinu - pre 2 nedelje, Povukla ulje i ubacila ga u motor. Reparirao turbinu - ponudili mi za 190 eura da promene karike unutra - tako su rekli :blink:  i zadihtuju ili 290 eura za novo srce unutra, balansiranje, peskarenje tela - kako su rekli prakticno nova turbina sa garancijom naravno, ja uzeo ovu skuplju varijantu, ali bilo jos problema po motor pa jos nisam popravio auto, nego kako ti se to desilo? u voznji? nisi moga ugasit?

Link to comment
Share on other sites

A zašto neodeš do nekog neovlaštenog?

 

I bit će tako ako me još jednom pokušaju po vesla poslati.

 

 

 

 

jeftinije bi ti bilo mozda kad bi slao svoju, al posto su nase turbine vrlo ceste imaju ih vise i mogu prodat bez da saljes svoju. tad je cijena 300€ (tolko sam ja platio 2.1.2014 jer je meni 31.12.2013 krepala) , ako saljes svoju na reparaciju onda je to 150-250 ovisno od kvara al tvoja je vjerojatno u ovih 250 ako se uopce moze reparirat jer je kuciste vjerojatno previse osteceno kako bi se isplatio popravak s obzirom na dostupnost kucista (oni za 15€ nadju reparabilni turbo). a moras platiti postarinu onda u oba smjera.i dulje cekas.

 

decki su fakat dobri al najbolje prvo nazvat jer su ipak vecinom mehanicari a ne netko tko sedi uz komp i cita mejlove. vjerujem da bi ti netko u BG mogao preuzet od njih i onda ti poslati busom (najbrze svakako)

a turbo dodje brutalno zapakiran :D

 

Odlično, dečki, hvala na info.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi mogao proći jeftinije....samo treba naći pouzdanog neovlaštenog......

Link to comment
Share on other sites

Ja sam radio skoro turbinu - pre 2 nedelje, Povukla ulje i ubacila ga u motor. Reparirao turbinu - ponudili mi za 190 eura da promene karike unutra - tako su rekli :blink:  i zadihtuju ili 290 eura za novo srce unutra, balansiranje, peskarenje tela - kako su rekli prakticno nova turbina sa garancijom naravno, ja uzeo ovu skuplju varijantu, ali bilo jos problema po motor pa jos nisam popravio auto, nego kako ti se to desilo? u voznji? nisi moga ugasit?

Isao sam po autocesti oko 130, kada se zaculo fijukanje. Da ti pravo kazem,prvo sam se okrenuo unaokolo par puta da vidim sto je proletjelo kraj mene - avion, komad necega, nemam pojma. Pomislio sam i da je guma, pa sam se zaista oprezno tj. sporo zaustavio, u nekih 500-injak metara. Taman se u tom vremenu upalila lampica, radio je jos neko vrijeme u leru,a onda presao u uberturiranje. Kako se mali uplasio buke i sve se zadimilo,krenuo sam njega osloboditi iz sjedalice. Nisam se sjetio niti imao vremena ubiti ga u šestoj brzini, jbg :/

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi mogao proći jeftinije....samo treba naći pouzdanog neovlaštenog......

 

Vjerjatno da. Ali auto je dolje u zadru gdje nemam poznanika mehaničara. A što se Renaulta tiče, povjerenja imam samo u jednu osobu (ovdje sa foruma), koja bi mogla pokazati dečkima u ovlaštenim servisima kako se radi. Ponudio sam posao, čekam odgovor.

Link to comment
Share on other sites

Vjerjatno da. Ali auto je dolje u zadru gdje nemam poznanika mehaničara. A što se Renaulta tiče, povjerenja imam samo u jednu osobu (ovdje sa foruma), koja bi mogla pokazati dečkima u ovlaštenim servisima kako se radi. Ponudio sam posao, čekam odgovor.

. Slazem se. Ovo "faraon" mora preuzeti. Bar da s servisom pregovara umjesto tebe
Link to comment
Share on other sites

Stvarno bi rado pomogao, čak i besplatno radio. :) Ali nemam garaže, 80 km sam daleko, a i ne dajem garanciju. :)

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Defekte ce izlaziti jedna po jedna. Ko sto rekoh popravio sam turbinu, pa ispalo da je interkuler pun, ajde i to oprali mi ga u servisu kazu 2 litre ulja bilo unutra, zatim upalim, pa vidim prska ulje na sve strane iz poklopca motora, ispalo da nije svo ulje proslo kroz turbinu, nego kad pocela ibertura od prevelikog pritiska puko poklopac motora na mestu gde su injektori, kupim polovni plasticni poklopac, izvadim stari, vidim prsnuo gumeni semering kod usisnih kanala, kupim novi, ali ide samo u garnituru sa svih ostalih, ajde i to kupim, pa posle primetim da nesto zvekece u usisnim kanalima grane, kad to - polomili se oni leptiri koje kontrolise vakuum unutar usisne grane pa sprecavaju dotok vazduha, izvadim i granu, kad vidim odozdo rupa na nju, fragment od polomljenih leptira unutar grane, mi polomio samu usisnu granu... e do ovde sam stigao, sutra nastavljam pa da vidim sta ce jos izaci...

Srecno sa popravkom Filipe, zelim ti srecu da prodzes sa sto manje ulaganja, ali budi spreman na sve..

Link to comment
Share on other sites

2.2 dCi je specifičan po tom pitanju, kad turbina počne zafrkavati, odoše usisna grana, intercooler, klapne za vrtloženje, brtva usisne grane pukne. Itd, itd. 1.9 je mila majka za ovoga.

Link to comment
Share on other sites

Defekte ce izlaziti jedna po jedna. Ko sto rekoh popravio sam turbinu, pa ispalo da je interkuler pun, ajde i to oprali mi ga u servisu kazu 2 litre ulja bilo unutra, zatim upalim, pa vidim prska ulje na sve strane iz poklopca motora, ispalo da nije svo ulje proslo kroz turbinu, nego kad pocela ibertura od prevelikog pritiska puko poklopac motora na mestu gde su injektori, kupim polovni plasticni poklopac, izvadim stari, vidim prsnuo gumeni semering kod usisnih kanala, kupim novi, ali ide samo u garnituru sa svih ostalih, ajde i to kupim, pa posle primetim da nesto zvekece u usisnim kanalima grane, kad to - polomili se oni leptiri koje kontrolise vakuum unutar usisne grane pa sprecavaju dotok vazduha, izvadim i granu, kad vidim odozdo rupa na nju, fragment od polomljenih leptira unutar grane, mi polomio samu usisnu granu... e do ovde sam stigao, sutra nastavljam pa da vidim sta ce jos izaci...

Srecno sa popravkom Filipe, zelim ti srecu da prodzes sa sto manje ulaganja, ali budi spreman na sve..

 

 

sorry al tko ti je menjao turbo bez da ti je isprao SVE iza turba, skupa s svim cevima i intercoolera, usisne grane itd... to je sve POD OBAVEZNO ako turbo otkaze jer neznas sta je sve i dokle dospelo... meni je tek poceo zuljati po kucistu i odma sam sve isao prati pod pritiskom, a i dovod/odvod ulja... 

Link to comment
Share on other sites

Ajmo redom

Kažeš auto radio u leru sa upaljenom lampicom ulja (NIJE DOBRO)

 

Auto povukao ulje i ušao u iberturažu (DRAMA)

 

99% ti je motor dobio po pichki dosta (leteći, klipovi).

 

Da si ga odmah ugasio nakon što je auto stao vjerojatno si mogao nakalemiti novu turbinu, promjeniti leteće ležajeve, ulje i filter ulja i vozi bi još 200 tkm.

Ovako moraš napraviti reviziju čitavog motora što je neisplativo ako si ne znaš to sam napraviti.

 

Ja bi ti namontirao novi turbo Garett, promjenio leteće, brtvu gartera, ulje i filter za 6 tkn

 

A ovako ti dam 1000 eura za auto :D

Link to comment
Share on other sites

Ja bi to po sistemu drži vodu dok majstori odu, pokrpao, skino nesto cijene spram takvih i vijao neki drugi auto... Sve ovo sa mozda ce biti mozda nece i slicno zvuci previse nepouzdano i nezna se kada ce kraj troskova.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi to po sistemu drži vodu dok majstori odu, pokrpao, skino nesto cijene spram takvih i vijao neki drugi auto... Sve ovo sa mozda ce biti mozda nece i slicno zvuci previse nepouzdano i nezna se kada ce kraj troskova.

 

Nisam takav tip, ne bi htio da se ovo ikome dogodi. Ili će biti propisno napravljen ili ga prodajem nekome kao vozilo u kvaru. Mogao mi je ovo napraviti 20 km prije (na serpentinama) ili 20 km kasnije (u tunelu). Zamisli ti sad ovo u tunelu :

Link to comment
Share on other sites

Dakle, možda sam pročitao ovdje na forumu, a možda i negdje drugdje, pa da bude svima od koristi, nedajbože. U slučajevima iberturaže kod auta sa start/stop tipkom bi moglo pomoći 5x zaredom stistkanje te tipke jer se time zatvara klapna na usisu zraka. Navodno.

Link to comment
Share on other sites

Jedino što sigurno pomaže je ubaciti auto u 5. ili 6. brzinu i brzo pustiti kuplung. Nema šanse da bi ja gubio vrijeme igrajući se tipkom, ili se uopće sjetio toga.

 

Potpuno istu situaciju kao u videu koji si stavio sam vidio prije dvije godine. Vozio sam iza jedne Lagune desetak kilometara, od Drniša prema Splitu. Negdje prije Konjskog je počela dimiti bijeli dim, da bi nakon par minuta postalo nemoguće voziti iza nje jer sam se skoro ugušio od smrada i ništa se nije vidjelo. Ovi su napokon skužili da bi ipak mogli stati, a kad su stali motor se naravno nije dao ugasiti već je vrtio koliko god može.

Ova dva starija lika što su bili u autu su stajali sa strane i bezidejno gledali u dimnu zavjesu i "uživali" u zvuku...

Ja sam brže bolje stao do njih i rekao im da ubace u 5. i uguše motor. Normalno, ugasio se odmah.

Što je bilo dalje ne znam, morao sam dalje...

Link to comment
Share on other sites

Nisam takav tip, ne bi htio da se ovo ikome dogodi. Ili će biti propisno napravljen ili ga prodajem nekome kao vozilo u kvaru.

Ja bi isao sa nizom cijenom, stavio polovne dijelevo i iskreni rekao, otisla turbina stavljena polovna sa garancijom i dao nesto ispod cijene to je to. Nebi presutio, ali nisam siguran da se isplati sredjivati kako spada. Na kraju bi te dijelovi i ruke mogli ispasti skuplje nego sto cijeli auto vrijedi.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kupiti odmah drugi motor i novu turbinu ako ga se zeli zadrzati je najbolje riješenje. Ovo krpanje starog uvjek veže jedno ,pa drugo pa trece i nikad kraja. Lako bi trosak mogao i na 2000 e doci. Treba stvarno sve na papir staviti. Ili ga prodati ovakvog kakav je i krenuti dalje. ( najbolja varijanta )

Link to comment
Share on other sites

Ionak te lagune ne vrijede bas na trzistu , s upitno ispravnim motorom i neispravnom turbinom vrijedi...tesko je reci koliko ali malo.

Probat upaliti motor bez turbine , sigurno se moze , i vidjeti dali i kako radi.

Link to comment
Share on other sites

Definitivno bi razmišlja o drugom motoru...kompletnom....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.